Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

Software Ideeen geef ze me ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

Nieuw Topic
Zou jee een plugin voor winamp kunnen maken die werkt als de explore.

Dus een mappen structuur met submappen zodat ik lekker door mijn mappen kan bladeren binnen winamp en een map kan selecteren om de files daarin af te spelen. Ik heb nog al wat albums en niks kan echt voldoen aan mijn wensen.

Fullalbum is een dergelijk plugin die redelijk in de buurt komt. maar toch niet helemaal

....
Give me my marker show me my line... surely this is it... the edge?
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie

Slot-A Crew

Ik ben al tijden op zoek naar een audio slider die ergens in je taskbalk gebakken zit. Always on top. Ik bedoel een directe slider, dus niet een icoonje waar je op moet dubbelklicken en dat er dan een schermpie met een slider omhoogkomt, maar echt een altijd zichbare kleine slider. Ik gebruik nu een proggie waarmee ik sneltoetsen heb voor m'n volume (sound control heet dat), maar daarmee kan ik niet zien hoe hoog de slider staat...

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

BOFH!
Reg. datum: 14 augustus 2001

OK geen nieuw idee, maar....
Zou je een klok kunnen maken voor op de desktop of voor in de systray,
die tikt met tikken van 0,864 seconden en telt tot 99999 ?
Dan zijn er in een etmaal 100k tikken en zijn 4k ongeveer gelijk aan een uur.

(Wat een gedoe zou dat geven als de mensheid zou overstappen op een andere tijdmaat, wat er al niet afhangt van de seconde.....)

Als ik dan om 30k opsta, dan heb ik nog 5k om op m'n werk te komen, bijvoordbeeld.

Swatch heeft het idee van Internet tijd al vormgegeven, maar ik vind de Beat te groot, en sommige andere mensen hebben dit idee ook opgepakt.
Met centi-beats erbij vindt ik het wel bruikbaar.
Maar gewoon een klein proggy voor in de taakbalk, bij voorkeur te syncen met een tijdserver op het Internet.
Ik ben wel wat op Internet tegen gekomen, maar die updaten nog per seconde, zodat het laatste cijfer zo nu en dan met 2 ophoogt.
Andere hebben teveel junk aan boord, of werken niet goed.

Ik kwam dit toevallig tegen: http://www.cargobay.com/w...bay/Beats.html#CENTI_BEAT, misschien heb je er wat aan.

UNFAQ --- Unfrequently Answered Question

Slot-A Crew

quote:
Major7 schreef op 12 augustus 2002 @ 14:46:
OK geen nieuw idee, maar....
Zou je een klok kunnen maken voor op de desktop of voor in de systray,
die tikt met tikken van 0,864 seconden en telt tot 99999 ?
Dan zijn er in een etmaal 100k tikken en zijn 4k ongeveer gelijk aan een uur.

(Wat een gedoe zou dat geven als de mensheid zou overstappen op een andere tijdmaat, wat er al niet afhangt van de seconde.....)

Als ik dan om 30k opsta, dan heb ik nog 5k om op m'n werk te komen, bijvoordbeeld.

Swatch heeft het idee van Internet tijd al vormgegeven, maar ik vind de Beat te groot, en sommige andere mensen hebben dit idee ook opgepakt.
Met centi-beats erbij vindt ik het wel bruikbaar.
Maar gewoon een klein proggy voor in de taakbalk, bij voorkeur te syncen met een tijdserver op het Internet.
Ik ben wel wat op Internet tegen gekomen, maar die updaten nog per seconde, zodat het laatste cijfer zo nu en dan met 2 ophoogt.
Andere hebben teveel junk aan boord, of werken niet goed.
Niet lullig bedoeld hoor, maar waarom zou je in hemelsnaam gaan wennen aan een andere eenheid als seconden (minuten, uren enz)? De eerste maanden ga je dan toch terug zitten rekenen naar seconden, dus wat is het voordeel van zo'n andere eenheid??

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Icosahedron is water

quote:
Quinie schreef op 12 augustus 2002 @ 11:35:
Dus een mappen structuur met submappen zodat ik lekker door mijn mappen kan bladeren binnen winamp en een map kan selecteren om de files daarin af te spelen.
Doet bij jou rechtsklikken het niet ?

If you don’t have enough time, stop watching TV.

pro

Je mag voor mij wel een proggie maken dat het volgende doet:

Ik heb een website op een server waarop ik niets server-site mag doen (fixed, dus aub niet posten dat ik ergens anders moet hosten). Op de website heb ik een hele boel foto's staan die ik steeds aanpas.

Wat ik wil: Weinig werk bij aanpassen foto's

Het liefst dus 1 HTML pagina met een of andere java script dat de directory met foto's uitleest en daar de pagina mee op maakt.

Ik ben zelf al bezig geweest met off-line tooling. Deze software maakt van de ruwe foto's twee internet formaat foto's (1 thumbnail en 1 gewoon). Ook zet deze een logo van de website in de foto. Ik had ook ingebouwd dat ik foto's uit een database kon draggen en droppen naar een overzicht en dat er dan HTML gegenereerd werd. Maar dit is niet handig genoeg. Ik krijg een bult HTML files die ik weer moet uploaden en dan moet ik handmatig nog steeds veel doen. Ook het aantal HTML files is inmiddels al vrij groot geworden.

Neem eventueel even contact op voordat je iets gaat doen (hasse_m@dds.nl). Niet commercieel want ik kan het zelf ook wel. Maar als je het leuk vind, dan is dit een uitdaging.
xCAT-Industries.nl

quote:
hasse_m schreef op 12 augustus 2002 @ 17:12:
Je mag voor mij wel een proggie maken dat het volgende doet:

Ik heb een website op een server waarop ik niets server-site mag doen (fixed, dus aub niet posten dat ik ergens anders moet hosten). Op de website heb ik een hele boel foto's staan die ik steeds aanpas.

Wat ik wil: Weinig werk bij aanpassen foto's

Het liefst dus 1 HTML pagina met een of andere java script dat de directory met foto's uitleest en daar de pagina mee op maakt.

Ik ben zelf al bezig geweest met off-line tooling. Deze software maakt van de ruwe foto's twee internet formaat foto's (1 thumbnail en 1 gewoon). Ook zet deze een logo van de website in de foto. Ik had ook ingebouwd dat ik foto's uit een database kon draggen en droppen naar een overzicht en dat er dan HTML gegenereerd werd. Maar dit is niet handig genoeg. Ik krijg een bult HTML files die ik weer moet uploaden en dan moet ik handmatig nog steeds veel doen. Ook het aantal HTML files is inmiddels al vrij groot geworden.

Neem eventueel even contact op voordat je iets gaat doen (hasse_m@dds.nl). Niet commercieel want ik kan het zelf ook wel. Maar als je het leuk vind, dan is dit een uitdaging.
Ik doe niet aan requests...

