Hoofdcategorieën
Topicacties

Software Ideeen geef ze me ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 juli 2001

quote:
Varienaja schreef op 06 augustus 2002 @ 15:30:
[...]
Wereld Idee!!!

1 Extra stem voor dit project.
En nog een stem erbij :)

Welcome To Warcraft!!!
Reg. datum: 22 juni 2002

quote:
Mateyo schreef op 06 augustus 2002 @ 15:53:
[...]

En nog een stem erbij :)
en nog 1

««Yes Enemy Down!»» §§«SpeCs»§§ http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=3401

Welcome To Warcraft!!!
Reg. datum: 22 juni 2002

een programma dat msn windows (de chats) dat die always ontop kunnen zodat ik kan surfen en chatten zonder steeds op dat balkje te drukken

««Yes Enemy Down!»» §§«SpeCs»§§ http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=3401

copyright is wrong

divx os niet haalbaar ?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad. - arjan
SDL_ffmpeg versie 1.1.0 released!

Dordrecht
Reg. datum: 27 maart 2001

quote:
T.T. schreef op 06 augustus 2002 @ 15:13:
Ik heb geen idee of dit ooit gevraagd is/al bestaat, maar ik zou graag het volgende willen:

Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan, zou ik het leuk vinden als m'n msn kon loggen wanneer mensen online komen en weer offline gaan. Het mooist zou het zijn als deze logfiles vervolgens als een soort horizontale balken afgelezen zouden kunnen worden:

afbeelding

Zoiets dus, misschien met text nog wat statistieken erbij ofzo :? En natuurlijk moet ook de status worden aangegeven van de persoon (Online, bezet enz)
waarom zou jij vandaag nog willen weten wie er gisteren online zijn geweest?
Vanuit Shenzhen, China

quote:
Eraser127 schreef op 06 augustus 2002 @ 20:08:
waarom zou jij vandaag nog willen weten wie er gisteren online zijn geweest?

Waarom worden gegevens over het weer niet weggegooid maar bewaard?
Omdat je met behulp van die gegevens voorspellingen kan doen (wanneer iemand dus weer online komt), of je hem/haar net gemist hebt en daarnaast is het ook uitermate leuk om te weten wanneer iemand in je lijst gemiddeld online komt.
Op irc heb je ook verschillende van zulke scripts/bots, maar voor msn bij mijn weten niet.

Erlang en QQ vanuit Shenzhen. (startinchina.com)

xCAT-Industries.nl

quote:
absoluut niet haalbaar.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 15 maart 2001

ook deze pc staat 24/5 aan, ik zou wel een progie willen zodat ik wat temaken
divx'en in de wachtrij kan zetten ipv een voor een ;)

Hoop doet leven

quote:
Exterminator schreef op 06 augustus 2002 @ 19:50:
een programma dat msn windows (de chats) dat die always ontop kunnen zodat ik kan surfen en chatten zonder steeds op dat balkje te drukken
Kan dit niet al met M$ Messenger Plus?!

Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!

Reg. datum: 11 maart 2002

quote:
Flappie schreef op 05 augustus 2002 @ 21:34:
Een programma wat op de achtergrond draait. En als er dan nieuwe E-mail is, krijg je een berichtje met de melding: Er is nieuwe post voor U.

Ook geen icoontjes ofozo in de werkbalk. Een proggie dat je NIET ziet (alleen als er e-mail is naturlijk :P )

Dat zoek ik al heeeeel lang. Maar nooit gevonden!
Bedoel je zoiets:
http://www.vanrijnen.nl/pic/mc_visual.jpg

Heb ik!! Heb ik voor mezelf gemaakt, ben het nog wat aan het verbeteren,
laat nu aantal mailtjes zien in je tray bar.
Zitten nog wat foutjes in, maar wordt binnenkort opnieuw gereleased (als freeware).

F5 for a new haircut!
Reg. datum: 29 september 2000

quote:
korn schreef op 06 augustus 2002 @ 13:48:
[Jij wil dus een soort verkenner maar dan in HTML? Moet wel willen met JavaScript.
]

Bestaat al hoor :)
Waar dan?? Ik ben op zoek naar zo'n tooltje dus als je me kan helpen, graag!!

Wees consequent, maar niet altijd

SpaceRegions.com
Reg. datum: 19 november 2000

Een nog lijpere versie van mIRC|Stats! zou wel top zijn :)
Reg. datum: 03 juli 2002

Ik heb nog wel een idee(sterker nog ik heb dat idee al jaren) en het is vrij makkelijk uitvoerbaar ook denk ik:

Een soort van File Type Manager/guardrian, een programma waarin je aangeeft welke bestandstypes je met welk programma wilt openen en dan een waarschuwing geeft als een ander programma zichzelf als default programma wil installeren. Ik heb wel een paar programmaatjes gevonden die ongeveer zoiets doen maar helemaal super was dat allemaal niet.

Het nut van dit programma ? Ik denk dat iedereen op een gegeven moment wel eens heeft zitten vloeken waarom bestand xyz ineens met programma abc werd geopend ipv met je favoriete player. Vandaar dus filetype guardian.

Reg. datum: 02 juni 2001

ik vraag me af of je ze wel zelf geschreven heb, want zulke proggies kan je zo van planetsourcecode.com/vb halen en ff je naam er boven zetten...

(no flame intended)

xCAT-Industries.nl

quote:
Batman2k schreef op 07 augustus 2002 @ 10:48:
ik vraag me af of je ze wel zelf geschreven heb, want zulke proggies kan je zo van planetsourcecode.com/vb halen en ff je naam er boven zetten...

(no flame intended)
Ik begrijp je twijfels en je twijfels zijn zeker niet helemaal ongegrond ik geef eerlijk toe dat ik veel op PSC zit om ideen op te doen en natuurlijk gebruik ik standaard code om bijvoorbeeld me app in de tray te zetten (want waarom zou ik dat zelf coden) en ik download erg veel van PSC om er van te leren dus puur van hoe hebben zij dat probleem / die uitdaging opgelost echter is het dus niet zo dat ik de code die ik op PSC vind onder eigen naam release ... ik schrijf alles 100% zelf op enkele kleine stukjes code na bijvoorbeeld hoe add ik me app naar de tray ...

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Iron Maiden
Reg. datum: 25 januari 2002

quote:
T.T. schreef op 06 augustus 2002 @ 15:13:
Ik heb geen idee of dit ooit gevraagd is/al bestaat, maar ik zou graag het volgende willen:

Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan, zou ik het leuk vinden als m'n msn kon loggen wanneer mensen online komen en weer offline gaan. Het mooist zou het zijn als deze logfiles vervolgens als een soort horizontale balken afgelezen zouden kunnen worden:

afbeelding

Zoiets dus, misschien met text nog wat statistieken erbij ofzo :? En natuurlijk moet ook de status worden aangegeven van de persoon (Online, bezet enz)
Ik heb in VB6 mijn eigen messenger gebouwd, via het msn netwerkprotocol, dus stand alone en niet via een plugin of api. Ik vind het wel een aardig idee en als ik binnenkort tijd heb wil ik hier wel naar kijken, maar ik heb geen zin om zo grafisch te gaan programmeren. Maar weet iemand misschien of excel dit ook kan, dat ik gewoon een database maak en excel dit soort grafiekjes daaruit laat halen?

Just sixteen, a pickup truck, out of money, out of luck

xCAT-Industries.nl

quote:
Inge schreef op 07 augustus 2002 @ 11:52:
[...]

Ik heb in VB6 mijn eigen messenger gebouwd, via het msn netwerkprotocol, dus stand alone en niet via een plugin of api. Ik vind het wel een aardig idee en als ik binnenkort tijd heb wil ik hier wel naar kijken, maar ik heb geen zin om zo grafisch te gaan programmeren. Maar weet iemand misschien of excel dit ook kan, dat ik gewoon een database maak en excel dit soort grafiekjes daaruit laat halen?

Ik ben er zelf ookal naar aan het kijken is opzich niet al te moeilijk doordat je gewoon online en offline gaan van gebruikers hoeft te monitoren en bij te houden en later kun je dit analyseren met het programma of een ander dmv log files die het in een mooie grafiek weergeeft

offtopic:
GEIL een vrouwelijk programmeur ;) ik will contact ;) skunkah@hotmail.com (MSN)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 20 november 2000

Weet je wat ik nou zoek?
Ik zoek een programma dat van buitenaf al mijn poorten scanned. En dan alleen die gene laat zien die open zijn.
En dan niet alleen de standaard poorten zolas FTP enz.
Maar ook de hogere reeksen zoals 4.000-30.000

edit:

xCAT - Portscan v0.10
Perfect! Dat maak je snel :)

Game Coordinator

quote:
NitroX_infinity schreef op 05 augustus 2002 @ 21:43:
Een p2p client die op elk groot netwerk kan inloggen en ervan kan downloaden, geen reclame, veel opties. Gebruik alle goede opties uit de reeds bestaande clienten. (Kazaa, iMesh, LimeWire, eDonkey. etc.)
WinMX dus?

drs. Kama

hhmmmm. Dan doe ik ook maar een request.

Ben eigenlijk op zoek naar een executable die commandline alle geinstalleerde hardware uitpoept. Deze exe moet werken onder nt4/2000/xp. De info kan ik dan in een php script zetten welke online te lezen is 8)

The_Gamblers

Reg. datum: 11 februari 2001

quote:
En nog 1 :) Ik zoek ook al een poosje zoiets

xCAT-Industries.nl

quote:
basmaaks schreef op 07 augustus 2002 @ 12:03:
hhmmmm. Dan doe ik ook maar een request.

Ben eigenlijk op zoek naar een executable die commandline alle geinstalleerde hardware uitpoept. Deze exe moet werken onder nt4/2000/xp. De info kan ik dan in een php script zetten welke online te lezen is 8)
Is een idee als ik zoiets maak wordt het zowiezo een COM-object maar dat ter zijde ...

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Icosahedron is water

quote:
Xavier schreef op 07 augustus 2002 @ 11:58:
Weet je wat ik nou zoek?
Ik zoek een programma dat van buitenaf al mijn poorten scanned. En dan alleen die gene laat zien die open zijn.
En dan niet alleen de standaard poorten zolas FTP enz.
Maar ook de hogere reeksen zoals 4.000-30.000
Nmap is er nu ook in een klikbare uitvoering....

"This isn't war. This is pest control."

/63 Roeleert!!!

quote:

Nee zeg. Die heeft zo'n verschrikkelijk uiterlijk.
Je moet iets in de trend hebben van:

- Uiterlijk zoals Kazaa of LimeWire
- Zoekfuncties van LimeWire (meerdere zoekopdrachten tegelijk)
- Selectie mogelijk van meerdere zoekresultaten (Kazaa) en down en uploads.
- De optie om het netwerk waar je mee wil connecten in een overzichtelijk lijstje te kunnen selecteren.
- Als de zoekfunctie iets niet vind op het ene netwerk zoekt ie op 't andere.
- Zoekresultaten worden dan per netwerk weergegeven in tabs.
- De zoekfunctie moet kunnen zoeken op: Audio, Video, Images, Documents, Software, overige en Extensies (.bmp/.jpg/.avi, etc.)

De informatie die ik graag zou zien van de bestanden is ongeveer hetzelfde als in Kazaa maar dan niet ETA aangezien daar toch nooit wat van klopt.

't gaat puur om 't zoeken en downloaden. Dus een chat functie en een mediaspeler bijvoorbeeld zijn overbodig.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: