Reg. datum: 09 januari 2002
Reg. datum: 09 januari 2002
quote:skunkah schreef op 08 augustus 2002 @ 15:09:
[...]
Tja ik doe geen grote projecten die ik release als freeware, dat freeware gebeuren doe ik om 2 redenen mischien eigenlijk 3, ik vind het leuk om dat soort progggies te maken, het is (gratis) marketing/portfolio en ik maak er andere blij mee..
Grote projecten doe ik ook wel maar dat zijn betaalde projecten cq. in opdracht van. alleen daar wordt dan ook goed voor betaald
Gelukkig had je al beloofd dat je het zou doen.quote:Door skunkah - Tuesday 23 July 2002 17:31
aha ic wat cjdijk wil...is wel lastig om te maken maar ik ga het wel proberen
Wanneer heb je hem af
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Ja nog een stem voor dit!!!!!quote:T.T. schreef op 06 augustus 2002 @ 15:13:
Ik heb geen idee of dit ooit gevraagd is/al bestaat, maar ik zou graag het volgende willen:
Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan, zou ik het leuk vinden als m'n msn kon loggen wanneer mensen online komen en weer offline gaan. Het mooist zou het zijn als deze logfiles vervolgens als een soort horizontale balken afgelezen zouden kunnen worden:
afbeelding
Zoiets dus, misschien met text nog wat statistieken erbij ofzoEn natuurlijk moet ook de status worden aangegeven van de persoon (Online, bezet enz)
Dit vink ook erg handig, laat je je pc een nacht aan om film om te zetten naar divx, issie in 3uur al klaar, terwijl je zelf bijvoorbeeld 9 uur weg bent (indie tijd kon pc dus 2 extra films omzetten)quote:vb schreef op 06 augustus 2002 @ 23:44:
ook deze pc staat 24/5 aan, ik zou wel een progie willen zodat ik wat temaken
divx'en in de wachtrij kan zetten ipv een voor een
[b]Specs PC -=- Specs Laptop -=- Fuji S602Z
eeeuhhhh en als ik nou zeg dat ik er naar gekeken heb en dat het simpelweg gewoon erg lastig was en dat ik het bijwijze van ge-queued hebtquote:cjdijk schreef op 08 augustus 2002 @ 18:38:
[...]
[...]
Gelukkig had je al beloofd dat je het zou doen.
Wanneer heb je hem af![]()
![]()
![]()
![]()
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Bijvoorbeeld programma waar je alleen de directory opgeeft, wanneer de backup gemaakt moet worden en waar deze backup weggezet moet worden.
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
mmmm batchfile en windows taakplanner??quote:-Marshal- schreef op 08 augustus 2002 @ 19:23:
Een heel simpel backup programma.
Bijvoorbeeld programma waar je alleen de directory opgeeft, wanneer de backup gemaakt moet worden en waar deze backup weggezet moet worden.
code:
1
| cd dir copy *.* d:\backup\dir |
windows taakplanner elke dag 16:30 batchfile runnen
aAarGhh
Erlang en QQ vanuit Shenzhen. (startinchina.com)
Mijn dank is groot
Ik ben namelijk op zoek naar een programma dat helpt bij het overnemen van pc's met winvnc.
Zoals bekend kun je met winvnc via je internet explorer een pc overnemen echter moet je dan wel het url helemaal opschrijven. (voorbeeld http://wks09-10-01:5800) en aangezien dit binnen mij bedrijf nogal voor wat problemen zorgt bij de simpelere calldeskers ben ik eigenlijk op zoek naar een progje waarbij ze enkel het werkstationnummer in hoeven te vullen en op ok hoeven te klikken waarna de internet explorer met het juiste url word geopend.
Helaas kan ik totaal niet programmeren... maybe dat iemand anders dit een leuk projectje vind? Ik neem aan dat er meerdere zijn die dit vast wel handig zullen vinden..
Hugo wijzigde dit bericht 10-08-2002 20:09 (0%)
Reden: even wat duidelijker gemaakt
"Still alive and kicking. No thanks to you." - Lex Luthor
Reg. datum: 02 juni 2001
weet nie of het helemaal is wat jullie zoeken hij slaat gewoon alle connects en disconnects van andere op in een txt fil, maarja kijk maar
*zit wel een bug in ..als je zelf connect op msn dan list hij je hele contactlist die online is
Msn Logger
Exadin - Paladin 70 Existenzz - Warrior 70 @ Doomhammer
Reg. datum: 02 april 2002
Tis delphi code:quote:WorkForce schreef op 10 augustus 2002 @ 17:40:
Mmmm dit topic heeft me al eerder aan het denken gezet...
Ik ben namelijk op zoek naar een programma dat helpt bij het overnemen van pc's met winvnc.
Zoals bekend kun je met winvnc via je internet explorer een pc overnemen echter moet je dan wel het url helemaal opschrijven. (http://wks09-10-01:5800) en aangezien dit binnen mij bedrijf nogal voor wat problemen zorgt bij de simpelere calldeskers ben ik eigenlijk op zoek naar een progje waarbij ze enkel het werkstationnummer in hoeven te vullen en op ok hoeven te klikken waarna de internet explorer met het juiste url word geopend.
Helaas kan ik totaal niet programmeren... maybe dat iemand anders dit een leuk projectje vind? Ik neem aan dat er meerdere zijn die dit vast wel handig zullen vinden..
uses ShellApi;
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
ShellExecute(0,'open','IEXPLORE.EXE','http://wks09-10-01:5800','',SW_SHOWMAXIMIZED);
end;
Thanks maar bedoelde het iets anders...quote:MisterE schreef op 10 augustus 2002 @ 20:02:
[...]
Tis delphi code:
uses ShellApi;
begin
ShellExecute(0,'open','IEXPLORE.EXE','http://wks09-10-01:5800','',SW_SHOWMAXIMIZED);
end;
De calldeskers moeten zelf het WKSnummer invoeren... het door mij hierboven ingevoerde WKSnummer diende enkel als voorbeeld.. Ik had wat duidelijker moeten zijn.. sorry..
Maar toch bedankt...
"Still alive and kicking. No thanks to you." - Lex Luthor
{$R *.dfm}
uses ShellApi;
var
IELINK : String;
Value : String;
Code : Integer;
IntVal : Integer;
RetVal : Boolean;
begin
Code := 1;
Value := '';
RetVal := InputQuery('Type your number','Hallo??',Value);
if RetVal = True then
begin
Val(Value,IntVal,Code);
if Code = 0 then
begin
Case IntVal of
1 : IELINK := 'http://wks09-10-01:5800';
2 : IELINK := 'http://www.winamp.com';
3 : IELINK := 'www.kijkmeaanalsik.com';
End;
ShellExecute(0,'open','IEXPLORE.EXE',PChar(IELINK),'',SW_SHOWMAXIMIZED);
end;
end;
end;
- Grafieken toont (balkjes en zo)
- Statistieken toont (configureerbaar)
- Dit alles in html kan zetten
.:. www.Gilbeir.tk .:. Onlaajn Diary ;)
Dat lijkt mij ook wel handig.quote:euss schreef op 10 augustus 2002 @ 20:22:
Gezocht:
een programma wat kan samenwerken met KazaaLite en MovieDB zodat alle dingen die je al hebt niet onnodig gedownload worden (op basis van titel/filesize is al genoeg - gewoon uit je queue verwijderen indien actief).
Zijn er trouwens mensen die leuke scripts geschreven hebben voor MovieDB ?
En moet niet al te moeilijk zijn.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
BV:
- VTM
- VT4
- Kanaal2
- VRT
- Canvas
.:. www.Gilbeir.tk .:. Onlaajn Diary ;)
laat hem een volledige 3D Game Engine ontwerpen
neej ff serieus, maak een tooltje voor: winamp/msn/icq waarmee je makkelijk de skin kan selecteren voor dat programma dus 1 programma waar mee je voor 3 programma's skins kan kiezen
Mary Wana in "Software HDD leds"
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
ik verwacht niet dat windows een 'bericht' (API call) verzend voor zo'n nutteloze actie.quote:Mary Wana schreef op 11 augustus 2002 @ 20:37:
Mischienis dit wat ?
Dus de enige manier zou zijn om iets te 'intercepten' wanneer ie wil lezen en schrijven naar de HD.
Thanx, ik wilde het verzoek net postenquote:Mary Wana schreef op 11 augustus 2002 @ 20:37:
Mischienis dit wat ?
Ow ja, mocht het progje geschreven worden, dan zou het heel mooi zijn als hij leesbewerkingen met groen liet zien en schrijven met rood enzo
EOS5DII + Grip|16-35L2.8II||24-70L2.8|70-200L2.8IS||50mm1.4|85mm1.8|430EXII|580EX|
Acc: 1.4+2.0x TCII | Cactus V4 1t+2r
Extensie op de MouseTraveller dat ook je totale aantal toetsaanslagen bijhoudt en eventueel nog meer dingen met totale uptime, idle time ect..ect ... naam van het progsel zal ook wel veranderen dan
Wat betreft TV Gids er ligt een bijna gerede nieuwe versie op de plank alleen weet ik niet ofdat het juridisch verantwoord is om data van een 'nieuwe' bron binnen te trekken namelijk de vanaf de RTL4 site welke van HMG, hierover heb ik nog geen beslissing weten te nemen en zodra noodzakelijk zal ik een beslissing over het wel of niet doorgaan van project TVGids 2002 ...
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Wat is de anti-leech leecher? Nou op veel vooral MP3 en Warez sites worden download zogenaamd beschermd met een java applet van anti-leech(.com) je kan hierdoor de echte url's niet zien en alleen via dat kl*te applet downloaden.
Met dit programma kun je de ware URL's met een simpele muisklik achterhalen.
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Ik heb nog wel een idee(sterker nog ik heb dat idee al jaren) en het is vrij makkelijk uitvoerbaar ook denk ik:
Een soort van File Type Manager/guardrian, een programma waarin je aangeeft welke bestandstypes je met welk programma wilt openen en dan een waarschuwing geeft als een ander programma zichzelf als default programma wil installeren. Ik heb wel een paar programmaatjes gevonden die ongeveer zoiets doen maar helemaal super was dat allemaal niet.
Het nut van dit programma ? Ik denk dat iedereen op een gegeven moment wel eens heeft zitten vloeken waarom bestand xyz ineens met programma abc werd geopend ipv met je favoriete player. Vandaar dus filetype guardian.
Trillian heeft trouwens al tijden message boxes waarin staat op welk moment iemand online en offline is gegaan op MSN,ICQ etc.
Bijna vergeten:
Groeten,
Elvis
Ik ben helemaal geen enkele post vergeten ... ik denk dat je dat denkt omdat ik er niet op reply-ede ... ik geef niet meteen aan ofdat ik er wat mee doe of niet ...quote:Elvis56 schreef op 12 augustus 2002 @ 10:51:
Mijn vorige post is een beetje in de vergetelheid geraakt dus ik post hem nog maar een keer:
Ik heb nog wel een idee(sterker nog ik heb dat idee al jaren) en het is vrij makkelijk uitvoerbaar ook denk ik:
Een soort van File Type Manager/guardrian, een programma waarin je aangeeft welke bestandstypes je met welk programma wilt openen en dan een waarschuwing geeft als een ander programma zichzelf als default programma wil installeren. Ik heb wel een paar programmaatjes gevonden die ongeveer zoiets doen maar helemaal super was dat allemaal niet.
Het nut van dit programma ? Ik denk dat iedereen op een gegeven moment wel eens heeft zitten vloeken waarom bestand xyz ineens met programma abc werd geopend ipv met je favoriete player. Vandaar dus filetype guardian.
Trillian heeft trouwens al tijden message boxes waarin staat op welk moment iemand online en offline is gegaan op MSN,ICQ etc.
Bijna vergeten:
Groeten,
Elvis
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last
Dit topic is gesloten.