Hoofdcategorieën
Topicacties

Software Ideeen geef ze me ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Nieuw Topic
xCAT-Industries.nl

MSN On-Top idee komt vast nog wel een keertje mischien vannacht wel we shell c.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Dordrecht
Reg. datum: 27 maart 2001

ooow, tnx _/-\o_
ex vi termini
Reg. datum: 15 september 2001

quote:
Device schreef op 17 augustus 2002 @ 14:59:
Ik vond de 1337 translator erg cool, maar iets te gewoon. Dat kan 13373R denk ik. Ik zou het graag zelf doen, maar ik weet niet hoe. Hopelijk heb jij er wel zin in. Vandaar dat ik even het volgende 1337 4LP|-|4837 post:
code:
1
[..]

Zoiets heb ik alweer een tijdje geleden in elkaar geflanst met mijn toen net aangeleerde Delphi skillz. Elitificatie van voorgaande zin resulteert daarmee in bijvoorbeeld: Zoïê7¨ hèb !< â1weë® ¤Ên +ï/ð/Ë gè1¤ÐÊñ Ïn Ë£kå4R gëFLañst M¤+ M¡jñ tOëN ñèT àªnGÊLêè®ðe dËLphI SK!L|´. Mocht je geinteresseerd zijn, dan kun je 'm H1ë® vandaan trekken. enjoy :)

edit:
PS: de source heb ik niet meer en Delphi is geuninstalleerd, sinds ik Java enzow ontdekt heb, dus de bugs (mocht je ze vinden) gaan nergens heen ;)

[ ad luctem emergo ]

Icosahedron is water

Is een 31337-ficator die je met Scroll-Lock aan en uit kunt zetten geen idee ?
Dus dat je niet hoeft te knippen en te plakken, maar dat als je scroll-lock aanzet, dat dan je tekst direct wordt omgezet ?

"This isn't war. This is pest control."

xCAT-Industries.nl

quote:
jvhaarst schreef op 20 augustus 2002 @ 09:26:
Is een 31337-ficator die je met Scroll-Lock aan en uit kunt zetten geen idee ?
Dus dat je niet hoeft te knippen en te plakken, maar dat als je scroll-lock aanzet, dat dan je tekst direct wordt omgezet ?
Zal wel ff kijken ofdat ik low level keys kan subclassen.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 02 augustus 2002

Ga je nog wel door met het wrede LED-prog of blijft het bij die alpha?

xCAT-Industries.nl

quote:
Stan schreef op 20 augustus 2002 @ 15:18:
Ga je nog wel door met het wrede LED-prog of blijft het bij die alpha?
Nu je het zegt ik ben er mee bezig maar nog niet helemaal klaar ... de beta zal aardig wat veranderingen met zich mee brengen .. be patient please.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

The Myth
Reg. datum: 01 juni 2001

Wat dacht je van een XHTML editor met alles erop en eraan :) kan veel geld opbrengen straks.

Ik hou van fractals, mijn AMD XP2600 niet want die moet er hard voor werken.

Was BHZ-Robert

Ik zou een progamatje die als je een nieuwe e-mail hebt een geluid om een x aatal minuten herhaalt, tot dat je de mail gelezen hebt. (geluid via geluidskaart afspelen)

Brokencore wijzigde dit bericht 20-08-2002 18:12 (0%)
Reden: was wat vergeten

Tja...

Weet hoe het is

Ik heb iets grappigs ontdekt. Ik heb voor de lol dat networktrafficproggie geïnstalleerd:
http://www.xcat-industries.com/softwareinfo.php?software=43

Maar nu blijkt dat als mijn lampjes dus door traffic gaan knipperen, er telkens een 'keystroke' bijkomt bij het Dolphin Pulse Project proggie!
(http://dolphin.bitdevil.com)
(Waar overigens de DPC nog steeds bovenaan staan :P )

:o

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

Reg. datum: 22 juni 2001

Een progje dat alle IP's die op port 1214 zijn geconnect uitleest en dan in de browser opent als: http://IP:1214/

Koos Alberts-koning
Reg. datum: 19 februari 2000

quote:
SuperTrooper schreef op 20 augustus 2002 @ 18:08:
Ik heb iets grappigs ontdekt. Ik heb voor de lol dat networktrafficproggie geïnstalleerd:

Maar nu blijkt dat als mijn lampjes dus door traffic gaan knipperen, er telkens een 'keystroke' bijkomt bij het Dolphin Pulse Project proggie!

hmmm ruik ik hier een cheatproggie? :+

Ik ben per direct op zoek naar een leuke nieuwe baan. Ik zoek iets als webredacteur/content manager/<insert $fancy titel wat te maken heeft met het produceren van content voor het web>
Weet jij toevallig iets? Laat het me weten via DM!

Reg. datum: 02 augustus 2002

quote:

Dat betekent natuurlijk niets anders dan dat ie de Locks ook als keystrokes ziet en dat je dus inderdaad een prog zou kunnen maken die zoveel mogelijk keystrokes per minuut genereert om die Dolphin te faken, no big deal...
(je kunt ook een baksteen op je keyboard leggen een maand 8)7 )

xCAT-Industries.nl

quote:
LuNaTiC schreef op 20 augustus 2002 @ 18:20:

[...]

hmmm ruik ik hier een cheatproggie? :+
ooow geen probleem hoor die wil ik ook wel maken hoor &gt;:)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

Voor mensen die de network lock-key blinker iets vonden een screeny van de nieuwe versie die nu nog getest en bijgeschaaft wordt.
http://www.xcat-industries.com/oimg/class-nlb.gif
edit:

Dit is alleen de config natuurlijk ... :)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

quote:

Numlock Caps Lock en scoll lock worden niet gezien als key stroke je ziet dolphin wel knipperen maar flush hem maar eens en gaat dan maar eens met je muis boven dolphine hovere dan zie je dat hij niet opteld :)

Vind je het gek dat DPC boven aan staat all die Tweakers die de helle dag bezig zijn op pc en die op hun werk,thuis, kennisen een dophin client instaleren. Vind het echt niet gek hoor.

| (¯`·._.·[J2K]·._.·'¯) | "Ain't no sunshine when she's gone" |

aka MARAUD3R

Nieuw idee

Het lijkt me leuk om een programma te hebben die zo werkt:

Elke keer als je de computer opstart dat dan elke dag een andere startup sound word afgespeeld.
Ik heb nu het startup sound uit staan omdat ik daar geen behoefte aan heb om dat nou elke keer aan te horen, maar als het elke keer een andere startup sound is zet ik het aan.

Wil je het wel gratis maken?
9.6, Opera Rocks.
Reg. datum: 25 oktober 2000

T-Leds : Die maakt mijn Apple nummeriektoetsenbord useless :?

Ideetje voor een proggie : Ik gebruik Xp met 2 gebruikers ( mijn vriedin en ik ) zij klaagt als zij een linkje opend in haar E-mail (OutLook) dan start Opera i.p.v. IE .

Is het mogelijk om per User een aantal programma's aan te vinken die dan ook per User werken zoals Paint , IE , Outlook , Opera enz enz ....

Just enjoy the Ozzy... , and shut up !!
Elizabeth is lief :)
06-09-06 de grote dag :)
Help China wake up

Icosahedron is water

quote:
skunkah schreef op 20 augustus 2002 @ 19:17:
Voor mensen die de network lock-key blinker iets vonden een screeny van de nieuwe versie die nu nog getest en bijgeschaaft wordt.
[afbeelding]
edit:

Dit is alleen de config natuurlijk ... :)
Ziet er goed uit !
Kun je ook 1 van de 2 uitzetten ?

"This isn't war. This is pest control."

Reg. datum: 29 juni 2002

Misschien is dit een goed idee voor een progje

Ik heb altijd een aantal programma's die ik constant aan wil hebben zoals Outlook, Popupstopper, FTP servertje, etc

wat ik nodig heb is een prog die deze apps in de gaten houd en als ze worden afgesloten een melding geven en hem gelijk weer opnieuw aanzetten

verder als een programma 2x wordt opgestart het programma blokken en het oorspronkelijke programma focussen

lijkt me niet al te moeilijk toch?

Win XP SP2; Pentium 4 3GHZ,2GBDDR, Asus p4p800s-x, Matrox G550, Topower 350Watt | ondergetekende gaat deze vakantie bezig met paragliding!

xCAT-Industries.nl

xCAT - T-Leds v1.00 is nu officeel uit.
Eveneens is de naam veranderd in xCAT - Keyboard Network Leds.

Beschrijving (Engels) van deze nieuwe versie stable :)
This program shows your network traffic using the
caps-,num- and scroll-lock leds on your keyboard.
You can fully customize the program for example
you are able to select a led to show download and
another to show upload network activity ofcourse
you can also only show download or upload traffic.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 14 mei 2002

Hoe staat het met het programma waarmee je kon monitoren wie en wanneer er allemaal on-line zijn geweest in MSN terwijl je afwezig was? Of ben je hier toch weer mee gestopt?

God Bless America | Change We Can Believe In

xCAT-Industries.nl

quote:
ramH schreef op 21 augustus 2002 @ 00:15:
Hoe staat het met het programma waarmee je kon monitoren wie en wanneer er allemaal on-line zijn geweest in MSN terwijl je afwezig was? Of ben je hier toch weer mee gestopt?
Ik kweet niet volgens mij zijn er al van dat soort progsels ... maar ik was er mee bezig alleen ik focus me vooral op progsel die goed lopen .. en leds progsel is in 28 uur al 400x gedownload dus zegt genoeg ;)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

jaja tis wat
Reg. datum: 28 juli 2000

quote:
skunkah schreef op 21 augustus 2002 @ 00:22:
[...]

Ik kweet niet volgens mij zijn er al van dat soort progsels ... maar ik was er mee bezig alleen ik focus me vooral op progsel die goed lopen .. en leds progsel is in 28 uur al 400x gedownload dus zegt genoeg ;)
ah.. maar hoe kan je dat nou weten als dat msn proggie nog niet eens te downloaden is? ;).

* Mordeth wil dus erg graag zo'n programmatje waarmee je kan zien wie online en offline was :)

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

skunkah!
MSN password retriever voor onder XP....

MSN passwoord opgeslagen op PC, alleen niet in hoofd...

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 80 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: