Hoofdcategorieën
Topicacties

Software Ideeen geef ze me ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Nieuw Topic
.nl

Zou jee een plugin voor winamp kunnen maken die werkt als de explore.

Dus een mappen structuur met submappen zodat ik lekker door mijn mappen kan bladeren binnen winamp en een map kan selecteren om de files daarin af te spelen. Ik heb nog al wat albums en niks kan echt voldoen aan mijn wensen.

Fullalbum is een dergelijk plugin die redelijk in de buurt komt. maar toch niet helemaal

....
Nu ff niet mama ik sta net de cake af te gieten
http://www.Quinie.nl

Slot-A Crew

Ik ben al tijden op zoek naar een audio slider die ergens in je taskbalk gebakken zit. Always on top. Ik bedoel een directe slider, dus niet een icoonje waar je op moet dubbelklicken en dat er dan een schermpie met een slider omhoogkomt, maar echt een altijd zichbare kleine slider. Ik gebruik nu een proggie waarmee ik sneltoetsen heb voor m'n volume (sound control heet dat), maar daarmee kan ik niet zien hoe hoog de slider staat...

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

BOFH!
Reg. datum: 14 augustus 2001

OK geen nieuw idee, maar....
Zou je een klok kunnen maken voor op de desktop of voor in de systray,
die tikt met tikken van 0,864 seconden en telt tot 99999 ?
Dan zijn er in een etmaal 100k tikken en zijn 4k ongeveer gelijk aan een uur.

(Wat een gedoe zou dat geven als de mensheid zou overstappen op een andere tijdmaat, wat er al niet afhangt van de seconde.....)

Als ik dan om 30k opsta, dan heb ik nog 5k om op m'n werk te komen, bijvoordbeeld.

Swatch heeft het idee van Internet tijd al vormgegeven, maar ik vind de Beat te groot, en sommige andere mensen hebben dit idee ook opgepakt.
Met centi-beats erbij vindt ik het wel bruikbaar.
Maar gewoon een klein proggy voor in de taakbalk, bij voorkeur te syncen met een tijdserver op het Internet.
Ik ben wel wat op Internet tegen gekomen, maar die updaten nog per seconde, zodat het laatste cijfer zo nu en dan met 2 ophoogt.
Andere hebben teveel junk aan boord, of werken niet goed.

Ik kwam dit toevallig tegen: http://www.cargobay.com/w...bay/Beats.html#CENTI_BEAT, misschien heb je er wat aan.

UNFAQ --- Unfrequently Answered Question

Slot-A Crew

quote:
Major7 schreef op 12 augustus 2002 @ 14:46:
OK geen nieuw idee, maar....
Zou je een klok kunnen maken voor op de desktop of voor in de systray,
die tikt met tikken van 0,864 seconden en telt tot 99999 ?
Dan zijn er in een etmaal 100k tikken en zijn 4k ongeveer gelijk aan een uur.

(Wat een gedoe zou dat geven als de mensheid zou overstappen op een andere tijdmaat, wat er al niet afhangt van de seconde.....)

Als ik dan om 30k opsta, dan heb ik nog 5k om op m'n werk te komen, bijvoordbeeld.

Swatch heeft het idee van Internet tijd al vormgegeven, maar ik vind de Beat te groot, en sommige andere mensen hebben dit idee ook opgepakt.
Met centi-beats erbij vindt ik het wel bruikbaar.
Maar gewoon een klein proggy voor in de taakbalk, bij voorkeur te syncen met een tijdserver op het Internet.
Ik ben wel wat op Internet tegen gekomen, maar die updaten nog per seconde, zodat het laatste cijfer zo nu en dan met 2 ophoogt.
Andere hebben teveel junk aan boord, of werken niet goed.
Niet lullig bedoeld hoor, maar waarom zou je in hemelsnaam gaan wennen aan een andere eenheid als seconden (minuten, uren enz)? De eerste maanden ga je dan toch terug zitten rekenen naar seconden, dus wat is het voordeel van zo'n andere eenheid??

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Icosahedron is water

quote:
Quinie schreef op 12 augustus 2002 @ 11:35:
Dus een mappen structuur met submappen zodat ik lekker door mijn mappen kan bladeren binnen winamp en een map kan selecteren om de files daarin af te spelen.
Doet bij jou rechtsklikken het niet ?

"This isn't war. This is pest control."

pro

Je mag voor mij wel een proggie maken dat het volgende doet:

Ik heb een website op een server waarop ik niets server-site mag doen (fixed, dus aub niet posten dat ik ergens anders moet hosten). Op de website heb ik een hele boel foto's staan die ik steeds aanpas.

Wat ik wil: Weinig werk bij aanpassen foto's

Het liefst dus 1 HTML pagina met een of andere java script dat de directory met foto's uitleest en daar de pagina mee op maakt.

Ik ben zelf al bezig geweest met off-line tooling. Deze software maakt van de ruwe foto's twee internet formaat foto's (1 thumbnail en 1 gewoon). Ook zet deze een logo van de website in de foto. Ik had ook ingebouwd dat ik foto's uit een database kon draggen en droppen naar een overzicht en dat er dan HTML gegenereerd werd. Maar dit is niet handig genoeg. Ik krijg een bult HTML files die ik weer moet uploaden en dan moet ik handmatig nog steeds veel doen. Ook het aantal HTML files is inmiddels al vrij groot geworden.

Neem eventueel even contact op voordat je iets gaat doen (hasse_m@dds.nl). Niet commercieel want ik kan het zelf ook wel. Maar als je het leuk vind, dan is dit een uitdaging.
xCAT-Industries.nl

quote:
hasse_m schreef op 12 augustus 2002 @ 17:12:
Je mag voor mij wel een proggie maken dat het volgende doet:

Ik heb een website op een server waarop ik niets server-site mag doen (fixed, dus aub niet posten dat ik ergens anders moet hosten). Op de website heb ik een hele boel foto's staan die ik steeds aanpas.

Wat ik wil: Weinig werk bij aanpassen foto's

Het liefst dus 1 HTML pagina met een of andere java script dat de directory met foto's uitleest en daar de pagina mee op maakt.

Ik ben zelf al bezig geweest met off-line tooling. Deze software maakt van de ruwe foto's twee internet formaat foto's (1 thumbnail en 1 gewoon). Ook zet deze een logo van de website in de foto. Ik had ook ingebouwd dat ik foto's uit een database kon draggen en droppen naar een overzicht en dat er dan HTML gegenereerd werd. Maar dit is niet handig genoeg. Ik krijg een bult HTML files die ik weer moet uploaden en dan moet ik handmatig nog steeds veel doen. Ook het aantal HTML files is inmiddels al vrij groot geworden.

Neem eventueel even contact op voordat je iets gaat doen (hasse_m@dds.nl). Niet commercieel want ik kan het zelf ook wel. Maar als je het leuk vind, dan is dit een uitdaging.
Ik doe niet aan requests...

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

Waar ik momenteel mee bezig ben:
Ik ben momenteel bezig met een programma wat de statussen van alle mensen in je MSN contact list bijhoudt ... alles wordt weggescrheven in een log en later kun je per persoon statistieken uitlezen met grafieken ect..ect.. blaat ;) that's what i'm doin right now

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Dordrecht
Reg. datum: 27 maart 2001

quote:
skunkah schreef op 12 augustus 2002 @ 18:15:
Waar ik momenteel mee bezig ben:
Ik ben momenteel bezig met een programma wat de statussen van alle mensen in je MSN contact list bijhoudt ... alles wordt weggescrheven in een log en later kun je per persoon statistieken uitlezen met grafieken ect..ect.. blaat ;) that's what i'm doin right now
kun je ook iets maken dat als er een reply in een gesprek is dat het venster dan ontop komt? Het is namelijk errug irritant om te kijken of er een reply is :)
Reg. datum: 02 april 2002

quote:
Elvis56 schreef op 12 augustus 2002 @ 10:51:
Mijn vorige post is een beetje in de vergetelheid geraakt dus ik post hem nog maar een keer:

Ik heb nog wel een idee(sterker nog ik heb dat idee al jaren) en het is vrij makkelijk uitvoerbaar ook denk ik:

Een soort van File Type Manager/guardrian, een programma waarin je aangeeft welke bestandstypes je met welk programma wilt openen en dan een waarschuwing geeft als een ander programma zichzelf als default programma wil installeren. Ik heb wel een paar programmaatjes gevonden die ongeveer zoiets doen maar helemaal super was dat allemaal niet.

Het nut van dit programma ? Ik denk dat iedereen op een gegeven moment wel eens heeft zitten vloeken waarom bestand xyz ineens met programma abc werd geopend ipv met je favoriete player. Vandaar dus filetype guardian.

Elvis
...ik heb me hier ooit al eens mee bezig gehouden.
Die waarschuwing word wat moeilijker want dan moet je constant de registry gaan monitoren, makkelijker is gewoon een functie 'validate'
Zou je iig die linkjes van de programma's kunnen geven, en wat je er goed/slecht aan vind.
Ik kan niet beloven dat ik het maak (ligt aan hoe moeilijk/complex het word)

...en jammer genoeg is mijn vakantie bijna voorbij :(

Vanuit Shenzhen, China

quote:
Ik ben momenteel bezig met een programma wat de statussen van alle mensen in je MSN contact list bijhoudt
Hardstikke leuk idee, wie kwam daar alweer mee ;)
Kan niet wachten op de eerste werkende versie, ga ik eens wat analyses loslaten op mn msn-lijstje :)

Erlang en QQ vanuit Shenzhen. (startinchina.com)

.nl

quote:
jvhaarst schreef op 12 augustus 2002 @ 17:10:
[...]

Doet bij jou rechtsklikken het niet ?
Ja zeker wel maar.. das twee applicaties :)
En werkt dus niet echt fijn

mappen strucuut
-DJ Tiesto
- Magic 1
- Magic 2
- Album 3
- Cd 1
- Cd 2

in de fullplay list plug in komt dit er op neer dat ik allemaal cd 1 en cd2 heb staan en dus niet kan zien van welke DJ de cd is

Ik krijg dan een lijstje

magik 1
magik 2
cd1
cd2

een soort explore voor winamp zou dus ideaal kunnen zijn voor mensen met een duidelijke mappen structuur.

ik zou zeggen installeer de plugin fullalbums is en je snapt wat ik bedoel
( handige plugin voor mensen met albums in losse tracks en frontjes en back jpg's)

echter de tekortkoming van de plugin is dat je dus geen overzicht binnen de mappen hebt. wat doormiddel van een simple explore kan worden verholpen.

....
Nu ff niet mama ik sta net de cake af te gieten
http://www.Quinie.nl

Isaac
Reg. datum: 06 augustus 2002

Een plugin voor WINAMP 3 zodat je net zoals in winamp 2.xx Met zon jump menu goed kan zoeken!

MODDEN?? ik zal je hoofd eens modden (teveel sof II gespeeld)

ho gek!
Reg. datum: 23 juni 2001

quote:
T.T. schreef op 06 augustus 2002 @ 15:13:
Ik heb geen idee of dit ooit gevraagd is/al bestaat, maar ik zou graag het volgende willen:

Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan, zou ik het leuk vinden als m'n msn kon loggen wanneer mensen online komen en weer offline gaan. Het mooist zou het zijn als deze logfiles vervolgens als een soort horizontale balken afgelezen zouden kunnen worden:

Zoiets dus, misschien met text nog wat statistieken erbij ofzo :? En natuurlijk moet ook de status worden aangegeven van de persoon (Online, bezet enz)
trillian heeft dit (klik op msn icoon en dan toggle status window) het is alleen nie zo uitgebreid als jij wil met grafieken enzo.

Reg. datum: 11 augustus 2001

1 vraagje, maak je Winamp3 plugins?
ik heb wel wat verzoekjes dan :p
quote:
ThRIVeR schreef op 13 augustus 2002 @ 17:12:
Een plugin voor WINAMP 3 zodat je net zoals in winamp 2.xx Met zon jump menu goed kan zoeken!
druk eens op F3
en je moet rechts playlist selection hebben, niet loaded playlist
chello zuigt

ik heb dit topic een hele tijd niet gevolgd, en nou ff mn vraagje: hoe zit ut met dat chat proggie voor gotters?
Reg. datum: 27 maart 2002

Oke zoals je weet zijn er heel veel portmapping proggie's zoals bv analogX en jou eigen prog.
het nadeel van deze proggies zijn dat ze alleen een bepaalde port kunnen mappen op een simple manier (ip intoetsen +port en werken).
Het zou voor mij en denk velen onderons erg makkelijk zijn als je er een range van ports in kon zetten ,dus bv van port 2345 tot 3456 naar internal ip.
Voor mij persoonlijk is winroute en sysgate een ramp ,het lukt me niet of me systeem hangt erop.

What is the point of living When you can't feel alive ??

chello zuigt

kun je ook zoiets als dit maken: http://nu.nl/deeplink maar dan voor het nieuws van gamez.nl?
bvd
chello zuigt

een goed email bom progje!
die snel werkt, en die elke keer een ander email adres neemt, als afzender, zodat ze um niet kunnen blokken
Reg. datum: 03 december 2001

quote:
aaajeetee schreef op 14 augustus 2002 @ 17:25:
een goed email bom progje!
die snel werkt, en die elke keer een ander email adres neemt, als afzender, zodat ze um niet kunnen blokken
We zijn hier geen hackforum hoor. Mailbombers zoek je maar nergens anders op. :+

madness

quote:
Exterminator schreef op 06 augustus 2002 @ 19:50:
een programma dat msn windows (de chats) dat die always ontop kunnen zodat ik kan surfen en chatten zonder steeds op dat balkje te drukken
powermenu kan dit ook

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Reg. datum: 10 juli 2001

Ik zoek een programma dat via OSD (on screen display) informatie kan laten zien uit bijvoorbeeld een tekst,xml,mdb file of uit de registry. Ik zou dit graag willen gebruiken om allerlei events zoals bijvoorbeeld een binnenkomend telefoongesprek, een email etc via OSD te tonen.

Misschien trouwens ook leuk voor WinAmp en MBM info etc....

Ik heb een programma gevonden wat iets vergelijkbaars doet op de desktop: BGINFO. Dit programma is freeware en te downloaden op http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/bginfo.shtml

OSD zou echter veel handiger zijn. Mijn logitech toetsenbord heeft overigens ook zo'n OSD weergave...

Hopelijk zie je er een projectje in,

Sjeng

chello zuigt

quote:
SiHiDa schreef op 14 augustus 2002 @ 17:26:
[...]

We zijn hier geen hackforum hoor. Mailbombers zoek je maar nergens anders op. :+
als jij zegt waar, dan ga ik der wel heen
Koos Alberts-koning
Reg. datum: 19 februari 2000

quote:
aaajeetee schreef op 14 augustus 2002 @ 18:11:
[...]

als jij zegt waar, dan ga ik der wel heen

Als ik jou was, zou ik eerst maar eens je mail checken :{

Ik ben per direct op zoek naar een leuke nieuwe baan. Ik zoek iets als webredacteur/content manager/<insert $fancy titel wat te maken heeft met het produceren van content voor het web>
Weet jij toevallig iets? Laat het me weten via DM!

Vandaag @ kraagjes.nl:
Reg. datum: 18 september 2001

Kan je niet een stukje software/patch schrijven dat ik icq naar mn 2e monitor kan verslepen?!? Lukt nu namelijk niet, hij "grijpt" zich nu vast aan de rand van mn 1e monitor als ik hem naar de 2e versleep...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: