www.Fonboard.nl - Het forum voor de Nederlandse Fonero's!!! ********* www.Dutchbfheroes.nl - Laat de strijd beginnen!
Software Ideeen geef ze me ;)
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last
Nieuw TopicReg. datum: 10 september 2002
Nog een plaatje om dit proces te illustreren:

-vliegen is jezelf op de grond werpen en missen-
Reg. datum: 31 juli 2002
quote:stevenP schreef op 20 mei 2004 @ 08:51:
[...]
dit zit ingebakken in mijn favo browser: Avant Browser
Die Zal ik eens proberen, het probleem is dat ik nogal gehecht ben aan IE.
quote:Sjeng schreef op 17 mei 2004 @ 23:04:
[...]
Ik zou zeggen stap over op Firefox 0.8 en neem de Adblock extension erbij. Die kan precies wat jij wil en nog een berg meer.
Ooit firebird gehad, was er toch niet helemaal happy mee.
(Sorry dat ik zo laat reageer was topic ff vergeten)
Zo'n beetje iedereen die een ATi Remote Wonder gebruikt in combinatie met Windows MCE gebruikt loopt tegen het probleem aan dat je geen tekst kan invoeren. Je kan het numpad wel zo instellen dat hij één toets aanslaat, maar je kan niet SMS-style typen.
Dus, ik ben vast niet de enige die héél graag een prog zou willen hebben dat bij een aanslag van het numpad er á la SMS'jes letters te voorschijn komen.
En als iemand nog meer tijd over heeft:
• Met een instelbare timeout zodat "fervente SMS'ers" sneller kunnen typen (dat als je "ook" wil typen, druk je "6 - 6 - 6 - *wacht* - 6 - 6 - 6 - 5 - 5") Dat je "wacht"-tijd kunt instellen.
• Dat je met een andere toetsencombinatie kunt switchen tussen gewoon cijfers typen en SMS-style typen.
• evt. als ATi Remote Wonder plugin, maar dat hoeft niet
Er zou zo'n progje gemaakt worden door iemand van TheGreenButton: "tweakMCE", maar daar is het nooit van gekomen, waarschijnlijk omdat hij veel te veel functionaliteit erin wilde stoppen voor codecs van DVD's enz.
Ondertussen heeft Microsoft ook een "tweakMCE" gereleased, maar dat doet alleen een aantal andere dingen. Maar verwarrend is het wel.
Zo als iemand tijd over heeft? TS / iemand anders?
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Hier is je idee.
2.4ghz. Electrosmog. Thermische opwarming. WIFI!!
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Reg. datum: 13 augustus 2005
Bij een paar bestanden of mappen kun je natuurlijk zelf even kijken maar op het moment dat er dit erg veel worden, is hier geen beginnen meer aan.
Bij mij gaat het om een groot aantal bestanden/mappen en het zou fijn zijn als ik op deze manier een aantal dvdr's of cdr's zou kunnen besparen. Ik weet ook niet of er een programma is dat dit doet (nooit kunnen vinden) maar ik zou het iig verrekte handig vinden
Bestaat natuurlijk
Burn to the Brim
Deze bestaan wel maar zijn voor de particulier schandalig duur.
Snap niet waarom MS zelf zoiets niet standaard in exchange heeft zitten.
bgrr wijzigde dit bericht 29-11-2005 00:04 (4%)
Reg. datum: 30 december 2003
Het liefst gratis of zo goedkoop mogelijk.
Thnx in advance!
quote:skunkah schreef op woensdag 07 augustus 2002 @ 13:17:
[...]
Dit is dus absoluut onhaalbaar een P2P client....noway!
Ik weet dat ik reageer op een oude reply, maar toen was deze software er ook al hoor...!!
Zie:
http://kceasy.com/
Alle P2P netwerken zonder Spyware met TABS.
Lightweight and fast!
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
jan99999: terecht antwoord, inderdaad doet bttb dat al lang. Wat ik even kwijt wilde, is dat je met de 'quote' knop een mooie quote kunt maken van een post, dan is het duidelijker wie wat zegt
En DeMoN: skunkah gaf aan dat hij dat no-way zelf even op aanvraag ging bouwen
Dat er al tools bestaan is natuurlijk wel een goede aanvulling.
Maar goed. Een topic als dit is hartstikke leuk, maar dit is niet bedoeld als een ik-zoek-een-bepaald-tooltje vraag-en-antwoord topic maar als inspiratiebron voor mensen die graag wat voor een ander bouwden.
Een Groot-ik-zoek-een-bepaald-tooltje topic zie ik zelf niet zo zitten, maar indien daar veel behoefte aan is kan je dat evt. overleggen met samods{apestaert}tweakers(puntje)net
Dat bouwen is hier al even redelijk opgedroogd (zegmaar sinds 2004
quote:Bram77 schreef op maandag 28 november 2005 @ 23:12:
Doe mij maar een
is ook niet echt netjes
Daarom ga ik dit topic vooralsnog sluiten. Indien iemand het werk van skunkah etc zou willen voortzetten: graag. Dan open ik graag het topic weer na een berichtje per mail of in SeM (of open een nieuw topic als je een verse topicstart wilt hebben). Maar deze sluit ik nu.
F_J_K wijzigde dit bericht 29-11-2005 14:27 (9%)
Reden: groot topic
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last
Dit topic is gesloten.