Hoofdcategorieën
Topicacties

Software Ideeen geef ze me ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 13 maart 2002

Lullo!

*ook bezig was met een led knipper progsel*

Alhoewel ik er niet mee bezig was om het netwerk traffic te laten zien, maar een 'warning systeem' voor als je monitor uitstaat of er nog iets interessants gebeurd is :)

(en natuurlijk om nietsvermoedende collega's hun toetsenborden raar te laten doen :D - maar dat staat pas voor komende week in de planning, tis de bedoeling dat ik dit dan vanaf mn eigen werkplek kan regelen :D)

Momenteel loopt mn toetsenbord the knightrider na te doen :)

Reg. datum: 02 augustus 2002

quote:
skunkah schreef op 18 augustus 2002 @ 23:25:
Die T-Leds knipperaar voor windows die je num en scroll-lock op basis van je network traffic laat knipperen net zoals zown mooi icoontje in je tray:

Ik presenteer: xCAT - T-Leds for Windows (Alpha)
echt een alpha maar dat kun je op de volgende pagina lezen waar je het progsel ook kan downloaden.
http://www.xcat-industries.com/softwareinfo.php?software=43
GAAF, ik hou van je _/-\o_ , maar waar staat m'n naam? :'(
(ook enkele spelfouten maar daar gaat het niet om, we zijn gewoon massaal geil ;) )

ToDo (NIET in volgorde);
Leuk icoontje
Betere (eigen) naam
Gegevens in tabblad 'Version' in Windhoos aanpassen
Pauze knop voor aan/uit
NumLockLED=downstream, CapsLockLED=upstream
ScrollLockLED=Outlook mail & ScrollLock=start Outlook
(of ScrollLock=link, of maak ooit een optie waarmee je Scroll kunt toewijzen)
Clean way om helemaal uit te zetten (i.p.v. pauze)
Bugs fixen (zie volgend bericht in draad)

Tip;
Ga niet teveel ook nog in SysTray etc. doen, het is een LEDprog, en niet iets wat al bestaat (hou alles lekker simpel! 8) )

xCAT LED:
-------------

Bugs/problemen;
Bij typen slaat ie soms over
Bij typen gaat een LED even aan (door typen!)
Bij druk op ***Lock gaat een (andere) LED even aan
NumLock (upload??) blijft maar knipperen, dat lijkt me onjuist?
In sommige gevallen werken letters/tekens op keyboard geheel niet meer

Usage:
Tussen 0% en 1% CPU Usage op een Pentium 200MHz met 64MB, heel netjes, en je kunt met dat hededaagse GHz geweld de intervallen etc wel wat kleiner maken of zo. Naja, maak je in ieder geval geen zorgen over usage/verbruik!

Reg. datum: 19 februari 2002

Een voice chat proggie voor het thuisnetwerk. M|waarschijnlijk is dat er al maar ik heb het nog niet kunne vinden.

AMD 64 3000+ - 2x512 MB DDR Dual channel - XFX 6600GT - 200 GB HD ---> Mijn fotoalbum! <---

Reg. datum: 01 maart 2000

ik zoek nog steeds een webcam proggie dat gratis is en gewoon locaal kan saven op een ingestelde interval ( en nee dat XP tooltje is niet goed want die mikte eerst mijn dir leeg (dus ook mijn applet etc.))

Dus dat zou wel koel zijn :)

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

xCAT-Industries.nl

quote:
4of9 schreef op 19 augustus 2002 @ 10:09:
ik zoek nog steeds een webcam proggie dat gratis is en gewoon locaal kan saven op een ingestelde interval ( en nee dat XP tooltje is niet goed want die mikte eerst mijn dir leeg (dus ook mijn applet etc.))

Dus dat zou wel koel zijn :)
Ik kan je vertellen dat ik dit niet ga doen ... waarom niet? Er zijn goede alternatieven tegen een redelijke prijs ..

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

BOFH @ #Netwerken

quote:
lordsnow schreef op 19 augustus 2002 @ 01:24:
Wat had je precies voor ogen... een lijst die automatisch bijhoud welke mp3's en warez staan in welke nieuwsgroupen? klinkt wel grappig ;)
Usenet is niet alleen warez hoor |:(
dat het daarvoor misbruikt wordt is iets anders ;)

21-10 (5743): En doe dan direct mee met 'De Apen'
22-10 (6118): Parkstad Power! :p
06-11 (0848): I love GoT

SMS "SIG bericht" naar 0614447538

xCAT-Industries.nl

quote:
erkens schreef op 19 augustus 2002 @ 10:42:
[...]

Usenet is niet alleen warez hoor |:(
dat het daarvoor misbruikt wordt is iets anders ;)
Usenet is niet alleen voor warez het wordt ook voor andere dingen gebruikt is bullshxt ... niet in absolute zin maar het wordt voornamelijk gebruikt om berichten uit te wisselen (als voorloper van forums ed.) en dat er nou een groep mensen het voor warez gebruiken ... das maar een klein percentage ... ik denk dat newsgroups voor 90% als communicatie / discussie middel wordt gebruikt en niet voor warez.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

BOFH @ #Netwerken

quote:
skunkah schreef op 19 augustus 2002 @ 11:42:
[...]

Usenet is niet alleen voor warez het wordt ook voor andere dingen gebruikt is bullshxt ... niet in absolute zin maar het wordt voornamelijk gebruikt om berichten uit te wisselen (als voorloper van forums ed.) en dat er nou een groep mensen het voor warez gebruiken ... das maar een klein percentage ... ik denk dat newsgroups voor 90% als communicatie / discussie middel wordt gebruikt en niet voor warez.
dat zeg ik toch :?

btw dat led knipper ding van je doet het wel, maar wel irritant op mijn laptop, aangezien numlock aan en uit gaat, en het numerieke toetsenbord dus ook aan en uit gaat, dus ik gebruik hem maar niet meer, maar er moet toch een mogelijkheid zijn om enkel die ledjes aan en uit te zetten zonder dat die actie die er bij zit gebruikt wordt :?

TV is gooder then books
Reg. datum: 21 juni 2001

niet echt een request, maar misschien is dit een cool idee:

Een programmaatje waarmee je MSN kan gebruiken als soort bot, net als op IRC (er zijn al vele MSN bots). Dus dat het lijkt alsof jijzelf online bent, en als iemand dan "/list" typt dat hij dan allerlei bestanden kan zien (alleen uit 1 bepaalde directory natuurlijk) en dan "/download file#1" ofzo. En berichten kunnen achter laten. Natuurlijk alleen voor MSN'ers die in je contact list staan..

Handig als je hele dag/nacht weg bent -> dat programma draaien als soort BBS

btw geinig proggie dat xCAT T-Leds, alleen is 4MB geheugen gebruik niet wat veel? niet dat het mij wat uit maakt (kheb 512MB) maar het lijkt wat veel voor zo'n klein programma

mijn puzzel games -> Snake Slider, Arrow Slider

www.luppie.net

Ik ben zelf nog op zoek naar een programma waarin je userbeheer voor een Windows2000 netwerk kan doen. Zodat je niet in Active Directory hoeft te kloten, maar gewoon een makkelijke interface hebt.

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS450D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

xCAT-Industries.nl

quote:
Cobra_Lup schreef op 19 augustus 2002 @ 11:51:
Ik ben zelf nog op zoek naar een programma waarin je userbeheer voor een Windows2000 netwerk kan doen. Zodat je niet in Active Directory hoeft te kloten, maar gewoon een makkelijke interface hebt.
Als het makkelijk was om te maken ... zou ik het zo maken alleen dat is het niet :)

Ik zie wel wat in zown progsel omdat ik ook soms gek wordt van die Active Directory SH.T ;)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

Ik ben momenteen trouwens bezig met een MSN Messenger API Libarie te schrijven in PHP :) kan je bijvoorbeeld een bot van maken :)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

ik heb een leuk ideetje, ik speel vaak met muziek maak progjes, en melodietjes verzinnen zuigt, en een melodietje naspelen is moeilijk als je de tonen niet weet of niet kunt lezen, misschien kun je iets maken waardoor je iets in je mic kunt fluiten/nurien en dat het progje er vervolgens een midi oid van maakt. dan kun je het gebruiken of evt de noten er van zien.

ik weet niet of het kan, of het makkelijk of moeilijk is of dat er toevallig al 1001 proggies voor zijn, ik kwam op het idee en dacht das wel leuk, dus vandaar :)

"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."

Reg. datum: 24 januari 2001

quote:
skunkah schreef op 18 augustus 2002 @ 23:25:
Die T-Leds knipperaar voor windows die je num en scroll-lock op basis van je network traffic laat knipperen net zoals zown mooi icoontje in je tray:

Ik presenteer: xCAT - T-Leds for Windows (Alpha)
echt een alpha maar dat kun je op de volgende pagina lezen waar je het progsel ook kan downloaden.
http://www.xcat-industries.com/softwareinfo.php?software=43
Deze werkt ook lekker met StatBar, knipper, knipper :D

Reg. datum: 29 maart 2001

De ultieme IIS / SQL scanner?

Intel E8400 | 4GB DDRII | Gigabyte DS3R rev 2.1 | Radeon 3850 | Asus Xonar D2 | Antec | Enermax 425W MODU | WD Raptor 10000 RPM S-ATA | WD GP 500GB | NEC ND4570 DVD-RW | Logitech UltraX / MX518

broembroem!

Ik ben al lang op zoek naar een handig instelprogje voor X (linux) met een interface die wat meer in de buurt komt van hoe windows die zaken regelt. Linux is een prima OS, maar hier doen ze imho nog erg lastig.

ieeeepppppp :P

ils sont fous, ces tweakers :P
Reg. datum: 05 februari 2002

quote:
lordsnow schreef op 19 augustus 2002 @ 01:24:
Wat had je precies voor ogen... een lijst die automatisch bijhoud welke mp3's en warez staan in welke nieuwsgroupen? klinkt wel grappig ;)
Nee, een tracker waarmee je net zoals GoT Tracker en HotTopic bepaalde threads kunt monitoren. Dan hoef je tenminste niet telkens Outlook op te starten of te synchronizen als je wilt weten of je al antwoord hebt gehad op een post.
Het zou natuurlijk ook handig zijn om andere interessante topics op deze manier te volgen.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Ik zoek nog een Mp3 speler, die afsluit als hij klaar is met spelen, is dit misschien iets voor jou :?

Own the day!
Reg. datum: 09 juli 2001

Waar ik me aan erger is dat die msn-log files zo lastig terug te lezen zijn. Zou je niet een of andere browser kunnen maken waarmee dat beter gaat?

Athlon 800, 704MB, MSI k7T turbo, 2x 40 en 30,7 Gig Maxtor 7200rpm, ATi 7500, WinXP

quote:
X-hero schreef op 19 augustus 2002 @ 17:05:
Waar ik me aan erger is dat die msn-log files zo lastig terug te lezen zijn. Zou je niet een of andere browser kunnen maken waarmee dat beter gaat?
Trillan

BOFH @ #Netwerken

quote:
dit vind ik echt nutteloos, dit soort posts, wat heb je er aan :?
btw ik vind trillian zelf omslachtiger werken dan MSN Messenger, maar goed das mijn persoonlijke mening

Reg. datum: 02 april 2002

quote:
Maverick schreef op 19 augustus 2002 @ 12:44:
ik heb een leuk ideetje, ik speel vaak met muziek maak progjes, en melodietjes verzinnen zuigt, en een melodietje naspelen is moeilijk als je de tonen niet weet of niet kunt lezen, misschien kun je iets maken waardoor je iets in je mic kunt fluiten/nurien en dat het progje er vervolgens een midi oid van maakt. dan kun je het gebruiken of evt de noten er van zien.

ik weet niet of het kan, of het makkelijk of moeilijk is of dat er toevallig al 1001 proggies voor zijn, ik kwam op het idee en dacht das wel leuk, dus vandaar :)
Van deze proggies zijn er al een aantal. zoek eens op : wave to midi converter.
Maar deze zijn niet makkelijk te maken, met een monofone bron gaat het nog wel maar als de muziek polyfoon is dan krijg je toch echt wel met kunstmatige intelligentie te werken. Want hoe weet een computer nou hoe een saxofoon klinkt, laat staan het verschil tussen een stem en een instrument.

Dordrecht
Reg. datum: 27 maart 2001

what about my 'MSN-chat venster ontop when reply is given' idee?
quote:
MisterE schreef op 19 augustus 2002 @ 20:03:
[...]

Van deze proggies zijn er al een aantal. zoek eens op : wave to midi converter.
Maar deze zijn niet makkelijk te maken, met een monofone bron gaat het nog wel maar als de muziek polyfoon is dan krijg je toch echt wel met kunstmatige intelligentie te werken. Want hoe weet een computer nou hoe een saxofoon klinkt, laat staan het verschil tussen een stem en een instrument.
je mist volgens mij de bedoeling, ik wil dat het proggie herkent hoe hoog de toon is en hem vervolgens als een noot in een midi zet, niet uit makend hoe ie klinkt, als de toonhoogte maar goed is.

"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: