Ik ben per direct op zoek naar een leuke nieuwe baan. Ik zoek iets als webredacteur/content manager/<insert $fancy titel wat te maken heeft met het produceren van content voor het web>
Weet jij toevallig iets? Laat het me weten via DM!
je kan toch gewoon trillian gebruiken?? heb je gelijk msn ingebakken en geen reclame etcquote:LuNaTiC schreef op 14 augustus 2002 @ 18:33:
[...]
mja heb ik ook al gevraagd, maar dat zit in de broncode van ICQ...
dan zou ie dus de code van ICQ moeten hacken voordat ie zoiets kan maken
Big minded people discuss ideas,
Small minded people discuss events,
Narrow minded people discuss other people.
Heeft ie tenminste wat te doen...quote:LuNaTiC schreef op 14 augustus 2002 @ 18:33:
[...]
mja heb ik ook al gevraagd, maar dat zit in de broncode van ICQ...
dan zou ie dus de code van ICQ moeten hacken voordat ie zoiets kan maken
iets in de trent van powermenu maar dan wat uitgebreider
de volgende opdrachten zouden handig zijn
minimize <prog.exe>
maximize <prog.exe>
location <prog.exe> 300,200
size <prog.exe> 600,800
start <prog.exe>
tray <prog.exe>
close <prog.exe>
ontop <prog.exe>
offtop <prog.exe>
transperancy <prog.exe> 60%
volume wave 50%
volume main 50%
op deze manier zou je mbv een batch file een heleboel dingen kunnen regelen
het zou ook handig zijn als je bijvoorbeeld profiles kan aanmaken (ter vervanging van batch files), dan maak je een profile gfx en dan start ie photoshop en alle andere tools op de goeie plek
of een profile om te gamen waarbij hij alle ontop progs afsluit, het spel start, en daarna weer alles hersteld
bij mij kan ik bijvoorbeeld niet quaken als ik winamp of photoshop nog aan heb staan, dat kan je dan regelen dat die automatisch worden uitgezet als ik quake aanzet
ook kan je alle belangrijke progs direct in je tray laten zetten bij het opstarten van windows (ikzelf doe dit nu met outlook icm met trayit maar het zou handig zijn als er een alles-in-één-prog voor bestond)
het zou verder makkelijk zijn als je een optie hebt die in 1x alle locaties van alle programma's die je hebt draaien kan uitlezen, dus welke programma's er draaien en op welke plek zodat je er makkelijk een profile/batchfile van kan maken en zo de volgende keer alles weer herstellen
ik hoop dat je het een beetje begrijpt
Big minded people discuss ideas,
Small minded people discuss events,
Narrow minded people discuss other people.
Reg. datum: 21 september 2001
2) Nog beter : DLL/exe interface parser voor major-release versiebeheer (dus : alleen major version change als interface gewijzigd is, maar ja, daarvoor heb ik dus een interface parser nodig. Niet iets wat header files parsed, maar iets wat de binaries zelf kan parsen op imports/exports!)
Reg. datum: 21 september 2001
Reg. datum: 03 november 2000
Maruhm ik zat meteen te denken, kun je daar niet net een soort Project Dolphin van maken, maar dan dus: wie de meeste afstand met z'n muis maakt
Dat lijkt me wel wat, dan kun je ook zien wie er binnenkort RSI heeft
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Dan krijg je mensen die een scriptje schrijven welke hun muis laat bewegen.quote:DeTeraarist schreef op 15 augustus 2002 @ 05:16:
Ik heb pas die mousetracker van je gedownload, lachuh is da!
Maruhm ik zat meteen te denken, kun je daar niet net een soort Project Dolphin van maken, maar dan dus: wie de meeste afstand met z'n muis maakt
Dat lijkt me wel wat, dan kun je ook zien wie er binnenkort RSI heeftin 3 dagen 1,1 kilometer, is dat veel?
Na een nachtje hebben ze dan al aardig wat kilometers gemaakt hoor.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Reg. datum: 21 juni 2002
Je PC is je werktoestel .. meer niet.
Da's niks. Ik had op een dag 0,8 kilometer. Maar dat komt omdat dat programma niet goed om kan gaan met tekentabletten; waarvan ik er één heb. Als ik van uiterst links naar helemaal rechts over mijn scherm beweeg met mijn 'pen' dan geeft het programma aan dat dat iets van 23 cm is, terwijl ik in werkelijkheid dan maar ongeveer 10 cm heb afgelegd. Op deze manier kun je het ook al faken en hebben tekentabletgebruikers een voorsprong.quote:DeTeraarist schreef op 15 augustus 2002 @ 05:16:
Dat lijkt me wel wat, dan kun je ook zien wie er binnenkort RSI heeftin 3 dagen 1,1 kilometer, is dat veel?
Maar misschien kan het programma aangepast worden zodat het wel goed om kan gaan met tekentabletten? Of is dat een te moeilijke opgave?
God Bless America | Change We Can Believe In
heb nu 2 ideeen geoppert maar geen flauw idee of je er iets mee gaat doen.
een lijstje met ja nee en geen reden is genoeg hoor.
....
Nu ff niet mama ik sta net de cake af te gieten
http://www.Quinie.nl
De afstand over je scherm wordt gemeten dus niet hoe groot de afstand is die je muis fysiek over je bureau schuift.quote:ramH schreef op 15 augustus 2002 @ 11:29:
[...]
Da's niks. Ik had op een dag 0,8 kilometer. Maar dat komt omdat dat programma niet goed om kan gaan met tekentabletten; waarvan ik er één heb. Als ik van uiterst links naar helemaal rechts over mijn scherm beweeg met mijn 'pen' dan geeft het programma aan dat dat iets van 23 cm is, terwijl ik in werkelijkheid dan maar ongeveer 10 cm heb afgelegd. Op deze manier kun je het ook al faken en hebben tekentabletgebruikers een voorsprong.
Maar misschien kan het programma aangepast worden zodat het wel goed om kan gaan met tekentabletten? Of is dat een te moeilijke opgave?
Dus het maakt niet uit ofdat je een muis, tekentablet, joystick of whatever gebruikt.
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Tja eventueel zou dat wel wat zijn echter ik vraag om ideeen en ik weet nog niet wat ik wel of niet ga doen .. soms dump ik ideeen die ik erg goed vind en wat in zie op (het xCAT-Industries forum)quote:Quinie schreef op 15 augustus 2002 @ 16:16:
een prgramma die een reply in dit topic geeft van welke users je de iedeen wilt gaan uitvoeren en van welke users niet.
Echter heb je wel gelijk mischien moet ik maar een 'ideen' intake systeem ingebruik nemen die automatisch een lijst genereerd .. echter is het probleem dan weer dat ik buiten de GOT treedt en dat is dus niet de bedoeling.
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Dat is zeker een leuk idee, mischien kan ik dit wel weer met TweakU2 intergreren ... om zo het ultieme geek profile te maken.... dat je live uptime, system stats, muis afgelegde afstand, aantal aangeslagen toetsen en zo kan zien ... inderdaad errugh goed idee.quote:DeTeraarist schreef op 15 augustus 2002 @ 05:16:
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Reg. datum: 29 juni 2002
met dat idee liep ik ook al een tijdje rond! lijkt me cool als zoiets gemaakt wordtquote:Dani-Filth schreef op 15 augustus 2002 @ 03:14:
Ik zoek eigenlijk een progje wat in de achtergrond draait en command line opdrachten kan verwerken
[..]
ik hoop dat je het een beetje begrijpt
Win XP SP2; Pentium 4 3GHZ,2GBDDR, Asus p4p800s-x, Matrox G550, Topower 350Watt | ondergetekende gaat deze vakantie bezig met paragliding!
Reg. datum: 14 augustus 2002
En ook op een bepaald tijd stip de computer aanzet en winamp opstart en je playlist afspeelt
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:Quinie schreef op 15 augustus 2002 @ 16:16:
een prgramma die een reply in dit topic geeft van welke users je de iedeen wilt gaan uitvoeren en van welke users niet.
Ik zit al weken te wachten op mijn request.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
dit?quote:Eraser127 schreef op 12 augustus 2002 @ 19:08:
[...]
kun je ook iets maken dat als er een reply in een gesprek is dat het venster dan ontop komt? Het is namelijk errug irritant om te kijken of er een reply is
My Discogs | prOn :) | Sneeuw
quote:skunkah schreef op 15 augustus 2002 @ 17:37:
[...]
Dat is zeker een leuk idee, mischien kan ik dit wel weer met TweakU2 intergreren ... om zo het ultieme geek profile te maken.... dat je live uptime, system stats, muis afgelegde afstand, aantal aangeslagen toetsen en zo kan zien ... inderdaad errugh goed idee.
Dit hele idee woord steeds interesanter, nog ff en het kicked project dolphin voorbij
REQUESTS doe ik niet aan ... ik vraag alleen om ideeen ... en of ik een idee ten uitvoer breng tja das altijd de vraag ligt er net aan ofdat ik er heil in zie en ik ben nogal wispelturig wat betreft of ik iets uitvoer of niet ... op het ene moment kan ik er helemaal weg van zijn andere moment dat ik er helemaal geen heil meer in zie.quote:cjdijk schreef op 15 augustus 2002 @ 18:40:
[...]
Dat lijkt mij ook wel wat.
Ik zit al weken te wachten op mijn request.
Dit ligt voornamelijk aan ofdat het technisch gezien voor mij realiseerbaar is zonder dat het te grote challenges gaan worden.
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Ikzelf, en veel van mijn vrienden hebben een kabelconnectie.
Zou je een functie kunnen invoegen waarmee je kan zien wat andere mensen op dezelfde lijn (b.v. buren) downloaden + welke ports ze gebruiken?
Dat zou pas kicken zijn ...
.:. www.Gilbeir.tk .:. Onlaajn Diary ;)
Niet mogenlijk ... je zou theoretisch gezien wel dmv jouw subnetmask af te zoeken te weten komen welke poorten ze gebruiken maar verder nope ... kan nietquote:StexPerplex schreef op 16 augustus 2002 @ 09:39:
Nog een ideetje voor verbetering van je portscanner:
Ikzelf, en veel van mijn vrienden hebben een kabelconnectie.
Zou je een functie kunnen invoegen waarmee je kan zien wat andere mensen op dezelfde lijn (b.v. buren) downloaden + welke ports ze gebruiken?
Dat zou pas kicken zijn ...
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
- Zet uw netwerkkaart da op internet zit in promiscuous mode en ge kunt al uw geburen controleren als ge wilt.
Een quote van een andere kennis:
- Ge zit eigenlijk op 1 groot lan en neem om te zeggen dat uw straat op hetzelfde subnet zit.
De data die door de netwerkkaarten verzonden wordt kan door elke netwerkkaart gezien worden. Alleen zal noraal enkel de data die voor uw netwerkkaart bestemd zijn gelezen worden. Indien ge uw netwerkkaart nu in promiscuous mode zet (wat gebeurt bij sniffen), zal uw netwerkkaart alle tcp/ip pakketjes die passeren lezen en bvb opslaan in een logfile. Die pakketten kun je dan zelf analyseren en er bestaan ook tooltjes voor die hele sessies herkennen en voor een normaal mens leesbare data eruit halen.
.:. www.Gilbeir.tk .:. Onlaajn Diary ;)
Wat jou kennisen zeggen klopt inderdaad ... echter promiscuous mode werkt op een laag in het OSI model waar ik niet bij kan cq niet mee werk ... dus is niet mogenlijk tja kan trouwens wel hoor lol maar moet ik een bepaalde libary voor gebruiken mischien wel intressant .. echter is dit 'negatieve' software laat ik het maar noemen ik ga jouw niet helpen om voor script kiddie te spelen .. sorry!quote:StexPerplex schreef op 16 augustus 2002 @ 15:55:
Een quote van een kennis:
- Zet uw netwerkkaart da op internet zit in promiscuous mode en ge kunt al uw geburen controleren als ge wilt.
Een quote van een andere kennis:
- Ge zit eigenlijk op 1 groot lan en neem om te zeggen dat uw straat op hetzelfde subnet zit.
De data die door de netwerkkaarten verzonden wordt kan door elke netwerkkaart gezien worden. Alleen zal noraal enkel de data die voor uw netwerkkaart bestemd zijn gelezen worden. Indien ge uw netwerkkaart nu in promiscuous mode zet (wat gebeurt bij sniffen), zal uw netwerkkaart alle tcp/ip pakketjes die passeren lezen en bvb opslaan in een logfile. Die pakketten kun je dan zelf analyseren en er bestaan ook tooltjes voor die hele sessies herkennen en voor een normaal mens leesbare data eruit halen.
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last
Dit topic is gesloten.