Resistance is futile
welke 2?quote:roman13j schreef op 13 augustus 2002 @ 23:41:
[...]
Ik vind ook maar 2 nummers goed.Heel goed.
Niet dat ik dat veel draai ofzo
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
quote:
The Riddle en l'amour toujours
Stomme vraag
quote:
De weet ik hoeveelste rmx van La passion.
En L'Amour toujours
Resistance is futile
AARGH, ga es op zoek naar iets anders, iets vernieuwendsquote:roman13j schreef op 14 augustus 2002 @ 00:09:
[...]
De weet ik hoeveelste rmx van La passion.
En L'Amour toujours
neej, alleen gigi zegt mij wel dat ik vast ga rennenquote:DJT schreef op 14 augustus 2002 @ 00:29:
Zegt 'Sweetly' van Gigi de ouderen onder ons nog iets?
Ik moet ff heel snel een gemixte rap/R&B cd maken voor zaterdag. Nu is het geval dat ik niet zo'n niggashit liefhebber ben en dit dus ook niet draai (laat ik het anders zeggen -> ik kan het niet eens
Nu ben ik ff met mixmeister aan het kloten geweest maar dat voldoet nog niet helemaal. Ik zoek een proggie wat dit dus wel goed kan -> gewoon hoppetaa nummers selecteren en dan makkelijk aan elkaar te mixen
(ja ik ben een luie flikker ik weet het maar tis niet anders)
Ow en BPM crashed gloeiende g*dv*r steeds op mijn pc -> komt door de AMD processor schijnt
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Ga ik meteen proberenquote:Ener-G schreef op 14 augustus 2002 @ 02:09:
Traktor dj?
Reg. datum: 16 januari 2001
quote:DJT schreef op 14 augustus 2002 @ 02:14:
Als BPM studio crashed door je AMD proc. moet je in de bios ff je level 2 cache uitzetten.
Ja daaaaaaaaaaag dan verlies je namelijk een hoop snelheid e.d en het L2 cache zit niet op je processor om het uit te zetten.
Ik heb het trouwens al een keer geprobeerd met dat l2 cache uitzetten maar dat hielp geen f*ck
Ik ben traktor al aan het downen
quote:Reind schreef op 14 augustus 2002 @ 02:09:
Hey mensen ff snel een vraag.
Ik moet ff heel snel een gemixte rap/R&B cd maken voor zaterdag. Nu is het geval dat ik niet zo'n niggashit liefhebber ben en dit dus ook niet draai (laat ik het anders zeggen -> ik kan het niet eens)
Nu ben ik ff met mixmeister aan het kloten geweest maar dat voldoet nog niet helemaal. Ik zoek een proggie wat dit dus wel goed kan -> gewoon hoppetaa nummers selecteren en dan makkelijk aan elkaar te mixen
(ja ik ben een luie flikker ik weet het maar tis niet anders)
Ow en BPM crashed gloeiende g*dv*r steeds op mijn pc -> komt door de AMD processor schijnt
Gebruik Sonic Foundry Acid Pro, super programma je hebt het echt zo door. (www.sonicfoundry.com)
Ik heb een tijdje geleden ook binnen een avondje een 2 step mix ermee gemaakt en klonk nog goed ook ...
Als je hem nodig hebt, moet je maar even seintje geven ...
suc6
http://www.sonicfoundry.c...ID=462&FeatureID=4139
Raymond wijzigde dit bericht 14-08-2002 13:32 (0%)
Reden: tsktsktsk
Funk | Disco | Deep | Groove | Latin | Soul | House
Tsjah, je kunt het of je kunt het nietquote:Reind schreef op 14 augustus 2002 @ 02:16:
[...]
Ja daaaaaaaaaaag dan verlies je namelijk een hoop snelheid e.d en het L2 cache zit niet op je processor om het uit te zetten.
Ik heb het trouwens al een keer geprobeerd met dat l2 cache uitzetten maar dat hielp geen f*ck
Ik ben traktor al aan het downen
Just follow your self, and you will be the master of the universe.
Dan pak je deze: http://www.new-line.nl/default.asp?i=30 er nog even bij voor de technische kant ;-)quote:SONiCB00M schreef op 13 augustus 2002 @ 19:35:
[...]
Als ik er als n00b nog ff wat aan toe mag voegen: Het enige wat ik hier mis is een duidelijke termenlijst, zoals torque, anti-skating e.d. (ik weet nog steeds niet wat dat laatste is)
André Huisman (www.new-line.nl)
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Moet jij hem zelf mixen dan!?? Ik heb nl. genoeg R&B/ RAP mixen voor je klaar staan. Ook al gereleasde CD's (niet van mij overigens), maar als het voor een verjaardagje is, kan ik wel wat kopietjes voor je bakken....quote:Reind schreef op 14 augustus 2002 @ 02:09:
Hey mensen ff snel een vraag.
Ik moet ff heel snel een gemixte rap/R&B cd maken voor zaterdag. Nu is het geval dat ik niet zo'n niggashit liefhebber ben en dit dus ook niet draai (laat ik het anders zeggen -> ik kan het niet eens)
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!
Reg. datum: 21 juni 2000
quote:Ener-G schreef op 14 augustus 2002 @ 11:29:
ok de mix staat erop Ener-G_myworld_13-8-2002 laat me weten wat jullie ervan vinden
Ik zal 'm downloaden zo gauw ik tijd heb. Ben benieuwd.
Vanmiddag ook nog een mix in elkaar draaien voor de <<o>> trophey. Zal deze dan ook wel uploaden.
Reg. datum: 16 januari 2001
quote:speedphreak schreef op 14 augustus 2002 @ 12:58:
[...]
Vanmiddag ook nog een mix in elkaar draaien voor de <<o>> trophey. Zal deze dan ook wel uploaden.
Dan hoef je hem eigenlijk niet eens meer op te sturen. Gewoon ff de link naar de «O» mailen!
De « en de » kun je maken met ALT + 174 en ALT + 175
Sweetly is moooiiii..raar hoe iemand zo om kan slaanquote:DJT schreef op 14 augustus 2002 @ 00:29:
Zegt 'Sweetly' van Gigi de ouderen onder ons nog iets?
automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul
*lalalala 'geld'*quote:Mries! schreef op 14 augustus 2002 @ 13:30:
[...]
Sweetly is moooiiii..raar hoe iemand zo om kan slaan
quote:TReBLA schreef op 14 augustus 2002 @ 09:58:
[...]
Als je hem nodig hebt, moet je maar even seintje geven ...
Niet hier doen!
(Innercity 2001)
Groovemaster Johnson - Live @ Spuntnik
Ik mot da nummer weten wat na die versie van Azzido da Bass - Doomsnight komt...
2x Technics M3D + ortofoon concorde pro's, Pioneer DJM 500, Sony MDR V700dj
quote:Mries! schreef op 14 augustus 2002 @ 13:30:
[...]
Sweetly is moooiiii..raar hoe iemand zo om kan slaan
Sweetly is best wel
Maar ik ken betere
Resistance is futile
Zelfmoord is geen teamsport
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last
Dit topic is gesloten.