Hoofdcategorieën
Topicacties

Software Ideeen geef ze me ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 oktober 2000

een prog dat gebruik maakt van dual monitor, maar niet desktop extend,
maar dat je ze allebei appart kan insturen en dan bijv op monitor 2 het beeld van je tv kaart in fullscreen weergeven en verder niks.

compatible met ati radeon 8500 en terrateccinergy 400tv en win2k

pomtiedomtiedom

quote:
skunkah schreef op 21 augustus 2002 @ 15:14:
[...]

sorry dat kan ik niet veranderen ... led is aan de key gekoppeld of beter anders om ... ik zet de status van caps, num of scrol lock op aan of uit en daardoor gaat het ledje branden ;)
Ja, dat had ik idd ook gedacht. Ik heb hem nu op mijn numlock ingesteld. Die functie 'mist' niet zoveel als hij eventjes uit is. :)

www.blu-rayaanbieding.nl - voor het vinden van de goedkoopste blu-ray webshop

Reg. datum: 19 maart 2001

Hoi

Ik heb een laptop met een dvd-speler en wat mijn een handig progie lijk, is het volgende:

Wanneer ik m'n laptop op de tv aansluit dan moet ik m'n laptop anders instellen.
Wat me handig lijkt, dat ik dat met een programmatje kan doen. (het switchen van die instellingen)

Leuke site trouwens, xcat

Kittekat voor een Fitte kat

quote:
skunkah schreef op 21 augustus 2002 @ 15:15:
[...]

opzich wel een redelijk intressant idee ... op de grote hoop .... als ik zin en tijd heb maak ik het wel ff maar kweenie wat ik er mee ga doen woeii lol
zou dat lukken dan ?

Kittekat.net ....

't is wat!
Reg. datum: 04 september 2000

Ik gebruik die MSN online/offline logger van eXistenz, zou het veel werk zijn om zoiets grafisch te laten weergeven zoals al eerder is gevraagd?

Ik zou dit ook enorm gaaf vinden :)

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

quote:
MethinX schreef op 21 augustus 2002 @ 19:13:
Ik gebruik die MSN online/offline logger van eXistenz, zou het veel werk zijn om zoiets grafisch te laten weergeven zoals al eerder is gevraagd?

Ik zou dit ook enorm gaaf vinden :)
Zou het graag maken voor je in een html ofzo ,maar zo goed ben ik niet in html dat ik zoiets kan :(
ils sont fous, ces tweakers :P
Reg. datum: 05 februari 2002

Wat ik echt kewl 8) zou vinden is een proggie waarmee je een soort applets in de windows taskbar kunt zetten (zoals in bijv de KDE Desktop manager die bij Linux zit). Het aaaallerkewlste zou natuurlijk zijn als je een soort 'active taskbar' zou kunnen krijgen die ongeveer net zo werkt als de active desktop, maar dan op je taskbar. Als je nou ook nog eens makkelijk zou kunnen interfacen met zo'n proggie, dan kan iedereen ook nog es z'n eigen applets in bijv delphi schrijven.

Ik heb echt geen flauw idee of dit mogelijk is, maar ALS het kan zou ik het echt zeeer stoer vinden!

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

xCAT-Industries.nl

quote:
MrHuge schreef op 22 augustus 2002 @ 08:44:
Wat ik echt kewl 8) zou vinden is een proggie waarmee je een soort applets in de windows taskbar kunt zetten (zoals in bijv de KDE Desktop manager die bij Linux zit). Het aaaallerkewlste zou natuurlijk zijn als je een soort 'active taskbar' zou kunnen krijgen die ongeveer net zo werkt als de active desktop, maar dan op je taskbar. Als je nou ook nog eens makkelijk zou kunnen interfacen met zo'n proggie, dan kan iedereen ook nog es z'n eigen applets in bijv delphi schrijven.

Ik heb echt geen flauw idee of dit mogelijk is, maar ALS het kan zou ik het echt zeeer stoer vinden!
Wist je dat Microsoft bezig is met de ontwikkeling van wat jij wilt ;) dus nog even geduld .. nee ik ga het niet maken maar Microsoft ;)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

quote:
skunkah schreef op 22 augustus 2002 @ 12:18:
[...]

Wist je dat Microsoft bezig is met de ontwikkeling van wat jij wilt ;) dus nog even geduld .. nee ik ga het niet maken maar Microsoft ;)
Website??

Reg. datum: 15 augustus 2000

Omdat ik verschillende compies moet onderhouden en dat doe dmv VNC ben ik op zoek naar het volgende:

uiterlijk:
http://vncon.chronetal.co.uk/images/vncon/vncon08.jpg

dat je dmv dubbel te klikken op comp-naam inlogt op die machine. Het beste zou natuurlijk zijn dat er meerdere verbindingen tegelijkertijd open kunnen staan.

ps wat hierboven staat werkt niet echt zitten geen goede opties in en je krijgt de desktop v/d andere pc niet te zien.

Watch out.

Reg. datum: 01 mei 2002

Maak voor mij maar een programma waardoor onze netwerkbeheerder niet meer kan zien op welke sites ik op mijn werk zit te surfen. Kijken of je dat lukt! In ieder geval alvast succes gewenst!

xCAT-Industries.nl

quote:
IJzerboot schreef op 22 augustus 2002 @ 18:54:
Maak voor mij maar een programma waardoor onze netwerkbeheerder niet meer kan zien op welke sites ik op mijn werk zit te surfen. Kijken of je dat lukt! In ieder geval alvast succes gewenst!
Wat dacht je van via peek-a-booty connecten ;)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

quote:
radial2000 schreef op 22 augustus 2002 @ 17:25:
Omdat ik verschillende compies moet onderhouden en dat doe dmv VNC ben ik op zoek naar het volgende:

uiterlijk:
[afbeelding]

dat je dmv dubbel te klikken op comp-naam inlogt op die machine. Het beste zou natuurlijk zijn dat er meerdere verbindingen tegelijkertijd open kunnen staan.

ps wat hierboven staat werkt niet echt zitten geen goede opties in en je krijgt de desktop v/d andere pc niet te zien.
Ja ik van dat VNCon ook een ktt programma mischien ga ik ook maar eens een VNC Connection Manager bouwen ik gebruik VNC ook veel om naar andere bakkies te connecten dus goed ideej ;)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Dussschhh...
Reg. datum: 14 mei 2002

quote:
[...]

sorry dat kan ik niet veranderen ... led is aan de key gekoppeld of beter anders om ... ik zet de status van caps, num of scrol lock op aan of uit en daardoor gaat het ledje branden ;)
hmm... onder dos kon je wel alleen de leds laten branden, zonder de status te beinvloeden..

En zó is het voorspeld...

xCAT-Industries.nl

w0000t: xCAT - Keyboard Network Leds nu al meer dan 1000x gedownload in 3 dagen en dit zijn enkel de geregistreerde downloads veel sites linken namelijk naar de zip zelf toe zonder langs het 'count' systeem te gaan :( maar op het moment van schrijven zitten we op de 1037 'geregistreerde' downloads

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Koos Alberts-koning
Reg. datum: 19 februari 2000

koel man :)

toch wel een groot succes dit :)

Ik ben per direct op zoek naar een leuke nieuwe baan. Ik zoek iets als webredacteur/content manager/<insert $fancy titel wat te maken heeft met het produceren van content voor het web>
Weet jij toevallig iets? Laat het me weten via DM!

Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
[...]

Echt niet. Daar is gewoon niks van waar. Dat is gewoon een fabeltje.

xCAT-Industries.nl

quote:
AEJT schreef op 23 augustus 2002 @ 01:55:
[...]

Echt niet. Daar is gewoon niks van waar. Dat is gewoon een fabeltje.
Zou heel goed kunnen ik zal eens gaan kijken wat de mogenlijkheden zijn ... ik ging er van uit ik heb er eigenlijk nooit zo sterk over na gedacht maar wat er dus moet gebeuren is dat het OS hey keyboard te kennen geven dat de status van de bepaalde lock - led op 'on' staat dus mijn eerder reactie klopte idd niet nee maar hoe krijg ik dat voor elkaar dat ik het keyboard 'verkeerde' info aan me toetsenbord laat doorgeven.

Als iemand dus weet hoe ik dit dus doe neem ff contact met me op ... via forum http://www.xcat-industries.com/forum :) is het makkelijkste .. als ik me e-mail weer post krijg ik weer tig helpdesk vragen binnen hehehe en die mogen op me helpdesk in me forum ;)

Nu begin me ook nog eens af te vragen waar de status van de lock keys wordt bijgehouden .. bios of winddoos zelf?

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 13 augustus 2002

Meer MSN Messenger tafarelen... Pff finspiratie over wat voor soort dingen kan ik je niet geven ;)
Maaar... Ik denk mee ;)

Reg. datum: 02 augustus 2002

M'n prachtige aanzet tot Keyboard Network LEDs is nog steeds onbeloond :(
Iedereen vindt het geweldig (inc. ik! ik hou van je, nog steeds! ;) ) en al 1000 keer ruim gedownd (iedereen die ik ken wil het!) maar nog steeds staat m'n naam niet bij de info op de site of in de readme.txt
Praise the messenger! ;)

ps. ik geil inderdaad best wel op aandacht :D

xCAT-Industries.nl

quote:
Stan schreef op 23 augustus 2002 @ 03:17:
M'n prachtige aanzet tot Keyboard Network LEDs is nog steeds onbeloond :(
Iedereen vindt het geweldig (inc. ik! ik hou van je, nog steeds! ;) ) en al 1000 keer ruim gedownd (iedereen die ik ken wil het!) maar nog steeds staat m'n naam niet bij de info op de site of in de readme.txt
Praise the messenger! ;)

ps. ik geil inderdaad best wel op aandacht :D
Om een beetje in te gaan op het geen wat jij zegt tja kijk er zijn veel meer mensen die geweldige ideen hadden ed..ed... jij gaf het idee prima .. maar ga nu niet lopen bleren van ik krijg geen waardering voor het idee dat ik gaf het enige wat je gedaan hebt is mij een idee gegeven so dat doen zoveel mensen en nu dat het geen wat ik gebouwd hebt naar het idee van jouw een success is begin je om aandacht te bleren sorry ik vind dit nogal schaamteloos kijk dat het programma een success is daar heb ik voor gezorgt jij wees mij er puur op dat het ik zoiets kon maken, maar ik heb het gemaakt/ontwikkeld en ja sorry hoor dat ik jouw naam niet noem ... je moet het anders zien jij vond iets leuk wat je wel wilde zien dat heb je gekregen dus ik heb jouw eigenlijk een gunst verleend min of meer door het te maken en dan bleren maar ok blaat ... als je er niet tegen kunt dat ik je naam niet vermeld, plaats je ideen dan niet..sim-pel.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

Ik kreeg net weereens een ingeving tijdens het nuttigen van een joint w00t :) ik dacht er aan dat je met PHP onder winddows COM-objects kan laden, dat bracht mij tot het volgende idee: Een PHP script waarmee je kan MSN-en via je lokale MSN maar met een webbased toegang ... beetje vage omschrijving zal het wat nader proberen te specificeren:
Je hebt MSN Messenger en daarmee kun je dus heel leuk MSN-en :) maar als je bijvoorbeeld ergens anders bent op je werk waar de firewall alleen poort 80 traffic doorlaat kun je natuurlijk een webbased msn gaan gebruiken maar nu denk ik van hey waarmee niet via de msn op je lokale computer msn-en via een web interface .. dat is denk ik mogenlijk omdat PHP onder windows COM-objecten ondersteunt en heel toevallig is msnmsg.exe een ActiveX EXE wat een COM-Object is wat dus theoretisch gezien aangestuurd kan worden via PHP maar dat moet ik dus nog even gaan testen .. maar komt er dus op neer dat je een soort van msn addon krijgt die het mogenlijk maakt om op afstand via je reguliere msn op je lokale computer te msn-en-en :) eigenlijk beetje vaag idee maar wel leuk en voor mij een uitdaging .want heb stiekem nog nooit COM-Objects en PHP gemixed :)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

Ik ben zojuist begonnen met mijn nieuwste progseltje VNC-Multi-Connect waarmee je xTreem simpel via VNC naar andere bakkies kan connecten .. denk dat ik zelfs tray met menu support toevoeg zodat je kan zeggen connect to 'computernaam' en dat vnc dan automagisch connect met de instellingen die jij hebt ingesteld voor die verbinding.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 15 augustus 2000

wauw super joh ik hoop echt dat het je lukt om te maken maar dat moet haast wel als ik alles bekijk wat je tot nu toe gemaakt hebt.

suk6

Watch out.

skunkah, is er ook een website waar Microsoft hun 'active taskbar' beschrijft?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: