Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

Software Ideeen geef ze me ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

Nieuw Topic
xCAT-Industries.nl

In navolging van alweer 3 successvolle 'Wat voor software zal ik gaan maken' topics heb ik nu weer een nieuwe ... de naam van de topic is ook veranderd in 'Software ideen geef ze me ;) om aan tegeven dat ik alleen haalbare ideen wil en geen echt gebruikers specifieke requests .

Ik ben opzoek naar ideen voor software die ik kan gaan maken ... mag van alles zijn alleen absoluut geen grote projecten of iets dergelijks je mag al je ideeen hier dumpen en eventueel maak ik ook wat je vraagt ... echter gaat het niet om requests echt puur ideeen dus of ik het maak ligt er echt aan de haalbaarheid en of ik het een leuk / goed idee vind ... software requests mogen persaldo wel echter gebruikers specifiek spul ga ik niet maken ... ja doe ik wel voor een 50 bedrag per uur (particulieren tarief bla) ;) maar dat terzijde... maar weet je nog iets wat wel leuk, cool, grappig, handig, super, tof ect..ect.. zou zijn post het hier even dan ga ik evt maken ;) maar ik beloof niks!

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Een plugin voor winamp 2.xx waarmee je betere skins kunt gebruiken.
De skins kunnen dan naast de standaard .bmp afbeeldingen ook .jpg's, .gif's (ook geanimeerde gif's), .tiff's en .swf bestanden gebruiken. De optie om je skin van vorm te veranderen is in eerste instantie niet belangrijk maar zou wel leuk zijn in een eventuele latere versie.

Lijkt me wel wat aangezien ik (en een heleboel andere winamp skinners) geen xml ken zoals die in Winamp3 word gebruikt :)

Floating Points - raak geraaskal van een gek

Kijk eens rond op sourceforge.net. Plenty leuke projecten die nog programmeurs kunnen gebruiken!

Reg. datum: 21 februari 2001

Een programma wat op de achtergrond draait. En als er dan nieuwe E-mail is, krijg je een berichtje met de melding: Er is nieuwe post voor U.

Ook geen icoontjes ofozo in de werkbalk. Een proggie dat je NIET ziet (alleen als er e-mail is naturlijk :P )

Dat zoek ik al heeeeel lang. Maar nooit gevonden!

copyright is wrong

programma dat met plug ins kan werken, hij moet:
• video's kunnen spelen ? divx, mpeg1,2,3,4 verzin nog maar wat :)
• tv-out mogelijkheden
• muziek, mp3, wav, wma
• winlirc mogelijkheden
• lcd/vfd aansturen
Jouw programma hoeft dit natuurlijk niet allemaal zelf te kunnen, maar hij kan als een soort OS zijn, voor mensen die afzonderlijke plug-ins ervoor willen schrijven.

idee ?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad. - arjan

copyright is wrong

quote:
Flappie schreef op 05 augustus 2002 @ 21:34:
Een programma wat op de achtergrond draait. En als er dan nieuwe E-mail is, krijg je een berichtje met de melding: Er is nieuwe post voor U.

Ook geen icoontjes ofozo in de werkbalk. Een proggie dat je NIET ziet (alleen als er e-mail is naturlijk :P )

xp kan dat toch ?

Een p2p client die op elk groot netwerk kan inloggen en ervan kan downloaden, geen reclame, veel opties. Gebruik alle goede opties uit de reeds bestaande clienten. (Kazaa, iMesh, LimeWire, eDonkey. etc.)

Sugardaddy take me home..
Reg. datum: 20 mei 2000

Net zoiets als gearheadgarage, maar dan met de mogelijkheid om ook te rijden (dragracen) met je wagen.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

quote:
MrE schreef op 05 augustus 2002 @ 21:47:
Net zoiets als gearheadgarage, maar dan met de mogelijkheid om ook te rijden (dragracen) met je wagen.

Uh, de topicstarter zegt toch: "..geen grote projecten..."?
Lijkt me een aardig groot project :P

quote:

3d mails effects
3d me
EzPop
Incredimail
Lydia
mailcheck
Newmail
Poptray

etc...

ff intikken in google en wholla

Ik wil wel een programma zodat ik mijn active TOPICs van GOT of favorite TOPICs op mijn LCD kan volgen (240x128) sed 1330...

skunkah: Helpdesk Manager v0.21/ de link om te downen werkt niet...

Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!

F5 for a new haircut!
Reg. datum: 29 september 2000

Op advies van SiHiDa leg ik m'n probleem ook maar voor..
Ik zoek eigenlijk een tooltje dat de inhoud van mijn (ftp) schijf als HTML file(s) online zetten, of weet iemand daar misschien een ander handig programmatje voor?
Met WhereIsIt kan ik wel exporteren naar HTML, maar dan pakt ie alleen de files in 1 directory; ik wil dus eigenlijk dat de subdirectories gewoon klikbaar zijn zodat je "offline" kunt zien wat er op mijn HD staat (het actualiseren doe ik dan zo nu en dan handmatig).

Ik had hier dus een topic geopend, maar als het op deze manier kan is dat natuurlijk ook leuk!

Wees consequent, maar niet altijd

quote:
Ook schreef op 06 augustus 2002 @ 11:26:
Op advies van SiHiDa leg ik m'n probleem ook maar voor..
Ik zoek eigenlijk een tooltje dat de inhoud van mijn (ftp) schijf als HTML file(s) online zetten, of weet iemand daar misschien een ander handig programmatje voor?
Met WhereIsIt kan ik wel exporteren naar HTML, maar dan pakt ie alleen de files in 1 directory; ik wil dus eigenlijk dat de subdirectories gewoon klikbaar zijn zodat je "offline" kunt zien wat er op mijn HD staat (het actualiseren doe ik dan zo nu en dan handmatig).

Ik had hier dus een topic geopend, maar als het op deze manier kan is dat natuurlijk ook leuk!
Jij wil dus een soort verkenner maar dan in HTML? Moet wel willen met JavaScript.

Reg. datum: 11 april 2000

quote:
mail.eve schreef op 05 augustus 2002 @ 21:54:
[...]

3d mails effects
3d me
EzPop
Incredimail
Lydia
mailcheck
Newmail
Poptray

etc...

ff intikken in google en wholla
quote:
Ook geen icoontjes ofozo in de werkbalk. Een proggie dat je NIET ziet
Met deze eigenschappen ;) ?

PHP Addicted!

Een soort DivX-OS vind ik idd wel een behoorlijk goed idee.... het bestaat al wel.. maar voldoet niet echt aan de eisen... vind ik...

Een DivX-OS die alle nimo plugins heeft... dus 3.11, 4, 5 etc.... en een AC3 codec ofcourse...
En bij een DivX-OS moet natuurlijk functies voor de TV-out bij zitten... en alleen het Divx-Os zelf moet draaien... voor optimale performance voor je DivX :)

| Virtualbox.nl = Coming back ... Online soon! | Life isn't fucked up ... but you are! | Ooit iemand van Salvia gehoord? Zeg het dan! | Damn..... Salvia is wreeeed!!!! |

PHP Addicted!

quote:
NitroX_infinity schreef op 06 augustus 2002 @ 13:42:
[...]

Jij wil dus een soort verkenner maar dan in HTML? Moet wel willen met JavaScript.
Bestaat al hoor :)

| Virtualbox.nl = Coming back ... Online soon! | Life isn't fucked up ... but you are! | Ooit iemand van Salvia gehoord? Zeg het dan! | Damn..... Salvia is wreeeed!!!! |

xCAT-Industries.nl

En heeft er nou niemand kleine ideetjes?
Check de software op http://www.xcat-industries.com om een idee te krijgen van de 'grote' van de soort software projectjes die ik bedoel.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Voodoo drivers voor win2000/xp :P

Bottleneck checker: checkt je systeem op bottlenecks; als je bv. een state of the art pc hebt maar er zit een tnt2 in dan zou het programma daarvan aangeven dat het de bottleneck is.

Zijn ze hier op got meteen een boel vragen kwijt van "wat kan ik hier het beste aan upgraden" :)

Vanuit Shenzhen, China

Ik heb geen idee of dit ooit gevraagd is/al bestaat, maar ik zou graag het volgende willen:

Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan, zou ik het leuk vinden als m'n msn kon loggen wanneer mensen online komen en weer offline gaan. Het mooist zou het zijn als deze logfiles vervolgens als een soort horizontale balken afgelezen zouden kunnen worden:

http://vulcanus.its.tudelft.nl/tt/GoT/msnidee.JPG

Zoiets dus, misschien met text nog wat statistieken erbij ofzo :? En natuurlijk moet ook de status worden aangegeven van de persoon (Online, bezet enz)

Erlang en QQ vanuit Shenzhen. (startinchina.com)

Reg. datum: 05 september 2000

quote:
skunkah schreef op 06 augustus 2002 @ 14:43:
En heeft er nou niemand kleine ideetjes?
Check de software op http://www.xcat-industries.com om een idee te krijgen van de 'grote' van de soort software projectjes die ik bedoel.
offtopic:
"grootte" :)

Ben daar ook effe wezen kijken en zitten wel een aantal superhandige programma's tussen..
Mad World
Reg. datum: 25 februari 2000

quote:

Outlook Express -> Extra -> Opties -> Elke 1 minuten op nieuwe berichten controleren.

28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

ils sont fous, ces tweakers
Reg. datum: 05 februari 2002

Ik zou graag eens een usenet tracker zien ala GoT tracker/HotTopic.

Ik heb het internet al eens afgesneupt naar zoiets, maar nooit gevonden ;(

SC2: Dricus#488
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

quote:
TimMer schreef op 06 augustus 2002 @ 15:17:
[...]
Outlook Express -> Extra -> Opties -> Elke 1 minuten op nieuwe berichten controleren.
|:( Dan moet outlook express aanstaan lijpo.

Wie dit leest is gek.
Reg. datum: 14 februari 2001

quote:
T.T. schreef op 06 augustus 2002 @ 15:13:
Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan...

Wereld Idee!!!

1 Extra stem voor dit project.

Gras groeit niet door eraan te trekken.

Reg. datum: 27 juli 2001

quote:
Varienaja schreef op 06 augustus 2002 @ 15:30:
[...]
Wereld Idee!!!

1 Extra stem voor dit project.
En nog een stem erbij :)

Welcome To Warcraft!!!
Reg. datum: 22 juni 2002

quote:
Mateyo schreef op 06 augustus 2002 @ 15:53:
[...]

En nog een stem erbij :)
en nog 1

««Yes Enemy Down!»» §§«SpeCs»§§ http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=3401

Welcome To Warcraft!!!
Reg. datum: 22 juni 2002

een programma dat msn windows (de chats) dat die always ontop kunnen zodat ik kan surfen en chatten zonder steeds op dat balkje te drukken

««Yes Enemy Down!»» §§«SpeCs»§§ http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=3401

copyright is wrong

divx os niet haalbaar ?

Dordrecht
Reg. datum: 27 maart 2001

quote:
Ik heb geen idee of dit ooit gevraagd is/al bestaat, maar ik zou graag het volgende willen:

Aangezien ik mijn computer vaak 24u/dag aan heb staan, zou ik het leuk vinden als m'n msn kon loggen wanneer mensen online komen en weer offline gaan. Het mooist zou het zijn als deze logfiles vervolgens als een soort horizontale balken afgelezen zouden kunnen worden:

afbeelding

Zoiets dus, misschien met text nog wat statistieken erbij ofzo :? En natuurlijk moet ook de status worden aangegeven van de persoon (Online, bezet enz)
waarom zou jij vandaag nog willen weten wie er gisteren online zijn geweest?
Vanuit Shenzhen, China

quote:
Eraser127 schreef op 06 augustus 2002 @ 20:08:
waarom zou jij vandaag nog willen weten wie er gisteren online zijn geweest?

Waarom worden gegevens over het weer niet weggegooid maar bewaard?
Omdat je met behulp van die gegevens voorspellingen kan doen (wanneer iemand dus weer online komt), of je hem/haar net gemist hebt en daarnaast is het ook uitermate leuk om te weten wanneer iemand in je lijst gemiddeld online komt.
Op irc heb je ook verschillende van zulke scripts/bots, maar voor msn bij mijn weten niet.

xCAT-Industries.nl

quote:
absoluut niet haalbaar.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 15 maart 2001

ook deze pc staat 24/5 aan, ik zou wel een progie willen zodat ik wat temaken
divx'en in de wachtrij kan zetten ipv een voor een ;)

quote:
Exterminator schreef op 06 augustus 2002 @ 19:50:
een programma dat msn windows (de chats) dat die always ontop kunnen zodat ik kan surfen en chatten zonder steeds op dat balkje te drukken
Kan dit niet al met M$ Messenger Plus?!

Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!

Reg. datum: 11 maart 2002

quote:

Bedoel je zoiets:
http://www.vanrijnen.nl/pic/mc_visual.jpg

Heb ik!! Heb ik voor mezelf gemaakt, ben het nog wat aan het verbeteren,
laat nu aantal mailtjes zien in je tray bar.
Zitten nog wat foutjes in, maar wordt binnenkort opnieuw gereleased (als freeware).

F5 for a new haircut!
Reg. datum: 29 september 2000

quote:
korn schreef op 06 augustus 2002 @ 13:48:
[Jij wil dus een soort verkenner maar dan in HTML? Moet wel willen met JavaScript.
]

Bestaat al hoor :)
Waar dan?? Ik ben op zoek naar zo'n tooltje dus als je me kan helpen, graag!!

Wees consequent, maar niet altijd

NieuwsTwist.nl
Reg. datum: 19 november 2000

Een nog lijpere versie van mIRC|Stats! zou wel top zijn :)
Reg. datum: 03 juli 2002

Ik heb nog wel een idee(sterker nog ik heb dat idee al jaren) en het is vrij makkelijk uitvoerbaar ook denk ik:

Een soort van File Type Manager/guardrian, een programma waarin je aangeeft welke bestandstypes je met welk programma wilt openen en dan een waarschuwing geeft als een ander programma zichzelf als default programma wil installeren. Ik heb wel een paar programmaatjes gevonden die ongeveer zoiets doen maar helemaal super was dat allemaal niet.

Het nut van dit programma ? Ik denk dat iedereen op een gegeven moment wel eens heeft zitten vloeken waarom bestand xyz ineens met programma abc werd geopend ipv met je favoriete player. Vandaar dus filetype guardian.

Reg. datum: 02 juni 2001

ik vraag me af of je ze wel zelf geschreven heb, want zulke proggies kan je zo van planetsourcecode.com/vb halen en ff je naam er boven zetten...

(no flame intended)

xCAT-Industries.nl

quote:
Batman2k schreef op 07 augustus 2002 @ 10:48:
ik vraag me af of je ze wel zelf geschreven heb, want zulke proggies kan je zo van planetsourcecode.com/vb halen en ff je naam er boven zetten...

(no flame intended)
Ik begrijp je twijfels en je twijfels zijn zeker niet helemaal ongegrond ik geef eerlijk toe dat ik veel op PSC zit om ideen op te doen en natuurlijk gebruik ik standaard code om bijvoorbeeld me app in de tray te zetten (want waarom zou ik dat zelf coden) en ik download erg veel van PSC om er van te leren dus puur van hoe hebben zij dat probleem / die uitdaging opgelost echter is het dus niet zo dat ik de code die ik op PSC vind onder eigen naam release ... ik schrijf alles 100% zelf op enkele kleine stukjes code na bijvoorbeeld hoe add ik me app naar de tray ...

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Iron Maiden
Reg. datum: 25 januari 2002

quote:

afbeelding

Ik heb in VB6 mijn eigen messenger gebouwd, via het msn netwerkprotocol, dus stand alone en niet via een plugin of api. Ik vind het wel een aardig idee en als ik binnenkort tijd heb wil ik hier wel naar kijken, maar ik heb geen zin om zo grafisch te gaan programmeren. Maar weet iemand misschien of excel dit ook kan, dat ik gewoon een database maak en excel dit soort grafiekjes daaruit laat halen?

Just sixteen, a pickup truck, out of money, out of luck

xCAT-Industries.nl

quote:
Inge schreef op 07 augustus 2002 @ 11:52:
[...]

Ik heb in VB6 mijn eigen messenger gebouwd, via het msn netwerkprotocol, dus stand alone en niet via een plugin of api. Ik vind het wel een aardig idee en als ik binnenkort tijd heb wil ik hier wel naar kijken, maar ik heb geen zin om zo grafisch te gaan programmeren. Maar weet iemand misschien of excel dit ook kan, dat ik gewoon een database maak en excel dit soort grafiekjes daaruit laat halen?

Ik ben er zelf ookal naar aan het kijken is opzich niet al te moeilijk doordat je gewoon online en offline gaan van gebruikers hoeft te monitoren en bij te houden en later kun je dit analyseren met het programma of een ander dmv log files die het in een mooie grafiek weergeeft

offtopic:
GEIL een vrouwelijk programmeur ;) ik will contact ;) skunkah@hotmail.com (MSN)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 20 november 2000

Weet je wat ik nou zoek?
Ik zoek een programma dat van buitenaf al mijn poorten scanned. En dan alleen die gene laat zien die open zijn.
En dan niet alleen de standaard poorten zolas FTP enz.
Maar ook de hogere reeksen zoals 4.000-30.000

edit:

xCAT - Portscan v0.10
Perfect! Dat maak je snel :)

Game Coordinator

quote:
NitroX_infinity schreef op 05 augustus 2002 @ 21:43:
Een p2p client die op elk groot netwerk kan inloggen en ervan kan downloaden, geen reclame, veel opties. Gebruik alle goede opties uit de reeds bestaande clienten. (Kazaa, iMesh, LimeWire, eDonkey. etc.)
WinMX dus?

drs. Kama

hhmmmm. Dan doe ik ook maar een request.

Ben eigenlijk op zoek naar een executable die commandline alle geinstalleerde hardware uitpoept. Deze exe moet werken onder nt4/2000/xp. De info kan ik dan in een php script zetten welke online te lezen is 8)

The_Gamblers

Reg. datum: 11 februari 2001

quote:
En nog 1 :) Ik zoek ook al een poosje zoiets

xCAT-Industries.nl

quote:
basmaaks schreef op 07 augustus 2002 @ 12:03:
hhmmmm. Dan doe ik ook maar een request.

Ben eigenlijk op zoek naar een executable die commandline alle geinstalleerde hardware uitpoept. Deze exe moet werken onder nt4/2000/xp. De info kan ik dan in een php script zetten welke online te lezen is 8)
Is een idee als ik zoiets maak wordt het zowiezo een COM-object maar dat ter zijde ...

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Icosahedron is water

quote:
Xavier schreef op 07 augustus 2002 @ 11:58:
Weet je wat ik nou zoek?
Ik zoek een programma dat van buitenaf al mijn poorten scanned. En dan alleen die gene laat zien die open zijn.
En dan niet alleen de standaard poorten zolas FTP enz.
Maar ook de hogere reeksen zoals 4.000-30.000
Nmap is er nu ook in een klikbare uitvoering....

If you don’t have enough time, stop watching TV.

quote:

Nee zeg. Die heeft zo'n verschrikkelijk uiterlijk.
Je moet iets in de trend hebben van:

- Uiterlijk zoals Kazaa of LimeWire
- Zoekfuncties van LimeWire (meerdere zoekopdrachten tegelijk)
- Selectie mogelijk van meerdere zoekresultaten (Kazaa) en down en uploads.
- De optie om het netwerk waar je mee wil connecten in een overzichtelijk lijstje te kunnen selecteren.
- Als de zoekfunctie iets niet vind op het ene netwerk zoekt ie op 't andere.
- Zoekresultaten worden dan per netwerk weergegeven in tabs.
- De zoekfunctie moet kunnen zoeken op: Audio, Video, Images, Documents, Software, overige en Extensies (.bmp/.jpg/.avi, etc.)

De informatie die ik graag zou zien van de bestanden is ongeveer hetzelfde als in Kazaa maar dan niet ETA aangezien daar toch nooit wat van klopt.

't gaat puur om 't zoeken en downloaden. Dus een chat functie en een mediaspeler bijvoorbeeld zijn overbodig.

xCAT-Industries.nl

quote:
NitroX_infinity schreef op 07 augustus 2002 @ 12:40:
[...]

Nee zeg. Die heeft zo'n verschrikkelijk uiterlijk.
Je moet iets in de trend hebben van:

- Uiterlijk zoals Kazaa of LimeWire
- Zoekfuncties van LimeWire (meerdere zoekopdrachten tegelijk)
- Selectie mogelijk van meerdere zoekresultaten (Kazaa) en down en uploads.
- De optie om het netwerk waar je mee wil connecten in een overzichtelijk lijstje te kunnen selecteren.
- Als de zoekfunctie iets niet vind op het ene netwerk zoekt ie op 't andere.
- Zoekresultaten worden dan per netwerk weergegeven in tabs.
- De zoekfunctie moet kunnen zoeken op: Audio, Video, Images, Documents, Software, overige en Extensies (.bmp/.jpg/.avi, etc.)

De informatie die ik graag zou zien van de bestanden is ongeveer hetzelfde als in Kazaa maar dan niet ETA aangezien daar toch nooit wat van klopt.

't gaat puur om 't zoeken en downloaden. Dus een chat functie en een mediaspeler bijvoorbeeld zijn overbodig.
Dit is dus absoluut onhaalbaar een P2P client....noway!

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Vanuit Shenzhen, China

quote:
Ik ben er zelf ookal naar aan het kijken is opzich niet al te moeilijk doordat je gewoon online en offline gaan van gebruikers hoeft te monitoren en bij te houden en later kun je dit analyseren met het programma of een ander dmv log files die het in een mooie grafiek weergeeft
Hardstikke leuk dat je er in ieder geval over nadenkt skunkah :) Zo te horen ben ik niet de enige die zoiets zoekt *D

Ik heb net dat portscan gedownload van de topicstarter. Maar ik krijg een foutmelding dat hij een bestandje mist.

Dat nmap heb ik ook geprobeerd. Maar telkens zegt hij dat hij de pc niet kan vinden. Is namelijk dezelfde pc. En met pingen krijgt hij een time-out. heb een getweakte ADSL modem

xCAT-Industries.nl

quote:
Xavier schreef op 07 augustus 2002 @ 13:25:
Ik heb net dat portscan gedownload van de topicstarter. Maar ik krijg een foutmelding dat hij een bestandje mist.

Dat nmap heb ik ook geprobeerd. Maar telkens zegt hij dat hij de pc niet kan vinden. Is namelijk dezelfde pc. En met pingen krijgt hij een time-out. heb een getweakte ADSL modem

Missing file zal wel of
http://www.xcat-industries.com/backup/MSWINSCK.OCX
http://www.xcat-industries.com/backup/MSINET.OCX

zijn deze 2 ff downloaden en reggen met REGSVR32 dan moet je probleem zijn opgelost.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

quote:
skunkah schreef op 07 augustus 2002 @ 13:26:
[...]
Missing file zal wel of

zijn deze 2 ff downloaden en reggen met REGSVR32 dan moet je probleem zijn opgelost.

Jep!
Lijkt me dat die in dezelfde map moeten.
Ga het om 5:10 ff proberen. Dan ben ik weer thuis.

Okay, kom er net achter dat ik in het oude topic heb gepost, vandaar nu hier:

skunkah, je had al gezecht dat je het een redelijk intressant idee vond... gaat het er komen?
quote:
Ok, wat ik zoek is vrij simpel; een programma die computer usage statistics laat zien zoals WorkPace dat doet. Dus met grafiekjes ed (Excel ?) die laten zien:

Hoelang je per dag op de computer zit
Hoeveel aanslagen je gemiddeld doet
Hoeveel je je muis gebruikt (clicks en dubbelclicks)
Hoeveel tijd je pc idle is.

enzovoorts. Hier kan ik dus geen freeware programma's voor vinden. Misschien kan het simpel beginnen en geavanceerd eindigen; of heeft iemand misschien een idee waar deze applicatie te vinden. WorkPace zou een goede zijn, maar die moet worden geregistreerd . :(
Dit lijkt me ook wel wat

- Aantal toetseboord aanslagen
- Aantal mouseclicks
- Aantal keer scroll
- Afgelegde weg vand de muis
- Computer uptime
- Computer idle time

Van deze gegevens (en misschien meer) het totaal, gemiddelde van dag/week/maand/jaar en max in 1 dag/week/maan/jaar.
Dat allemaal bij elkaar in 1 progje die op de achtergrond draait en niet al te veel memory eet. Grafiekjes er bij zoals de persom voor mij vraagt is ook leuk idee, maar wat mij betreft niet echt 100% nodig.
Icosahedron is water

En als het even kan, een mogelijkheid om een gebruiker in te stellen, zodat je per gebruiker die statistieken krijgt.
Ik ben voor !

