Currently Playing: UT3, DMC4, Halo 3, WoW - XBtag: Kishii PSN: Kishiidotnl
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last
Nieuw Topicquote:PatrickPietens schreef op 20 augustus 2002 @ 21:23:
hier is mijn reply ... eentje voor een website waar ik op dit moment mee bezig ben; dit is de splash (hoewel ik een schijt hekel aan splash schermen heb)...
[...]
't onderstaande beeld is een foto van de groep indezelfde stijl, waarschijnlijk gebruiken voor desktop of iets dergelijks. op http://www2.hku.nl/~patrick/1/site.jpg staat het vervolg op het splash scherm. Deze is echter erg groot, vandaar even de link alleen geplaatst!!!
---
Larkie, een vraag: kom jij uut Grun?!?!?
Erg goed
En jah ik kom uut Grunn
we zien wel dat het talent in het noorden zit
[off]
Nee gewoon een vraag eigenlijk, ik dacht al dat me zoiets bijstond dat je ook uit Groningen kwam, welke opleiding doe je als ik vragen mag!?!?
[/off]
En stuur At Nightfall in, die is echt weer zo geweldig, beter dan de tweede post.
"Het reclamebedrijf is het rijk van steriliteit en middelmatigheid. Je vind er altijd een schijterige chef die spreekt bij de gratie god en die het minste vertoon van lef de kop indrukt." - Olivier Toscani
En inderdaad Groningen, maar nu zit ik ook in Leeuwarden, waar ik ook mijn studie Multimedia volg
Cool, die bestaat toch nog niet zo lang dacht ik!!! Ik ben destijds naar H'sum gegaan, HKU -> DMD, omdat in de buurt niks beters te vinden was. Welk jaar zit je nu???
"Het reclamebedrijf is het rijk van steriliteit en middelmatigheid. Je vind er altijd een schijterige chef die spreekt bij de gratie god en die het minste vertoon van lef de kop indrukt." - Olivier Toscani
Reg. datum: 03 juni 2001
http://users.pandora.be/conspectus
http://users.pandora.be/conspectus/portofolio.html
http://www.dietervanholder.be - fotografie

http://www.ccalan.com/images/ccawall/1152x864wallpapcca.jpg

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Reg. datum: 24 februari 2001
Hij is nog niet af, ben er nog niet helemaal tevreden over.
Ik heb aan mijn vorige ontwerp (met de engel) nog wat takken met klimop toegevoegd. Als jullie die versie ook nog willen zien dan post ik die ook nog wel even (verder niet echt spectaculair veranderd).
Iguana Industries voor mijn creaties!
Mja, ik weet niet ofi k de enige ben, maar...
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...

Eens wat heel anders van mij. Misschien zegt het woord m-maybe... iemand wat?
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
oef, erg mooi db, m-maybe zegt me weinig, kun je er wat over vertellen?quote:Dark Blue schreef op 25 augustus 2002 @ 13:29:
mooie afbeelding
Eens wat heel anders van mij. Misschien zegt het woord m-maybe... iemand wat?Enfin, het is een vrij oude stijl (jaren 60-70), ik heb er mn eigen draai en een vleugje Keith Haring aan gegeven. Het heeft twee manieren van interpretatie, maar dat is voor iedereen weer anders.
hebbie een kwartje voor me?
http://www.cs.unc.edu/~davemc/Pic/Lichtenstein/m-maybe.jpg
hier voor een hele bende in deze stijl: http://www.geocities.com/MotorCity/9204/lstein.htm
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
quote:Dark Blue schreef op 25 augustus 2002 @ 13:29:
[afbeelding]
Eens wat heel anders van mij. Misschien zegt het woord m-maybe... iemand wat?Enfin, het is een vrij oude stijl (jaren 60-70), ik heb er mn eigen draai en een vleugje Keith Haring aan gegeven. Het heeft twee manieren van interpretatie, maar dat is voor iedereen weer anders.
Andy Warhol
En Keith Haring? Bedoel je dat je de vormen wat versimpeld hebt?
Het ziet er iig gelikt uit imho...
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...
Oftewel de hele 'pop-art' cultuur.
Het heeft me eigk nooit veel aangesproken maar nu ik in PSP wat met 'vectors' werk kwam dit zo inene bovendrijven... ik ben blij dat jullie de stijl leuk vinden... misschien eerdaags meer
Dat Keith Haring verwijst naar het figuurtje wat er boven staat, de 'hiding person'. Ik had het tot een mens kunnen maken, maar hield het simpel als een silhouet en nou vind ik het nogal Keith Haring-achtig.
Ik had eerst ook het gezicht met bolletjes ingekleurd, maar dat gaf een overdone-idee aan het geen. Dus het gezicht werd egaal met fades.
anyway, voor de mensen die HK niet binnenkunnen, iemand vroeg om een soepje met een foto.
en dit was na een 45 minuutjes noeste arbeid het resultaat..

ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
Een chinese invalide in een lolstoel is nooit grappig

Weer eens een creatie van mij, same kind of style, different shit. Dit is meer ironisch bedoeld. Nouja, dat kun je aan de titel al een beetje zien...
En ja, ik weet dat de schaduwen van de broek niet perfect zijn... maar ach. De uitstraling klopt tenminste, en de boodschap komt over, denk ik.

Hij is nog beetje kaal, en die blokjes daarboven zijn meer grijs getint dan Wit. Dus dat moet ik nog even aanpassen, maar totzover mij. Nu jullie mening graag
Trouwens, de beschrijving staat links van de titel, dus die lees ik eerst...
Hij is wat leeg. En ik weet niet wat ik me nou bij Warbox moet voorstellen... toch helemaal niet gek als begin, en gedurfd zo oranje/bruin met grijs....
quote:Dark Blue schreef op 26 augustus 2002 @ 20:56:
[afbeelding]
Weer eens een creatie van mij, same kind of style, different shit. Dit is meer ironisch bedoeld. Nouja, dat kun je aan de titel al een beetje zien...![]()
En ja, ik weet dat de schaduwen van de broek niet perfect zijn... maar ach. De uitstraling klopt tenminste, en de boodschap komt over, denk ik.
De schaduwen van de broek kloppen niet echt.
En zo te zien heeft de brave new girl niet echt een kont.
Verder leuke stijl
Ok, nu mijn "creatie". Het slaat echt helemaal nergens op:

When there's nothing more that we can trade, own, steal or sell
When there's nothing whole because we took it apart, just left, moved on
Please forgive us for this human lack of humanity, this evolutionary travesty, this tragedy called Man
quote:Dark Blue schreef op 26 augustus 2002 @ 21:37:
Jammer dat de antialias rond de letters zo 'mja' is geworden... her en der wat zacht, maar toch niet helemaal. Kun je rond dat little box of war misschien de antialias uitzetten?
Trouwens, de beschrijving staat links van de titel, dus die lees ik eerst...
Hij is wat leeg. En ik weet niet wat ik me nou bij Warbox moet voorstellen... toch helemaal niet gek als begin, en gedurfd zo oranje/bruin met grijs....
Ja, ik zag dat AA Probleem ook al beetje, ik heb ander fontje gezocht en die maar gekozen.

Ik ben atm. echt inspiratieloos enzo. Ik weet niks toetevoegen op die kale plek en heb geen een plaatje daarvoor.
Warbox is trouwesn een Warcraft III site enzo (Middeleeus, fanatsie, orks etc.) maar de meeste WC3 sites zijn in de middeleeuse trant, dus i kdacht. flikker 't enes voer de andere boeg, en maak 't wat strakker & moderner. Hopelijk lukt 't
[edit]
Ben wat gaan kloten en heb er dit uitgekregen:

't Is neit veel

dit wordt een logo van een tijdschrift, is het onhandig om een persoon in een logo te verwerken? (maak nooit logo's)
en ik ben nog niet echt tevreden over de hand, iemand tips?
het font en plaatsing van tekst etc. wordt nog anders. Alle opbouwende kritiek welkom.
quote:boppie schreef op 26 augustus 2002 @ 18:30:
yoozer: mooi, alleen het nummerbord is te scherp en het contrast van de persoon iets te hoog. mooi verder
nou, in het origineel was het bord al gesoept, dus kon ik er niet veel mee.. er is iets mis met die kleur als je naar zwartwit gaat, zal wel de jpg compressie zijn. wat betreft de persoon - die in de voorgrond ziet er gewoon zo uit, daar kan ik niets aan doen
het origineel: http://www.xs4all.nl/~enygma/P7250011.jpg (als 't mag)
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last
Dit topic is gesloten.