Hoofdcategorieën
Topicacties

Software Ideeen geef ze me ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Nieuw Topic
xCAT-Industries.nl

In navolging van alweer 3 successvolle 'Wat voor software zal ik gaan maken' topics heb ik nu weer een nieuwe ... de naam van de topic is ook veranderd in 'Software ideen geef ze me ;) om aan tegeven dat ik alleen haalbare ideen wil en geen echt gebruikers specifieke requests .

Ik ben opzoek naar ideen voor software die ik kan gaan maken ... mag van alles zijn alleen absoluut geen grote projecten of iets dergelijks je mag al je ideeen hier dumpen en eventueel maak ik ook wat je vraagt ... echter gaat het niet om requests echt puur ideeen dus of ik het maak ligt er echt aan de haalbaarheid en of ik het een leuk / goed idee vind ... software requests mogen persaldo wel echter gebruikers specifiek spul ga ik niet maken ... ja doe ik wel voor een 50 bedrag per uur (particulieren tarief bla) ;) maar dat terzijde... maar weet je nog iets wat wel leuk, cool, grappig, handig, super, tof ect..ect.. zou zijn post het hier even dan ga ik evt maken ;) maar ik beloof niks!

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

/63 Roeleert!!!

Een plugin voor winamp 2.xx waarmee je betere skins kunt gebruiken.
De skins kunnen dan naast de standaard .bmp afbeeldingen ook .jpg's, .gif's (ook geanimeerde gif's), .tiff's en .swf bestanden gebruiken. De optie om je skin van vorm te veranderen is in eerste instantie niet belangrijk maar zou wel leuk zijn in een eventuele latere versie.

Lijkt me wel wat aangezien ik (en een heleboel andere winamp skinners) geen xml ken zoals die in Winamp3 word gebruikt :)
Kijk eens rond op sourceforge.net. Plenty leuke projecten die nog programmeurs kunnen gebruiken!

Reg. datum: 21 februari 2001

Een programma wat op de achtergrond draait. En als er dan nieuwe E-mail is, krijg je een berichtje met de melding: Er is nieuwe post voor U.

Ook geen icoontjes ofozo in de werkbalk. Een proggie dat je NIET ziet (alleen als er e-mail is naturlijk :P )

Dat zoek ik al heeeeel lang. Maar nooit gevonden!

copyright is wrong

programma dat met plug ins kan werken, hij moet:
• video's kunnen spelen ? divx, mpeg1,2,3,4 verzin nog maar wat :)
• tv-out mogelijkheden
• muziek, mp3, wav, wma
• winlirc mogelijkheden
• lcd/vfd aansturen
Jouw programma hoeft dit natuurlijk niet allemaal zelf te kunnen, maar hij kan als een soort OS zijn, voor mensen die afzonderlijke plug-ins ervoor willen schrijven.

idee ?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad. - arjan
SDL_ffmpeg versie 1.1.0 released!

copyright is wrong

quote:
Flappie schreef op 05 augustus 2002 @ 21:34:
Een programma wat op de achtergrond draait. En als er dan nieuwe E-mail is, krijg je een berichtje met de melding: Er is nieuwe post voor U.

Ook geen icoontjes ofozo in de werkbalk. Een proggie dat je NIET ziet (alleen als er e-mail is naturlijk :P )

xp kan dat toch ?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad. - arjan
SDL_ffmpeg versie 1.1.0 released!

/63 Roeleert!!!

Een p2p client die op elk groot netwerk kan inloggen en ervan kan downloaden, geen reclame, veel opties. Gebruik alle goede opties uit de reeds bestaande clienten. (Kazaa, iMesh, LimeWire, eDonkey. etc.)
Sugardaddy take me home..
Reg. datum: 20 mei 2000

Net zoiets als gearheadgarage, maar dan met de mogelijkheid om ook te rijden (dragracen) met je wagen.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

/63 Roeleert!!!

quote:
MrE schreef op 05 augustus 2002 @ 21:47:
Net zoiets als gearheadgarage, maar dan met de mogelijkheid om ook te rijden (dragracen) met je wagen.

Uh, de topicstarter zegt toch: "..geen grote projecten..."?
Lijkt me een aardig groot project :P
quote:

3d mails effects
3d me
EzPop
Incredimail
Lydia
mailcheck
Newmail
Poptray

etc...

ff intikken in google en wholla

Ik wil wel een programma zodat ik mijn active TOPICs van GOT of favorite TOPICs op mijn LCD kan volgen (240x128) sed 1330...

skunkah: Helpdesk Manager v0.21/ de link om te downen werkt niet...

Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!

F5 for a new haircut!
Reg. datum: 29 september 2000

Op advies van SiHiDa leg ik m'n probleem ook maar voor..
Ik zoek eigenlijk een tooltje dat de inhoud van mijn (ftp) schijf als HTML file(s) online zetten, of weet iemand daar misschien een ander handig programmatje voor?
Met WhereIsIt kan ik wel exporteren naar HTML, maar dan pakt ie alleen de files in 1 directory; ik wil dus eigenlijk dat de subdirectories gewoon klikbaar zijn zodat je "offline" kunt zien wat er op mijn HD staat (het actualiseren doe ik dan zo nu en dan handmatig).

Ik had hier dus een topic geopend, maar als het op deze manier kan is dat natuurlijk ook leuk!

Wees consequent, maar niet altijd

/63 Roeleert!!!

quote:
Ook schreef op 06 augustus 2002 @ 11:26:
Op advies van SiHiDa leg ik m'n probleem ook maar voor..
Ik zoek eigenlijk een tooltje dat de inhoud van mijn (ftp) schijf als HTML file(s) online zetten, of weet iemand daar misschien een ander handig programmatje voor?
Met WhereIsIt kan ik wel exporteren naar HTML, maar dan pakt ie alleen de files in 1 directory; ik wil dus eigenlijk dat de subdirectories gewoon klikbaar zijn zodat je "offline" kunt zien wat er op mijn HD staat (het actualiseren doe ik dan zo nu en dan handmatig).

Ik had hier dus een topic geopend, maar als het op deze manier kan is dat natuurlijk ook leuk!
Jij wil dus een soort verkenner maar dan in HTML? Moet wel willen met JavaScript.
Reg. datum: 11 april 2000

quote:
mail.eve schreef op 05 augustus 2002 @ 21:54:
[...]

3d mails effects
3d me
EzPop
Incredimail
Lydia
mailcheck
Newmail
Poptray

etc...

ff intikken in google en wholla
quote:
Ook geen icoontjes ofozo in de werkbalk. Een proggie dat je NIET ziet
Met deze eigenschappen ;) ?

PHP Addicted!

Een soort DivX-OS vind ik idd wel een behoorlijk goed idee.... het bestaat al wel.. maar voldoet niet echt aan de eisen... vind ik...

Een DivX-OS die alle nimo plugins heeft... dus 3.11, 4, 5 etc.... en een AC3 codec ofcourse...
En bij een DivX-OS moet natuurlijk functies voor de TV-out bij zitten... en alleen het Divx-Os zelf moet draaien... voor optimale performance voor je DivX :)

| Virtualbox.nl = Coming back ... Online soon! | Life isn't fucked up ... but you are! | Ooit iemand van Salvia gehoord? Zeg het dan! | Damn..... Salvia is wreeeed!!!! |

PHP Addicted!

quote:
NitroX_infinity schreef op 06 augustus 2002 @ 13:42:
[...]

Jij wil dus een soort verkenner maar dan in HTML? Moet wel willen met JavaScript.
Bestaat al hoor :)

| Virtualbox.nl = Coming back ... Online soon! | Life isn't fucked up ... but you are! | Ooit iemand van Salvia gehoord? Zeg het dan! | Damn..... Salvia is wreeeed!!!! |

xCAT-Industries.nl

En heeft er nou niemand kleine ideetjes?
Check de software op http://www.xcat-industries.com om een idee te krijgen van de 'grote' van de soort software projectjes die ik bedoel.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

/63 Roeleert!!!

Voodoo drivers voor win2000/xp :P

Bottleneck checker: checkt je systeem op bottlenecks; als je bv. een state of the art pc hebt maar er zit een tnt2 in dan zou het programma daarvan aangeven dat het de bottleneck is.

Zijn ze hier op got meteen een boel vragen kwijt van "wat kan ik hier het beste aan upgraden" :)
Vanuit Shenzhen, China

Ik heb geen idee of dit ooit gevraagd is/al bestaat, maar ik zou graag het volgende willen:

Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan, zou ik het leuk vinden als m'n msn kon loggen wanneer mensen online komen en weer offline gaan. Het mooist zou het zijn als deze logfiles vervolgens als een soort horizontale balken afgelezen zouden kunnen worden:

http://vulcanus.its.tudelft.nl/tt/GoT/msnidee.JPG

Zoiets dus, misschien met text nog wat statistieken erbij ofzo :? En natuurlijk moet ook de status worden aangegeven van de persoon (Online, bezet enz)

Erlang en QQ vanuit Shenzhen. (startinchina.com)

Reg. datum: 05 september 2000

quote:
skunkah schreef op 06 augustus 2002 @ 14:43:
En heeft er nou niemand kleine ideetjes?
Check de software op http://www.xcat-industries.com om een idee te krijgen van de 'grote' van de soort software projectjes die ik bedoel.
offtopic:
"grootte" :)

Ben daar ook effe wezen kijken en zitten wel een aantal superhandige programma's tussen..

Mad World
Reg. datum: 25 februari 2000

quote:

Outlook Express -> Extra -> Opties -> Elke 1 minuten op nieuwe berichten controleren.

28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

ils sont fous, ces tweakers :P
Reg. datum: 05 februari 2002

Ik zou graag eens een usenet tracker zien ala GoT tracker/HotTopic.

Ik heb het internet al eens afgesneupt naar zoiets, maar nooit gevonden ;(

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

/63 Roeleert!!!

quote:
TimMer schreef op 06 augustus 2002 @ 15:17:
[...]
Outlook Express -> Extra -> Opties -> Elke 1 minuten op nieuwe berichten controleren.
|:( Dan moet outlook express aanstaan lijpo.
Wie dit leest is gek.
Reg. datum: 14 februari 2001

quote:
T.T. schreef op 06 augustus 2002 @ 15:13:
Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan...

Wereld Idee!!!

1 Extra stem voor dit project.

Gras groeit niet door eraan te trekken.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: