Hoofdcategorieën
Topicacties

Software Ideeen geef ze me ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Nieuw Topic
xCAT-Industries.nl

quote:
Mordeth schreef op 21 augustus 2002 @ 00:37:
[...]

ah.. maar hoe kan je dat nou weten als dat msn proggie nog niet eens te downloaden is? ;).

* Mordeth wil dus erg graag zo'n programmatje waarmee je kan zien wie online en offline was :)
Ik zal kijken ofdat ik het op korter termijn ga / kan maken .. indien niet dan zal ik proberen een programma te zoeken wat dit al kan, dan is iederen tevreden hoop ik ;)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

quote:
I know, tja is lastig ik hou me er zeker mee bezig maar ik kweet niet ofdat het gaat lukken.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

*krab krab*
Reg. datum: 10 juli 2002

quote:
plakbandrol schreef op 20 augustus 2002 @ 22:17:
Misschien is dit een goed idee voor een progje

Ik heb altijd een aantal programma's die ik constant aan wil hebben zoals Outlook, Popupstopper, FTP servertje, etc

wat ik nodig heb is een prog die deze apps in de gaten houd en als ze worden afgesloten een melding geven en hem gelijk weer opnieuw aanzetten

verder als een programma 2x wordt opgestart het programma blokken en het oorspronkelijke programma focussen

lijkt me niet al te moeilijk toch?

das ook handig idd, ben soms op school en dan wil ik een bestand op me pc zetten en dan blijkt dat ik me ftp vergeten ben aan te zetten na een crash

of dat ik een email pas 2 dagen later zie doordat outlook uitstond

aaaah.. that's better

xCAT-Industries.nl

Trouwens ga gerust door met het plaatsen van je ideen ... want er wordt nog steeds aan de lopende band gemaakt en ideen worden echt gebruikt neem nou mijn laatste progsel xCAT - Network Keyboard Leds was ook een idee uit dit forum en ik had de eerste beta binnen 12 uur al klaar liggen :)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

*krab krab*
Reg. datum: 10 juli 2002

een progje om covers te downloaden van cdcovers.cc

die site is traag en onoverzichtelijk en ik ben gemiddeld 2 minuten bezig om een cover te vinden

lijkt me handig als er een progje zou zijn waar je in kan zoeken op covers en dat ie hem dan gelijk download, de beschikbare covers kan je gewoon uit de html source trekken

aaaah.. that's better

ils sont fous, ces tweakers :P
Reg. datum: 05 februari 2002

Ga je nog iets doen met het idee van de usenet tracker :9 ?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

quote:
ramH schreef op 21 augustus 2002 @ 00:15:
Hoe staat het met het programma waarmee je kon monitoren wie en wanneer er allemaal on-line zijn geweest in MSN terwijl je afwezig was? Of ben je hier toch weer mee gestopt?
Ik heb ooit al eens zo'n progje gemaakt alleen je heb er geen uitgebreide stats bij alles wordt in een txt file opgeslagen
msnlogger
.nl

quote:
jeuk-aan-me-ballen schreef op 21 augustus 2002 @ 00:57:

die site is traag en onoverzichtelijk en ik ben gemiddeld 2 minuten bezig om een cover te vinden

lijkt me handig als er een progje zou zijn waar je in kan zoeken op covers en dat ie hem dan gelijk download, de beschikbare covers kan je gewoon uit de html source trekken

IDD.

deze maak deze :)

....
Nu ff niet mama ik sta net de cake af te gieten
http://www.Quinie.nl

Reg. datum: 15 juli 2001

Hm ivm MSN misschien een ideetje?
Ik had gedacht aan iets als een IRC Bouncer, maar dan voor MSN.
Je laat die bouncer dus draaie op je server, je kan er afwisselend op connecten met je clients.
En als je niet connected bent / of misschien best altijd, worden de messages gelogged, en krijgen de users die je messagen een berichtje dat je Bouncer actief is oid.
Zou leuk zijn, maar wie weet of te maken valt / of het al bestaat.
Een uitdaging zou ik zeggen :)

Multi-OS
Reg. datum: 15 september 2001

quote:
Jae_x777 schreef op 07 augustus 2002 @ 14:57:
Okay, kom er net achter dat ik in het oude topic heb gepost, vandaar nu hier:

skunkah, je had al gezecht dat je het een redelijk intressant idee vond... gaat het er komen?
[...]
Dit lijkt me ook wel wat

- Aantal toetseboord aanslagen
- Aantal mouseclicks
- Aantal keer scroll
- Afgelegde weg vand de muis
- Computer uptime
- Computer idle time

Van deze gegevens (en misschien meer) het totaal, gemiddelde van dag/week/maand/jaar en max in 1 dag/week/maan/jaar.
Dat allemaal bij elkaar in 1 progje die op de achtergrond draait en niet al te veel memory eet. Grafiekjes er bij zoals de persom voor mij vraagt is ook leuk idee, maar wat mij betreft niet echt 100% nodig.
beetje laat maargoed: 1 woord: typOmeter.

Website | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.

xCAT-Industries.nl

quote:
Burn schreef op 21 augustus 2002 @ 09:24:
Hm ivm MSN misschien een ideetje?
Ik had gedacht aan iets als een IRC Bouncer, maar dan voor MSN.
Je laat die bouncer dus draaie op je server, je kan er afwisselend op connecten met je clients.
En als je niet connected bent / of misschien best altijd, worden de messages gelogged, en krijgen de users die je messagen een berichtje dat je Bouncer actief is oid.
Zou leuk zijn, maar wie weet of te maken valt / of het al bestaat.
Een uitdaging zou ik zeggen :)
Hey leuk idee man ;) puur alleen al om het feit dat ik dat idee zelf ookal had het ligt op de grote ideen bak maar zal niet op korte termiin iets mee gedaan worcden.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

quote:
Magic schreef op 21 augustus 2002 @ 10:14:
beetje laat maargoed: 1 woord: typOmeter.
Ik neem aan dat je dan deze bedoelt ?:
http://www.informatics.no/progvareTMLoc.htm

Ziet er wel errug goed uit ja, ga um gelijk even downloaden, bedankt voor de tip.
xCAT-Industries.nl

* skunkah gaat proberen een toevoeging tot doen op xCAT - NKL (leds) ... ga proberen om ook in de taskbar 2 icons voor upload en download traffic toe te voegen .. maar we shell c ga het proberen.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

quote:
skunkah schreef op 21 augustus 2002 @ 00:47:
[...]

I know, tja is lastig ik hou me er zeker mee bezig maar ik kweet niet ofdat het gaat lukken.

dank :)
niet alleen praktisch, maar voor mij eigenlijk cruciaal :)
ur my only hope ;P

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 80 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

quote:
jeuk-aan-me-ballen schreef op 21 augustus 2002 @ 00:57:

sorry dat ik het zeg...
maar 2 minuten? dus??
dan zoek je maar ff...
(ik kijk zelf meestal op de site van de band zelf :Y) kan je het perfect rippen :) )

just my 2 cents off course

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 80 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

het leven is té kort, geniet!

een simpel progje dat cd's uitleest en deze catagoliseerd (moeilijk woord)
waarna je kunt zoeken naar bestanden en files op deze cd's zonder dat ze dus in het laadje zitten.
lijkt me een mooi idee
Icosahedron is water

Lijkt mij ook wel wat.
1) Stop CD in laatje
2) Proggie leest CD en stopt mbv CDDB gegevens in DB-tje.
3) Als proggie klaar is, doet ie het laatje weer open voor de volgende CD.

"This isn't war. This is pest control."

Reg. datum: 03 juli 2002

En als je bovenstaand idee dan wat verder uitwerkt heb je Where is it. Bestaat dus al,werkt erg goed.
http://www.whereisit-soft.com/

pomtiedomtiedom

eVEN Een opmeRking OVER DAT led/NETWERKPROGGIE. HET is besT HANDig en GRAPpig, MAAR als ik HEM InsTEL dat DE CAPSlock-LED voor de DOWNload GEbRUIKt moet WOrdeN en iK HEB netwerkACTIvITEIT DAn wERKT DE caps-FUNctie ook. VANDaAR daT dIT Typen ER Dus niEt UITzIet. AAN-UIT-aan-uit :p

Kun JE HET NiET zo mAken dat de DAadweRkELIjKe CApSLoCKFuncTIE niet werkt. of is DAT NU EENMAAL Aan Die LEd GEKoppeLD?

* DjtimO voeLT ZIch ZO NEt een mSN-slet :+

www.blu-rayaanbieding.nl - voor het vinden van de goedkoopste blu-ray webshop

Kittekat voor een Fitte kat

schoolagenda programma waar je je huiswerk in kan opslaan en de vakken al voor geprogrammeerd staan en waar je les rooster netjes in tabellen staan telefoon lijst met klasgenoten en dat je dat ook opkan slaan. Ik denk niet dat je dat kan maken maar zet het toch maar neer

Kittekat.net ....

w00t!!!
Reg. datum: 24 oktober 2001

Is er ooit iets gekomen van dat idee voor een MSN log om te kijken wie er wanneer online was? I heb er namelijk ook veel interesse in. Ik zag ook een hele boel stemmen ervoor...

Pseudo-Belg
Reg. datum: 22 november 2001

haj,

misschien kun je iets maken waarmee je de register sleutels kunt afvangen van een programma dat zich installeerd, dan kun je het programma zo kopieren naar een andere pc zonder opnieuw te installeren of de keys steeds uit het register halen als je het prog niet gebruikt

quote:
Ankabouti schreef op 21 augustus 2002 @ 15:07:
Is er ooit iets gekomen van dat idee voor een MSN log om te kijken wie er wanneer online was? I heb er namelijk ook veel interesse in. Ik zag ook een hele boel stemmen ervoor...
Ok....ik geef het op ik ga het geen 3e keer zeggen :)
xCAT-Industries.nl

quote:
DJTimo schreef op 21 augustus 2002 @ 14:41:
eVEN Een opmeRking OVER DAT led/NETWERKPROGGIE. HET is besT HANDig en GRAPpig, MAAR als ik HEM InsTEL dat DE CAPSlock-LED voor de DOWNload GEbRUIKt moet WOrdeN en iK HEB netwerkACTIvITEIT DAn wERKT DE caps-FUNctie ook. VANDaAR daT dIT Typen ER Dus niEt UITzIet. AAN-UIT-aan-uit :p

Kun JE HET NiET zo mAken dat de DAadweRkELIjKe CApSLoCKFuncTIE niet werkt. of is DAT NU EENMAAL Aan Die LEd GEKoppeLD?

* DjtimO voeLT ZIch ZO NEt een mSN-slet :+
sorry dat kan ik niet veranderen ... led is aan de key gekoppeld of beter anders om ... ik zet de status van caps, num of scrol lock op aan of uit en daardoor gaat het ledje branden ;)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

quote:
chursel schreef op 21 augustus 2002 @ 14:54:
schoolagenda programma waar je je huiswerk in kan opslaan en de vakken al voor geprogrammeerd staan en waar je les rooster netjes in tabellen staan telefoon lijst met klasgenoten en dat je dat ook opkan slaan. Ik denk niet dat je dat kan maken maar zet het toch maar neer
opzich wel een redelijk intressant idee ... op de grote hoop .... als ik zin en tijd heb maak ik het wel ff maar kweenie wat ik er mee ga doen woeii lol

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: