1 + 1 = 3 | Roze heerst!
My Discogs | prOn :) | Sneeuw
Zoiets heb ik alweer een tijdje geleden in elkaar geflanst met mijn toen net aangeleerde Delphi skillz. Elitificatie van voorgaande zin resulteert daarmee in bijvoorbeeld: Zoïê7¨ hèb !< â1weë® ¤Ên +ï/ð/Ë gè1¤ÐÊñ Ïn Ë£kå4R gëFLañst M¤+ M¡jñ tOëN ñèT àªnGÊLêè®ðe dËLphI SK!L|´. Mocht je geinteresseerd zijn, dan kun je 'm H1ë® vandaan trekken. enjoyquote:Device schreef op 17 augustus 2002 @ 14:59:
Ik vond de 1337 translator erg cool, maar iets te gewoon. Dat kan 13373R denk ik. Ik zou het graag zelf doen, maar ik weet niet hoe. Hopelijk heb jij er wel zin in. Vandaar dat ik even het volgende 1337 4LP|-|4837 post:
code:
1 [..]
PS: de source heb ik niet meer en Delphi is geuninstalleerd, sinds ik Java enzow ontdekt heb, dus de bugs (mocht je ze vinden) gaan nergens heen
[ ad luctem emergo ]
Dus dat je niet hoeft te knippen en te plakken, maar dat als je scroll-lock aanzet, dat dan je tekst direct wordt omgezet ?
If you don’t have enough time, stop watching TV.
Zal wel ff kijken ofdat ik low level keys kan subclassen.quote:jvhaarst schreef op 20 augustus 2002 @ 09:26:
Is een 31337-ficator die je met Scroll-Lock aan en uit kunt zetten geen idee ?
Dus dat je niet hoeft te knippen en te plakken, maar dat als je scroll-lock aanzet, dat dan je tekst direct wordt omgezet ?
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Reg. datum: 02 augustus 2002
Nu je het zegt ik ben er mee bezig maar nog niet helemaal klaar ... de beta zal aardig wat veranderingen met zich mee brengen .. be patient please.quote:Stan schreef op 20 augustus 2002 @ 15:18:
Ga je nog wel door met het wrede LED-prog of blijft het bij die alpha?
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Ik hou van fractals, mijn AMD XP2600 niet want die moet er hard voor werken.
Brokencore wijzigde dit bericht 20-08-2002 18:12 (0%)
Reden: was wat vergeten
Tja...
http://www.xcat-industries.com/softwareinfo.php?software=43
Maar nu blijkt dat als mijn lampjes dus door traffic gaan knipperen, er telkens een 'keystroke' bijkomt bij het Dolphin Pulse Project proggie!
(http://dolphin.bitdevil.com)
(Waar overigens de DPC nog steeds bovenaan staan
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Reg. datum: 22 juni 2001
quote:SuperTrooper schreef op 20 augustus 2002 @ 18:08:
Ik heb iets grappigs ontdekt. Ik heb voor de lol dat networktrafficproggie geïnstalleerd:
Maar nu blijkt dat als mijn lampjes dus door traffic gaan knipperen, er telkens een 'keystroke' bijkomt bij het Dolphin Pulse Project proggie!
(Waar overigens de DPC nog steeds bovenaan staan)
hmmm ruik ik hier een cheatproggie?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Dat betekent natuurlijk niets anders dan dat ie de Locks ook als keystrokes ziet en dat je dus inderdaad een prog zou kunnen maken die zoveel mogelijk keystrokes per minuut genereert om die Dolphin te faken, no big deal...quote:SuperTrooper schreef op 20 augustus 2002 @ 18:08:
Ik heb iets grappigs ontdekt. Ik heb voor de lol dat networktrafficproggie geïnstalleerd:
(je kunt ook een baksteen op je keyboard leggen een maand
ooow geen probleem hoor die wil ik ook wel maken hoorquote:
1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Dit is alleen de config natuurlijk ...
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Numlock Caps Lock en scoll lock worden niet gezien als key stroke je ziet dolphin wel knipperen maar flush hem maar eens en gaat dan maar eens met je muis boven dolphine hovere dan zie je dat hij niet opteldquote:SuperTrooper schreef op 20 augustus 2002 @ 18:08:
Vind je het gek dat DPC boven aan staat all die Tweakers die de helle dag bezig zijn op pc en die op hun werk,thuis, kennisen een dophin client instaleren. Vind het echt niet gek hoor.
| (¯`·._.·[J2K]·._.·'¯) | "Ain't no sunshine when she's gone" |
Het lijkt me leuk om een programma te hebben die zo werkt:
Elke keer als je de computer opstart dat dan elke dag een andere startup sound word afgespeeld.
Ik heb nu het startup sound uit staan omdat ik daar geen behoefte aan heb om dat nou elke keer aan te horen, maar als het elke keer een andere startup sound is zet ik het aan.
Wil je het wel gratis maken?
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Ideetje voor een proggie : Ik gebruik Xp met 2 gebruikers ( mijn vriedin en ik ) zij klaagt als zij een linkje opend in haar E-mail (OutLook) dan start Opera i.p.v. IE .
Is het mogelijk om per User een aantal programma's aan te vinken die dan ook per User werken zoals Paint , IE , Outlook , Opera enz enz ....
Just enjoy the Ozzy... , and shut up !!
Elizabeth is lief :)
06-09-06 de grote dag :)
Help China wake up
Ziet er goed uit !quote:skunkah schreef op 20 augustus 2002 @ 19:17:
Voor mensen die de network lock-key blinker iets vonden een screeny van de nieuwe versie die nu nog getest en bijgeschaaft wordt.
[afbeelding]
edit:
Dit is alleen de config natuurlijk ...![]()
Kun je ook 1 van de 2 uitzetten ?
If you don’t have enough time, stop watching TV.
Reg. datum: 29 juni 2002
Ik heb altijd een aantal programma's die ik constant aan wil hebben zoals Outlook, Popupstopper, FTP servertje, etc
wat ik nodig heb is een prog die deze apps in de gaten houd en als ze worden afgesloten een melding geven en hem gelijk weer opnieuw aanzetten
verder als een programma 2x wordt opgestart het programma blokken en het oorspronkelijke programma focussen
lijkt me niet al te moeilijk toch?
Eveneens is de naam veranderd in xCAT - Keyboard Network Leds.
Beschrijving (Engels) van deze nieuwe versie stable
This program shows your network traffic using the
caps-,num- and scroll-lock leds on your keyboard.
You can fully customize the program for example
you are able to select a led to show download and
another to show upload network activity ofcourse
you can also only show download or upload traffic.
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Ik kweet niet volgens mij zijn er al van dat soort progsels ... maar ik was er mee bezig alleen ik focus me vooral op progsel die goed lopen .. en leds progsel is in 28 uur al 400x gedownload dus zegt genoegquote:ramH schreef op 21 augustus 2002 @ 00:15:
Hoe staat het met het programma waarmee je kon monitoren wie en wanneer er allemaal on-line zijn geweest in MSN terwijl je afwezig was? Of ben je hier toch weer mee gestopt?
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
ah.. maar hoe kan je dat nou weten als dat msn proggie nog niet eens te downloaden is?quote:skunkah schreef op 21 augustus 2002 @ 00:22:
[...]
Ik kweet niet volgens mij zijn er al van dat soort progsels ... maar ik was er mee bezig alleen ik focus me vooral op progsel die goed lopen .. en leds progsel is in 28 uur al 400x gedownload dus zegt genoeg
* Mordeth wil dus erg graag zo'n programmatje waarmee je kan zien wie online en offline was
MSN password retriever voor onder XP....
MSN passwoord opgeslagen op PC, alleen niet in hoofd...
Specs :|: BF:BC2 & BF3 nick: TepelStreeltje
Ik zal kijken ofdat ik het op korter termijn ga / kan maken .. indien niet dan zal ik proberen een programma te zoeken wat dit al kan, dan is iederen tevreden hoop ikquote:Mordeth schreef op 21 augustus 2002 @ 00:37:
[...]
ah.. maar hoe kan je dat nou weten als dat msn proggie nog niet eens te downloaden is?.
* Mordeth wil dus erg graag zo'n programmatje waarmee je kan zien wie online en offline was
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
I know, tja is lastig ik hou me er zeker mee bezig maar ik kweet niet ofdat het gaat lukken.quote:TepelStreeltje schreef op 21 augustus 2002 @ 00:41:
skunkah!
MSN password retriever voor onder XP....
MSN passwoord opgeslagen op PC, alleen niet in hoofd...
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
quote:plakbandrol schreef op 20 augustus 2002 @ 22:17:
Misschien is dit een goed idee voor een progje
Ik heb altijd een aantal programma's die ik constant aan wil hebben zoals Outlook, Popupstopper, FTP servertje, etc
wat ik nodig heb is een prog die deze apps in de gaten houd en als ze worden afgesloten een melding geven en hem gelijk weer opnieuw aanzetten
verder als een programma 2x wordt opgestart het programma blokken en het oorspronkelijke programma focussen
lijkt me niet al te moeilijk toch?
das ook handig idd, ben soms op school en dan wil ik een bestand op me pc zetten en dan blijkt dat ik me ftp vergeten ben aan te zetten na een crash
of dat ik een email pas 2 dagen later zie doordat outlook uitstond
aaaah.. that's better
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
die site is traag en onoverzichtelijk en ik ben gemiddeld 2 minuten bezig om een cover te vinden
lijkt me handig als er een progje zou zijn waar je in kan zoeken op covers en dat ie hem dan gelijk download, de beschikbare covers kan je gewoon uit de html source trekken
aaaah.. that's better
SC2: Dricus#488
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Reg. datum: 02 juni 2001
Ik heb ooit al eens zo'n progje gemaakt alleen je heb er geen uitgebreide stats bij alles wordt in een txt file opgeslagenquote:ramH schreef op 21 augustus 2002 @ 00:15:
Hoe staat het met het programma waarmee je kon monitoren wie en wanneer er allemaal on-line zijn geweest in MSN terwijl je afwezig was? Of ben je hier toch weer mee gestopt?
msnlogger
quote:jeuk-aan-me-ballen schreef op 21 augustus 2002 @ 00:57:
een progje om covers te downloaden van cdcovers.cc
die site is traag en onoverzichtelijk en ik ben gemiddeld 2 minuten bezig om een cover te vinden
lijkt me handig als er een progje zou zijn waar je in kan zoeken op covers en dat ie hem dan gelijk download, de beschikbare covers kan je gewoon uit de html source trekken
IDD.
deze maak deze
....
Give me my marker show me my line... surely this is it... the edge?
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
Reg. datum: 15 juli 2001
Ik had gedacht aan iets als een IRC Bouncer, maar dan voor MSN.
Je laat die bouncer dus draaie op je server, je kan er afwisselend op connecten met je clients.
En als je niet connected bent / of misschien best altijd, worden de messages gelogged, en krijgen de users die je messagen een berichtje dat je Bouncer actief is oid.
Zou leuk zijn, maar wie weet of te maken valt / of het al bestaat.
Een uitdaging zou ik zeggen
beetje laat maargoed: 1 woord: typOmeter.quote:Jae_x777 schreef op 07 augustus 2002 @ 14:57:
Okay, kom er net achter dat ik in het oude topic heb gepost, vandaar nu hier:
skunkah, je had al gezecht dat je het een redelijk intressant idee vond... gaat het er komen?
[...]
Dit lijkt me ook wel wat
- Aantal toetseboord aanslagen
- Aantal mouseclicks
- Aantal keer scroll
- Afgelegde weg vand de muis
- Computer uptime
- Computer idle time
Van deze gegevens (en misschien meer) het totaal, gemiddelde van dag/week/maand/jaar en max in 1 dag/week/maan/jaar.
Dat allemaal bij elkaar in 1 progje die op de achtergrond draait en niet al te veel memory eet. Grafiekjes er bij zoals de persom voor mij vraagt is ook leuk idee, maar wat mij betreft niet echt 100% nodig.
Hey leuk idee manquote:Burn schreef op 21 augustus 2002 @ 09:24:
Hm ivm MSN misschien een ideetje?
Ik had gedacht aan iets als een IRC Bouncer, maar dan voor MSN.
Je laat die bouncer dus draaie op je server, je kan er afwisselend op connecten met je clients.
En als je niet connected bent / of misschien best altijd, worden de messages gelogged, en krijgen de users die je messagen een berichtje dat je Bouncer actief is oid.
Zou leuk zijn, maar wie weet of te maken valt / of het al bestaat.
Een uitdaging zou ik zeggen
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Ik neem aan dat je dan deze bedoelt ?:quote:Magic schreef op 21 augustus 2002 @ 10:14:
beetje laat maargoed: 1 woord: typOmeter.
http://www.informatics.no/progvareTMLoc.htm
Ziet er wel errug goed uit ja, ga um gelijk even downloaden, bedankt voor de tip.
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
quote:skunkah schreef op 21 augustus 2002 @ 00:47:
[...]
I know, tja is lastig ik hou me er zeker mee bezig maar ik kweet niet ofdat het gaat lukken.
dank
niet alleen praktisch, maar voor mij eigenlijk cruciaal
ur my only hope ;P
quote:jeuk-aan-me-ballen schreef op 21 augustus 2002 @ 00:57:
een progje om covers te downloaden van cdcovers.cc
sorry dat ik het zeg...
maar 2 minuten? dus??
dan zoek je maar ff...
(ik kijk zelf meestal op de site van de band zelf
just my 2 cents off course
waarna je kunt zoeken naar bestanden en files op deze cd's zonder dat ze dus in het laadje zitten.
lijkt me een mooi idee
http://www.whereisit-soft.com/
Kun JE HET NiET zo mAken dat de DAadweRkELIjKe CApSLoCKFuncTIE niet werkt. of is DAT NU EENMAAL Aan Die LEd GEKoppeLD?
* DjtimO voeLT ZIch ZO NEt een mSN-slet
"There's no such thing as overtraining, there's only under recovery!"
Kittekat.net ....
misschien kun je iets maken waarmee je de register sleutels kunt afvangen van een programma dat zich installeerd, dan kun je het programma zo kopieren naar een andere pc zonder opnieuw te installeren of de keys steeds uit het register halen als je het prog niet gebruikt
Ok....ik geef het op ik ga het geen 3e keer zeggenquote:Ankabouti schreef op 21 augustus 2002 @ 15:07:
Is er ooit iets gekomen van dat idee voor een MSN log om te kijken wie er wanneer online was? I heb er namelijk ook veel interesse in. Ik zag ook een hele boel stemmen ervoor...
sorry dat kan ik niet veranderen ... led is aan de key gekoppeld of beter anders om ... ik zet de status van caps, num of scrol lock op aan of uit en daardoor gaat het ledje brandenquote:DJTimo schreef op 21 augustus 2002 @ 14:41:
eVEN Een opmeRking OVER DAT led/NETWERKPROGGIE. HET is besT HANDig en GRAPpig, MAAR als ik HEM InsTEL dat DE CAPSlock-LED voor de DOWNload GEbRUIKt moet WOrdeN en iK HEB netwerkACTIvITEIT DAn wERKT DE caps-FUNctie ook. VANDaAR daT dIT Typen ER Dus niEt UITzIet. AAN-UIT-aan-uit
Kun JE HET NiET zo mAken dat de DAadweRkELIjKe CApSLoCKFuncTIE niet werkt. of is DAT NU EENMAAL Aan Die LEd GEKoppeLD?
* DjtimO voeLT ZIch ZO NEt een mSN-slet
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
opzich wel een redelijk intressant idee ... op de grote hoop .... als ik zin en tijd heb maak ik het wel ff maar kweenie wat ik er mee ga doen woeii lolquote:chursel schreef op 21 augustus 2002 @ 14:54:
schoolagenda programma waar je je huiswerk in kan opslaan en de vakken al voor geprogrammeerd staan en waar je les rooster netjes in tabellen staan telefoon lijst met klasgenoten en dat je dat ook opkan slaan. Ik denk niet dat je dat kan maken maar zet het toch maar neer
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Reg. datum: 30 oktober 2000
maar dat je ze allebei appart kan insturen en dan bijv op monitor 2 het beeld van je tv kaart in fullscreen weergeven en verder niks.
compatible met ati radeon 8500 en terrateccinergy 400tv en win2k
Ja, dat had ik idd ook gedacht. Ik heb hem nu op mijn numlock ingesteld. Die functie 'mist' niet zoveel als hij eventjes uit is.quote:skunkah schreef op 21 augustus 2002 @ 15:14:
[...]
sorry dat kan ik niet veranderen ... led is aan de key gekoppeld of beter anders om ... ik zet de status van caps, num of scrol lock op aan of uit en daardoor gaat het ledje branden
"There's no such thing as overtraining, there's only under recovery!"
Ik heb een laptop met een dvd-speler en wat mijn een handig progie lijk, is het volgende:
Wanneer ik m'n laptop op de tv aansluit dan moet ik m'n laptop anders instellen.
Wat me handig lijkt, dat ik dat met een programmatje kan doen. (het switchen van die instellingen)
Leuke site trouwens, xcat
zou dat lukken dan ?quote:skunkah schreef op 21 augustus 2002 @ 15:15:
[...]
opzich wel een redelijk intressant idee ... op de grote hoop .... als ik zin en tijd heb maak ik het wel ff maar kweenie wat ik er mee ga doen woeii lol
Kittekat.net ....
Ik zou dit ook enorm gaaf vinden
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Zou het graag maken voor je in een html ofzo ,maar zo goed ben ik niet in html dat ik zoiets kanquote:MethinX schreef op 21 augustus 2002 @ 19:13:
Ik gebruik die MSN online/offline logger van eXistenz, zou het veel werk zijn om zoiets grafisch te laten weergeven zoals al eerder is gevraagd?
Ik zou dit ook enorm gaaf vinden
Ik heb echt geen flauw idee of dit mogelijk is, maar ALS het kan zou ik het echt zeeer stoer vinden!
Wist je dat Microsoft bezig is met de ontwikkeling van wat jij wiltquote:MrHuge schreef op 22 augustus 2002 @ 08:44:
Wat ik echt kewlzou vinden is een proggie waarmee je een soort applets in de windows taskbar kunt zetten (zoals in bijv de KDE Desktop manager die bij Linux zit). Het aaaallerkewlste zou natuurlijk zijn als je een soort 'active taskbar' zou kunnen krijgen die ongeveer net zo werkt als de active desktop, maar dan op je taskbar. Als je nou ook nog eens makkelijk zou kunnen interfacen met zo'n proggie, dan kan iedereen ook nog es z'n eigen applets in bijv delphi schrijven.
Ik heb echt geen flauw idee of dit mogelijk is, maar ALS het kan zou ik het echt zeeer stoer vinden!
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Website??quote:skunkah schreef op 22 augustus 2002 @ 12:18:
[...]
Wist je dat Microsoft bezig is met de ontwikkeling van wat jij wiltdus nog even geduld .. nee ik ga het niet maken maar Microsoft
uiterlijk:

dat je dmv dubbel te klikken op comp-naam inlogt op die machine. Het beste zou natuurlijk zijn dat er meerdere verbindingen tegelijkertijd open kunnen staan.
ps wat hierboven staat werkt niet echt zitten geen goede opties in en je krijgt de desktop v/d andere pc niet te zien.
Watch out.
Wat dacht je van via peek-a-booty connectenquote:IJzerboot schreef op 22 augustus 2002 @ 18:54:
Maak voor mij maar een programma waardoor onze netwerkbeheerder niet meer kan zien op welke sites ik op mijn werk zit te surfen. Kijken of je dat lukt! In ieder geval alvast succes gewenst!
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Ja ik van dat VNCon ook een ktt programma mischien ga ik ook maar eens een VNC Connection Manager bouwen ik gebruik VNC ook veel om naar andere bakkies te connecten dus goed ideejquote:radial2000 schreef op 22 augustus 2002 @ 17:25:
Omdat ik verschillende compies moet onderhouden en dat doe dmv VNC ben ik op zoek naar het volgende:
uiterlijk:
[afbeelding]
dat je dmv dubbel te klikken op comp-naam inlogt op die machine. Het beste zou natuurlijk zijn dat er meerdere verbindingen tegelijkertijd open kunnen staan.
ps wat hierboven staat werkt niet echt zitten geen goede opties in en je krijgt de desktop v/d andere pc niet te zien.
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
hmm... onder dos kon je wel alleen de leds laten branden, zonder de status te beinvloeden..quote:skunkah schreef op 21 augustus 2002 @ 15:14:
[...]
sorry dat kan ik niet veranderen ... led is aan de key gekoppeld of beter anders om ... ik zet de status van caps, num of scrol lock op aan of uit en daardoor gaat het ledje branden
En zó is het voorspeld...
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
toch wel een groot succes dit
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Reg. datum: 13 maart 2002
Echt niet. Daar is gewoon niks van waar. Dat is gewoon een fabeltje.quote:skunkah schreef op 21 augustus 2002 @ 15:14:
[...]
Zou heel goed kunnen ik zal eens gaan kijken wat de mogenlijkheden zijn ... ik ging er van uit ik heb er eigenlijk nooit zo sterk over na gedacht maar wat er dus moet gebeuren is dat het OS hey keyboard te kennen geven dat de status van de bepaalde lock - led op 'on' staat dus mijn eerder reactie klopte idd niet nee maar hoe krijg ik dat voor elkaar dat ik het keyboard 'verkeerde' info aan me toetsenbord laat doorgeven.quote:AEJT schreef op 23 augustus 2002 @ 01:55:
[...]
Echt niet. Daar is gewoon niks van waar. Dat is gewoon een fabeltje.
Als iemand dus weet hoe ik dit dus doe neem ff contact met me op ... via forum http://www.xcat-industries.com/forum
Nu begin me ook nog eens af te vragen waar de status van de lock keys wordt bijgehouden .. bios of winddoos zelf?
