.:. www.Gilbeir.tk .:. Onlaajn Diary ;)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| A - 4 B - 8 C - 6 D - |) E - 3 F - F G - 6 H - |-| I - 1 J - _| K - |< L - |_ M - |\/| N - |\| O - 0 P - P Q - Q R - R S - 5 T - 7 U - |_| V - \/ W - \/\/ X - X Y - Y Z - Z |
A liberal is a man too broadminded to take his own side in a quarrel. - Robert Frost
Reg. datum: 30 maart 2002
Heh, is totaal niet moeilijk te programmeren. Maar veel nut heeft het nietquote:Device schreef op 17 augustus 2002 @ 14:59:
Ik vond de 1337 translator erg cool, maar iets te gewoon. Dat kan 13373R denk ik. Ik zou het graag zelf doen, maar ik weet niet hoe. Hopelijk heb jij er wel zin in. Vandaar dat ik even het volgende 1337 4LP|-|4837 post:
Nee, maar ik vind het wel erg geinig voor in bepaalde forums. =)quote:ShadowrunR schreef op 17 augustus 2002 @ 15:49:
[...]
Heh, is totaal niet moeilijk te programmeren. Maar veel nut heeft het niet
A liberal is a man too broadminded to take his own side in a quarrel. - Robert Frost
Reg. datum: 02 augustus 2002
NumLock LED brandde als er een link is (als er een werkend netwerk in je NIC hangt)
CapsLock LED ging aan wanneer er data werd gesend (SEND)(knipperde dus)
ScrollLock LED ging aan wanneer er data werd gereceived (RCV)(knipperde dus)
(zoals TLEDs: http://www.hut.fi/~jlohikos/tleds.html )
Dit is echt GAAF (of ga je je eraan irriteren?)
Wensen; makkelijk aan en uit te zetten (liefst met scrolllock knop! of pauze of een andere domme knop)(maar ook softwarematig door op het icoontje in je balk te klikken met rechts of zo) en natuurlijk een laag CPU/Mem gebruik.
Een mogelijk alternatief n.a.v. andere posts in deze thread;
je ScrollLock die gaat knipperen bij mail (elke 2 minuten checken of zo en geen icoontje!) en als je op ScrollLock drukt opent ie Outlook.
Grootste wens; combineer beide!!
ScrollLock knippert bij mail en bij press opent ie Outlook
Num en CapsLock doen send en receive en is aan/uit te zetten door Pauze!
Dat zou WREED zijn
Stan wijzigde dit bericht 17-08-2002 17:29 (0%)
Reden: Laatste keer, sorry
Dit is echt een van de beste requests in tijden ... ik ga het proberen vooral dat netwerk monitoren lijkt me EXTREEM KEWL!quote:Stan schreef op 17 augustus 2002 @ 17:15:
Echt het allercoolst wat ik ooit heb gezien (tjah, ik leef nog niet zo lang) was op een linux systeem (ik wil het in Windows XP!!);
NumLock LED brandde als er een link is (als er een werkend netwerk in je NIC hangt)
CapsLock LED ging aan wanneer er data werd gesend (SEND)(knipperde dus)
ScrollLock LED ging aan wanneer er data werd gereceived (RCV)(knipperde dus)
(zoals TLEDs: http://www.hut.fi/~jlohikos/tleds.html )
Dit is echt GAAF (of ga je je eraan irriteren?)
Wensen; makkelijk aan en uit te zetten (liefst met scrolllock knop! of pauze of een andere domme knop)(maar ook softwarematig door op het icoontje in je balk te klikken met rechts of zo) en natuurlijk een laag CPU/Mem gebruik.
Een mogelijk alternatief n.a.v. andere posts in deze thread;
je ScrollLock die gaat knipperen bij mail (elke 2 minuten checken of zo en geen icoontje!) en als je op ScrollLock drukt opent ie Outlook.
Grootste wens; combineer beide!!
ScrollLock knippert bij mail en bij press opent ie Outlook
Num en CapsLock doen send en receive en is aan/uit te zetten door Pauze!
Dat zou WREED zijn
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Reg. datum: 30 maart 2002
lijkt me ook best handig, alleen niet als capslock dAaRbIj ook aan en uit gaatquote:skunkah schreef op 17 augustus 2002 @ 18:35:
[...]
Dit is echt een van de beste requests in tijden ... ik ga het proberen vooral dat netwerk monitoren lijkt me EXTREEM KEWL!
21-10 (5743): En doe dan direct mee met 'De Apen'
22-10 (6118): Parkstad Power! :p
06-11 (0848): I love GoT
SMS "SIG bericht" naar 0614447538
led(NUMLOCKLED, SET, DELAYED);
formerReceived = received;
}
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Ik denk dat BrEeZaHs dat juist weer eXtReEm handig vindenquote:erkens schreef op 17 augustus 2002 @ 19:22:
[...]
lijkt me ook best handig, alleen niet als capslock dAaRbIj ook aan en uit gaat
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
quote:Karp schreef op 13 augustus 2002 @ 23:06:
1 vraagje, maak je Winamp3 plugins?
ik heb wel wat verzoekjes dan
[...]
druk eens op F3
en je moet rechts playlist selection hebben, niet loaded playlist
Die f3 sux heb ik al beschreven ergens maar zal nog x doen :):
* hij werkt niet zo fijn als die in 2.80
* hij vindt niet zo goed als 2.80 (2.80 zoekt nml in dir/filename/id3tag en dat doet 3.0 niet allemaal)
*hij werkt niet zo snel
* bij de meeste winamp3 skins is zonder playlist mooier en het is dan irritant om die playlist steeds op te starten en dan f3 en in typen (2.80 : J typ kort stukje enter klaar)
overtuigd?
MODDEN?? ik zal je hoofd eens modden (teveel sof II gespeeld)
quote:skunkah schreef op 17 augustus 2002 @ 18:35:
[...]
Dit is echt een van de beste requests in tijden ... ik ga het proberen vooral dat netwerk monitoren lijkt me EXTREEM KEWL!
Ik ben ook gewoon de man, ben ik niet tof? Niet ingewikkeld maar ZO gaaf en nog niet naar Windhoos geport.
Er is voor zover ik weet 1 prog in Windhoos die het ZOU moeten kunnen, maar die werkt dus voor geen ENE sodemieter; http://download.com.com/3000-2085-10129063.html?tag=lst-0-6
TCP_leds heet ie...
Maak er dus 1 die perfect werkt en je maakt je onsterfelijk en de bikkels allemaal blij, en mij het blijst
(lage CPU/mem, echt realtime knipperen, num & caps als network met pauze als aan/uit en scroll als mail met scroll als outlook starter)(doe het voor mij
Tof he?
Ik dacht dat ik al ontsterfelijk was door alle andere progsels die ik al gemaakt hebt ;Pquote:Stan schreef op 18 augustus 2002 @ 04:28:
[...]
Ik ben ook gewoon de man, ben ik niet tof? Niet ingewikkeld maar ZO gaaf en nog niet naar Windhoos geport.
Er is voor zover ik weet 1 prog in Windhoos die het ZOU moeten kunnen, maar die werkt dus voor geen ENE sodemieter; http://download.com.com/3000-2085-10129063.html?tag=lst-0-6
TCP_leds heet ie...
Maak er dus 1 die perfect werkt en je maakt je onsterfelijk en de bikkels allemaal blij, en mij het blijst
(lage CPU/mem, echt realtime knipperen, num & caps als network met pauze als aan/uit en scroll als mail met scroll als outlook starter)(doe het voor mij)
Tof he?
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
quote:ThRIVeR schreef op 17 augustus 2002 @ 21:56:
[...]
Die f3 sux heb ik al beschreven ergens maar zal nog x doen :):
* hij werkt niet zo fijn als die in 2.80
* hij vindt niet zo goed als 2.80 (2.80 zoekt nml in dir/filename/id3tag en dat doet 3.0 niet allemaal)
*hij werkt niet zo snel
* bij de meeste winamp3 skins is zonder playlist mooier en het is dan irritant om die playlist steeds op te starten en dan f3 en in typen (2.80 : J typ kort stukje enter klaar)
overtuigd?
ben het helemaal met je eens maar ik wilde ff zeggen dat het er wel in zit... op hun eigen manier
hopelijk maakt iemand hier een plugin voor
ik neem aan dat http://wks09-10-01:5800 staat voor werkstationnummer 9, probeer ff mijn javascript oplossinkjequote:WorkForce schreef op 10 augustus 2002 @ 17:40:
Zoals bekend kun je met winvnc via je internet explorer een pc overnemen echter moet je dan wel het url helemaal opschrijven. (voorbeeld http://wks09-10-01:5800) en aangezien dit binnen mij bedrijf nogal voor wat problemen zorgt bij de simpelere calldeskers ben ik eigenlijk op zoek naar een progje waarbij ze enkel het werkstationnummer in hoeven te vullen en op ok hoeven te klikken waarna de internet explorer met het juiste url word geopend.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| <html>
<head>
<title>WKS overnemen</title>
</head>
<script language="javascript"><!--
function StartWKS() {
var TestNumber;
var strNumber = document.Form1.wksnr.value;
TestNumber = parseInt(document.Form1.wksnr.value);
//test op Not-a-Number, en max. 2 characters
if (isNaN(TestNumber) || (strNumber.length > 2) ) {
alert('Geef een nummer van max. 2 cijfers.');
return false;
}
// moet 2 cijfers zijn, bijv 3 aanvullen naar 03
while (strNumber.length < 2)
{
strNumber = '0' + strNumber;
}
strNumber = 'http://wks' + strNumber + '-10-01:5800';
top.location = strNumber;
return true;
}
//--></script>
<body>
<form name="Form1">
Geeft WKS nummer
<input type="text" name="wksnr" size="5">
<input type="button" value="Submit" onclick="return StartWKS();">
</form>
</body>
</html> |
knip en plak het 'code' gedeelte in een text bestand en noem die test.html ofzo. Dubbel klik er dan op en viola..
hoop dat je er wat aan hebt
mijn puzzel games -> Snake Slider, Arrow Slider
quote:skunkah schreef op 18 augustus 2002 @ 09:20:
[...]
Ik dacht dat ik al ontsterfelijk was door alle andere progsels die ik al gemaakt hebt ;P
Als je DIT progsel progt, dan zijn we samen DE man, jij met je 31337 kunsten en ik met mn fuckin wrede plan
Ik ben benieuwd, ik ben er nu al GEIL van
(sorry guys, maar er is (nog) geen EgoTrip forum hier eh??
Zou je daar niet 'as well' van maken?quote:Ofcourse we develop software from scratch asswell
Gear: goeie computer + goed fototoestel en andere goeie dingen
Je wou m'n auto lenen? Hou hem maar.
quote:BdR schreef op 18 augustus 2002 @ 15:33:
[...]
ik neem aan dat http://wks09-10-01:5800 staat voor werkstationnummer 9, probeer ff mijn javascript oplossinkje
[[/code]
knip en plak het 'code' gedeelte in een text bestand en noem die test.html ofzo. Dubbel klik er dan op en viola..
hoop dat je er wat aan hebt
nhmm, wij hadden gewoon een batchfiletje die dat draaide, hoefde je alleen ngo password in te vullen.
ik werkte ook in een callcentre, als je wil kan ik dat batch filetje misschien wel ff mailen
Ik presenteer: xCAT - T-Leds for Windows (Alpha)
echt een alpha maar dat kun je op de volgende pagina lezen waar je het progsel ook kan downloaden.
http://www.xcat-industries.com/softwareinfo.php?software=43
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Watch out.
quote:radial2000 schreef op 19 augustus 2002 @ 00:38:
Wauw dat ziet er reliext uit hehehe mn laptop lijkt wel knipperlicht-installatie maaruh super gemaakt joh
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
geheugenverbruik is iets meer dan 4mb (winxp)
w8 af tot morgen ben benieuwd
Watch out.
Reg. datum: 02 juni 2001
quote:T.T. schreef op 06 augustus 2002 @ 15:13:
Ik heb geen idee of dit ooit gevraagd is/al bestaat, maar ik zou graag het volgende willen:
Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan, zou ik het leuk vinden als m'n msn kon loggen wanneer mensen online komen en weer offline gaan. Het mooist zou het zijn als deze logfiles vervolgens als een soort horizontale balken afgelezen zouden kunnen worden:
[afbeelding]
Zoiets dus, misschien met text nog wat statistieken erbij ofzoEn natuurlijk moet ook de status worden aangegeven van de persoon (Online, bezet enz)
Wat een goed idee inderdaad, dat lijkt me ook erg handig zo een programmatje.
Ik hou dit topic in me favorites
Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan, zou ik het leuk vinden als m'n msn kon loggen wanneer mensen online komen en weer offline gaan. Het mooist zou het zijn als deze logfiles vervolgens als een soort horizontale balken afgelezen zouden kunnen worden.
---
Mischien een domme vraag.. maar wat voor 'n nut heeft dat nou om dit bij te houden? Geen flame, ik vraag 't me gewoon af.
--- MrHuge ---
Ik zou graag eens een usenet tracker zien ala GoT tracker/HotTopic.
---
Wat had je precies voor ogen... een lijst die automatisch bijhoud welke mp3's en warez staan in welke nieuwsgroupen? klinkt wel grappig
mischien is traffic ook wel een goed idee en is ook geen probleem ... zal het proberen in de tray te proppen met traffic er bijquote:radial2000 schreef op 19 augustus 2002 @ 00:57:
persoonlijk vind ik dit best wel handig kan gelijk zien of er data verkeer is ja/nee, maar misschien als je toch bezig bent met tray-optie, is de up/down traffic daar weer te geven?
geheugenverbruik is iets meer dan 4mb (winxp)
w8 af tot morgen ben benieuwd
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last
Dit topic is gesloten.