quote:
idd Reason, ben sinds kort ook bezig om wat proberen te 'producen' met Reason (2.0) maar toch nog best pittig
Hier nog meer dj's die wat producen?
Funk | Disco | Deep | Groove | Latin | Soul | House
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel IV
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last
[Nieuw Topic]quote:Reind schreef op 16 augustus 2002 @ 11:17:
[...]
Hey ik wil niet heel lullig doen hoor maar je vergeet de grootste van allemaal -> REASON -> word door iedereen gebruikt
En je vergeet ProTools - Buzztracker e.d
Funk | Disco | Deep | Groove | Latin | Soul | House
Ik ben helemaal niet zo kapot van Reason. Echte moddervette geluiden heb ik niet uit dat programma kunnen krijgen. Misschien dat Reason 2.0 daar beter voor is?quote:Reind schreef op 16 augustus 2002 @ 11:17:
[...]
Hey ik wil niet heel lullig doen hoor maar je vergeet de grootste van allemaal -> REASON -> word door iedereen gebruikt
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
quote:Empathy schreef op 16 augustus 2002 @ 11:42:
[...]
Ik ben helemaal niet zo kapot van Reason. Echte moddervette geluiden heb ik niet uit dat programma kunnen krijgen. Misschien dat Reason 2.0 daar beter voor is?
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:Flat© schreef op 15 augustus 2002 @ 20:22:
omdat dat moet hè, bij niet-anonymous ftp
user: djsets
pass: Xone:62
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ik ben er uren en uren mee bezig geweest, maar het lukt me gewoon niet. Ik heb de hoop maar opgegeven..quote:
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
quote:Flat© schreef op 16 augustus 2002 @ 11:55:
gebruik je wel gewoon 'n ftp-client?
Cker, Cker, hieroquote:TReBLA schreef op 16 augustus 2002 @ 11:40:
[...]
idd Reason, ben sinds kort ook bezig om wat proberen te 'producen' met Reason (2.0) maar toch nog best pittig![]()
Hier nog meer dj's die wat producen?
Just follow your self, and you will be the master of the universe.
Toch maar beter je best doen, reason is gewoon een uitkomst, zeker I.C.M. bijv. een korg synthezizertje erop te pleuren, of een 505je, kun je dus wel vette nummers maken he, luister maar es naar die trance control dinges, das zo`n demo puplished-achige song, mooi spul.....quote:Empathy schreef op 16 augustus 2002 @ 11:42:
[...]
Ik ben helemaal niet zo kapot van Reason. Echte moddervette geluiden heb ik niet uit dat programma kunnen krijgen. Misschien dat Reason 2.0 daar beter voor is?
Reason wordt door de "pro's" niet echt gebruikt hoor, maar je hebt wel gelijk dat veel mensen Reason gebruiken (waarom weet je zelf welquote:Reind schreef op 16 augustus 2002 @ 11:17:
[...]
quote:
Eeh, erg leuk dat je daar heen gaat, maar, Lan-G, kun je mij daar wat meer over vertellenquote:Blade_V schreef op 16 augustus 2002 @ 13:14:
Gaat er hier nog een DJ naar Lan-G 5 vanmiddag???
See You @ Lan-g
http://www.lan-g.comquote:STUNNING MOSLOCK schreef op 16 augustus 2002 @ 13:23:
[...]
Eeh, erg leuk dat je daar heen gaat, maar, Lan-G, kun je mij daar wat meer over vertellen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| Armando-100% of dissin you speedy J-something for your mind gat decor-passion harddrive- deep inside capricorn-20hz alex party-saturday night party en dan van een cd die ik al 1,5 jaar niet meer van de plank heb gepakt (dom!): club royale-loosing sleep klubbheads-clubhopping rosie gaines-closer than close mk-burning rainbox-seed scattered secret cinema-timeless altitude chicane-off shore grooveyard-mary go wild the age of love-the age of love da hool-meet her at the love parade blue lagoon- let the music hypnotise you epsylon 9-life formation gigi d'agostino- sweetly klubbers revenge-mental atmosphere team deep-morning light kelle- my love dominica- gotta let you go airscape- pacific melody |
Als er een DJ op Lan-G komt..... mijn nickname is Bladequote:
Blijven proberenquote:Empathy schreef op 16 augustus 2002 @ 11:56:
[...]
Ik ben er uren en uren mee bezig geweest, maar het lukt me gewoon niet. Ik heb de hoop maar opgegeven..
Resistance is futile
DAMN !!! met veel van die tracks heb ik geleerd te draaien, dateert uit de tijd dat ik die DJ workshop volgdequote:Lampje schreef op 16 augustus 2002 @ 14:09:
* Lampje heeft net een trip down memory lane gedaan:
[...]![]()
![]()
K.I.S.S. - Beter een béétje te bot dan veel te onzeker! - Photo Portfolio
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
Ik ben hem aan het downlaoden en geef zo ff een review.quote:Adion schreef op 16 augustus 2002 @ 16:00:
Hey all,
ik ben al een tijdje aan het prutsen met FruityLoops, en nu heb ik maar eens een probeerseltje op mijn site gezet.
Als er iemand geintereseerd is om te luisteren :
http://users.esstec.be/adion/music
Het is nog niet echt af, maar ik wilde al eens weten wat jullie ervan vinden.
Resistance is futile
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
quote:Adion schreef op 16 augustus 2002 @ 16:00:
Hey all,
ik ben al een tijdje aan het prutsen met FruityLoops, en nu heb ik maar eens een probeerseltje op mijn site gezet.
Als er iemand geintereseerd is om te luisteren :
http://users.esstec.be/adion/music
Het is nog niet echt af, maar ik wilde al eens weten wat jullie ervan vinden.
Resistance is futile
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel IV
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus