Hoofdcategorieën
Topicacties

Software Ideeen geef ze me ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 21 22 23 24 last

Nieuw Topic
TV is gooder then books
Reg. datum: 21 juni 2001

eerder had je op de chat programma's op BBS'en (lang geleden) de mogelijkheid om afkortingen automagisch aan te laten vullen.

is het mogelijk om zoiets in MSN in te bouwen, misschien met een soort plugin o.i.d. ?

ik bedoel dus bijvboorbeeld als je "brb" in typt dat er dan "be right back" verschijnt. Lijst van afko's door user zelf in te stellen natuurlijk.

mijn puzzel games -> Snake Slider, Arrow Slider

WYSIWYG
Reg. datum: 10 september 2001

quote:
BdR schreef op 23 augustus 2002 @ 09:47:
eerder had je op de chat programma's op BBS'en (lang geleden) de mogelijkheid om afkortingen automagisch aan te laten vullen.

is het mogelijk om zoiets in MSN in te bouwen, misschien met een soort plugin o.i.d. ?

ik bedoel dus bijvboorbeeld als je "brb" in typt dat er dan "be right back" verschijnt. Lijst van afko's door user zelf in te stellen natuurlijk.
Ik stem voor !!!

Nog een ander ideetje voor MSN.

Een plugin, zodat je LIVE kan zien wat de ander typt. Met ICQ kon dat wel. Zou wel leuk zijn als dat kon met MSN.

Pay peanuts get monkeys !

Reg. datum: 28 februari 2001

Ok, nu mijn idee:
Een MSN plugin die die irritante popups bij berichten vervangt door een knipperend tray-icon. Zoals ICQ het doet dus. De reden daarvoor is dat die MSN-popup vaak door mijn spellen heenknalt, waardoor zo'n spel even de focus verliest. Vreselijk is dat. Beter zou zijn als je wel nog het geluid hoort, maar dat er dan in je tray dus een icoontje gaat knipperen, en wanneer je daar op dubbelklikt wordt het bericht weergegeven.

Dit moet volgens mij niet echt moeilijk zijn, al kan ik het zelf niet omdat ik geen idee heb hoe ik een MSN plugin zou kunnen maken. :)
quote:
RAZORDUDE schreef op 20 augustus 2002 @ 19:31:
Nieuw idee

Het lijkt me leuk om een programma te hebben die zo werkt:

Elke keer als je de computer opstart dat dan elke dag een andere startup sound word afgespeeld.
Ik heb nu het startup sound uit staan omdat ik daar geen behoefte aan heb om dat nou elke keer aan te horen, maar als het elke keer een andere startup sound is zet ik het aan.

Wil je het wel gratis maken?
Dat moet kunnen met dit proggie, dat ik een tijd geleden (voor andere doeleinden) heb gemaakt. Geen idee of ik het ooit nog zal updaten. Waarschijnlijk niet, tenzij ik zelf extra functionaliteit nodig heb. ;)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

xCAT-Industries.nl

w0000t: xCAT - Keyboard Network Leds op het moment van schrijven 1506x gedownload :)
Je kan zelf ook aantal download van de progs volgen via: http://www.xcat-industries.com/downloads.php

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

quote:
Maniakje schreef op 23 augustus 2002 @ 12:59:
Ok, nu mijn idee:
Een MSN plugin die die irritante popups bij berichten vervangt door een knipperend tray-icon. Zoals ICQ het doet dus. De reden daarvoor is dat die MSN-popup vaak door mijn spellen heenknalt, waardoor zo'n spel even de focus verliest. Vreselijk is dat. Beter zou zijn als je wel nog het geluid hoort, maar dat er dan in je tray dus een icoontje gaat knipperen, en wanneer je daar op dubbelklikt wordt het bericht weergegeven.

Dit moet volgens mij niet echt moeilijk zijn, al kan ik het zelf niet omdat ik geen idee heb hoe ik een MSN plugin zou kunnen maken. :)

[...]
Dat moet kunnen met dit proggie, dat ik een tijd geleden (voor andere doeleinden) heb gemaakt. Geen idee of ik het ooit nog zal updaten. Waarschijnlijk niet, tenzij ik zelf extra functionaliteit nodig heb. ;)
A) je kan die k.t popups uitzetten in je MSN Messenger config
B) het is me helaas nog niet gelukt om uit te vinden welke klasse de controle heeft over het MSN Messenger tray icon.
C) Mijn intresse is wel gewekt :)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

TV is gooder then books
Reg. datum: 21 juni 2001

quote:
Maniakje schreef op 23 augustus 2002 @ 12:59:
De reden daarvoor is dat die MSN-popup vaak door mijn spellen heenknalt, waardoor zo'n spel even de focus verliest. Vreselijk is dat.
btw waarom laat je MSN dan aanstaan als je een spel start? :?

mijn puzzel games -> Snake Slider, Arrow Slider

Reg. datum: 28 februari 2001

quote:
je kan die k.t popups uitzetten in je MSN Messenger config
Klopt, dat doe ik ook, maar dan opent ie nog steeds een venster bij een berichtje. Ok, dat knalt dan niet voor je spel heen, maar het staat wel open als je het spel afsluit. En dat is iets dat ik maar niet kan hebben. :)
quote:
btw waarom laat je MSN dan aanstaan als je een spel start?
Omdat ik MSN Plus gebruik om away messages achter te laten, zoals bijvoorbeeld het IP van de server waar ik speel.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Reg. datum: 21 november 2001

Voor de systeembeheerders een stukkie software waarmee je in rapportvorm een configuratie kan uitlezen. Als je dan als beheerder een server hebt geinstalleerd kan je zou de server makkelijk herconfigureren bij een crash. Te denken aan DHCP instellingen DNS etc etc!

PDQ Bach forever

maak een proggie dat hetzelfde doet als de keyboard network leds maar dan voor de harddisk, da's pas cool

mailyourmom is getting married!

Reg. datum: 10 juli 2001

Lang lang geleden in deze thread opperde ik het idee om een command-line OSD application te maken.

Ik heb me uiteindelijk niet kunnen beheersen en er zelf een application voor geschreven. Voor het resultaat zie:

http://www.hamans.com/osd/

De volgende features kunnen door de gebruikers ingesteld worden:

Text string
Display time
Font family
Font size
Font style
Font color
Font transparency >:)
Vertical position
Horizontal position

Het enigste nadeel aan het programma is misschien dat het gebruik maakt van het .NET framework. Maar goed dat moet dan maar.....

Sjeng

xCAT-Industries.nl

quote:
Mailyourmom schreef op 23 augustus 2002 @ 14:54:
maak een proggie dat hetzelfde doet als de keyboard network leds maar dan voor de harddisk, da's pas cool
Heb ik al geprobeerd alleen als iemand me kan voorzien van een API die schijf activiteit bijhoudt of zo dan kan ik ut maken anders helaas nietr :(

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

aka MARAUD3R

ik moet een paar ocx bestanden downloaden om dat een proggie het niet doet maar waar kan ik die dowloaden?
Jij mazzelpik met je Opel

quote:
RAZORDUDE schreef op 24 augustus 2002 @ 02:36:
ik moet een paar ocx bestanden downloaden om dat een proggie het niet doet maar waar kan ik die dowloaden?
Deze?
http://www.xcat-industries.com/backup/MSWINSCK.OCX
http://www.xcat-industries.com/backup/MSINET.OCX

Zelf nog wel een vraagje: Hoeveel van die OCX-bestanden zijn er? En is het misschien een idee om die bijv allemaal als pakketje (zip ofzo) op de xcat site onder 'resources' beschikbaar te stellen?

Die vragen over die OCX-bestanden komen namelijk behoorlijk vaak voorbij...

Ja, dat is was mijn auto... specs

xCAT-Industries.nl

quote:
RAZORDUDE schreef op 24 augustus 2002 @ 02:36:
Support op programma's kun je krijgen in de xCAT-Industries helpdesk, welke te vinden is op http://www.xcat-industries.com/helpdesk

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 25 mei 2002

quote:
maui71 schreef op 06 augustus 2002 @ 23:51:
[...]

Bedoel je zoiets:
[afbeelding]

Heb ik!! Heb ik voor mezelf gemaakt, ben het nog wat aan het verbeteren,
laat nu aantal mailtjes zien in je tray bar.
Zitten nog wat foutjes in, maar wordt binnenkort opnieuw gereleased (als freeware).
Heb je een adresje waar je dat kan downloaden?

xCAT-Industries.nl

More downloads :)
xCAT - Keyboard Network Leds op het moment van schrijven 2030x gedownload
Je kan zelf ook aantal download van de progs volgen via: http://www.xcat-industries.com/downloads.php

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

aka MARAUD3R

Skunkah, ik heb met succes de msinet.ocx ingevoerd (hiervandaan gedowload: http://www.xcat-industries.com/backup/MSINET.OCX)in het register maar als ik nu msn skinner start dan krijg ik deze foutmelding:

Run-time error '429'
ActiveX component can't create object
skunkah, kan je niet een Add on schrijven voor MSN zodat het mogenlijk is achter NAT gebruik te maken van File trancfer ??? het is denk ik toch wel een wat groter project maar zou het haalbaar zijn ??? er is veel vraag naar denk ik omdat iederen achter geen gebruik kan maken van file trancfer vanwegen het feit dat ip niet te resolve is achter netwerk.
maar als je nu met een plug in je intern en exstern ip zou kunenn opgeven zou het meschien mogenlijk zijn

Heb site met info over hoe het werkt gevonden stond in ene msn topic
http://www.hypothetic.org/docs/msn/filetransfer.php

| (¯`·._.·[J2K]·._.·'¯) | "Ain't no sunshine when she's gone" |

Reg. datum: 19 maart 2001

ik heb een goeie :D
een programmaatje dat een txt-tje met ip's met bijv zo'n opmaak:
xxx.xxx.xxx.xxx:xx

pingt en daar een output van nog een txt-tje geeft met de response tijd erachter...
ik heb zoiets nog niet kunnen vinden, en weet zeker dat er veel vraag naar is.
(bijv goede proxy vinden)
xCAT-Industries.nl

quote:
Fried schreef op 25 augustus 2002 @ 21:44:
ik heb een goeie :D
een programmaatje dat een txt-tje met ip's met bijv zo'n opmaak:

pingt en daar een output van nog een txt-tje geeft met de response tijd erachter...
ik heb zoiets nog niet kunnen vinden, en weet zeker dat er veel vraag naar is.
(bijv goede proxy vinden)
good idee alleen niet echt pingen maar scannen, dat is zeker wel te doen denk ik, ik ga er wel naar kijken want ik het toch zowiezo een 'portscanner class' liggen >:) ja voor me portscan progsel maar hiermee zou ik er een mooie variant op kunnen maken met list-scanner of zo :)

[update]
Ik ben er momenteel mee bezig, ik bedenk me net dat ik zoiets gister zelf nodig had dus ben ik er meteen mee begonnen :) en inderdaad leuk idee .. ik denk dat ik hem eerst als standalone app release en daarna als onderdeel van me nieuwe portscanner.
[/update]

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

quote:
RAZORDUDE schreef op 24 augustus 2002 @ 15:15:
Skunkah, ik heb met succes de msinet.ocx ingevoerd (hiervandaan gedowload: http://www.xcat-industries.com/backup/MSINET.OCX)in het register maar als ik nu msn skinner start dan krijg ik deze foutmelding:

Run-time error '429'
ActiveX component can't create object
weird ... sorry geen id.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Vanuit Shenzhen, China

quote:
good idee alleen niet echt pingen maar scannen, dat is zeker wel te doen denk ik, ik ga er wel naar kijken
(rest van de zin was beetje vaag)
Er zijn al scanners zat die dat doen. Probleem is dat veel (goede windows) scanners niet gratis zijn.
Het is trouwens praktischer om de mogelijkheid te maken dmv plakken een gigantische berg ip's en portnummers in te voeren. Wanneer je bijvoorbeeld een anonieme proxy zoekt, dan vind je op internet lijsten met proxys. Het probleem is dat veel van die proxys het niet meer doen, en dan komt zo'n programma handig om de hoek kijken. Ook zou de mogelijkheid op het testen van de mate van anoniemiteit handig zijn (denk aan VIA, Cache Control, Forwarded enz).
Kortom: AATools ;)

Erlang en QQ vanuit Shenzhen. (startinchina.com)

Reg. datum: 19 maart 2001

Precies wat ik zocht!! aatools - proxy analyser.
heel erg bedankt m8!
xCAT-Industries.nl

quote:
T.T. schreef op 25 augustus 2002 @ 22:23:
[...]
(rest van de zin was beetje vaag)
Er zijn al scanners zat die dat doen. Probleem is dat veel (goede windows) scanners niet gratis zijn.
Het is trouwens praktischer om de mogelijkheid te maken dmv plakken een gigantische berg ip's en portnummers in te voeren. Wanneer je bijvoorbeeld een anonieme proxy zoekt, dan vind je op internet lijsten met proxys. Het probleem is dat veel van die proxys het niet meer doen, en dan komt zo'n programma handig om de hoek kijken. Ook zou de mogelijkheid op het testen van de mate van anoniemiteit handig zijn (denk aan VIA, Cache Control, Forwarded enz).
Kortom: AATools ;)
Tegen AATools - ProxyAnalyzer kan ik niet op boxen maar ik maak er gewoon een handig progsel van om een lijst ip:port combinaties te scanner :)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Fragvalley Crew

Ik ben sinds kort een beetje bezig met het maken van me eigen website.

Maar iedere keer als je een verandering aanbrengt in een htm filetje dan moet je die natuurlijk uploaden..... kan dat niet sneller??? dus rechtermuisknop op het bestandje en dan upload to... of zo??

Ja ik weet wel dat je een password in moet vullen maar dat kan toch ook met een stukje software gebeuren?? :)

Het lijkt mij wel makkelijk, imho :)

WS_ftp pro trouwens... de laatste.

LAN-party in Vlaardingen 17, 18 en 19 Junie 2005
Fragvalley Website Fragvalley 10 \o/

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 21 22 23 24 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: