Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

Software Ideeen geef ze me ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

Nieuw Topic
BOFH @ #Netwerken

quote:
MisterData schreef op 18 september 2002 @ 07:58:
[...]

Kan dat niet met de Windows-hardwareprofielen?
nope, zijn software settings ;)
en daarbij komt dat het onhandig is om steeds te rebooten als je enkel naar een ander netwerk gaat, een klein programmatje wat alle settings insteld zou dus veel handiger zijn

06-01 (4856): Geachte allen, *epic_fail spreekt tot u va...
06-01 (4856): Kudt mijn bericht is afgekapt :@
10-01 (5474): Telefoniq spreekt: Heuj!

SMS "SIG bericht" naar 0614447538

xCAT-Industries.nl

quote:
Boxkeeper schreef op 18 september 2002 @ 14:11:
Ik zat zelf aan het volgende te denken:

Een makkelijke zoekmachine voor het struinen in www.microsoft.com/technet
(er zit uiteraard al een mogelijkheid in) maar ik kwam op deze site:
http://www.techadvice.cc/info/issues.asp en dacht toen, das wat voor Skunkah!!

- Niet teveel werk en toch bijzonder handig voor veel mensen (de klacht van veel mensen: Technet is bijna niet door te spitten)

Overigens staat in het grijze vlak (op bovengenoemde site hoe het ongeveer werkt).
Misschien kun je daar wat mee! :-)

Je zou mij en een hoop mensen blij kunnen maken (denk ik) :)
Maar met de door jouw genoemde site kan dat toch al?!

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 03 mei 2002

Ehm.... een internet clan organizer? ;) (zie ondertitel) :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D700 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-
-[Ken Rockwell is the only one who can take self-portraits of you]-

Reg. datum: 19 september 2002

Ik stem ook voor die MSN logger.. :P

Vanuit Shenzhen, China

quote:
Friso schreef op 19 september 2002 @ 22:31:
Ik stem ook voor die MSN logger.. :P
woei, nog steeds stemmen voor mn ideetje :)
Ik hoop dat skunkah genoeg tijd heeft _/-\o_

Erlang en QQ vanuit Shenzhen. (startinchina.com)

Acties:

crisp
Devver / Moderator Devschuur®
Proud Daddy™
Reg. datum: 24 februari 2000

Skunkah: niet om het een of ander, maar kwam vandaag deze post van je tegen en toen moest mij toch iets van het hart.
Ik vind je namelijk af en toe behoorlijk arrogant overkomen, zeker als je een uitlating doet als:
quote:
[...]want dan kun je HotTopic de deur uit trappen en maak ik een applicatie waarmee je je bookmarks kunt tracken en popup of zo krijgt zodra er een reactie is net als bij HotTopic.
Ik vind dat een belediging ten opzichte van de maker van HotTopic (Delphi), en het doet overkomen alsof jij het beter zou kunnen.

Ik heb wel vaker het idee dat jij graag in andermans vaarwater gaat zitten, en op die manier makkelijk aan ideeen komt voor je nieuwe software (TV programma proggie bijvoorbeeld).

Op zich is dat niet verboden natuurlijk, maar de manier waarop je het doet getuigt van weinig respect ten opzichte van de originele bedenkers.

Verder denk ik dat je best goeie dingen kan maken; veel mensen zijn blijkbaar lyrisch van je getuige de hoeveelheid reacties die je altijd krijgt, maar een beetje respect voor anderen zou je niet misstaan...
Reg. datum: 22 september 2001

quote:
T.T. schreef op 19 september 2002 @ 22:52:
[...]

woei, nog steeds stemmen voor mn ideetje :)
Ik hoop dat skunkah genoeg tijd heeft _/-\o_
Uhrm.. je hebt toch MSNPlus (upgrade)
Kan je gewoon Loggen en zelfs msn transparant maken en dat soort zooi, en de banners zijn dan ook weg..
Dus..

CT wijzigde dit bericht 20-09-2002 09:18 (0%)
Reden: URL erbij

WYSIWYG
Reg. datum: 10 september 2001

quote:
CT schreef op 20 september 2002 @ 09:16:
[...]

Kan je gewoon Loggen en zelfs msn transparant maken en dat soort zooi, en de banners zijn dan ook weg..
Dus..

Inderdaad, er zijn zat van dat soort uitbreidingen, hier bijvoorbeeld ook: http://www.munet.net/downloads/msngerpp/

De site die jij plaatst is helaas al een tijdje down.

Pay peanuts get monkeys !

Vanuit Shenzhen, China

MSN++ werkt hier iig niet, lijkt me vreselijk buggy :/

Erlang en QQ vanuit Shenzhen. (startinchina.com)

xCAT-Industries.nl

quote:
crisp schreef op 20 september 2002 @ 00:20:
Skunkah: niet om het een of ander, maar kwam vandaag deze post van je tegen en toen moest mij toch iets van het hart.
Ik vind je namelijk af en toe behoorlijk arrogant overkomen, zeker als je een uitlating doet als:

[...]

Ik vind dat een belediging ten opzichte van de maker van HotTopic (Delphi), en het doet overkomen alsof jij het beter zou kunnen.

Ik heb wel vaker het idee dat jij graag in andermans vaarwater gaat zitten, en op die manier makkelijk aan ideeen komt voor je nieuwe software (TV programma proggie bijvoorbeeld).

Op zich is dat niet verboden natuurlijk, maar de manier waarop je het doet getuigt van weinig respect ten opzichte van de originele bedenkers.

Verder denk ik dat je best goeie dingen kan maken; veel mensen zijn blijkbaar lyrisch van je getuige de hoeveelheid reacties die je altijd krijgt, maar een beetje respect voor anderen zou je niet misstaan...
Tja over respect naar makers van andere dingen tja ... tuurlijk respect .. maaja ik zeg wat ik wil :P
Verder dat ik vaker in andermans vaarwater zit en ideeen van andere 'kaap' .. even voor de duidelijkheid ik 'kaap' niks die idee voor tvgids was ook een 'verzoek/idee' omdat sommigen duidelijk lieten merken tvgids van existenz teweinig functionaliteit bood .. en tja als ik het een goed concept vind en iemand vraagt ut why not?! En ook ander voorbeeld van Izolita of zo dat winamp remote control .. was ook al tig x gevraagt en door izolita kwam ik de power van httpQ tegen en dacht ik why not ... er is vraag naar en het lijkt me wel wat.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

dave heeft een nieuwe mpdave
Reg. datum: 07 december 2000

iets waarmee je een PC kan locken!? ... een sort Lock workstation zoals in XP, maar dan voor win98 :)

Er zijn geen domme vragen,
alleen domme mensen.

SkunKah Die MSNskinner doet het niet meer he komen geen plaatjes meer. hopenlijk is dit te fixe of heeft msnskins.nl het geblokt ??

| (¯`·._.·[J2K]·._.·'¯) | "Ain't no sunshine when she's gone" |

Reg. datum: 14 juni 2001

Okay waar naar mijn idee veel behoefte aan is:

Een programma waar mee je per poort of programma (liefst allebei) kan aangeven hoeveel van de beschikbare bandbreedte gebruikt kan worden.

BV ICQ server 4kb Up en 50 down (of in procenten)

Kheb geen flauw idee hoe je zoiet in elkaar knutseld en er zitten volgens mij wel een boel mensen om verlegen...

Reg. datum: 19 september 2002

quote:
Dutch_guy schreef op 20 september 2002 @ 10:21:
[...]

Inderdaad, er zijn zat van dat soort uitbreidingen, hier bijvoorbeeld ook: http://www.munet.net/downloads/msngerpp/

De site die jij plaatst is helaas al een tijdje down.
@CT: Die site is down, heb je nog een andere URL ?
@Dutch_guy:Hmm.. bij die MSN++ krijg ik een vage runtime error..
Komt dat door XP ?

Maak eens een Canal+ decrypter voor een aldi tv kaart (Philips saa7XX)

Hee, waar is het station's plein?! ..:?<br>Specs Skanimal.nl

xCAT-Industries.nl

quote:
OCISCOOL schreef op 21 september 2002 @ 21:01:
Okay waar naar mijn idee veel behoefte aan is:

Een programma waar mee je per poort of programma (liefst allebei) kan aangeven hoeveel van de beschikbare bandbreedte gebruikt kan worden.

BV ICQ server 4kb Up en 50 down (of in procenten)

Kheb geen flauw idee hoe je zoiet in elkaar knutseld en er zitten volgens mij wel een boel mensen om verlegen...
Ja, hier is inderdaad behoefte aan..dit is al meerdere malen gevraagt in de eerdere wat voor software zal ik gaan maken topics. Echter is het mij niet gelukt om het volledig te ontwikkelen, ik gebruikte om dit te maken een socket5 implementatie, welke niet wilde werken, ik zal er naar kijken ofdat ik een gateway/nat/pat implementatie hiervan kan maken, echter is dit zeer lastig.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

quote:
dave01 schreef op 22 september 2002 @ 01:17:
Maak eens een Canal+ decrypter voor een aldi tv kaart (Philips saa7XX)
Een decrypter voor Canal+ is niet legaal .. dus dat maak ik niet!

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

quote:
jordan2k schreef op 20 september 2002 @ 16:54:
SkunKah Die MSNskinner doet het niet meer he komen geen plaatjes meer. hopenlijk is dit te fixe of heeft msnskins.nl het geblokt ??
Zover ik heb kunnen zien werkt het programma nog steeds naar behoren.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 11 november 2000

Kan je niet een soort plug-in maken voor Trillian pro 1.0 zodat je achter bepaalde sneltoetsen ( bv. alt+1 alt+2 enz. ) text kan zetten en als je dan alt+1 typt bv dat het dan ie het dan verstuurd. Zeg maar alt+1 = Heeee. Dan hoef je in je scherm alleen maar alt+1 te drukken en dan wordt het auto verstuurd :D. MSN+ heeft deze feature ook, maar bij trillian 1.0 pro kan ik het nergens vinden en er schijnt ook nog geen plug-in voor te zijn :(

Kan jij dat maken :?

Real friendship: real friends don't let their friends use IE
http://mozilla.org

In your face Gnagna
Reg. datum: 24 april 2002

Ik weet niet of je hier op dit moment tijd voor hebt, maar Ik zou het heel erg op prijs stellen als je voor ip monitor kan regelen dat je in zo'n gele hint ballon een tekst kan laten weergeven per lampje (rondje).

Hierdoor weet je namelijk beter wat dat lampje betekend. Ook zou het misschien makkelijk zijn als hij in z'n geheel in de taakbalk kan verdwijnen of des noods maar een van de lampjes zodat je daar altijd zicht op hebt.

aka MARAUD3R

Skunkah, zou je een programma kunnen maken waarmee je plaatjes in error messages enzo kan plaatsen?, het lijkt me nogal moeilijk met reshack, en ik kan ook geen uitleg vinden hoe dat zou moeten.
xCAT-Industries.nl

quote:
RAZORDUDE schreef op 25 september 2002 @ 01:52:
Skunkah, zou je een programma kunnen maken waarmee je plaatjes in error messages enzo kan plaatsen?, het lijkt me nogal moeilijk met reshack, en ik kan ook geen uitleg vinden hoe dat zou moeten.
Plaatjes in een error message?!

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

aka MARAUD3R

zoals dit:

standaard:
http://members1.chello.nl/~p.vdveen/GoT/venter_pic2.jpg

veranderen naar dit: (bewerkt met psp natuurlijk :P)
http://members1.chello.nl/~p.vdveen/GoT/venter_pic1.jpg
Reg. datum: 08 januari 2001

keej voor msn messenger:

Zou het mogelijk zijn om je status:off line aan te melden?

en dan zou ik ook nog graag willen dat ik maar online ben te zien voor bepaalde mensen in mn list.. zonder ze allemaal eerst afzondelijk te blokken.

of bestaat hier al een plug in voor?

http://hollandisfarbehind.blogspot.com/

Heintje

Find-it (zoek de verschillen) kaN dit spel nergens vinden

www.heinemanss.nl

Nu met Desire

quote:
RAZORDUDE schreef op 25 september 2002 @ 15:05:
zoals dit:

standaard:
[afbeelding]

veranderen naar dit: (bewerkt met psp natuurlijk :P)
[afbeelding]
Da's geen error message :P

SpeelGoedkoper: Prijsvergelijker voor kinderspeelgoed, zoals Lego, Duplo en Playmobil

TV is gooder then books
Reg. datum: 21 juni 2001

quote:
sheinemans schreef op 26 september 2002 @ 09:24:
Find-it (zoek de verschillen) kaN dit spel nergens vinden
beter zoeken ;) (tip)

Find'em

mijn puzzel games -> Break The Code :: Triple Dutch :: Snake Slider *<-nieuw*

Reg. datum: 02 april 2002

quote:
RAZORDUDE schreef op 25 september 2002 @ 01:52:
euh ?!?! waarom zou je dat willen???
Ten tweede is dat vrij moeilijk omdat je niet weet hoe de window heet. Elk programma gebruikt andere namen voor hun windows.
Misschien dat het wel mogelijk is een hook te zetten op de standaard Error Message Dialogen maar ik zie er totaal geen nut van in....

Reg. datum: 27 juli 2001

quote:
CT schreef op 20 september 2002 @ 09:16:
[...]

Dus..

Volgens mij gaat het er niet om, om gesprekken te loggen, maar te loggen wanneer iemand online komt en offline gaat :/.

Mr. Magic
Reg. datum: 11 augustus 2002

je hebt zon programmatje die je naam automatisch (om de zoveel tijd) veranderd, zou dat niet op zodanige wijze kunnen, dat je van je naam een klok kunt maken?

Hans Kazan doe niet moeilijk man.

Reg. datum: 08 augustus 2002

Je kunt van geluk spreken zo'n progje om je naam als tijd te veranderen in msn bestaat al geruime tijd.... je kunt daar zelf dan nog wa voor achter etc etc zetten werkt perfect en is onwijs klein....

http://www.aalaap.com/mysweetnix.php

xCAT-Industries.nl

quote:
Brokenrules schreef op 26 september 2002 @ 23:33:
Je kunt van geluk spreken zo'n progje om je naam als tijd te veranderen in msn bestaat al geruime tijd.... je kunt daar zelf dan nog wa voor achter etc etc zetten werkt perfect en is onwijs klein....

http://www.aalaap.com/mysweetnix.php
Kunnen ze dan ook van geluk spreken .. dat ik een heleboel software hebt gemaakt O-) _/-\o_ me self &gt;:)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Anonymous functional
Reg. datum: 12 oktober 1999

snif snif

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

xCAT-Industries.nl

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 02 maart 2002

quote:
¿ :+
Aantal postings 382
Gemiddeld aantal postings per dag 1

Hoeft et niet aan te liggen, vaag persoon 7(8)7 lekker laten lopen :/

Reg. datum: 07 januari 2001

"ja doe ik wel voor een 50 bedrag per uur (particulieren tarief bla) ;) "
Volgens mij mag dit niet :) teminste niet volgens mij maar volgens de FAQ :)

xCAT-Industries.nl

quote:
Godzilla schreef op 27 september 2002 @ 17:57:
"ja doe ik wel voor een 50 bedrag per uur (particulieren tarief bla) ;) "
Volgens mij mag dit niet :) teminste niet volgens mij maar volgens de FAQ :)
Je hebt wel gelijk hoor maar dat was niet puur bedoeld om me zelf te promoten ... iedereen weet wel dat ik freelancer ben .. ik biedt me zelf niet aan maar ik zeg alleen dat ik dat alleen maak als ik er voor betaald krijg :)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 04 augustus 2002

Hi, sinds kort benikin het bezit van trillian pro en een garfisch lcd scherm voor in de kast!

Thanx to: http://members.lycos.nl/lcdscherm

Alleen waar ik nu naar opzoek ben is een tool waarmee je trillian in het lcd scherm kan laden zeg maar. Als je power lcd gebruikt kan je wel je msn er in zien alleen zou hetgaaf zijn als je icq en msn op je display zou kunnen toveren.

Wat je nu kunt zien in je scherm via msn:

New mail ja of nee
Last message
Users online
Je eigen status

Iemand iedeen voor software of misschien is er al wel iest.
Ben een noob op software gebied op hardware kun je me van alles vragen (elektornica dan he)

Greetz NL2TTL

Reg. datum: 25 april 2001

Ik ben van plan om een helpfile half geautomatiseerd te laten creeëren. :)

Daarmee bedoel ik dat ik door middel van een druk op een knop (of het aanroepen van een batchfile ofzo) die helpfile wil laten compilen.
Ik werk vanuit een aantal HTML files (de inhoud). Ik ben dus op zoek naar een manier om deze files simpel te laten compilen naar een Windows Helpfile (.CHM).

En wel zo simpel mogelijk. Maar is dat te doen??
Wat voor ideeen heeft de Tweaker? :?
Reg. datum: 22 juni 2001

Dat kan met het proggie HTML Help Workshop.

Ik dacht dat ik die van de Microsoft website heb geplukt een keertje.

quote:
ptaverne schreef op 03 oktober 2002 @ 12:47:
Dat kan met het proggie HTML Help Workshop.

Ik dacht dat ik die van de Microsoft website heb geplukt een keertje.
Ja dat proggie ken ik en heb ik ook al geinstalleerd.(werkt op zich prima)

* Maar is het mogelijk om deze met een klik op een knop vanuit een zelfgebouwde applicatie aan te roepen en een help file te laten creeëren :?

Want dat programma openen en de files te laten compilen is niet mijn doel.
Ik wil dat mijn "oma van 134 ;) ;) " het ook kan door middel van één klik op een knop.

FitNiX wijzigde dit bericht 03-10-2002 14:25 (0%)
Reden: typo's

quote:
Kermit schreef op 03 oktober 2002 @ 14:22:
[...]
Ja dat proggie ken ik en heb ik ook al geinstalleerd.(werkt op zich prima)

* Maar is het mogelijk om deze met een klik op een knop vanuit een zelfgebouwde applicatie aan te roepen en een help file te laten creeëren :?

Want dat programma openen en de files te laten compilen is niet mijn doel.
Ik wil dat mijn "oma van 134 ;) ;) " het ook kan door middel van één klik op een knop.
Heb na heel veel zoeken :( echt heel veel :( eindelijk het antwoord weten te achterhalen *D

Je kan dus blijkbaar de Executable die in de "HTML Help Workshop" zit aanroepen met daarbij de filename. Op die manier compileert ie dan heel simpel je helpfile.
quote:
Maar Kermit, je wilde het toch doen met een druk op de knop??
Nou, heb het nu met een Batch file-tje gedaan, dat is net zo makkelijk..... :)
Reg. datum: 25 maart 2001

Iedereen heeft wel van die kleine hulpvolle tools geïnstalleerd met een extra icoontje in de systray. Het zou erg handig zijn om al die menutjes icoontjes binnen 1 toolbar/icoon te krijgen. Misschien kan je daarvoor een programmatje schrijven.

Bijvoorbeeld dat ie dus bepaalde programma's (quicktime systray icon, winamp agent, deamon tools, eccp client, dpc client, seti@home client, magickillah, matrox powerdesk etc) kan herkennen, en alle icoontjes dan hidden maakt en deze op een manier als windows startmenu weergeeft in een lijstje. Wanneer je dus op jouw systraymenu icoontje drukt.

Human Bobby

Kijk altijd achter je
Reg. datum: 28 november 2001

quote:
Justice schreef op 04 oktober 2002 @ 15:22:
Iedereen heeft wel van die kleine hulpvolle tools geïnstalleerd met een extra icoontje in de systray. Het zou erg handig zijn om al die menutjes icoontjes binnen 1 toolbar/icoon te krijgen. Misschien kan je daarvoor een programmatje schrijven.

Bijvoorbeeld dat ie dus bepaalde programma's (quicktime systray icon, winamp agent, deamon tools, eccp client, dpc client, seti@home client, magickillah, matrox powerdesk etc) kan herkennen, en alle icoontjes dan hidden maakt en deze op een manier als windows startmenu weergeeft in een lijstje. Wanneer je dus op jouw systraymenu icoontje drukt.
Er bestaan al programma's die dat kunnen.

Ik gebruik zelf Traymanager. Kan je downloaden @ www.downloads.com

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

quote:
Justice schreef op 04 oktober 2002 @ 15:22:

Dat is op zich wel een goed idee (ruimt lekker op).
Ik zal er eens naar kijken of het mogelijk is, en hoe.

Reg. datum: 14 juli 2002

Een heel simpel programmaatje om je verzameling te archiveren/bekijken/printen.

Er bestaan genoeg van dit soort programmas dat weet ik, maar vaak zijn ze te ingewikkeld en moet je te veel onnodige info invullen.

Bv:
1e veld: 4 buttons, item toevoegen, item aanpassen/verwijderen, item zoeken, lijst printen/bekijken.

item toevoegen veld: vier invul vakken 1e=merk/artiest 2e=type/titel 3e=locatie/cd 4e=voor extra info b.v. taxatie waarde

item aanpassen/verwijderen veld: eerst het item opzoeken, daarna wordt het weergegeven als bij item toevoegen. met opslaan en delete button.

lijst printen/bekijken veld:3 button 1e=lijst bekijken 2e=print hele lijst 3e= print selectie hier zou je een artiest/merk of een locatie in kunnen geven waarna je de selectie te zien krijgt en kunt printen, ook een vink vakje voor de keuze of je de extra info wel of niet wil mee printen.

eventueel de mogelijkheid om een je eigen achtergrond in het programma te verwerken. en uiteraard in het nederlands.

Reg. datum: 08 augustus 2002

skunkah is je inspiratie op of heb je al lang geen update (http://www.xcat-industries.nl) of progje meer gemaakt ???

Zitten wel wat makkelijke dingen bij zoals
Anti-leech leecher (zitten wel wat bugs in 1.3 je kunt maar 1x iets invoeren...
voor een nieuwe opdracht moet je het progje opnieuw opstarten)

Maar wa'k hiermee wilde zeggen Ga door, Begin weer, Update etc etc...

Reg. datum: 26 juni 2002

Een progje als xCAT - Capper,
voor het limieten van je upload/download van je inet verbinding per poort,
maar geen proxy server,
is dit mogelijk,
ik run namelijk een Unreal Tournament/HTTP/FTP server,
en als bv mijn ftp server vol met leechers zit,
dan is mijn ut server verneukt.....en website laad ook heel langzaam,
maar vooral voor ut is het nogal irri !!!

Verder zoek ik iets dat je progjes die in je taalbalk staan in je tray kan zetten,

Alvast bedankt voor je tijd ;-)

Nu met icoon....
Reg. datum: 22 februari 2002

quote:
Weezer-DC schreef op 09 oktober 2002 @ 07:03:

Verder zoek ik iets dat je progjes die in je taalbalk staan in je tray kan zetten,
probeer eens RB-tray...werkt perfect. Ik denk dat je hem kan downloaden van www.download.com maar anders moet je het ff zeggen dan mail ik hem wel...
Reg. datum: 26 juni 2002

quote:
heidekneus schreef op 09 oktober 2002 @ 08:27:
[...]

probeer eens RB-tray...werkt perfect. Ik denk dat je hem kan downloaden van www.download.com maar anders moet je het ff zeggen dan mail ik hem wel...
download.com heb je nu een account nodig om te dowen, :(
dus als je hem zou willen mailen, heel graag _/-\o_

Reg. datum: 22 juni 2001

Zoals jullie weten heeft KaZaA v2 een zogenaamde Participation Level. Als dit hoog is krijg je prioriteit over andere users bij het downloaden.

Deze waarde wordt (encrypted) in het register van Windows opgeslagen. Het is echter mogelijk om deze register sleutel the 'backuppen' wanneer je waarde hoog is en deze dan terug te plaatsen elke keer wanneer je waarde laag is. Kazaa moet dan wel gerestart worden.

Het is een kwestie van een klein programmatje te proggen dat dit automatisch kan doen. Helaas kan ik zelf alleen (nog) maar Java en dat is hier niet echt bruikbaar voor. Dus als iemand met een uurtje vrije tijd dit ff kan kloppen in Visual Basic, Delphi of C++.

Knop 1:
naam: 'save current participation level'
actie: maakt een backup van de volgende register sleutel in het register onder de naam 'LastSearchHashBackup'. HKCU\Software\Kazaa\LastSearchHash

Knop 2:
naam: 'restore saved participation level'
actie: sluit Kazaa (Lite), verander de waarde van LastSearchHash in die opgeslagen in LastSearchHashBackup, start Kazaa (Lite), minimaliseer Kazaa, sluit het proggie.

The locatie van de Kazaa (Lite) executable kan evetueel uitgelezen worden uit de sleutel: HKLM\Software\KaZaA\Cloudload\ExeDir

Knop 3:
naam: 'auto mode'
actie: runt het proggie in de systemtray en voert iedere X uur (instelbaar) de actie van knop 2 uit (behalve het proggie sluiten).

Extra optie 1:
Een command line functie dat de actie van knop 2 uitvoerd

Extra optie 2:
Een command line functie dat de actie van knop 3 uitvoerd

Extra optie 3:
Rechts-klikken op het proggie in de systray sluit het proggie

Extra optie 4:
Rechts-klikken op het proggie in de systray sluit het proggie en ook Kazaa

etc.

Jofel joh!
Reg. datum: 19 februari 2000

een ideetje van mij;

weet niet of ie al langs gekomen is, vergeef me het nu ajb dat ik nu ff geen tijd heb om alles door te lezen ;)

wat ik zoek is eigenlijk heel simpel. Crisp heeft een meesterlijke GoT tracker gemaakt, wat ik nou graag zou willen zien, is daar een progachtigs iets omheen, zodat je hem kan docken aan de rechterkant naast je browser.

Die tracker is namelijk vet handig, het enige wat jammer is dat het via een browservenster moet, en dus altijd ergens achter verdwijnt. Als je dit oplost door een ICQ-achtig progje daaromheen te ontwerpen, kun je dus je voordeel doen van de tracker, iets wat altijd ontopic openstaat, en als er eens een topic verschijnt, kun je erop klikken zonder dat je last hebt dat je tracker weer verdwijnt nadat je weer een ander prog actief maakt.

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.

Reg. datum: 07 oktober 2002

Een programma dat je mail ophaald (elke 30 min. met inbelverbinding) en een mogelijkheid heeft deze automatisch uit te printen, je kunt dan een selectie maken van bepaalde mail adressen of onderwerpen. Brother heeft zoiets, maar hier wordt geen html ondersteund erg irritant dus als zo'n mail wordt uitgeprint.

Nu met Desire

Je staat in de Computer!Totaal van deze maand (pag.47) met Keyboard Network Leds :)

SpeelGoedkoper: Prijsvergelijker voor kinderspeelgoed, zoals Lego, Duplo en Playmobil

professionally professional

Als ik een boete krijg betaal ik hem nooit, want iets dat je krijgt hoef je niet te betalen
I reject your reality and substitute my own!

Reg. datum: 04 november 2001

quote:

Weird, een paar uur geleden ben ik er nog geweest.
Nouja, gewoon ff wachten dan maar ;)

Bij mij doet ie het wel gewoon. Maar waarom wordt dit hier gepost?
Reg. datum: 04 november 2001

quote:
Bigniels schreef op 17 oktober 2002 @ 23:16:
Bij mij doet ie het wel gewoon. Maar waarom wordt dit hier gepost?

Nu werkt ie hier ook weer. Er was gewoon kennelijk iets mis.
Waarom dit hier gepost wordt?
Dit is "het" topic over xcat industries. Maargoed, eigenlijk hoort dit hier niet.

quote:
TheRookie schreef op 17 oktober 2002 @ 20:06:
Je staat in de Computer!Totaal van deze maand (pag.47) met Keyboard Network Leds :)
Ik zie het ja ;)

On the eigth day, God started debugging

Reg. datum: 02 juni 2001

quote:
SH007 schreef op 17 oktober 2002 @ 23:21:

Waarom dit hier gepost wordt?
Dit is "het" topic over xcat industries. Maargoed, eigenlijk hoort dit hier niet.
[/mierenneukmode]
Volgens mij heet topic "Software ideeen geef ze me " en niet "xcat industies" :)
xcat industries is namelijk niet de enigste die hier software gemaakt heeft in dit topic, vind dat je de andere die ook wat gemaakt hebben beetje tekort doet(het zijn er niet veel maar ok) ,maar dat is mijn menig :)
[mierenneukmode]

Verder vraag ik me af of er nog aan projecten gewerkt wordt door Skunkah ?

Ooit nog aan mijn request gedacht die ik pagina 2 van dit topic heb gedaan ??

The_Gamblers

Reg. datum: 13 december 2001

Een soort van GoT tracker maar dan voor news.google.com
Ik zou graag een pop-up window krijgen wanneer news verschijnt waar bepaalde trefwoorden in vermeld staan.

fraggel75 wijzigde dit bericht 22-10-2002 15:04 (0%)
Reden: typo

xCAT-Industries.nl

Op dit moment ben ik met een aantal projecten bezig, de applicaties die ik ontwikkel zullen enigzins professioneler van aard zijn en zullen meer aandacht krijgen, wat de hoeveelheid software drukt maar de kwaliteit te goede komt!

Momenteel werk ik aan nieuwe features voor Anti-Leech Leecher 2 (v2 is week geleden gereleased) en v2.40 (van v2.00 -> v2.40) grote sprong, I know, maar gezien alle nieuwe features zou dit eigenlijk mischien wel v2.00 naar v3.00 gaan maar dat vond ik weer net iets te groot ... over een aantal dagen wordt v2.40 trouwens gereleased!

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

quote:
eXistenz schreef op 18 oktober 2002 @ 14:31:
[...]

[/mierenneukmode]
Volgens mij heet topic "Software ideeen geef ze me " en niet "xcat industies" :)
xcat industries is namelijk niet de enigste die hier software gemaakt heeft in dit topic, vind dat je de andere die ook wat gemaakt hebben beetje tekort doet(het zijn er niet veel maar ok) ,maar dat is mijn menig :)
[mierenneukmode]

Verder vraag ik me af of er nog aan projecten gewerkt wordt door Skunkah ?
Ik ben het niet echt met je eens eXistenz, dit topic gaat specifiek over xCAT-Industries aangezien ik 'xCAT-Industries' ben en om ideeen vraag.
Anderzijds is het wel zo dat anderen die ideeen zien vrij zijn deze te gebruiken natuurlijk!

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 08 september 2002

Eh misschien al gepost, maar ik lees nu 23 pagina's op het grote msn topic en als ik het zelfde software idee geef is t alleen maar een teken dat 't nuttig kan zijn dacht ik zo.
Een progje waarmee met msn/trillian achter een (gehackte)ADSL modem, met dus NAT, wel bestanden zijn te versturen.

Verbal: "i hate fuckin' cops"

TeamBVD

Ik heb zojuist Antileech Leecher 2.0 gewonload, maar deze geeft een fout bij de install. Hij wil installeren naar "E:\vbprojects\antileech 2\" terwijl ik een andere dir heb opgegeven...
Reg. datum: 27 augustus 2002

Skunkah ik hoop dat je me zeker kan helpen met dit.
Weet namelijk niet of het wel bestaat ja of nee??

Het is een helpdeskproggie voor helpdeskmedewerkers

mail me ff dan kan ik het .doc filetje ff sturen.

Greetz
Erhan

erhan.akdemir@buyitdirect.nl

erhan wijzigde dit bericht 24-10-2002 12:00 (0%)
Reden: mail :p

Xa Ta Zac Xa Ta Amac
Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
prisselada schreef op 15 oktober 2002 @ 17:43:
Grafisch programmeer probleempje onder VB
Ik heb daar al een programma'tje gepost, maar dat is een beetje snel in elkaar getweaked, omdat ik een beetje nieuwsgierig werd..

Misschien is dit een leuk idee om verder uit te werken?

Wanneer je me kunt verbeteren, dan begrijp je ook wat ik bedoel.

Reg. datum: 06 november 2002

alle ik ga het topic weer eens aankaarten.

Het is al meerdere keren naar voren gekomen voor die msn logger.

En ja er zijn verschillende prog'jes die da kunnen maar ze doen nie wa ik wil eigenlijk.

-Ik het misschien mogelijk om een heel algemeen progje te maken.
Wat het bv mogelijk maakt om nicknames te veranderen in een zelf gegeven naam. Want sommige maken er een wedstrijd van om de langste naam. De nick die hij gebruikt moet wel weer opvraagbaar zijn he.

-de online/offline logger. met timestap, zelf gegeven naam, email, nickname. (Het zou ook handig zijn als ge zou kunnen sorteren op bv de naam.)

-indien je afgemeld staat onder winxp of wanneer je een aan het progje zegt van log messages dat hij al de messages bij houdt gesorteerd per user en dat ge zo ook de statics weergeeft wanneer ge terug online gaat. Zo in de vorm van da kaderke van msn als er iemand online komt. En als je er dan op klikt dat de file opent.
bv : (in kaderke)
totaal 2 berichten
van : naam1
naam2
(in log)
naam1 :
timestep : message 1
timestep : message 2
naam2 :
timestep : message 1

- het is ook handig dat wanneer ge tv aan het kijken zijt dat ge weet dat bv uwe kameraad online komt. Adhv een zelfgedefinieerd geluidje. Want het is irritant als ge iemand moet hebben en er komen de heletijd mensen online en dan telkens op te staan en te gaan kijken. Nu kunt ge gewoon luisteren naar da geluid.

zo rap ik nog iets weet zal ik het laten weten. ;)

het amusement zou ik zeggen 8) 8)

_ - *The breast area is the best area* - _ || system : P4 2.667Ghz, ASUS P4T533, ASUS V8460, 512mb PC1066 RRam, WD 80 GB met 8mb buffer, MX300 mouse, logitech elite keyb, Phillips 109B4 monitor

I'm here to help...
Reg. datum: 29 november 2002

Wat ge wilt bestaat al; als de naam: Messenger Plus!
Check [SH007 edit: doe maar niet] voor de links.

SH007 wijzigde dit bericht 02-01-2003 21:39 (30%)

Respect to the man in the icecream van!

Reg. datum: 06 november 2002

hmm idd is wel een vet progje.
Maar de optie van nickname changer mis ik eigenlijk wel. da zou nog vet zijn moest ik dat er in hebben. Want Messenger Plus! kapt de nick names wel af in de logfiles maar kan ze nie vervangen in het groot venster enz.

_ - *The breast area is the best area* - _ || system : P4 2.667Ghz, ASUS P4T533, ASUS V8460, 512mb PC1066 RRam, WD 80 GB met 8mb buffer, MX300 mouse, logitech elite keyb, Phillips 109B4 monitor

I'm here to help...

Vraag je request aan de maker of in zijn forum..
De website: http://www.patchou.com/msgplus
De forum: http://msgplus.mybboard.com/

Remix
Reg. datum: 03 januari 2003

Progje dat CD contents uitprint in nette kadertjes met naam en icoontjes....

Deedz

Reg. datum: 27 januari 2000

Ik weet nog wel iets:

Een programma waarmee je PER harddisk in kan stellen wanneer hij power down moet doen. Een toetsencombinatie om je HD per direct te power downen zou ook mooi zijn :)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

The leader drives Vario!
Reg. datum: 03 januari 2002

Ik stem ook op de MSN logger, op voorwaarde dat je er ook een ICQ logger van maakt anders hoeft het niet. Heb de gelukkige positie nog een van de weinige mensen te zijn die niet met die nare ms tooltje berichten verstuurt. ICQ is ook niet alles, maar de lite versie werkt wel goed.

Een ander idee waar ik al een tijdje mee rondloop, maar waar in nooit aan toe kom is het maken van een online tekstregister. Dit is een database waarin je bijhoudt in welke tijdschrift/boek/krant een artikel staat wat je wilt onthouden. Daarvan moeten dan ook gegevens van de auteur gekoppeld worden, categorie, trefwoorden voor zoeken, een korte samenvatting van het geheel, publicatiedatum en opslagplaats (bijv: eigen kamer, achter links in de hoek :) ).

Dit graag met Kylix als WebSnap Apache DSO met als database Interbase.

FendtVario wijzigde dit bericht 03-01-2003 11:27 (12%)

www.fendt.com | Konica Minolta D7D | PS3
Heeft nog geen kaas gegeten van digitale fotobewerking

TV is gooder then books
Reg. datum: 21 juni 2001

quote:
Deedz schreef op 03 January 2003 @ 10:02:
Progje dat CD contents uitprint in nette kadertjes met naam en icoontjes....
:? uhm.. kzie het nut niet helemaal.. te gebruiken als een soort inhouds opgave neem ik aan. Maar als je gehele CD inhoud neem (met bijv. games) dan krijg je ook alle .DLL files enzo, of een hele rits .A00, A01 etc.

mijn puzzel games -> Break The Code :: Triple Dutch :: Snake Slider *<-nieuw*

Music is the answer
Reg. datum: 30 januari 2000

Weer een nieuw ideetje van mij: een plugin voor Winamp 2, die een soort van logfile maakt van je afgespeelde nummers. Inderdaad, er bestaat al zoiets als een playlist.

Doe maar het volgende:
- Playlist van >2000 MP3'z
- Shuffle-mode aanzetten
- Lekker op je bed liggen muziek luisteren.
- Geen zin om op te staan om te kijken hoe dit nummer heet.
- Na een uur ofzo een paar goeie nummers gehoord, maar niet meer weten welke er in het afgelopen uur voorbij zijn gekomen!

Dus als het ware een MP3-Logger, die gewoon in een simpel tekstbestand maakt waarin achtereenvolgens staat welke nummers er worden afgespeeld.

Want voor de grootverbruik downloaders komt het vast wel bekend voor dat je meer muziek hebt dan je eigelijk zelf kent... en je op deze manier 'het kaf van het koren' kan scheiden :D
Huh?
Reg. datum: 07 september 2002

uuh wat d8 je van een mod maken voor het p2p progie eMule? www.emule-project.net

En emule is open source dus je hebt al een begin...
en als het een beetje goeie mod wordt weet je ook meteen dan veel mensen er gebruik van gaan maken..

Reg. datum: 23 december 2002

Dit bestaat al kijk maar naar doe maar niet, dat is niet zo'n fijne site daar kan je een prog downloaden die alles logt

LuNaTiC wijzigde dit bericht 04-01-2003 22:48 (30%)

Als je vandaag niets doet, leef je morgen als gisteren !

Reg. datum: 17 november 2001

een functie in msn dat je maar één persoon je online kan zien, voor de rest ben je offline :)
wel handig als je met iemand wilt praten en niet gestoord wilt worden

Remix
Reg. datum: 03 januari 2003

quote:
BdR schreef op 03 January 2003 @ 11:45:
[...]

:? uhm.. kzie het nut niet helemaal.. te gebruiken als een soort inhouds opgave neem ik aan. Maar als je gehele CD inhoud neem (met bijv. games) dan krijg je ook alle .DLL files enzo, of een hele rits .A00, A01 etc.
Daarom zou je bijv. wat filters van tevoren in moeten kunnen stellen....
Is er niet - zo'n printprogje bij mijn weten.... :*)

Deedz

quote:
mysterieman schreef op 03 January 2003 @ 16:11:
Dit bestaat al kijk maar naar NEE DAN MOET JE HEM VOORAL QUOTEN |:( daar kan je een prog downloaden die alles logt
Die link mag nie... 8)7 :Y)

LuNaTiC wijzigde dit bericht 04-01-2003 22:49 (15%)

Hee, waar is het station's plein?! ..:?<br>Specs Skanimal.nl

Jofel joh!
Reg. datum: 19 februari 2000

quote:
dave01 schreef op 04 January 2003 @ 22:47:
[...]

Die link mag nie... 8)7 :Y)

inderdaad, en de volgende keer dat je een foute link quote terwijl je weet dat ie fout is, krijg je er ook een OW voor

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.

Nu met Desire

Mocht er nog behoefte aan zijn:

Waar ik naar op zoek ben is een progje dat op applicatie/process niveau bij kan houden c.q. monitoren hoeveel verkeer er gegeneerd wordt ....

Onderstaand kan wel genegeerd worden 8)7

*Pling!!* Idee! :P

Een soort plugin ofzo waardoor je afbeeldingen van het i-net rechtstreeks kunt openen met bijv. PhotoShop?

(of bestaat zoiets al?)

Scipionyx wijzigde dit bericht 16-04-2003 13:57 (16%)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Reg. datum: 29 augustus 2001

quote:
Scipionyx schreef op 16 April 2003 @ 10:54:
*Pling!!* Idee! :P

Een soort plugin ofzo waardoor je afbeeldingen van het i-net rechtstreeks kunt openen met bijv. PhotoShop?

(of bestaat zoiets al?)
Min of meer, sleep het plaatje van je browser in photoshop... :+

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)

|:( |:(
Wakker worden Skippie....!!
Dat ik daar niet aan gedacht heb... :? :D

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

I'm here to help...

Je kan het plaatje ook naar een map slepen...

Le mec de la pomme (Newton)

een soort programma waarmee je kunt MSNen
- hij moet zo weinig mogelijk plek innemen...
- hoef helemaal geen graphics of smileys zoals de gewone MSNmessenger te bevatten
- zou eigenlijk gewoon vanaf aan flopse moeten kunnen starten... oftewel zonder te instaleren...

T was een id voor leerlingen (zoals mij) waarbij ze op school geen MSN op de compus staan hebben en als je dan gauw moet zien of iemand online is of diegene ff gauw een berichtje sturen dat toch ff kan...

BOFH @ #Netwerken

quote:
Joepho schreef op 16 April 2003 @ 18:47:
T was een id voor leerlingen (zoals mij) waarbij ze op school geen MSN op de compus staan hebben en als je dan gauw moet zien of iemand online is of diegene ff gauw een berichtje sturen dat toch ff kan...
offtopic:
waarom denk je dat er op school geen IM geinstalleerd staat :X

06-01 (4856): Geachte allen, *epic_fail spreekt tot u va...
06-01 (4856): Kudt mijn bericht is afgekapt :@
10-01 (5474): Telefoniq spreekt: Heuj!

SMS "SIG bericht" naar 0614447538

TJA I know.... maar daarom JUIST iets wat op een flopse past dan hoef je nix te instaleren...

anders krijg je het probleem met illusion ensow nog...

TeamBVD

Misschien hebben ze op school de poorten die voor MSN gebruikt worden ook wel geblokt...
Dan moet je er ook nog een HTTP-tunnel in scripten :D

nou leuk uitdaging zou ik zeggen ;)

Leuk ideetje, weet niet of het al gezegd is of of het al bestaat.

Cookie Manager
CM onthoud cookies op een andere manier. Als je naar een site zoals t.net gaat en er wordt een cookie op je schijf geplaatst ziet CM dit en laat een leuk berichtje zien.
Dan kun je kiezen wat je wil doen; negeren of de data van het cookie opslaan.
Alle data wordt in een .dat bestand (voorbeeld) opgeslagen.

Mocht je pc nou crashen of mocht je een format uitvoeren dan hoef je bij de verse installatie van windows alleen maar CM te installeren en dat .dat bestand in te lezen. (moet je het wel hebben ge-backupped :P ) CM plaatst dan automatisch alle cookies die in het .dat bestand staan in je cookies dir.

Op deze manier hoef je niet iedere keer na een verse install alle sites bij langs te gaan om in te loggen, etc.

Floating Points - raak geraaskal van een gek

huh ?
Reg. datum: 06 september 2001

(val in herhaaling maar:)
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar wat zou het toch leuk zijn als in de windows explorer bij de details-view ook de grootte van de directories getoon word.. Normaal staat daar niets. Ik weet ook niet of dit moeilijk is..

[xfire][steam][games:ut3 mw1 mw2 wow portal]

Je bent m'n reddende engel skunkah, kun je geen progje maken dat de max. te gebruiken bandbreedte in winxp beperkt tot een in te stellen waarde of percentage??? Dan kan ik die broertjes van mij tenminste onder de duim houden.
Gek Getrouwd Mannetje
Reg. datum: 09 oktober 2000

quote:
NitroX_infinity schreef op 29 April 2003 @ 12:13:
Leuk ideetje, weet niet of het al gezegd is of of het al bestaat.

Cookie Manager
CM onthoud cookies op een andere manier. Als je naar een site zoals t.net gaat en er wordt een cookie op je schijf geplaatst ziet CM dit en laat een leuk berichtje zien.
Dan kun je kiezen wat je wil doen; negeren of de data van het cookie opslaan.
Alle data wordt in een .dat bestand (voorbeeld) opgeslagen.

Mocht je pc nou crashen of mocht je een format uitvoeren dan hoef je bij de verse installatie van windows alleen maar CM te installeren en dat .dat bestand in te lezen. (moet je het wel hebben ge-backupped :P ) CM plaatst dan automatisch alle cookies die in het .dat bestand staan in je cookies dir.

Op deze manier hoef je niet iedere keer na een verse install alle sites bij langs te gaan om in te loggen, etc.
klinkt als een standaard instelling van Mozilla :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

quote:
Wout3r schreef op 10 October 2002 @ 10:09:
Een programma dat je mail ophaald (elke 30 min. met inbelverbinding) en een mogelijkheid heeft deze automatisch uit te printen, je kunt dan een selectie maken van bepaalde mail adressen of onderwerpen. Brother heeft zoiets, maar hier wordt geen html ondersteund erg irritant dus als zo'n mail wordt uitgeprint.
Wat dacht je van The Bat! met een filter?
Bij de filter stel je in alles accepteren en bij de acties kan je printen aanvinken.

Linkje: www.ritlabs.com

quote:
chem schreef op 29 April 2003 @ 20:21:
[...]

klinkt als een standaard instelling van Mozilla :?
Zal wel, nog nooit mee gewerkt. Ik gebruik IE :P

Floating Points - raak geraaskal van een gek

Reg. datum: 30 oktober 2000

ik ben eigenlijk nog op zoek naar een programma
wat een tunnel door verschillende proxy's legt, waarbij je via ntlm moet inloggen om toegang te internet te krijgen.

gewoon over port 80 moet het gaan, want de rest zit dicht.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011