Hoofdcategorieën
Topicacties

Software Ideeen geef ze me ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 april 2003

Wat dacht je van een programma dat uitzoekt welk systeem bij welke software past, vaak is het zo dat mensen onder druk van snelle verkopers voortijdig overstappen op een nieuwe machine. Dit zonder uit te zoeken of de "oude machine" misschien wel opgewaardeerd kan worden en zo snelheid gewonnen kan worden.
Omgekeerd zou je ook kunnen uitzoeken wat je moet doen om je systeem te versnellen, dus een soort van database achtig programma met uitreken capaciteit. Waarschijnlijk nogal veel gevraagd, maar goed, wie weet.........

I'm here to help...
Reg. datum: 29 november 2002

quote:
-DarkShadow- schreef op 29 april 2003 @ 20:19:
Je bent m'n reddende engel skunkah, kun je geen progje maken dat de max. te gebruiken bandbreedte in winxp beperkt tot een in te stellen waarde of percentage??? Dan kan ik die broertjes van mij tenminste onder de duim houden.
Hier is een link waar je de 20% van je bandbreedte weer terug krijgt.
En bij jouw geval kun je aanpassen naar hoeveel procent (of aantal pakketten) je je bandbreedte wilt beperken.
http://www.cygho.nl/tips/XP/qospakket.htm

Respect to the man in the icecream van!

Ja toch!, Niet dan!, Dacht ik!

Een plugin voor msn zodat je de namen naar je eigen smaak kunt veranderen.... Als ik sommige vrienden van mijn hun namen zie 8)7 :X wordt ik er gek van , en weet ik totaal niet meer wie wie is :S

Possible wijzigde dit bericht 30-04-2003 12:33 (14%)

You never believed in The One. I still don't. I Believe in GoT

I'm here to help...

Gebruik dMSN ( http://www.dMSN.nl )

Vies kijken
Reg. datum: 03 januari 2001

Hmmz,

Ik ben op zoek naar een progje o.i.d. die constant download @ full speed maar niks naar m'n schijf schrijft :)

Gewoon om chello te treiteren zeg maar :+

Last.fm | Specs

Elke begrafenis is toch altijd weer een belevenis.

Officieel moto fan :)
Reg. datum: 23 december 2001

wget in combinatie met de -O parameter zou moeten kunnen doen wat jij wilt. Iets wat compleet asociaal is, overigens.

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.

nu met icon
Reg. datum: 09 maart 2003

quote:
GFM schreef op 16 April 2003 @ 19:33:
Misschien hebben ze op school de poorten die voor MSN gebruikt worden ook wel geblokt...
Dan moet je er ook nog een HTTP-tunnel in scripten :D
Goed idee. Schrijf een online script waarmee je allerlei chatprototcols kunt gebruiken (ICQ/MSN/AIM/YAHOO etc). Moet dus idd via poort 80. De enige poort waarvan je zeker weet dattie open staat. Ik zou wel mee willen helpen aan dit project maar ik heb niet genoeg kennis om het helemaal alleen op te zetten.

Iemand???

[hier moet nog iets]

TV is gooder then books
Reg. datum: 21 juni 2001

bulkdownloader (13kb, incl VB source) om in 1x een hele meuk plaatjes van een website te downloaden. Bijv. plaatje001.jpg, plaatje002.jpg .. plaatje100.jpg 8-)

btw het idee had ik van hier maar die werkte voor geen meter dus zelf uitgebouwd tot een dit. En ja ik weet dat dit ook met WGET mogelijk is maar dat werkt nogal lastig met die waslijst aan commandline parameter enzo

mijn puzzel games -> Snake Slider, Arrow Slider

Reg. datum: 17 november 2001

Ik weet nog een goeie: dMSN maar dan minder geheugenvretend... goed idee of wat?!? :D :D :D :D

I'm here to help...

Als iemand Java kan porten naar een andere programmeertaal (voor Windows waarschijnlijk)...

www.ruudgreven.nl

quote:
ShadyKicksAss schreef op 22 May 2003 @ 10:40:
Als iemand Java kan porten naar een andere programmeertaal (voor Windows waarschijnlijk)...
ehm, leg eens uit?
Je wilt java source gaan compileren naar andere binaries ofzo?

Mooi oranje is niet lelijk!

Fratser
Reg. datum: 24 september 2000

Als iemand asfalt kan vervangen door grasmatten voor gebruik in het postkantoor hoor ik het ook graag.. kortom ShadyKicksAss je praat poep.

If you can not convince confuse!

I'm here to help...

Ik bedoel: dMSN = gemaakt met Java
En als iemand weet hoe die Java kan porten naar een andere taal, valt het geheugen mee.
Snappie?

ShadyKicksAss wijzigde dit bericht 22-05-2003 12:58 (3%)

Gek Getrouwd Dev Mannetje
Reg. datum: 09 oktober 2000

Nee.

Klaar voor de reis.

nee, daar staat niet hufter!
Reg. datum: 28 maart 2000

een progje dat alle icoontjes in de taskbar weer terugbrengt na een crash van IE of Explorer

Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Reg. datum: 24 december 2002

een ftp programma wat om de seconde (bijvoorbeeld) checkt of er nieuwe directory's zijn gemaakt, zoja
deze laten fxpen (site-to-site transfer) naar een andere ftp

"wat heb je aan je leven als je aan een skilift blijft kleven"

I'm here to help...

De topic-starter is volgens mij allang met pensioen :)

Reg. datum: 04 februari 2003

Om hier wat leven in te blazen. Ik zoek een prog die alle gegevens van winamp zoals naam van nummer ed ript en opslaat in een variable. En dan kan ik in dat progje mn naam instellen en dat progje moet mijn msn naam veranderen als de waarde van een van die vriabee verandert. Zoiets zit in dMSN ik weet het, maar dat is zo traag als ik weet niet wat. Ik zou graag ook zelf mee willen werken zodat ik er nog iets van kan opsteken, k ken zelf een klein beetje c++

kekeke

quote:
Dr HenDre schreef op 27 May 2003 @ 15:18:
Om hier wat leven in te blazen. Ik zoek een prog die alle gegevens van winamp zoals naam van nummer ed ript en opslaat in een variable. En dan kan ik in dat progje mn naam instellen en dat progje moet mijn msn naam veranderen als de waarde van een van die vriabee verandert. Zoiets zit in dMSN ik weet het, maar dat is zo traag als ik weet niet wat. Ik zou graag ook zelf mee willen werken zodat ik er nog iets van kan opsteken, k ken zelf een klein beetje c++
http://www.aalaap.com/mysweetnix.php

y hulo thar

Reg. datum: 04 februari 2003

thnx :)

edit:
quote:
NOTE: If you get the following error: "Run-time error '429': ActiveX Component can't create object", then you're trying to use MySweetNix! with the new MSN Messenger 5.0. This version is not yet supported - use with MSN/Windows Messenger 4.7 or lower.
k was vergeten te melden, k gebruik dus msn 6 of 5

Dr HenDre wijzigde dit bericht 27-05-2003 19:36 (96%)

Reg. datum: 08 februari 2001

een programma dat ervoor zorgt dat zodra je tegelijk allebei je muisklikken drukt, je pc uit gaat. :) en wel background draaien natuurlijk :)

The elements compose a Magnum Opus my Modus Operandi is Amalgam.

Acties: [view]

Door: RobIII
Moderator PRG/SEA/WEB
Papa van LucaIII en DanuIII

quote:
DaNCe2k schreef op 27 May 2003 @ 21:55:
een programma dat ervoor zorgt dat zodra je tegelijk allebei je muisklikken drukt, je pc uit gaat. :) en wel background draaien natuurlijk :)
Komt eraan ;)

[edit]
* RobIII heeft effe wat in elkaar geflanst.

MouseShutdown (13 Kb, zipped inc. source)

Instructies:
• Kopieer de bestanden uit de zip naar een directory op je harde schijf (b.v. C:\Program Files\MouseShutdown
• Open regedit
• Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE / HKEY_LOCAL_USER afhankelijk van of je het wil voor alle gebruikers resp alleen de huidig ingelogde gebruiker
• Open SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
• Maak een nieuwe "tekenreeks" / "String" aan, genaamd "MouseShutdown" ofzo
• Dubbelklik op de key om een waarde in te voeren
• Geef als waarde (met quotes!) bijvoorbeeld
quote:
"C:\Program Files\MouseShutdown\MouseShutdown.exe"
• Sluit regedit
• Reboot of dubbelklik MouseShutdown.exe een keer

Je PC sluit nu af als je beide muisknoppen inhoudt.

Je kunt MouseShutdown één van de volgende parameters meegeven:
logoff : Alleen afmelden
reboot : Opnieuw opstarten
shutdown : Afsluiten
poweroff [default] : Afsluiten met power off
Meer info over deze parameters zie MSDN (ExitWindowsEx)...

Deze parameters zet je ACHTER de waarde in je register... dus:
quote:
"C:\Program Files\MouseShutdown\MouseShutdown.exe" logoff
Je hebt alleen de .exe en de .dll nodig. De rest is de VB6 source code en is overbodig tenzij je iets wil aanpassen.

* Disclaimer: Ik geef geen garanties en ben niet bereikbaar voor bugmeldingen e.d. Werkt het niet, vernuek je je register of blaas je je pc op: dikke pech.
Mousehook.dll is (c) Scott Seligman (scott@scottandmichelle.net)

Mocht het uberhaupt niet werken dan kan het zijn dat je de VBRuntimes nodig hebt...

En ja, ik heb het getest en ja het werkt. Ik heb 't alleen niet in mijn register gezet (ook niet om te testen) dus het kan zijn dat de instructies hierboven niet 100% kloppen. In dat geval neem ik aan dat je twiekert genoeg bent om het zelf op te lossen.

...en ik laat 'm een weekje online, daarna issie weg = pech.

RobIII wijzigde dit bericht 27-05-2003 23:25 (92%)

Lead me not into temptation, I can find it myself.

Trotse papa van Luca en Danu! | Pick My Icon!

+3 Geniaal. :p
Reg. datum: 09 januari 2001

Ik heb even wat rondgezocht maar denk dat dit wel de beste topic is om te vinden/vragen wat ik zoek.

Ben namelijk op zoek naar een simpel programma dat met 1 klik op de knop een kopie kan maken van een map naar een willekeurig pad. Of nog handiger automatisch.

Dat zoiets niet standaard in window zit...

Net zoiets als Xcopy maar dan een windows versie, dus geen gedoe met Dos.

Wie weet bestaat het al, maar weet niet waar ik het moet vinden.
nee, daar staat niet hufter!
Reg. datum: 28 maart 2000

quote:
XthinkZ schreef op 21 July 2003 @ 14:00:
Ik heb even wat rondgezocht maar denk dat dit wel de beste topic is om te vinden/vragen wat ik zoek.

Ben namelijk op zoek naar een simpel programma dat met 1 klik op de knop een kopie kan maken van een map naar een willekeurig pad. Of nog handiger automatisch.

Dat zoiets niet standaard in window zit...

Net zoiets als Xcopy maar dan een windows versie, dus geen gedoe met Dos.

Wie weet bestaat het al, maar weet niet waar ik het moet vinden.
waarom niet gewoon een batch file dat het doscommando xcopy gebuikt? Dat is het makkelijkste als je steeds dezelfde map naar de zelfde locatie wilt kopieren. Als dat regelmatig verandert kun je er nog even een soort gui bij maken die vervolgden een xcopy exec'd

Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties: [view]

Door: RobIII
Moderator PRG/SEA/WEB
Papa van LucaIII en DanuIII

Je zult iets specifieker moeten zijn in je omschrijving, wil een programmeur daar iets van bakken. Wil je het "automatisch" op gezette tijden? Wat is er mis met de standaard functionaliteit in je verkenner? Hoe zie je het voor je?

Lead me not into temptation, I can find it myself.

Trotse papa van Luca en Danu! | Pick My Icon!

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: