M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP
Ey SonicBoom, zat jij niet op Campzone? Volgens mij heb ik in een van de compo's tegen je gespeeld 
quote:Six4Eight schreef op 14 augustus 2002 @ 14:31:
Ey SonicBoom, zat jij niet op Campzone? Volgens mij heb ik in een van de compo's tegen je gespeeld
Ik wil volgend jaar ook naar campzone
Lekker gamen in de openlucht
Resistance is futile
quote:Six4Eight schreef op 14 augustus 2002 @ 14:31:
Dat zou best kunnen.... ik herrinner me je nick alleen niet, had je een andere daar?
Trouwens, zat jij misschien bij Chakotay in de tent?
Hoezo niet ... misschien wilde ik hem wel een winkel aanraden waar hij hem kan kopenquote:
Funk | Disco | Deep | Groove | Latin | Soul | House
quote:SONiCB00M schreef op 14 augustus 2002 @ 14:43:
[...]
Dat zou best kunnen.... ik herrinner me je nick alleen niet, had je een andere daar?
Trouwens, zat jij misschien bij Chakotay in de tent?
Nee ik heb altijd dezelfde nick. Ik deed mee aan de Smash Brothers Compo, kwam daar t/m de halve finale.
Ik zat trouwens bij [KOF] in een tent, Chakotay ken ik niet volgens mij.
M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP
quote:Six4Eight schreef op 14 augustus 2002 @ 16:19:
[...]
Nee ik heb altijd dezelfde nick. Ik deed mee aan de Smash Brothers Compo, kwam daar t/m de halve finale.
Ik zat trouwens bij [KOF] in een tent, Chakotay ken ik niet volgens mij.
Die SSB compo 0wnde wel ja
In de tweede ronde werd ik helaas verslagen
KOF tent, waar is dat? Ik zat in een rent-a-tent op FokStrot
Om weer ff ontopic te komen:
Welke boxen en versterker(s) heb ik nodig als ik gewoon thuis wil dj'en en b.v op kleine feesten (Mini schoolfeesten en kleine buiten dingen zoals een BBQ)
Welke boxen en versterker(s) heb ik nodig als ik gewoon thuis wil dj'en en b.v op kleine feesten (Mini schoolfeesten en kleine buiten dingen zoals een BBQ)
Resistance is futile
Whahahahahahaha ik krijg net een mailtje van de mensen van speedfreax -> Ik ga zaterdag met 2 kaarten die ik van hun heb gekregen naar speedfreax op Mysteryland
Ik had ff mee gedaan aan de vraag -> hoeveel platen heeft Joost van Bellen.
Ik zei 20.000 en het goede antwoord was 19.754 ofzo -> Ik zat er erg dicht bij
Ik ga dus voor noppes naar Mysteryland
Joost van Bellen ->
Ik had ff mee gedaan aan de vraag -> hoeveel platen heeft Joost van Bellen.
Ik zei 20.000 en het goede antwoord was 19.754 ofzo -> Ik zat er erg dicht bij
Ik ga dus voor noppes naar Mysteryland
Joost van Bellen ->
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
huh randy had ook gewonnen, hij zei meer dan 40000
Maar er stond bij dat ze het wel een leuk antwoord vonden ofzo? randy?
automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul
Whahahaha Randy gaat dus ook 
Cool -> Randy contact me ff want dan spreken we daar ff wat af.
Wel lache dat uitgerekend 2 DJ's die ook nog is allebei 2Step draaien kaarten krijgen van Joost van Bellen om naar speedfreax te komen op Mysteryland. (dit stinkt naar corruptie
)
Cool -> Randy contact me ff want dan spreken we daar ff wat af.
Wel lache dat uitgerekend 2 DJ's die ook nog is allebei 2Step draaien kaarten krijgen van Joost van Bellen om naar speedfreax te komen op Mysteryland. (dit stinkt naar corruptie
quote:
www.dancecode.nl
Reg. datum: 08 november 2000
Hey, ik heb net een demo in elkaar geflanst, maar nu slaat hij de hele tijd over.
Hebben meer mensen daar last van met Cool Edit pro 2.0?
Ik had er nooit last van, maar de afgelopen 4 miksen is echt kut. Dan mist ie gewoon een paar seconden ertussenuit.
Erg jammer, want het was een hele goede miks, en kan ik dus nu niet uitdelen.
Cool Edit Pro 2.0
amd 1 Ghz
786 mb ram
SB live
Ik had er nooit last van, maar de afgelopen 4 miksen is echt kut. Dan mist ie gewoon een paar seconden ertussenuit.
Cool Edit Pro 2.0
amd 1 Ghz
786 mb ram
SB live
Als je de preview afspeelt heb je er geen last van?quote:Triple-D schreef op 14 augustus 2002 @ 21:55:
Hey, ik heb net een demo in elkaar geflanst, maar nu slaat hij de hele tijd over.
Cool Edit Pro 2.0
amd 1 Ghz
786 mb ram
SB live
Jah dan heb ik er ook last van.. T gaat echt verkeerd met het opnemen
uhhhmmzzz ff hele noob vraag hoor ... maar sinds ik vorige keer een poging heb gedaan om ook een stukje DnB aan elkaar te flansen, Wat is de beste manier voor een beginner like me , om als je aan het beatmatchen bent, je ene draaitafel nog net ff dat 1/2 tel'tje(bijwijze van spreken)te laten verspringen zodat ie mooi gelijk loopt ... ik heb dit al geprobeerd dmv pitch maar ik *zuig* hier echt in ....
... MMORPG Addict.
Weet iemand nu wat de minimale watt's voor de boxen van een beginnende Dj die thuis draait en op kleine school feestjes?
Resistance is futile
quote:roman13j schreef op 14 augustus 2002 @ 22:57:
Weet iemand nu wat de minimale watt's voor de boxen van een beginnende Dj die thuis draait en op kleine school feestjes?
Voor thuis zijn 20W samson speakers wel genoeg.
Voor school en feestjes is het sterk afhankelijk van de inhoud van de ruimte.
Huur als beginner op je eerste feestjes gewoon je PA, scheelt een hoop geld.
My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
quote:Triple-D schreef op 14 augustus 2002 @ 22:12:
Jah dan heb ik er ook last van.. T gaat echt verkeerd met het opnemen
Misschien aan je harddisk?? DMA uit? SBlive drivers?
2 maanden geleden ging mijn maxtor 60gb vaag doen met name bij het opnemen van mijn mixen zaten er ook haperingen en ruis door. Toen ik een nieuwe had was het probleem weg.
Heb je dit sinds kort? Heb je wat veranderd aan je systeem of drivers?
quote:roman13j schreef op 14 augustus 2002 @ 22:57:
Voor thuisgebruik kan je het gewoon doen met een beetje redelijk hifi set, het is maar net wat je eraan wilt uitgeven en wat voor kwaliteit je wilt.
Voor schoolfeestjes enzo zou ik spullen huren.
Maar hoeveel watt moet het ongeveer zijn?Wat is genoeg watt om een 100 persoons publiek te laten knallenquote:TReBLA schreef op 14 augustus 2002 @ 23:34:
[...]
Voor thuisgebruik kan je het gewoon doen met een beetje redelijk hifi set, het is maar net wat je eraan wilt uitgeven en wat voor kwaliteit je wilt.
Voor schoolfeestjes enzo zou ik spullen huren.
Resistance is futile
quote:roman13j schreef op 14 augustus 2002 @ 23:41:
[...]
Maar hoeveel watt moet het ongeveer zijn?Wat is genoeg watt om een 100 persoons publiek te laten knallen
In een klaslokaal is 100W wel genoeg.
In een grotere ruimte is het afhankelijk van de hoeveelheid m3
Reg. datum: 21 juni 2000
Reg. datum: 21 juni 2000
quote:DJT schreef op 14 augustus 2002 @ 13:19:
[...]
Dan hoef je hem eigenlijk niet eens meer op te sturen. Gewoon ff de link naar de «O» mailen!
Dat zou een stuk makkelijker zijn ja
Anyway, heb vanmiddag een lekkere mix van 60 minuten in elkaar gedraaid. Een lekker opbouwend stuk van progressive naar uplifting trance knallers. Helaas een klein lelijk zwiepje aan de platter omdat ik 'm niet meer kon corrigeren middels pitchbending. Morgenmiddag zal ik 'm plaatsen op ftp.
Hoeveel watt gebruiken ze normaal in middelgrote Disco's?quote:jadjong schreef op 14 augustus 2002 @ 23:43:
[...]
In een klaslokaal is 100W wel genoeg.
In een grotere ruimte is het afhankelijk van de hoeveelheid m3
Resistance is futile
quote:roman13j schreef op 14 augustus 2002 @ 23:59:
[...]
Hoeveel watt gebruiken ze normaal in middelgrote Disco's?
Ligt er aan hoe middelgroot de discotheek is hé.
Zulke vragen kunnen we echt niet voor je gaan beantwoorden -> alles hangt namelijk af van de ruimte/aantal personen etc.
Dit topic is gesloten. ![]()