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Reg. datum: 13 augustus 2002
Maaar... Ik denk mee
Iedereen vindt het geweldig (inc. ik! ik hou van je, nog steeds!
Praise the messenger!
ps. ik geil inderdaad best wel op aandacht
Om een beetje in te gaan op het geen wat jij zegt tja kijk er zijn veel meer mensen die geweldige ideen hadden ed..ed... jij gaf het idee prima .. maar ga nu niet lopen bleren van ik krijg geen waardering voor het idee dat ik gaf het enige wat je gedaan hebt is mij een idee gegeven so dat doen zoveel mensen en nu dat het geen wat ik gebouwd hebt naar het idee van jouw een success is begin je om aandacht te bleren sorry ik vind dit nogal schaamteloos kijk dat het programma een success is daar heb ik voor gezorgt jij wees mij er puur op dat het ik zoiets kon maken, maar ik heb het gemaakt/ontwikkeld en ja sorry hoor dat ik jouw naam niet noem ... je moet het anders zien jij vond iets leuk wat je wel wilde zien dat heb je gekregen dus ik heb jouw eigenlijk een gunst verleend min of meer door het te maken en dan bleren maar ok blaat ... als je er niet tegen kunt dat ik je naam niet vermeld, plaats je ideen dan niet..sim-pel.quote:Stan schreef op 23 augustus 2002 @ 03:17:
M'n prachtige aanzet tot Keyboard Network LEDs is nog steeds onbeloond
Iedereen vindt het geweldig (inc. ik! ik hou van je, nog steeds!) en al 1000 keer ruim gedownd (iedereen die ik ken wil het!) maar nog steeds staat m'n naam niet bij de info op de site of in de readme.txt
Praise the messenger!
ps. ik geil inderdaad best wel op aandacht
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Je hebt MSN Messenger en daarmee kun je dus heel leuk MSN-en
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
suk6
Watch out.
is het mogelijk om zoiets in MSN in te bouwen, misschien met een soort plugin o.i.d. ?
ik bedoel dus bijvboorbeeld als je "brb" in typt dat er dan "be right back" verschijnt. Lijst van afko's door user zelf in te stellen natuurlijk.
mijn puzzel games -> Break The Code :: Triple Dutch :: Snake Slider *<-nieuw*
Ik stem voor !!!quote:BdR schreef op 23 augustus 2002 @ 09:47:
eerder had je op de chat programma's op BBS'en (lang geleden) de mogelijkheid om afkortingen automagisch aan te laten vullen.
is het mogelijk om zoiets in MSN in te bouwen, misschien met een soort plugin o.i.d. ?
ik bedoel dus bijvboorbeeld als je "brb" in typt dat er dan "be right back" verschijnt. Lijst van afko's door user zelf in te stellen natuurlijk.
Nog een ander ideetje voor MSN.
Een plugin, zodat je LIVE kan zien wat de ander typt. Met ICQ kon dat wel. Zou wel leuk zijn als dat kon met MSN.
Pay peanuts get monkeys !
Reg. datum: 28 februari 2001
Een MSN plugin die die irritante popups bij berichten vervangt door een knipperend tray-icon. Zoals ICQ het doet dus. De reden daarvoor is dat die MSN-popup vaak door mijn spellen heenknalt, waardoor zo'n spel even de focus verliest. Vreselijk is dat. Beter zou zijn als je wel nog het geluid hoort, maar dat er dan in je tray dus een icoontje gaat knipperen, en wanneer je daar op dubbelklikt wordt het bericht weergegeven.
Dit moet volgens mij niet echt moeilijk zijn, al kan ik het zelf niet omdat ik geen idee heb hoe ik een MSN plugin zou kunnen maken.
Dat moet kunnen met dit proggie, dat ik een tijd geleden (voor andere doeleinden) heb gemaakt. Geen idee of ik het ooit nog zal updaten. Waarschijnlijk niet, tenzij ik zelf extra functionaliteit nodig heb.quote:RAZORDUDE schreef op 20 augustus 2002 @ 19:31:
Nieuw idee
Het lijkt me leuk om een programma te hebben die zo werkt:
Elke keer als je de computer opstart dat dan elke dag een andere startup sound word afgespeeld.
Ik heb nu het startup sound uit staan omdat ik daar geen behoefte aan heb om dat nou elke keer aan te horen, maar als het elke keer een andere startup sound is zet ik het aan.
Wil je het wel gratis maken?
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Je kan zelf ook aantal download van de progs volgen via: http://www.xcat-industries.com/downloads.php
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
A) je kan die k.t popups uitzetten in je MSN Messenger configquote:Maniakje schreef op 23 augustus 2002 @ 12:59:
Ok, nu mijn idee:
Een MSN plugin die die irritante popups bij berichten vervangt door een knipperend tray-icon. Zoals ICQ het doet dus. De reden daarvoor is dat die MSN-popup vaak door mijn spellen heenknalt, waardoor zo'n spel even de focus verliest. Vreselijk is dat. Beter zou zijn als je wel nog het geluid hoort, maar dat er dan in je tray dus een icoontje gaat knipperen, en wanneer je daar op dubbelklikt wordt het bericht weergegeven.
Dit moet volgens mij niet echt moeilijk zijn, al kan ik het zelf niet omdat ik geen idee heb hoe ik een MSN plugin zou kunnen maken.
[...]
Dat moet kunnen met dit proggie, dat ik een tijd geleden (voor andere doeleinden) heb gemaakt. Geen idee of ik het ooit nog zal updaten. Waarschijnlijk niet, tenzij ik zelf extra functionaliteit nodig heb.
C) Mijn intresse is wel gewekt
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
btw waarom laat je MSN dan aanstaan als je een spel start?quote:Maniakje schreef op 23 augustus 2002 @ 12:59:
De reden daarvoor is dat die MSN-popup vaak door mijn spellen heenknalt, waardoor zo'n spel even de focus verliest. Vreselijk is dat.
mijn puzzel games -> Break The Code :: Triple Dutch :: Snake Slider *<-nieuw*
Reg. datum: 28 februari 2001
Klopt, dat doe ik ook, maar dan opent ie nog steeds een venster bij een berichtje. Ok, dat knalt dan niet voor je spel heen, maar het staat wel open als je het spel afsluit. En dat is iets dat ik maar niet kan hebben.quote:je kan die k.t popups uitzetten in je MSN Messenger config
Omdat ik MSN Plus gebruik om away messages achter te laten, zoals bijvoorbeeld het IP van de server waar ik speel.quote:btw waarom laat je MSN dan aanstaan als je een spel start?
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Reg. datum: 10 juli 2001
Ik heb me uiteindelijk niet kunnen beheersen en er zelf een application voor geschreven. Voor het resultaat zie:
http://www.hamans.com/osd/
De volgende features kunnen door de gebruikers ingesteld worden:
Text string
Display time
Font family
Font size
Font style
Font color
Font transparency
Vertical position
Horizontal position
Het enigste nadeel aan het programma is misschien dat het gebruik maakt van het .NET framework. Maar goed dat moet dan maar.....
Sjeng
Heb ik al geprobeerd alleen als iemand me kan voorzien van een API die schijf activiteit bijhoudt of zo dan kan ik ut maken anders helaas nietrquote:Mailyourmom schreef op 23 augustus 2002 @ 14:54:
maak een proggie dat hetzelfde doet als de keyboard network leds maar dan voor de harddisk, da's pas cool
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Deze?quote:RAZORDUDE schreef op 24 augustus 2002 @ 02:36:
ik moet een paar ocx bestanden downloaden om dat een proggie het niet doet maar waar kan ik die dowloaden?
http://www.xcat-industries.com/backup/MSWINSCK.OCX
http://www.xcat-industries.com/backup/MSINET.OCX
Zelf nog wel een vraagje: Hoeveel van die OCX-bestanden zijn er? En is het misschien een idee om die bijv allemaal als pakketje (zip ofzo) op de xcat site onder 'resources' beschikbaar te stellen?
Die vragen over die OCX-bestanden komen namelijk behoorlijk vaak voorbij...
Ja, dat is was mijn auto... specs
Support op programma's kun je krijgen in de xCAT-Industries helpdesk, welke te vinden is op http://www.xcat-industries.com/helpdeskquote:RAZORDUDE schreef op 24 augustus 2002 @ 02:36:
ik moet een paar ocx bestanden downloaden om dat een proggie het niet doet maar waar kan ik die dowloaden?
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Reg. datum: 25 mei 2002
Heb je een adresje waar je dat kan downloaden?quote:maui71 schreef op 06 augustus 2002 @ 23:51:
[...]
Bedoel je zoiets:
[afbeelding]
Heb ik!! Heb ik voor mezelf gemaakt, ben het nog wat aan het verbeteren,
laat nu aantal mailtjes zien in je tray bar.
Zitten nog wat foutjes in, maar wordt binnenkort opnieuw gereleased (als freeware).
xCAT - Keyboard Network Leds op het moment van schrijven 2030x gedownload
Je kan zelf ook aantal download van de progs volgen via: http://www.xcat-industries.com/downloads.php
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Run-time error '429'
ActiveX component can't create object
maar als je nu met een plug in je intern en exstern ip zou kunenn opgeven zou het meschien mogenlijk zijn
Heb site met info over hoe het werkt gevonden stond in ene msn topic
http://www.hypothetic.org/docs/msn/filetransfer.php
| (¯`·._.·[J2K]·._.·'¯) | "Ain't no sunshine when she's gone" |
een programmaatje dat een txt-tje met ip's met bijv zo'n opmaak:
xxx.xxx.xxx.xxx:xx
pingt en daar een output van nog een txt-tje geeft met de response tijd erachter...
ik heb zoiets nog niet kunnen vinden, en weet zeker dat er veel vraag naar is.
(bijv goede proxy vinden)
good idee alleen niet echt pingen maar scannen, dat is zeker wel te doen denk ik, ik ga er wel naar kijken want ik het toch zowiezo een 'portscanner class' liggenquote:Fried schreef op 25 augustus 2002 @ 21:44:
ik heb een goeie
een programmaatje dat een txt-tje met ip's met bijv zo'n opmaak:
pingt en daar een output van nog een txt-tje geeft met de response tijd erachter...
ik heb zoiets nog niet kunnen vinden, en weet zeker dat er veel vraag naar is.
(bijv goede proxy vinden)
[update]
Ik ben er momenteel mee bezig, ik bedenk me net dat ik zoiets gister zelf nodig had dus ben ik er meteen mee begonnen
[/update]
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
weird ... sorry geen id.quote:RAZORDUDE schreef op 24 augustus 2002 @ 15:15:
Skunkah, ik heb met succes de msinet.ocx ingevoerd (hiervandaan gedowload: http://www.xcat-industries.com/backup/MSINET.OCX)in het register maar als ik nu msn skinner start dan krijg ik deze foutmelding:
Run-time error '429'
ActiveX component can't create object
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
(rest van de zin was beetje vaag)quote:good idee alleen niet echt pingen maar scannen, dat is zeker wel te doen denk ik, ik ga er wel naar kijken
Er zijn al scanners zat die dat doen. Probleem is dat veel (goede windows) scanners niet gratis zijn.
Het is trouwens praktischer om de mogelijkheid te maken dmv plakken een gigantische berg ip's en portnummers in te voeren. Wanneer je bijvoorbeeld een anonieme proxy zoekt, dan vind je op internet lijsten met proxys. Het probleem is dat veel van die proxys het niet meer doen, en dan komt zo'n programma handig om de hoek kijken. Ook zou de mogelijkheid op het testen van de mate van anoniemiteit handig zijn (denk aan VIA, Cache Control, Forwarded enz).
Kortom: AATools
Erlang en QQ vanuit Shenzhen. (startinchina.com)
heel erg bedankt m8!
Tegen AATools - ProxyAnalyzer kan ik niet op boxen maar ik maak er gewoon een handig progsel van om een lijst ip:port combinaties te scannerquote:T.T. schreef op 25 augustus 2002 @ 22:23:
[...]
(rest van de zin was beetje vaag)
Er zijn al scanners zat die dat doen. Probleem is dat veel (goede windows) scanners niet gratis zijn.
Het is trouwens praktischer om de mogelijkheid te maken dmv plakken een gigantische berg ip's en portnummers in te voeren. Wanneer je bijvoorbeeld een anonieme proxy zoekt, dan vind je op internet lijsten met proxys. Het probleem is dat veel van die proxys het niet meer doen, en dan komt zo'n programma handig om de hoek kijken. Ook zou de mogelijkheid op het testen van de mate van anoniemiteit handig zijn (denk aan VIA, Cache Control, Forwarded enz).
Kortom: AATools
1 + 1 = 3 | Roze heerst!
Maar iedere keer als je een verandering aanbrengt in een htm filetje dan moet je die natuurlijk uploaden..... kan dat niet sneller??? dus rechtermuisknop op het bestandje en dan upload to... of zo??
Ja ik weet wel dat je een password in moet vullen maar dat kan toch ook met een stukje software gebeuren??
Het lijkt mij wel makkelijk, imho
WS_ftp pro trouwens... de laatste.
Als ik een boete krijg betaal ik hem nooit, want iets dat je krijgt hoef je niet te betalen
I reject your reality and substitute my own!
Dit topic is gesloten.