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

Waar ik momenteel mee bezig ben:
Ik ben momenteel bezig met een programma wat de statussen van alle mensen in je MSN contact list bijhoudt ... alles wordt weggescrheven in een log en later kun je per persoon statistieken uitlezen met grafieken ect..ect.. blaat ;) that's what i'm doin right now

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Dordrecht
Reg. datum: 27 maart 2001

quote:
skunkah schreef op 12 augustus 2002 @ 18:15:
Waar ik momenteel mee bezig ben:
Ik ben momenteel bezig met een programma wat de statussen van alle mensen in je MSN contact list bijhoudt ... alles wordt weggescrheven in een log en later kun je per persoon statistieken uitlezen met grafieken ect..ect.. blaat ;) that's what i'm doin right now
kun je ook iets maken dat als er een reply in een gesprek is dat het venster dan ontop komt? Het is namelijk errug irritant om te kijken of er een reply is :)
Reg. datum: 02 april 2002

quote:
Elvis56 schreef op 12 augustus 2002 @ 10:51:
Mijn vorige post is een beetje in de vergetelheid geraakt dus ik post hem nog maar een keer:

Ik heb nog wel een idee(sterker nog ik heb dat idee al jaren) en het is vrij makkelijk uitvoerbaar ook denk ik:

Een soort van File Type Manager/guardrian, een programma waarin je aangeeft welke bestandstypes je met welk programma wilt openen en dan een waarschuwing geeft als een ander programma zichzelf als default programma wil installeren. Ik heb wel een paar programmaatjes gevonden die ongeveer zoiets doen maar helemaal super was dat allemaal niet.

Het nut van dit programma ? Ik denk dat iedereen op een gegeven moment wel eens heeft zitten vloeken waarom bestand xyz ineens met programma abc werd geopend ipv met je favoriete player. Vandaar dus filetype guardian.

Elvis
...ik heb me hier ooit al eens mee bezig gehouden.
Die waarschuwing word wat moeilijker want dan moet je constant de registry gaan monitoren, makkelijker is gewoon een functie 'validate'
Zou je iig die linkjes van de programma's kunnen geven, en wat je er goed/slecht aan vind.
Ik kan niet beloven dat ik het maak (ligt aan hoe moeilijk/complex het word)

...en jammer genoeg is mijn vakantie bijna voorbij :(

Vanuit Shenzhen, China

quote:
Ik ben momenteel bezig met een programma wat de statussen van alle mensen in je MSN contact list bijhoudt
Hardstikke leuk idee, wie kwam daar alweer mee ;)
Kan niet wachten op de eerste werkende versie, ga ik eens wat analyses loslaten op mn msn-lijstje :)

Erlang en QQ vanuit Shenzhen. (startinchina.com)

quote:
jvhaarst schreef op 12 augustus 2002 @ 17:10:
[...]

Doet bij jou rechtsklikken het niet ?
Ja zeker wel maar.. das twee applicaties :)
En werkt dus niet echt fijn

mappen strucuut
-DJ Tiesto
- Magic 1
- Magic 2
- Album 3
- Cd 1
- Cd 2

in de fullplay list plug in komt dit er op neer dat ik allemaal cd 1 en cd2 heb staan en dus niet kan zien van welke DJ de cd is

Ik krijg dan een lijstje

magik 1
magik 2
cd1
cd2

een soort explore voor winamp zou dus ideaal kunnen zijn voor mensen met een duidelijke mappen structuur.

ik zou zeggen installeer de plugin fullalbums is en je snapt wat ik bedoel
( handige plugin voor mensen met albums in losse tracks en frontjes en back jpg's)

echter de tekortkoming van de plugin is dat je dus geen overzicht binnen de mappen hebt. wat doormiddel van een simple explore kan worden verholpen.

....

Isaac
Reg. datum: 06 augustus 2002

Een plugin voor WINAMP 3 zodat je net zoals in winamp 2.xx Met zon jump menu goed kan zoeken!

MODDEN?? ik zal je hoofd eens modden (teveel sof II gespeeld)

ho gek!
Reg. datum: 23 juni 2001

quote:
T.T. schreef op 06 augustus 2002 @ 15:13:
Ik heb geen idee of dit ooit gevraagd is/al bestaat, maar ik zou graag het volgende willen:

Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan, zou ik het leuk vinden als m'n msn kon loggen wanneer mensen online komen en weer offline gaan. Het mooist zou het zijn als deze logfiles vervolgens als een soort horizontale balken afgelezen zouden kunnen worden:

Zoiets dus, misschien met text nog wat statistieken erbij ofzo :? En natuurlijk moet ook de status worden aangegeven van de persoon (Online, bezet enz)
trillian heeft dit (klik op msn icoon en dan toggle status window) het is alleen nie zo uitgebreid als jij wil met grafieken enzo.

Reg. datum: 11 augustus 2001

1 vraagje, maak je Winamp3 plugins?
ik heb wel wat verzoekjes dan :p
quote:
ThRIVeR schreef op 13 augustus 2002 @ 17:12:
Een plugin voor WINAMP 3 zodat je net zoals in winamp 2.xx Met zon jump menu goed kan zoeken!
druk eens op F3
en je moet rechts playlist selection hebben, niet loaded playlist
chello zuigt

ik heb dit topic een hele tijd niet gevolgd, en nou ff mn vraagje: hoe zit ut met dat chat proggie voor gotters?
Reg. datum: 27 maart 2002

Oke zoals je weet zijn er heel veel portmapping proggie's zoals bv analogX en jou eigen prog.
het nadeel van deze proggies zijn dat ze alleen een bepaalde port kunnen mappen op een simple manier (ip intoetsen +port en werken).
Het zou voor mij en denk velen onderons erg makkelijk zijn als je er een range van ports in kon zetten ,dus bv van port 2345 tot 3456 naar internal ip.
Voor mij persoonlijk is winroute en sysgate een ramp ,het lukt me niet of me systeem hangt erop.

What is the point of living When you can't feel alive ??

chello zuigt

kun je ook zoiets als dit maken: http://nu.nl/deeplink maar dan voor het nieuws van gamez.nl?
bvd
chello zuigt

een goed email bom progje!
die snel werkt, en die elke keer een ander email adres neemt, als afzender, zodat ze um niet kunnen blokken
Reg. datum: 03 december 2001

quote:
aaajeetee schreef op 14 augustus 2002 @ 17:25:
een goed email bom progje!
die snel werkt, en die elke keer een ander email adres neemt, als afzender, zodat ze um niet kunnen blokken
We zijn hier geen hackforum hoor. Mailbombers zoek je maar nergens anders op. :+

madness

quote:
Exterminator schreef op 06 augustus 2002 @ 19:50:
een programma dat msn windows (de chats) dat die always ontop kunnen zodat ik kan surfen en chatten zonder steeds op dat balkje te drukken
powermenu kan dit ook

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Reg. datum: 10 juli 2001

Ik zoek een programma dat via OSD (on screen display) informatie kan laten zien uit bijvoorbeeld een tekst,xml,mdb file of uit de registry. Ik zou dit graag willen gebruiken om allerlei events zoals bijvoorbeeld een binnenkomend telefoongesprek, een email etc via OSD te tonen.

Misschien trouwens ook leuk voor WinAmp en MBM info etc....

Ik heb een programma gevonden wat iets vergelijkbaars doet op de desktop: BGINFO. Dit programma is freeware en te downloaden op http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/bginfo.shtml

OSD zou echter veel handiger zijn. Mijn logitech toetsenbord heeft overigens ook zo'n OSD weergave...

Hopelijk zie je er een projectje in,

Sjeng

chello zuigt

quote:
SiHiDa schreef op 14 augustus 2002 @ 17:26:
[...]

We zijn hier geen hackforum hoor. Mailbombers zoek je maar nergens anders op. :+
als jij zegt waar, dan ga ik der wel heen
Jofel joh!
Reg. datum: 19 februari 2000

quote:
aaajeetee schreef op 14 augustus 2002 @ 18:11:
[...]

als jij zegt waar, dan ga ik der wel heen

Als ik jou was, zou ik eerst maar eens je mail checken :{

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.

Vandaag @ kraagjes.nl:
Reg. datum: 18 september 2001

Kan je niet een stukje software/patch schrijven dat ik icq naar mn 2e monitor kan verslepen?!? Lukt nu namelijk niet, hij "grijpt" zich nu vast aan de rand van mn 1e monitor als ik hem naar de 2e versleep...

kraagjes.nlHaarlemVoices.nlTwitter • Social Analytics: react.com

Jofel joh!
Reg. datum: 19 februari 2000

quote:
Zoefff schreef op 14 augustus 2002 @ 18:26:
Kan je niet een stukje software/patch schrijven dat ik icq naar mn 2e monitor kan verslepen?!? Lukt nu namelijk niet, hij "grijpt" zich nu vast aan de rand van mn 1e monitor als ik hem naar de 2e versleep...

mja heb ik ook al gevraagd, maar dat zit in de broncode van ICQ...

dan zou ie dus de code van ICQ moeten hacken voordat ie zoiets kan maken :+

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.

hmmz
Reg. datum: 24 februari 2002

quote:
LuNaTiC schreef op 14 augustus 2002 @ 18:33:

[...]

je kan toch gewoon trillian gebruiken?? heb je gelijk msn ingebakken en geen reclame etc

Big minded people discuss ideas,
Small minded people discuss events,
Narrow minded people discuss other people.

Vandaag @ kraagjes.nl:

quote:
LuNaTiC schreef op 14 augustus 2002 @ 18:33:

[...]

Heeft ie tenminste wat te doen... ;)

hmmz
Reg. datum: 24 februari 2002

Ik zoek eigenlijk een progje wat in de achtergrond draait en command line opdrachten kan verwerken

iets in de trent van powermenu maar dan wat uitgebreider

de volgende opdrachten zouden handig zijn

minimize <prog.exe>
maximize <prog.exe>
location <prog.exe> 300,200
size <prog.exe> 600,800
start <prog.exe>
tray <prog.exe>
close <prog.exe>
ontop <prog.exe>
offtop <prog.exe>
transperancy <prog.exe> 60%
volume wave 50%
volume main 50%

op deze manier zou je mbv een batch file een heleboel dingen kunnen regelen

het zou ook handig zijn als je bijvoorbeeld profiles kan aanmaken (ter vervanging van batch files), dan maak je een profile gfx en dan start ie photoshop en alle andere tools op de goeie plek

of een profile om te gamen waarbij hij alle ontop progs afsluit, het spel start, en daarna weer alles hersteld
bij mij kan ik bijvoorbeeld niet quaken als ik winamp of photoshop nog aan heb staan, dat kan je dan regelen dat die automatisch worden uitgezet als ik quake aanzet

ook kan je alle belangrijke progs direct in je tray laten zetten bij het opstarten van windows (ikzelf doe dit nu met outlook icm met trayit maar het zou handig zijn als er een alles-in-één-prog voor bestond)

het zou verder makkelijk zijn als je een optie hebt die in 1x alle locaties van alle programma's die je hebt draaien kan uitlezen, dus welke programma's er draaien en op welke plek zodat je er makkelijk een profile/batchfile van kan maken en zo de volgende keer alles weer herstellen

ik hoop dat je het een beetje begrijpt :)

Big minded people discuss ideas,
Small minded people discuss events,
Narrow minded people discuss other people.

Reg. datum: 21 september 2001

1) Rexx-sourcefile parser die controleert op syntaxfouten e.d. (NB rexx is een multi-platform scripttaal voor het automatiseren van systeemtaken)
2) Nog beter : DLL/exe interface parser voor major-release versiebeheer (dus : alleen major version change als interface gewijzigd is, maar ja, daarvoor heb ik dus een interface parser nodig. Niet iets wat header files parsed, maar iets wat de binaries zelf kan parsen op imports/exports!)
Reg. datum: 21 september 2001

nog een : een contextmenu (rechtermuisknop) optie die voor specifieke files/folders gebruikt kan worden. Zo wil ik bijvoorbeeld mijn lokale kopie van mijn website (folder /site) kunnen rechtermuisklikken (rotwoord ;) ) en dan de optie "committen naar webpage" te zien krijgen (maar ALLEEN BIJ DEZE FOLDER!), dus iets wat op basis van een ini file met instellingen werkt... (bij voorkeur geen registerinstellingen, dit is moeilijker te managen)
Reg. datum: 03 november 2000

Ik heb pas die mousetracker van je gedownload, lachuh is da!
Maruhm ik zat meteen te denken, kun je daar niet net een soort Project Dolphin van maken, maar dan dus: wie de meeste afstand met z'n muis maakt :)
Dat lijkt me wel wat, dan kun je ook zien wie er binnenkort RSI heeft :+ in 3 dagen 1,1 kilometer, is dat veel? ;)

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Finishing move: Batista Bomb
Reg. datum: 30 mei 2000

quote:
DeTeraarist schreef op 15 augustus 2002 @ 05:16:
Maruhm ik zat meteen te denken, kun je daar niet net een soort Project Dolphin van maken, maar dan dus: wie de meeste afstand met z'n muis maakt :)
Dat lijkt me wel wat, dan kun je ook zien wie er binnenkort RSI heeft :+ in 3 dagen 1,1 kilometer, is dat veel? ;)
Dan krijg je mensen die een scriptje schrijven welke hun muis laat bewegen.
Na een nachtje hebben ze dan al aardig wat kilometers gemaakt hoor.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Een programma om je Multiplier die gelockt is toch te wijzigen van je cpu,, Oke, zal lastig worden omdat ze op de CPU gelockt zijn. Of een Programma dat alles kan tweaken,, van CPU Cache, FSB, System information, GPU, VooDoo clocker, Windows tweaker, etc alles erop en eraan om de gemiddelde tweaker een vaste tool te geven hiervoor :9

Reg. datum: 14 mei 2002

quote:
Da's niks. Ik had op een dag 0,8 kilometer. Maar dat komt omdat dat programma niet goed om kan gaan met tekentabletten; waarvan ik er één heb. Als ik van uiterst links naar helemaal rechts over mijn scherm beweeg met mijn 'pen' dan geeft het programma aan dat dat iets van 23 cm is, terwijl ik in werkelijkheid dan maar ongeveer 10 cm heb afgelegd. Op deze manier kun je het ook al faken en hebben tekentabletgebruikers een voorsprong.
Maar misschien kan het programma aangepast worden zodat het wel goed om kan gaan met tekentabletten? Of is dat een te moeilijke opgave?

een prgramma die een reply in dit topic geeft van welke users je de iedeen wilt gaan uitvoeren en van welke users niet. :+

heb nu 2 ideeen geoppert maar geen flauw idee of je er iets mee gaat doen.

een lijstje met ja nee en geen reden is genoeg hoor.

....

xCAT-Industries.nl

quote:
ramH schreef op 15 augustus 2002 @ 11:29:
[...]

Da's niks. Ik had op een dag 0,8 kilometer. Maar dat komt omdat dat programma niet goed om kan gaan met tekentabletten; waarvan ik er één heb. Als ik van uiterst links naar helemaal rechts over mijn scherm beweeg met mijn 'pen' dan geeft het programma aan dat dat iets van 23 cm is, terwijl ik in werkelijkheid dan maar ongeveer 10 cm heb afgelegd. Op deze manier kun je het ook al faken en hebben tekentabletgebruikers een voorsprong.
Maar misschien kan het programma aangepast worden zodat het wel goed om kan gaan met tekentabletten? Of is dat een te moeilijke opgave?
De afstand over je scherm wordt gemeten dus niet hoe groot de afstand is die je muis fysiek over je bureau schuift.
Dus het maakt niet uit ofdat je een muis, tekentablet, joystick of whatever gebruikt.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

quote:
Quinie schreef op 15 augustus 2002 @ 16:16:
een prgramma die een reply in dit topic geeft van welke users je de iedeen wilt gaan uitvoeren en van welke users niet. :+

Tja eventueel zou dat wel wat zijn echter ik vraag om ideeen en ik weet nog niet wat ik wel of niet ga doen .. soms dump ik ideeen die ik erg goed vind en wat in zie op (het xCAT-Industries forum)

Echter heb je wel gelijk mischien moet ik maar een 'ideen' intake systeem ingebruik nemen die automatisch een lijst genereerd .. echter is het probleem dan weer dat ik buiten de GOT treedt en dat is dus niet de bedoeling.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

quote:
Dat is zeker een leuk idee, mischien kan ik dit wel weer met TweakU2 intergreren ... om zo het ultieme geek profile te maken.... dat je live uptime, system stats, muis afgelegde afstand, aantal aangeslagen toetsen en zo kan zien ... inderdaad errugh goed idee.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 29 juni 2002

quote:
Dani-Filth schreef op 15 augustus 2002 @ 03:14:
Ik zoek eigenlijk een progje wat in de achtergrond draait en command line opdrachten kan verwerken

[..]

ik hoop dat je het een beetje begrijpt :)
met dat idee liep ik ook al een tijdje rond! lijkt me cool als zoiets gemaakt wordt

Reg. datum: 14 augustus 2002

Een programma voor winamp dat bijvoorbeeld na 15 min luisteren automatisch de computer afsluit of op een bepaald tijd stip.
En ook op een bepaald tijd stip de computer aanzet en winamp opstart en je playlist afspeelt &gt;:)

Hans favoriete radiostation

quote:
Quinie schreef op 15 augustus 2002 @ 16:16:

Dat lijkt mij ook wel wat. :D
Ik zit al weken te wachten op mijn request. :(

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Dordrecht

quote:
Eraser127 schreef op 12 augustus 2002 @ 19:08:
[...]

kun je ook iets maken dat als er een reply in een gesprek is dat het venster dan ontop komt? Het is namelijk errug irritant om te kijken of er een reply is :)
dit? :)
quote:
skunkah schreef op 15 augustus 2002 @ 17:37:
[...]

Dat is zeker een leuk idee, mischien kan ik dit wel weer met TweakU2 intergreren ... om zo het ultieme geek profile te maken.... dat je live uptime, system stats, muis afgelegde afstand, aantal aangeslagen toetsen en zo kan zien ... inderdaad errugh goed idee.
:9~ I'm addicted to stats...
Dit hele idee woord steeds interesanter, nog ff en het kicked project dolphin voorbij :D
xCAT-Industries.nl

quote:
cjdijk schreef op 15 augustus 2002 @ 18:40:
[...]

Dat lijkt mij ook wel wat. :D
Ik zit al weken te wachten op mijn request. :(
REQUESTS doe ik niet aan ... ik vraag alleen om ideeen ... en of ik een idee ten uitvoer breng tja das altijd de vraag ligt er net aan ofdat ik er heil in zie en ik ben nogal wispelturig wat betreft of ik iets uitvoer of niet ... op het ene moment kan ik er helemaal weg van zijn andere moment dat ik er helemaal geen heil meer in zie.
Dit ligt voornamelijk aan ofdat het technisch gezien voor mij realiseerbaar is zonder dat het te grote challenges gaan worden.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Vandaag @ kraagjes.nl:

Nog een ideetje misschien, een plugin voor internet explorer (6.0) waarmee je kan instellen dat hij een bepaalde pagina om de x seconden refresht? Looks nice to mee! :P

www.Gilbeir.tk
Reg. datum: 24 juli 2002

Nog een ideetje voor verbetering van je portscanner:

Ikzelf, en veel van mijn vrienden hebben een kabelconnectie.
Zou je een functie kunnen invoegen waarmee je kan zien wat andere mensen op dezelfde lijn (b.v. buren) downloaden + welke ports ze gebruiken?
Dat zou pas kicken zijn ...

.:. www.Gilbeir.tk .:. Onlaajn Diary ;)

xCAT-Industries.nl

quote:
StexPerplex schreef op 16 augustus 2002 @ 09:39:
Nog een ideetje voor verbetering van je portscanner:

Ikzelf, en veel van mijn vrienden hebben een kabelconnectie.
Zou je een functie kunnen invoegen waarmee je kan zien wat andere mensen op dezelfde lijn (b.v. buren) downloaden + welke ports ze gebruiken?
Dat zou pas kicken zijn ...
Niet mogenlijk ... je zou theoretisch gezien wel dmv jouw subnetmask af te zoeken te weten komen welke poorten ze gebruiken maar verder nope ... kan niet

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

www.Gilbeir.tk

Een quote van een kennis:

- Zet uw netwerkkaart da op internet zit in promiscuous mode en ge kunt al uw geburen controleren als ge wilt.

Een quote van een andere kennis:

- Ge zit eigenlijk op 1 groot lan en neem om te zeggen dat uw straat op hetzelfde subnet zit.
De data die door de netwerkkaarten verzonden wordt kan door elke netwerkkaart gezien worden. Alleen zal noraal enkel de data die voor uw netwerkkaart bestemd zijn gelezen worden. Indien ge uw netwerkkaart nu in promiscuous mode zet (wat gebeurt bij sniffen), zal uw netwerkkaart alle tcp/ip pakketjes die passeren lezen en bvb opslaan in een logfile. Die pakketten kun je dan zelf analyseren en er bestaan ook tooltjes voor die hele sessies herkennen en voor een normaal mens leesbare data eruit halen.

xCAT-Industries.nl

quote:
StexPerplex schreef op 16 augustus 2002 @ 15:55:
Een quote van een kennis:

- Zet uw netwerkkaart da op internet zit in promiscuous mode en ge kunt al uw geburen controleren als ge wilt.

Een quote van een andere kennis:

- Ge zit eigenlijk op 1 groot lan en neem om te zeggen dat uw straat op hetzelfde subnet zit.
De data die door de netwerkkaarten verzonden wordt kan door elke netwerkkaart gezien worden. Alleen zal noraal enkel de data die voor uw netwerkkaart bestemd zijn gelezen worden. Indien ge uw netwerkkaart nu in promiscuous mode zet (wat gebeurt bij sniffen), zal uw netwerkkaart alle tcp/ip pakketjes die passeren lezen en bvb opslaan in een logfile. Die pakketten kun je dan zelf analyseren en er bestaan ook tooltjes voor die hele sessies herkennen en voor een normaal mens leesbare data eruit halen.
Wat jou kennisen zeggen klopt inderdaad ... echter promiscuous mode werkt op een laag in het OSI model waar ik niet bij kan cq niet mee werk ... dus is niet mogenlijk tja kan trouwens wel hoor lol maar moet ik een bepaalde libary voor gebruiken mischien wel intressant .. echter is dit 'negatieve' software laat ik het maar noemen ik ga jouw niet helpen om voor script kiddie te spelen .. sorry!

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

www.Gilbeir.tk

duuuuusssss ... je kan het niet ;)

Creator Owner
Reg. datum: 11 maart 2002

Ik vond de 1337 translator erg cool, maar iets te gewoon. Dat kan 13373R denk ik. Ik zou het graag zelf doen, maar ik weet niet hoe. Hopelijk heb jij er wel zin in. Vandaar dat ik even het volgende 1337 4LP|-|4837 post:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
A    -    4
B    -    8
C    -    6
D    -    |)
E    -    3
F    -    F
G    -    6
H    -    |-|
I    -    1
J    -    _|
K    -    |<
L    -    |_
M    -    |\/|
N    -    |\|
O    -    0
P    -    P
Q    -    Q
R    -    R
S    -    5
T    -    7
U    -    |_|
V    -    \/
W    -    \/\/
X    -    X
Y    -    Y
Z    -    Z

A liberal is a man too broadminded to take his own side in a quarrel. - Robert Frost

quote:
Device schreef op 17 augustus 2002 @ 14:59:
Ik vond de 1337 translator erg cool, maar iets te gewoon. Dat kan 13373R denk ik. Ik zou het graag zelf doen, maar ik weet niet hoe. Hopelijk heb jij er wel zin in. Vandaar dat ik even het volgende 1337 4LP|-|4837 post:
Heh, is totaal niet moeilijk te programmeren. Maar veel nut heeft het niet ;)
Creator Owner
Reg. datum: 11 maart 2002

quote:
ShadowrunR schreef op 17 augustus 2002 @ 15:49:
[...]

Heh, is totaal niet moeilijk te programmeren. Maar veel nut heeft het niet ;)
Nee, maar ik vind het wel erg geinig voor in bepaalde forums. =)

A liberal is a man too broadminded to take his own side in a quarrel. - Robert Frost

Reg. datum: 02 augustus 2002

Echt het allercoolst wat ik ooit heb gezien (tjah, ik leef nog niet zo lang :D ) was op een linux systeem (ik wil het in Windows XP!!);

NumLock LED brandde als er een link is (als er een werkend netwerk in je NIC hangt)
CapsLock LED ging aan wanneer er data werd gesend (SEND)(knipperde dus)
ScrollLock LED ging aan wanneer er data werd gereceived (RCV)(knipperde dus)

(zoals TLEDs: http://www.hut.fi/~jlohikos/tleds.html )

Dit is echt GAAF (of ga je je eraan irriteren?)
Wensen; makkelijk aan en uit te zetten (liefst met scrolllock knop! of pauze of een andere domme knop)(maar ook softwarematig door op het icoontje in je balk te klikken met rechts of zo) en natuurlijk een laag CPU/Mem gebruik.

Een mogelijk alternatief n.a.v. andere posts in deze thread;
je ScrollLock die gaat knipperen bij mail (elke 2 minuten checken of zo en geen icoontje!) en als je op ScrollLock drukt opent ie Outlook.

Grootste wens; combineer beide!!
ScrollLock knippert bij mail en bij press opent ie Outlook
Num en CapsLock doen send en receive en is aan/uit te zetten door Pauze!
Dat zou WREED zijn _/-\o_

Stan wijzigde dit bericht 17-08-2002 17:29 (0%)
Reden: Laatste keer, sorry

xCAT-Industries.nl

quote:
Stan schreef op 17 augustus 2002 @ 17:15:
Echt het allercoolst wat ik ooit heb gezien (tjah, ik leef nog niet zo lang :D ) was op een linux systeem (ik wil het in Windows XP!!);

NumLock LED brandde als er een link is (als er een werkend netwerk in je NIC hangt)
CapsLock LED ging aan wanneer er data werd gesend (SEND)(knipperde dus)
ScrollLock LED ging aan wanneer er data werd gereceived (RCV)(knipperde dus)

(zoals TLEDs: http://www.hut.fi/~jlohikos/tleds.html )

Dit is echt GAAF (of ga je je eraan irriteren?)
Wensen; makkelijk aan en uit te zetten (liefst met scrolllock knop! of pauze of een andere domme knop)(maar ook softwarematig door op het icoontje in je balk te klikken met rechts of zo) en natuurlijk een laag CPU/Mem gebruik.

Een mogelijk alternatief n.a.v. andere posts in deze thread;
je ScrollLock die gaat knipperen bij mail (elke 2 minuten checken of zo en geen icoontje!) en als je op ScrollLock drukt opent ie Outlook.

Grootste wens; combineer beide!!
ScrollLock knippert bij mail en bij press opent ie Outlook
Num en CapsLock doen send en receive en is aan/uit te zetten door Pauze!
Dat zou WREED zijn _/-\o_
Dit is echt een van de beste requests in tijden ... ik ga het proberen vooral dat netwerk monitoren lijkt me EXTREEM KEWL!

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

BOFH @ #Netwerken

quote:
skunkah schreef op 17 augustus 2002 @ 18:35:
[...]

Dit is echt een van de beste requests in tijden ... ik ga het proberen vooral dat netwerk monitoren lijkt me EXTREEM KEWL!
lijkt me ook best handig, alleen niet als capslock dAaRbIj ook aan en uit gaat ;)

06-01 (4856): Geachte allen, *epic_fail spreekt tot u va...
06-01 (4856): Kudt mijn bericht is afgekapt :@
10-01 (5474): Telefoniq spreekt: Heuj!

SMS "SIG bericht" naar 0614447538

xCAT-Industries.nl

Ik heb zojuist even de source van T-Leds doorgenomen en ik heb mogen waarnemen dat zij geen gebruik maken van events/hooks maar constant de traffic in de gaten gehouden, letterlijk staar er zelfs: if (received != formerReceived) {
led(NUMLOCKLED, SET, DELAYED);
formerReceived = received;
}

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

quote:
erkens schreef op 17 augustus 2002 @ 19:22:
[...]

lijkt me ook best handig, alleen niet als capslock dAaRbIj ook aan en uit gaat ;)
Ik denk dat BrEeZaHs dat juist weer eXtReEm handig vinden ;)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Isaac
Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Karp schreef op 13 augustus 2002 @ 23:06:
1 vraagje, maak je Winamp3 plugins?
ik heb wel wat verzoekjes dan :p

[...]

druk eens op F3
en je moet rechts playlist selection hebben, niet loaded playlist

Die f3 sux heb ik al beschreven ergens maar zal nog x doen :):
* hij werkt niet zo fijn als die in 2.80
* hij vindt niet zo goed als 2.80 (2.80 zoekt nml in dir/filename/id3tag en dat doet 3.0 niet allemaal)
*hij werkt niet zo snel
* bij de meeste winamp3 skins is zonder playlist mooier en het is dan irritant om die playlist steeds op te starten en dan f3 en in typen (2.80 : J typ kort stukje enter klaar)

overtuigd?

MODDEN?? ik zal je hoofd eens modden (teveel sof II gespeeld)

quote:
skunkah schreef op 17 augustus 2002 @ 18:35:
[...]

Ik ben ook gewoon de man, ben ik niet tof? Niet ingewikkeld maar ZO gaaf en nog niet naar Windhoos geport.
Er is voor zover ik weet 1 prog in Windhoos die het ZOU moeten kunnen, maar die werkt dus voor geen ENE sodemieter; http://download.com.com/3000-2085-10129063.html?tag=lst-0-6
TCP_leds heet ie...

Maak er dus 1 die perfect werkt en je maakt je onsterfelijk en de bikkels allemaal blij, en mij het blijst ;)

(lage CPU/mem, echt realtime knipperen, num & caps als network met pauze als aan/uit en scroll als mail met scroll als outlook starter)(doe het voor mij ;) )

Tof he? :D

xCAT-Industries.nl

quote:
Stan schreef op 18 augustus 2002 @ 04:28:
[...]

Ik ben ook gewoon de man, ben ik niet tof? Niet ingewikkeld maar ZO gaaf en nog niet naar Windhoos geport.
Er is voor zover ik weet 1 prog in Windhoos die het ZOU moeten kunnen, maar die werkt dus voor geen ENE sodemieter; http://download.com.com/3000-2085-10129063.html?tag=lst-0-6
TCP_leds heet ie...

Maak er dus 1 die perfect werkt en je maakt je onsterfelijk en de bikkels allemaal blij, en mij het blijst ;)

(lage CPU/mem, echt realtime knipperen, num & caps als network met pauze als aan/uit en scroll als mail met scroll als outlook starter)(doe het voor mij ;) )

Tof he? :D
Ik dacht dat ik al ontsterfelijk was door alle andere progsels die ik al gemaakt hebt ;P

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 11 augustus 2001

quote:
ThRIVeR schreef op 17 augustus 2002 @ 21:56:
[...]

Die f3 sux heb ik al beschreven ergens maar zal nog x doen :):
* hij werkt niet zo fijn als die in 2.80
* hij vindt niet zo goed als 2.80 (2.80 zoekt nml in dir/filename/id3tag en dat doet 3.0 niet allemaal)
*hij werkt niet zo snel
* bij de meeste winamp3 skins is zonder playlist mooier en het is dan irritant om die playlist steeds op te starten en dan f3 en in typen (2.80 : J typ kort stukje enter klaar)

overtuigd?

ben het helemaal met je eens maar ik wilde ff zeggen dat het er wel in zit... op hun eigen manier
hopelijk maakt iemand hier een plugin voor
TV is gooder then books
Reg. datum: 21 juni 2001

quote:
WorkForce schreef op 10 augustus 2002 @ 17:40:
Zoals bekend kun je met winvnc via je internet explorer een pc overnemen echter moet je dan wel het url helemaal opschrijven. (voorbeeld http://wks09-10-01:5800) en aangezien dit binnen mij bedrijf nogal voor wat problemen zorgt bij de simpelere calldeskers ben ik eigenlijk op zoek naar een progje waarbij ze enkel het werkstationnummer in hoeven te vullen en op ok hoeven te klikken waarna de internet explorer met het juiste url word geopend.
ik neem aan dat http://wks09-10-01:5800 staat voor werkstationnummer 9, probeer ff mijn javascript oplossinkje :)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
<html>
  <head>
    <title>WKS overnemen</title>
  </head>

<script language="javascript"><!--

function StartWKS() {
  var TestNumber;
  var strNumber = document.Form1.wksnr.value;

TestNumber = parseInt(document.Form1.wksnr.value);
  //test op Not-a-Number, en max. 2 characters
  if (isNaN(TestNumber) || (strNumber.length > 2) ) {
    alert('Geef een nummer van max. 2 cijfers.');
    return false;
  }

// moet 2 cijfers zijn, bijv 3 aanvullen naar 03
  while (strNumber.length < 2)
  {
    strNumber = '0' + strNumber;
  }

strNumber = 'http://wks' + strNumber + '-10-01:5800';

top.location = strNumber;
  return true;
}

//--></script>

<body>
<form name="Form1">
  Geeft WKS nummer
  <input type="text" name="wksnr" size="5">
  <input type="button" value="Submit" onclick="return StartWKS();">
</form>

</body>
</html>

knip en plak het 'code' gedeelte in een text bestand en noem die test.html ofzo. Dubbel klik er dan op en viola..

hoop dat je er wat aan hebt :)

mijn puzzel games -> Break The Code :: Triple Dutch :: Snake Slider *<-nieuw*

quote:
skunkah schreef op 18 augustus 2002 @ 09:20:
[...]

Ik dacht dat ik al ontsterfelijk was door alle andere progsels die ik al gemaakt hebt ;P

Als je DIT progsel progt, dan zijn we samen DE man, jij met je 31337 kunsten en ik met mn fuckin wrede plan ;)
Ik ben benieuwd, ik ben er nu al GEIL van :D

(sorry guys, maar er is (nog) geen EgoTrip forum hier eh?? :P )

Reg. datum: 15 februari 2001

Hé Skunkah, ik vind die tekst op je website wel charmant:
quote:
Ofcourse we develop software from scratch asswell
Zou je daar niet 'as well' van maken?

Nut & Bolt | DeBesteKoffieVan.nl | Volg de ontwikkeling van mijn internet-enabled klok Stripe

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

quote:
BdR schreef op 18 augustus 2002 @ 15:33:
[...]

ik neem aan dat http://wks09-10-01:5800 staat voor werkstationnummer 9, probeer ff mijn javascript oplossinkje :)
[[/code]
knip en plak het 'code' gedeelte in een text bestand en noem die test.html ofzo. Dubbel klik er dan op en viola..

hoop dat je er wat aan hebt :)

nhmm, wij hadden gewoon een batchfiletje die dat draaide, hoefde je alleen ngo password in te vullen.

ik werkte ook in een callcentre, als je wil kan ik dat batch filetje misschien wel ff mailen

Specs :|: BF:BC2 & BF3 nick: TepelStreeltje

xCAT-Industries.nl

Die T-Leds knipperaar voor windows die je num en scroll-lock op basis van je network traffic laat knipperen net zoals zown mooi icoontje in je tray:

Ik presenteer: xCAT - T-Leds for Windows (Alpha)
echt een alpha maar dat kun je op de volgende pagina lezen waar je het progsel ook kan downloaden.
http://www.xcat-industries.com/softwareinfo.php?software=43

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 15 augustus 2000

Wauw dat ziet er reliext uit hehehe mn laptop lijkt wel knipperlicht-installatie maaruh super gemaakt joh

Watch out.

xCAT-Industries.nl

quote:
radial2000 schreef op 19 augustus 2002 @ 00:38:
Wauw dat ziet er reliext uit hehehe mn laptop lijkt wel knipperlicht-installatie maaruh super gemaakt joh
;) morgen zal er een beta en/of stable beschikbaar zijn waarschijnlijk welke ook in de tray zit of helemaal niet zichbaar ff kijken en denk een 'refresh rate' dus nu checkt ie ofdat er nieuwe traffic is om de 100 msecs / 0.1 sec maar dat ga ik ook denk ik variabel maken tussen de 10 msecs tot 5 secs of iets dergelijks.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 15 augustus 2000

persoonlijk vind ik dit best wel handig kan gelijk zien of er data verkeer is ja/nee, maar misschien als je toch bezig bent met tray-optie, is de up/down traffic daar weer te geven?

geheugenverbruik is iets meer dan 4mb (winxp)

w8 af tot morgen ben benieuwd

Watch out.

Reg. datum: 02 juni 2001

quote:
T.T. schreef op 06 augustus 2002 @ 15:13:
Ik heb geen idee of dit ooit gevraagd is/al bestaat, maar ik zou graag het volgende willen:

Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan, zou ik het leuk vinden als m'n msn kon loggen wanneer mensen online komen en weer offline gaan. Het mooist zou het zijn als deze logfiles vervolgens als een soort horizontale balken afgelezen zouden kunnen worden:

[afbeelding]

Zoiets dus, misschien met text nog wat statistieken erbij ofzo :? En natuurlijk moet ook de status worden aangegeven van de persoon (Online, bezet enz)

Wat een goed idee inderdaad, dat lijkt me ook erg handig zo een programmatje.
Ik hou dit topic in me favorites :D

Reg. datum: 07 maart 2000

--- T.T. ---
Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan, zou ik het leuk vinden als m'n msn kon loggen wanneer mensen online komen en weer offline gaan. Het mooist zou het zijn als deze logfiles vervolgens als een soort horizontale balken afgelezen zouden kunnen worden.
---

Mischien een domme vraag.. maar wat voor 'n nut heeft dat nou om dit bij te houden? Geen flame, ik vraag 't me gewoon af. :)

--- MrHuge ---
Ik zou graag eens een usenet tracker zien ala GoT tracker/HotTopic.
---

Wat had je precies voor ogen... een lijst die automatisch bijhoud welke mp3's en warez staan in welke nieuwsgroupen? klinkt wel grappig ;)
xCAT-Industries.nl

quote:
radial2000 schreef op 19 augustus 2002 @ 00:57:
persoonlijk vind ik dit best wel handig kan gelijk zien of er data verkeer is ja/nee, maar misschien als je toch bezig bent met tray-optie, is de up/down traffic daar weer te geven?

geheugenverbruik is iets meer dan 4mb (winxp)

w8 af tot morgen ben benieuwd
mischien is traffic ook wel een goed idee en is ook geen probleem ... zal het proberen in de tray te proppen met traffic er bij :)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 13 maart 2002

Lullo!

*ook bezig was met een led knipper progsel*

Alhoewel ik er niet mee bezig was om het netwerk traffic te laten zien, maar een 'warning systeem' voor als je monitor uitstaat of er nog iets interessants gebeurd is :)

(en natuurlijk om nietsvermoedende collega's hun toetsenborden raar te laten doen :D - maar dat staat pas voor komende week in de planning, tis de bedoeling dat ik dit dan vanaf mn eigen werkplek kan regelen :D)

Momenteel loopt mn toetsenbord the knightrider na te doen :)

quote:
skunkah schreef op 18 augustus 2002 @ 23:25:
Die T-Leds knipperaar voor windows die je num en scroll-lock op basis van je network traffic laat knipperen net zoals zown mooi icoontje in je tray:

echt een alpha maar dat kun je op de volgende pagina lezen waar je het progsel ook kan downloaden.
GAAF, ik hou van je _/-\o_ , maar waar staat m'n naam? :&#039;(
(ook enkele spelfouten maar daar gaat het niet om, we zijn gewoon massaal geil ;) )

ToDo (NIET in volgorde);
Leuk icoontje
Betere (eigen) naam
Gegevens in tabblad 'Version' in Windhoos aanpassen
Pauze knop voor aan/uit
NumLockLED=downstream, CapsLockLED=upstream
ScrollLockLED=Outlook mail & ScrollLock=start Outlook
(of ScrollLock=link, of maak ooit een optie waarmee je Scroll kunt toewijzen)
Clean way om helemaal uit te zetten (i.p.v. pauze)
Bugs fixen (zie volgend bericht in draad)

Tip;
Ga niet teveel ook nog in SysTray etc. doen, het is een LEDprog, en niet iets wat al bestaat (hou alles lekker simpel! 8) )

xCAT LED:
-------------

Bugs/problemen;
Bij typen slaat ie soms over
Bij typen gaat een LED even aan (door typen!)
Bij druk op ***Lock gaat een (andere) LED even aan
NumLock (upload??) blijft maar knipperen, dat lijkt me onjuist?
In sommige gevallen werken letters/tekens op keyboard geheel niet meer

Usage:
Tussen 0% en 1% CPU Usage op een Pentium 200MHz met 64MB, heel netjes, en je kunt met dat hededaagse GHz geweld de intervallen etc wel wat kleiner maken of zo. Naja, maak je in ieder geval geen zorgen over usage/verbruik!

Reg. datum: 19 februari 2002

Een voice chat proggie voor het thuisnetwerk. M|waarschijnlijk is dat er al maar ik heb het nog niet kunne vinden.

AMD 64 3000+ - 2x512 MB DDR Dual channel - XFX 6600GT - 200 GB HD ---> Mijn fotoalbum! <---

Reg. datum: 01 maart 2000

ik zoek nog steeds een webcam proggie dat gratis is en gewoon locaal kan saven op een ingestelde interval ( en nee dat XP tooltje is niet goed want die mikte eerst mijn dir leeg (dus ook mijn applet etc.))

Dus dat zou wel koel zijn :)

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

xCAT-Industries.nl

quote:
4of9 schreef op 19 augustus 2002 @ 10:09:
ik zoek nog steeds een webcam proggie dat gratis is en gewoon locaal kan saven op een ingestelde interval ( en nee dat XP tooltje is niet goed want die mikte eerst mijn dir leeg (dus ook mijn applet etc.))

Dus dat zou wel koel zijn :)
Ik kan je vertellen dat ik dit niet ga doen ... waarom niet? Er zijn goede alternatieven tegen een redelijke prijs ..

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

BOFH @ #Netwerken

quote:
lordsnow schreef op 19 augustus 2002 @ 01:24:
Wat had je precies voor ogen... een lijst die automatisch bijhoud welke mp3's en warez staan in welke nieuwsgroupen? klinkt wel grappig ;)
Usenet is niet alleen warez hoor |:(
dat het daarvoor misbruikt wordt is iets anders ;)

xCAT-Industries.nl

quote:
erkens schreef op 19 augustus 2002 @ 10:42:
[...]

Usenet is niet alleen warez hoor |:(
dat het daarvoor misbruikt wordt is iets anders ;)
Usenet is niet alleen voor warez het wordt ook voor andere dingen gebruikt is bullshxt ... niet in absolute zin maar het wordt voornamelijk gebruikt om berichten uit te wisselen (als voorloper van forums ed.) en dat er nou een groep mensen het voor warez gebruiken ... das maar een klein percentage ... ik denk dat newsgroups voor 90% als communicatie / discussie middel wordt gebruikt en niet voor warez.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

BOFH @ #Netwerken

quote:
skunkah schreef op 19 augustus 2002 @ 11:42:
[...]

Usenet is niet alleen voor warez het wordt ook voor andere dingen gebruikt is bullshxt ... niet in absolute zin maar het wordt voornamelijk gebruikt om berichten uit te wisselen (als voorloper van forums ed.) en dat er nou een groep mensen het voor warez gebruiken ... das maar een klein percentage ... ik denk dat newsgroups voor 90% als communicatie / discussie middel wordt gebruikt en niet voor warez.
dat zeg ik toch :?

btw dat led knipper ding van je doet het wel, maar wel irritant op mijn laptop, aangezien numlock aan en uit gaat, en het numerieke toetsenbord dus ook aan en uit gaat, dus ik gebruik hem maar niet meer, maar er moet toch een mogelijkheid zijn om enkel die ledjes aan en uit te zetten zonder dat die actie die er bij zit gebruikt wordt :?

TV is gooder then books
Reg. datum: 21 juni 2001

niet echt een request, maar misschien is dit een cool idee:

Een programmaatje waarmee je MSN kan gebruiken als soort bot, net als op IRC (er zijn al vele MSN bots). Dus dat het lijkt alsof jijzelf online bent, en als iemand dan "/list" typt dat hij dan allerlei bestanden kan zien (alleen uit 1 bepaalde directory natuurlijk) en dan "/download file#1" ofzo. En berichten kunnen achter laten. Natuurlijk alleen voor MSN'ers die in je contact list staan..

Handig als je hele dag/nacht weg bent -> dat programma draaien als soort BBS

btw geinig proggie dat xCAT T-Leds, alleen is 4MB geheugen gebruik niet wat veel? niet dat het mij wat uit maakt (kheb 512MB) maar het lijkt wat veel voor zo'n klein programma

mijn puzzel games -> Break The Code :: Triple Dutch :: Snake Slider *<-nieuw*

www.luppie.net
Reg. datum: 19 september 2001

Ik ben zelf nog op zoek naar een programma waarin je userbeheer voor een Windows2000 netwerk kan doen. Zodat je niet in Active Directory hoeft te kloten, maar gewoon een makkelijke interface hebt.

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS450D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

xCAT-Industries.nl

quote:
Cobra_Lup schreef op 19 augustus 2002 @ 11:51:
Ik ben zelf nog op zoek naar een programma waarin je userbeheer voor een Windows2000 netwerk kan doen. Zodat je niet in Active Directory hoeft te kloten, maar gewoon een makkelijke interface hebt.
Als het makkelijk was om te maken ... zou ik het zo maken alleen dat is het niet :)

Ik zie wel wat in zown progsel omdat ik ook soms gek wordt van die Active Directory SH.T ;)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

Ik ben momenteen trouwens bezig met een MSN Messenger API Libarie te schrijven in PHP :) kan je bijvoorbeeld een bot van maken :)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

ik heb een leuk ideetje, ik speel vaak met muziek maak progjes, en melodietjes verzinnen zuigt, en een melodietje naspelen is moeilijk als je de tonen niet weet of niet kunt lezen, misschien kun je iets maken waardoor je iets in je mic kunt fluiten/nurien en dat het progje er vervolgens een midi oid van maakt. dan kun je het gebruiken of evt de noten er van zien.

ik weet niet of het kan, of het makkelijk of moeilijk is of dat er toevallig al 1001 proggies voor zijn, ik kwam op het idee en dacht das wel leuk, dus vandaar :)

"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."

Reg. datum: 24 januari 2001

quote:
skunkah schreef op 18 augustus 2002 @ 23:25:

Deze werkt ook lekker met StatBar, knipper, knipper :D

Reg. datum: 29 maart 2001

De ultieme IIS / SQL scanner?

Intel Core i5 2500k | 16GB DDR3 | Gigabyte UD4 | MSI GTX460 - 768MB | Auzentech Bravura 7.1| Antec | Enermax 425W MODU | Intel 80GB SSD 'Postville' | WD GP 500GB | Liteon 24A1s DVD-RW | AOpen Bluray drive | Logitech UltraX / XAI Steelseries

broembroem!

Ik ben al lang op zoek naar een handig instelprogje voor X (linux) met een interface die wat meer in de buurt komt van hoe windows die zaken regelt. Linux is een prima OS, maar hier doen ze imho nog erg lastig.

ieeeepppppp :P

ils sont fous, ces tweakers
Reg. datum: 05 februari 2002

quote:
lordsnow schreef op 19 augustus 2002 @ 01:24:
Nee, een tracker waarmee je net zoals GoT Tracker en HotTopic bepaalde threads kunt monitoren. Dan hoef je tenminste niet telkens Outlook op te starten of te synchronizen als je wilt weten of je al antwoord hebt gehad op een post.
Het zou natuurlijk ook handig zijn om andere interessante topics op deze manier te volgen.

SC2: Dricus#488
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Ik zoek nog een Mp3 speler, die afsluit als hij klaar is met spelen, is dit misschien iets voor jou :?

Own the day!
Reg. datum: 09 juli 2001

Waar ik me aan erger is dat die msn-log files zo lastig terug te lezen zijn. Zou je niet een of andere browser kunnen maken waarmee dat beter gaat?

Athlon 800, 704MB, MSI k7T turbo, 2x 40 en 30,7 Gig Maxtor 7200rpm, ATi 7500, WinXP

quote:
X-hero schreef op 19 augustus 2002 @ 17:05:
Waar ik me aan erger is dat die msn-log files zo lastig terug te lezen zijn. Zou je niet een of andere browser kunnen maken waarmee dat beter gaat?
Trillan

BOFH @ #Netwerken

quote:
dit vind ik echt nutteloos, dit soort posts, wat heb je er aan :?
btw ik vind trillian zelf omslachtiger werken dan MSN Messenger, maar goed das mijn persoonlijke mening

Reg. datum: 02 april 2002

quote:
Maverick schreef op 19 augustus 2002 @ 12:44:
ik heb een leuk ideetje, ik speel vaak met muziek maak progjes, en melodietjes verzinnen zuigt, en een melodietje naspelen is moeilijk als je de tonen niet weet of niet kunt lezen, misschien kun je iets maken waardoor je iets in je mic kunt fluiten/nurien en dat het progje er vervolgens een midi oid van maakt. dan kun je het gebruiken of evt de noten er van zien.

ik weet niet of het kan, of het makkelijk of moeilijk is of dat er toevallig al 1001 proggies voor zijn, ik kwam op het idee en dacht das wel leuk, dus vandaar :)
Van deze proggies zijn er al een aantal. zoek eens op : wave to midi converter.
Maar deze zijn niet makkelijk te maken, met een monofone bron gaat het nog wel maar als de muziek polyfoon is dan krijg je toch echt wel met kunstmatige intelligentie te werken. Want hoe weet een computer nou hoe een saxofoon klinkt, laat staan het verschil tussen een stem en een instrument.

Dordrecht

what about my 'MSN-chat venster ontop when reply is given' idee?
quote:
MisterE schreef op 19 augustus 2002 @ 20:03:
[...]

Van deze proggies zijn er al een aantal. zoek eens op : wave to midi converter.
Maar deze zijn niet makkelijk te maken, met een monofone bron gaat het nog wel maar als de muziek polyfoon is dan krijg je toch echt wel met kunstmatige intelligentie te werken. Want hoe weet een computer nou hoe een saxofoon klinkt, laat staan het verschil tussen een stem en een instrument.
je mist volgens mij de bedoeling, ik wil dat het proggie herkent hoe hoog de toon is en hem vervolgens als een noot in een midi zet, niet uit makend hoe ie klinkt, als de toonhoogte maar goed is.

"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011