Lekker veel mouse support moet je dan creeren.

Muizen met 2 knoppen
Muizen met 2 knoppen en een scrollwiel
Muizen met 2 knoppen en een scrollwiel waarbij het scrollwiel ook een knop is
Muizen met 3 knoppen
Muizen met 4 knoppen en een scrollwiel
Muizen met 4 knoppen en een scrollwiel waarbij het scrollwiel ook een knop is.
Muizen met 2 scrollwielen en een hoeveelheid knoppen.

Zijn waarschijnlijk nog meer verschillende soorten muizen (razer boomslang bv.).

Icosahedron is water

Valt volgens mij wel mee, dat regelt windows namelijk allemaal lekker zelf.

Reg. datum: 03 juni 2002

Een archiverings-programma/organiser voor HDD's en CD's met daarop: software, MP3's, films, documenten etc.

Tevens de volgende mogelijkheden:

- commentaar voegen bij geïndexeerde CD's;
- automatische nummering van nieuwe CD's;
- een optie om aan te geven aan wie je een CD hebt uitgeleend;
- wijzigen van ID3-tags van een hele rits MP3-tjes volgens een zelf te definieren formaat;
- wijzigen van bestandsnamen van een hele rits MP3-tjes volgens een zelf te definieren formaat of a.d.h. van de ID3-tags;
- herindexeren van HDD's op ingestelde tijden;
- uitgebreide zoekmogelijkheid (o.a. op commentaar velden, ID3-tags, etc.);
- genereren WinAmp playlist a.d.h. ID3-tag velden.

is mijn bottleneck checker niet iets?

quote:
skunkah schreef op 07 augustus 2002 @ 13:26:
[...]
Missing file zal wel of

Hij zoekt toch wat anders.
MSCOMCTL.OCX
Heb je dat ook ergens?

48k was toen meer dan genoeg.

Aangezien ik mijn laptop in de auto op een 5" schermpje gebruik en thuis gewoon zou ik graag een proggie willen hebben waarmee ik een soort profile voor de grootte van de desktop characters en Iconen kan switchen.

Ik heb al eens gekeken maar het is niet per item een simpele registry key.....
°·ºo· >-)))°>
Reg. datum: 15 juni 2002

Naar aanleiding van Schijfinhoud exporteren naar HTML

Een prog dat een html maakt voor elke map met daarin de inhoud. Het komt erop neer dat je eigenlijk een soort windows verkenner hebt maar dan in html.

ik heb al nagedacht over hoe je dat misschien kan doen maar ik weet niet zo goed wat de mogelijkheden zijn en ik zit ook steeds met batchfiles in mijn hoofd...

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
1. VB (?)/BATCH(dir) maakt een lijst van alle mappen (inclusief volledig pad)
2. VB (open c:\maplijst.txt for input as)/BATCH(?) leest de eerste regel. De regel bestaat uit een pad, bijvoorbeeld "C:\program files\mapje".
3. VB (?)/BATCH(dir)browst het pad uit die regel (nu komt niet het volledige pad, slechts lijst filenames) en het komt in een txtbox/*.txt
4. De text wordt ge-edit zodat elke regel zo wordt:

«currentline»

een link naar de map "plaatjes" in de map c:\jantje\leuke zooi\ wordt een link naar:

jantje_leuke_zooi_plaatjes.html in de map c:\

dit is denk ik de enige manier om alle htmls in 1 map te krijgen maar wel dubbele namen te ondersteunen....

5. Als dat gedaan is heb je 1 map klaar.. dan moet hij gewoon het rijtje af...

niemand snapt het natuurlijk... ik zal er nog maar eens een echt schema van maken (met hokjes enzo)

supermidget wijzigde dit bericht 07-08-2002 22:36 (0%)
Reden: ($%*&(@% naar de verkeerde topic gerefereerd... ctrl+c foutje

Reg. datum: 04 november 2001

quote:
Xavier schreef op 07 augustus 2002 @ 17:02:
[...]

Hij zoekt toch wat anders.
MSCOMCTL.OCX
Heb je dat ook ergens?
Die heb ik ook nodig...

xCAT-Industries.nl

Iedereen die .OCX bestanden miste kan hier terecht: http://xcat-industries.com/forum/viewtopic.php?t=108

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 15 april 2002

Idd vooral een sort 'Media Player' is erg handig want in Media Player uit Windows zit volgestampt met spyware en gezeik van microsoft.

Icosahedron is water

Wat is er mis met BSPlayer ?

professionally professional

Ik zoek een proggie dat samen met PCALERT werkt .. tooltje van MSI moederboorden

Het moet een grafiekje maken van de volgende punten:

• Cpu en Chassis Temp
• Fan speed
• Voltages

Het is misschien niet echt nuttig... maarja lijkt me wel leuk :)

Als ik een boete krijg betaal ik hem nooit, want iets dat je krijgt hoef je niet te betalen
I reject your reality and substitute my own!

xCAT-Industries.nl

quote:
Solid Seal schreef op 07 augustus 2002 @ 22:24:
Ik zoek een proggie dat samen met PCALERT werkt .. tooltje van MSI moederboorden

Het moet een grafiekje maken van de volgende punten:

• Cpu en Chassis Temp
• Fan speed
• Voltages

Het is misschien niet echt nuttig... maarja lijkt me wel leuk :)
Zou ut ook meet gigabyte mobo's werrken?!

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

professionally professional

quote:
skunkah schreef op 07 augustus 2002 @ 22:35:
[...]
Zou ut ook meet gigabyte mobo's werrken?!
Ja kweet niet.... ik heb geen gigayte mobo.... anders bouw je een proggie die ook met mbm5 werkt... mbm gaat geloof ik wel met Gigabyte, denk ik :?

Als ik een boete krijg betaal ik hem nooit, want iets dat je krijgt hoef je niet te betalen
I reject your reality and substitute my own!

Hans favoriete radiostation

Ik merkte dat je topic vernieuwd is,
dus nog maar even mijn verzoek programmaatje herhalen. :P
Je vraagt trouwens vaak naar tussendoortjes,
wanneer ga je beginnen aan de grotere projecten :?
Je zou een groot aantal Tweakers gelukkig maken,
als je deze gaat afronden. _/-\o_

Door cjdijk - Saturday 20 July 2002 18:55

Nu mijn eigen verzoek, afwerk lijstje Kazaa.
Ik had het al eens hier gevraagd,
[kazaa] find more sources.... automatiseren
Maar Super Grover heeft een prima tooltje gemaakt,
maar niet die extra waar ik om gevraagd had.

Dit is ongeveer de bedoeling:
Een tooltje die de queue van Kazaa kan lezen en vullen,
aan de hand van een afwerk lijstje. (tekst bestand)
Dus ik zet daarin een aantal namen van dingen die ik wil,
en dat tooltje dan deze gaat zoeken met Kazaa (lite).

De namen van de bestanden die gedownload zijn,
zet hij weer in een ander tekst bestand,
zodat het tooltje kan zien welke hij niet meer (opnieuw)
hoeft te downloaden.
Dat tweede lijstje kan je optioneel zelf vullen
met namen van bestanden die je niet wilt hebben,
of die je zelf al op je harddisk/cdrom hebt.

Dus bijvoorbeeld:

Afwerklijst.txt (zoektekst, soort, opties)
aktie, video, at least 100kb

Uitsluitlijst.txt
Avengers
Charlies Angels
Lethal Weapon 4

Met als resultaat dat hij af en toe automatisch
gaat zoeken in Kazaa (interval is instelbaar).

Kan ook wel handig zijn als je iets zoekt
wat hij niet direct kan vinden.
Dan gaat hij dus automatisch de zoekopdracht
steeds herhalen, zodat je hem alsnog kan downloaden.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

xCAT-Industries.nl

quote:
cjdijk schreef op 08 augustus 2002 @ 14:42:
Ik merkte dat je topic vernieuwd is,
dus nog maar even mijn verzoek programmaatje herhalen. :P
Je vraagt trouwens vaak naar tussendoortjes,
wanneer ga je beginnen aan de grotere projecten :?
Je zou een groot aantal Tweakers gelukkig maken,
als je deze gaat afronden. _/-\o_

Door cjdijk - Saturday 20 July 2002 18:55

Nu mijn eigen verzoek, afwerk lijstje Kazaa.
Ik had het al eens hier gevraagd,
[kazaa] find more sources.... automatiseren
Maar Super Grover heeft een prima tooltje gemaakt,
maar niet die extra waar ik om gevraagd had.

Dit is ongeveer de bedoeling:
Een tooltje die de queue van Kazaa kan lezen en vullen,
aan de hand van een afwerk lijstje. (tekst bestand)
Dus ik zet daarin een aantal namen van dingen die ik wil,
en dat tooltje dan deze gaat zoeken met Kazaa (lite).

De namen van de bestanden die gedownload zijn,
zet hij weer in een ander tekst bestand,
zodat het tooltje kan zien welke hij niet meer (opnieuw)
hoeft te downloaden.
Dat tweede lijstje kan je optioneel zelf vullen
met namen van bestanden die je niet wilt hebben,
of die je zelf al op je harddisk/cdrom hebt.

Dus bijvoorbeeld:

Afwerklijst.txt (zoektekst, soort, opties)
aktie, video, at least 100kb

Uitsluitlijst.txt
Avengers
Charlies Angels
Lethal Weapon 4

Met als resultaat dat hij af en toe automatisch
gaat zoeken in Kazaa (interval is instelbaar).

Kan ook wel handig zijn als je iets zoekt
wat hij niet direct kan vinden.
Dan gaat hij dus automatisch de zoekopdracht
steeds herhalen, zodat je hem alsnog kan downloaden.

Tja ik doe geen grote projecten die ik release als freeware, dat freeware gebeuren doe ik om 2 redenen mischien eigenlijk 3, ik vind het leuk om dat soort progggies te maken, het is (gratis) marketing/portfolio en ik maak er andere blij mee..
Grote projecten doe ik ook wel maar dat zijn betaalde projecten cq. in opdracht van. alleen daar wordt dan ook goed voor betaald ;)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

- een tooltje om de backup van een NTFS bootpartitie terug te zetten. als het goed is staat de backup wel ergens op de schijf (http://support.microsoft....kb/articles/Q153/9/73.asp)
- een tooltje die standaard bij een event (inloggen etc) een backup maakt van de NTFS bootpartitie zodat tooltje 1 snel werkt

....
Give me my marker show me my line... surely this is it... the edge?
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie

Reg. datum: 16 augustus 2001

Is het mogelijk om een overzichtelijk programma te maken waarmee je *.mov files mee kan afspelen. Want ik vind quiktime onweis kl*te

Reg. datum: 09 januari 2002

quote:
Ik denk het wel, alleen is het wel een groot project!

quote:
skunkah schreef op 08 augustus 2002 @ 15:09:
[...]

Tja ik doe geen grote projecten die ik release als freeware, dat freeware gebeuren doe ik om 2 redenen mischien eigenlijk 3, ik vind het leuk om dat soort progggies te maken, het is (gratis) marketing/portfolio en ik maak er andere blij mee..
Grote projecten doe ik ook wel maar dat zijn betaalde projecten cq. in opdracht van. alleen daar wordt dan ook goed voor betaald ;)
quote:
Door skunkah - Tuesday 23 July 2002 17:31
aha ic wat cjdijk wil...is wel lastig om te maken maar ik ga het wel proberen
Gelukkig had je al beloofd dat je het zou doen.
Wanneer heb je hem af :) :9 :9~ ;) &gt;:)

Php counter foetsie

quote:

afbeelding

Ja nog een stem voor dit!!!!!
quote:
vb schreef op 06 augustus 2002 @ 23:44:
ook deze pc staat 24/5 aan, ik zou wel een progie willen zodat ik wat temaken
divx'en in de wachtrij kan zetten ipv een voor een ;)
Dit vink ook erg handig, laat je je pc een nacht aan om film om te zetten naar divx, issie in 3uur al klaar, terwijl je zelf bijvoorbeeld 9 uur weg bent (indie tijd kon pc dus 2 extra films omzetten)

[b]Specs PC -=- Specs Laptop -=- Fuji S602Z

xCAT-Industries.nl

quote:
cjdijk schreef op 08 augustus 2002 @ 18:38:
[...]

[...]

Gelukkig had je al beloofd dat je het zou doen.
Wanneer heb je hem af :) :9 :9~ ;) &gt;:)
eeeuhhhh en als ik nou zeg dat ik er naar gekeken heb en dat het simpelweg gewoon erg lastig was en dat ik het bijwijze van ge-queued hebt &gt;:)

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Een heel simpel backup programma.

Bijvoorbeeld programma waar je alleen de directory opgeeft, wanneer de backup gemaakt moet worden en waar deze backup weggezet moet worden.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

ik weet het niet hoor, maarrrr

quote:
-Marshal- schreef op 08 augustus 2002 @ 19:23:
Een heel simpel backup programma.

Bijvoorbeeld programma waar je alleen de directory opgeeft, wanneer de backup gemaakt moet worden en waar deze backup weggezet moet worden.
mmmm batchfile en windows taakplanner?? &gt;:)
code:
1
 cd dir
copy *.*  d:\backup\dir

windows taakplanner elke dag 16:30 batchfile runnen

aAarGhh

Vanuit Shenzhen, China

ik vroeg me af of je al besloten hebt of je een bovengenoemd idee gaat uitwerken, die msn-logger zou ik heel leuk vinden :)

Sommige mensen die goed PHP kunnen hebben soms in hun sig staan welk nummer ze draaien in WinAmp.. nou ben ik dus een totale noob met Programmeren (heb t wel s geprobeerd maar lukt me voor geen meter ;( ) .. Zou je hiervoor eens een progje kunnen maken?
Mijn dank is groot _/-\o_
Mischa addict
Reg. datum: 08 januari 2001

Mmmm dit topic heeft me al eerder aan het denken gezet...

Ik ben namelijk op zoek naar een programma dat helpt bij het overnemen van pc's met winvnc.

Zoals bekend kun je met winvnc via je internet explorer een pc overnemen echter moet je dan wel het url helemaal opschrijven. (voorbeeld http://wks09-10-01:5800) en aangezien dit binnen mij bedrijf nogal voor wat problemen zorgt bij de simpelere calldeskers ben ik eigenlijk op zoek naar een progje waarbij ze enkel het werkstationnummer in hoeven te vullen en op ok hoeven te klikken waarna de internet explorer met het juiste url word geopend.

Helaas kan ik totaal niet programmeren... maybe dat iemand anders dit een leuk projectje vind? Ik neem aan dat er meerdere zijn die dit vast wel handig zullen vinden.. :)

Hugo wijzigde dit bericht 10-08-2002 20:09 (0%)
Reden: even wat duidelijker gemaakt

"Still alive and kicking. No thanks to you." - Lex Luthor || Volg me op twitter

Reg. datum: 02 juni 2001

zo'n msnlogger heb ik al eens gemaakt staat vast nog wel ergens in een topic hier :)
weet nie of het helemaal is wat jullie zoeken hij slaat gewoon alle connects en disconnects van andere op in een txt fil, maarja kijk maar :)
*zit wel een bug in ..als je zelf connect op msn dan list hij je hele contactlist die online is :(

Msn Logger

Reg. datum: 02 april 2002

quote:
WorkForce schreef op 10 augustus 2002 @ 17:40:
Mmmm dit topic heeft me al eerder aan het denken gezet...

Ik ben namelijk op zoek naar een programma dat helpt bij het overnemen van pc's met winvnc.

Zoals bekend kun je met winvnc via je internet explorer een pc overnemen echter moet je dan wel het url helemaal opschrijven. (http://wks09-10-01:5800) en aangezien dit binnen mij bedrijf nogal voor wat problemen zorgt bij de simpelere calldeskers ben ik eigenlijk op zoek naar een progje waarbij ze enkel het werkstationnummer in hoeven te vullen en op ok hoeven te klikken waarna de internet explorer met het juiste url word geopend.

Helaas kan ik totaal niet programmeren... maybe dat iemand anders dit een leuk projectje vind? Ik neem aan dat er meerdere zijn die dit vast wel handig zullen vinden.. :)
Tis delphi code:

uses ShellApi;

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
ShellExecute(0,'open','IEXPLORE.EXE','http://wks09-10-01:5800','',SW_SHOWMAXIMIZED);
end;

Mischa addict
Reg. datum: 08 januari 2001

quote:
MisterE schreef op 10 augustus 2002 @ 20:02:
[...]

Tis delphi code:

uses ShellApi;

begin
ShellExecute(0,'open','IEXPLORE.EXE','http://wks09-10-01:5800','',SW_SHOWMAXIMIZED);
end;
Thanks maar bedoelde het iets anders...

De calldeskers moeten zelf het WKSnummer invoeren... het door mij hierboven ingevoerde WKSnummer diende enkel als voorbeeld.. Ik had wat duidelijker moeten zijn.. sorry..

Maar toch bedankt... :)

"Still alive and kicking. No thanks to you." - Lex Luthor || Volg me op twitter

Reg. datum: 03 januari 2002

Gezocht:

een programma wat kan samenwerken met KazaaLite en MovieDB zodat alle dingen die je al hebt niet onnodig gedownload worden (op basis van titel/filesize is al genoeg - gewoon uit je queue verwijderen indien actief).

Zijn er trouwens mensen die leuke scripts geschreven hebben voor MovieDB ?

implementation

{$R *.dfm}
uses ShellApi;

var
IELINK : String;
Value : String;
Code : Integer;
IntVal : Integer;
RetVal : Boolean;
begin
Code := 1;

Value := '';
RetVal := InputQuery('Type your number','Hallo??',Value);

if RetVal = True then
begin
Val(Value,IntVal,Code);

if Code = 0 then
begin
Case IntVal of
1 : IELINK := 'http://wks09-10-01:5800';
2 : IELINK := 'http://www.winamp.com';
3 : IELINK := 'www.kijkmeaanalsik.com';
End;

ShellExecute(0,'open','IEXPLORE.EXE',PChar(IELINK),'',SW_SHOWMAXIMIZED);
end;
end;
end;

www.Gilbeir.tk
Reg. datum: 24 juli 2002

Kan je geen plugin maken voor msn die:

- Grafieken toont (balkjes en zo)
- Statistieken toont (configureerbaar)
- Dit alles in html kan zetten

.:. www.Gilbeir.tk .:. Onlaajn Diary ;)

quote:
euss schreef op 10 augustus 2002 @ 20:22:
Gezocht:

een programma wat kan samenwerken met KazaaLite en MovieDB zodat alle dingen die je al hebt niet onnodig gedownload worden (op basis van titel/filesize is al genoeg - gewoon uit je queue verwijderen indien actief).

Zijn er trouwens mensen die leuke scripts geschreven hebben voor MovieDB ?
Dat lijkt mij ook wel handig.
En moet niet al te moeilijk zijn.

www.Gilbeir.tk
Reg. datum: 24 juli 2002

Is er een mogelijkheid om enkele Vlaamse zenders bij de TVgids te zetten ?
BV:

- VTM
- VT4
- Kanaal2
- VRT
- Canvas

.:. www.Gilbeir.tk .:. Onlaajn Diary ;)

mensen mensen hij heeft het over simpel en niet groot hou het daar dan ook bij

laat hem een volledige 3D Game Engine ontwerpen :p

neej ff serieus, maak een tooltje voor: winamp/msn/icq waarmee je makkelijk de skin kan selecteren voor dat programma dus 1 programma waar mee je voor 3 programma's skins kan kiezen

--==funkdafied==--
Reg. datum: 07 maart 2001

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

quote:
ik verwacht niet dat windows een 'bericht' (API call) verzend voor zo'n nutteloze actie.
Dus de enige manier zou zijn om iets te 'intercepten' wanneer ie wil lezen en schrijven naar de HD.

Loves Blue-eyess 4 ever
Reg. datum: 07 januari 2001

quote:
Thanx, ik wilde het verzoek net posten :)

Ow ja, mocht het progje geschreven worden, dan zou het heel mooi zijn als hij leesbewerkingen met groen liet zien en schrijven met rood enzo :)

Gezondheid is belangrijker dan geld
Intel Core i7 2600 @ 4137 MHz (40x106MHz)

xCAT-Industries.nl

Momenteel ga ik mij bezig houden met een MSN plugin met dat log gebeuren, ik weet nog niet precies maar mag niet te moeilijk zijn,
Extensie op de MouseTraveller dat ook je totale aantal toetsaanslagen bijhoudt en eventueel nog meer dingen met totale uptime, idle time ect..ect ... naam van het progsel zal ook wel veranderen dan ;)

Wat betreft TV Gids er ligt een bijna gerede nieuwe versie op de plank alleen weet ik niet ofdat het juridisch verantwoord is om data van een 'nieuwe' bron binnen te trekken namelijk de vanaf de RTL4 site welke van HMG, hierover heb ik nog geen beslissing weten te nemen en zodra noodzakelijk zal ik een beslissing over het wel of niet doorgaan van project TVGids 2002 ...

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

xCAT-Industries.nl

Zoals een uur geleden aangekondigt, er is nu een spiksplinternieuwe versie van de xCAT - Anti-Leech Leecher ... ik raad de huidige gebruikers aan om te upgraden ... er zijn veel veranderen die het programma een stuk gebruiksvriendelijker maken, meer info/download op: http://www.xcat-industries.com/softwareinfo.php?software=19

Wat is de anti-leech leecher? Nou op veel vooral MP3 en Warez sites worden download zogenaamd beschermd met een java applet van anti-leech(.com) je kan hierdoor de echte url's niet zien en alleen via dat kl*te applet downloaden.
Met dit programma kun je de ware URL's met een simpele muisklik achterhalen.

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Reg. datum: 03 juli 2002

Mijn vorige post is een beetje in de vergetelheid geraakt dus ik post hem nog maar een keer:

Ik heb nog wel een idee(sterker nog ik heb dat idee al jaren) en het is vrij makkelijk uitvoerbaar ook denk ik:

Een soort van File Type Manager/guardrian, een programma waarin je aangeeft welke bestandstypes je met welk programma wilt openen en dan een waarschuwing geeft als een ander programma zichzelf als default programma wil installeren. Ik heb wel een paar programmaatjes gevonden die ongeveer zoiets doen maar helemaal super was dat allemaal niet.

Het nut van dit programma ? Ik denk dat iedereen op een gegeven moment wel eens heeft zitten vloeken waarom bestand xyz ineens met programma abc werd geopend ipv met je favoriete player. Vandaar dus filetype guardian.

Trillian heeft trouwens al tijden message boxes waarin staat op welk moment iemand online en offline is gegaan op MSN,ICQ etc.

Bijna vergeten:

Groeten,

Elvis

xCAT-Industries.nl

quote:
Elvis56 schreef op 12 augustus 2002 @ 10:51:
Mijn vorige post is een beetje in de vergetelheid geraakt dus ik post hem nog maar een keer:

Trillian heeft trouwens al tijden message boxes waarin staat op welk moment iemand online en offline is gegaan op MSN,ICQ etc.

Bijna vergeten:

Groeten,

Elvis
Ik ben helemaal geen enkele post vergeten ... ik denk dat je dat denkt omdat ik er niet op reply-ede ... ik geef niet meteen aan ofdat ik er wat mee doe of niet ...

1 + 1 = 3 | Roze heerst!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011