Hoofdcategorieën
Topicacties

=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 maart 2001

Oude topics:

Topic 534201
Topic 521636
Topic 511174
Topic 502611
Topic 495730
Topic 487504
Topic 479924

De zomer komt eraan dus beginnen we maar met Super Mario Sunshine:

Officiële Nintendo E3 Trailer

http://www.nettendo.com/com/5.jpg
Bad ass Water Mario >:)

Tidbits:
- Princess weer gekidnapped
- Super watersprong
- Nieuwe inwoners (of ander eiland?)
- Maan ster?
- Mario's backpack kan praten?
- Mario heeft onderwater geen waterkanon (waarschijnlijk kan die eraf + er zijn veel meer mogelijkheden dan wij denken)
- Voor het eerst FMV filmpjes in Mario
- Gebruikt 7 memory blocks
- Bowser is terug? In robotvorm?
- Je moet Yoshi eten geven
- Platinum score van Famitsu (38/40)?

alle screenshots zijn gecaptured uit de commercials

http://www.nettendo.com/com/1.jpg

http://www.nettendo.com/com/nozzle.JPG

http://www.nettendo.com/com/4.jpg

Mario commercial A (15 seconden - 1 MB)
Mario commercial A (30 seconden - 2 MB)

Mario commercial B (15 seconden - 1 MB)
Mario commercial B (30 seconden - 3 MB)

Filmpjes (gamesmania.de)

1 (3 MB)
2 (4 MB)
3 (3 MB)
4 (5 MB)
5 (4 MB)
6 (2 MB)
7 (3 MB)

Legend of Zelda

Filmpjes (gamesmania.de)

1 (4 MB)
2 (2 MB)
3 (3 MB)
4 (2 MB)

Eternal Darkness

Reviews:

Gamespot (cijfer: 9,4)
IGN (cijfer: 9,6)
Gaming-age (cijfer: A)
Xengamers (cijfer: A) en vorige maand zeiden ze nog in een Preview dat het spel crap was.. riiiiight :P

Trailer 2 (7 MB)

Eternal Darkness Footage 26 minuten - 70 MB (SPOILERS)
bevat (op volgorde):
- Trailer 1
- Trailer 2
- Bootup screen Eternal Darkness
- Intro filmpje
- Ingame beelden van characters die nog niet zijn aangekondigd dus downloaden op eigen risico
- ED teaser

Metroid Prime

Metroid filmpje 1 (15 MB)
Metroid filmpje 2 (12 MB)

Fzero

Fzero 1 footage (9 MB)
Fzero 2 footage (18 MB)

Beach Spikers (Sega) Hmm...

Trailer 1 (14 MB- Japans)
Trailer 2 (8 MB- Engels)

Need For Speed: Hot Pursuit 2

Trailer 1 (12 MB)
Trailer 2 (5,7 MB)

Most wanted games volgens famitsu:
quote:

1. Super Mario Sunshine (GC)
2. Zelda (GC)
3. Star Ocean 3 (PS2)
4. Biohazard 0 (GC)
5. Kamaitachi no Yoru 2 (PS2

Kort nieuws:
• Nintendo's nieuwste game: Giftpia (ingame beelden - 3 MB)
E3 Barbarian Trailer Prachtige muziek trouwens
Topgun: Combat Zones Trailer (5 MB)
E3 Die hard Trailer (10,4 MB)
Interview met de makers van Die Hard zeer interessant
Rally Fusion trailer (4 MB)
Super Monkey Ball 2 Trailer (25 MB)
Starfox adventures filmpje (14 MB)
• Paar dagen geleden aangekondigd, download hier de Rainbow Six: Raven Shield trailer
• Factor 5 is bezig met een nieuwe game die optimaal gebruik zal gaan maken van het paarse doosje.
• StarFox gebruikt 3 mem. blocks
• Freeloader komt nu officieel ergens in Q3 uit (juli-augustus-september)
• Gaat Zelda Gamecube: The Legend of Zelda: The Legend Reborn heten?
• Voor de pikmin fans, http://www.nintendo.co.jp/ngc/gpij/lovesong/index.html --> wacht tot de pagina geladen is en klik op de gele knop
• Niet alleen komen er demodics in Japan, maar op 19 juli (release SMS) plaatst Nintendo ook kiosken in alle winkels van toys R us.
De volgende games zullen dan speelbaar zijn: Zelda, Metroid Prime, Mario Party 4 en Star Fox adventures. Nu europa nog :)
• Super Smash bros. is 1 miljoen keer over de toonbank gegaan in noord-amerika en 1.1m keer in Japan.
• Gamecube hardware is 2.23 miljoen keer over de toonbank gegaan in noord-amerika en 1.57m keer in Japan
• Komt er dan nooit een eind aan het beruchte Rare gerucht?

http://www.nintendo.co.jp/n01/n64/software/nus_p_nalj/smash/flash/0222/ending_all/kirby_360.jpg

A dream that will come true is not a real dream.

curb surfer
Reg. datum: 14 april 2000

1st!

:P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

zo das een hoop voorbereidng geweest

2e :)

meteen maar ff alle filmpjes binnen aan het halen :)

edit de nfs filmpjes zijn er niet meer ik krijg een 21 kb groot filetje die als ik em opstart zegt dat de filmpjes van de server verwijderd zijn :)

You! Cake or Death?
Reg. datum: 14 april 2002

vette info
job wel done Ds :)

What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?

Reg. datum: 18 november 2001

NIce... maar mijn volgende games word: Zelda en een mario spel :)

te huur ....

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Nice gedaan, ds!

Zo, ook weer ff een bookmark toegevoegd voor mijn favo Nintendo-topic op GoT. :)
You! Cake or Death?

waar blijft Rare met al hun info...

ik wil IETS zien van PDzero...

maar jammergenoeg zal dat nog wel een jaartje duren

What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?

Reg. datum: 22 maart 2002

Mooie post!

Zelda!!!

Ah mooie intro nice done :)
Kwam er meteen achter dat ik nog een paar filmpjes niet in mijn collectie had >:)

Trouwens ik zag dat Eternal Darkness Dolby Pro Logic II ondersteunde.
Betekend dat hij dan ook Dobly pro logic I en II aan kan of alleen II.
Ik heb namelijk op mijn decoder alleen maar Dolby Pro Logic I.

:? :?
Reg. datum: 26 oktober 2001

quote:
Op donderdag 11 juli 2002 00:31 schreef Elroy het volgende:
Ah mooie intro nice done :)
Kwam er meteen achter dat ik nog een paar filmpjes niet in mijn collectie had >:)

Trouwens ik zag dat Eternal Darkness Dolby Pro Logic II ondersteunde.
Betekend dat hij dan ook Dobly pro logic I en II aan kan of alleen II.
Ik heb namelijk op mijn decoder alleen maar Dolby Pro Logic I.

:? :?
Ik heb Rogue Leader gespeeld en die ondersteunde ook gewoon Dolby Pro Logic I. Dus ik neem aan dat ED dat ook doet.

Tijd voor iets nieuws
Reg. datum: 01 december 2001

De link naar de Eternal Darkness movie van 70 Mb doet het niet meer, die file is niet meer aanwezig. Kennelijk deed die file aan aanslag op zijn datatransfer limiet.

Weet iemand een andere plek waar je deze movie kan downloaden?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Princess Mononoke en GC 0WN3N
Reg. datum: 24 november 2000

Erg mooie intro dS , klasse :)

~=(-SpEcZ-)=~ ||| KroewMeb@H @ MoDzone.be

Passion for Christ

Wat geeft de gc nou meerwaarde aan een xbox of ps2? ff serieus bedoelt trouwens, heb sinds een paar dagen een xbox en ben er zo enorm tevreden mee, echt waar, een prachtig apperaat. Maar ik zie dat hier op GoT de gc nog veel populairder is als de xbox, why?
Reg. datum: 06 maart 2001

Tja, al die tweakertjes hier die al deze geile filmpjes downloaden.. dan willen er nog wel eens enkele links down gaan. Misschien dat Yamauchi die files kan mirroren? (ED en NFS?) :)

Die filmpjes van EA zijn trouwens vervangen door een nepfilmpje van 20 KB ofzo, echt lame. Typisch EA weer, de zoveelste blunder van hun. BOYCOTT EA! :)
quote:
Wat geeft de gc nou meerwaarde aan een xbox of ps2? ff serieus bedoelt trouwens, heb sinds een paar dagen een xbox en ben er zo enorm tevreden mee, echt waar, een prachtig apperaat. Maar ik zie dat hier op GoT de gc nog veel populairder is als de xbox, why?

Goeie vraag, kan een leuke discussie worden.

Ik denk eerder dat de meeste tweakers al een PC hebben (nofi). Dat is iig wel mijn reden. PC in een box met allemaal PC games zoals Halo, Breed, Unreal Tournament etc, daar heb ik geen interesse in en het draait immers om de games. Zulke games speel ik wel op mijn PC.

De paradepaardjes van de PS2 komen ook op de PC: MGS2, GTA3 etc. Enige nadeel is het wachten maar ik heb alle tijd.

De games van de Cube komen daarentegen niet op de PC, om die reden heb ik voor de PC-CUBE combo gekozen. Bovendien wil ik natuurlijk niet de Nintendo games missen dus die keuze was snel gemaakt.

En om nu een Xbox te kopen voor de overige middelmatige games (ben Nintendo kwaliteit gewend) zoals Gotham racing, JSRF etc zie ik ook niet zitten, dat vind ik weggegooid geld.

Ik snap ook absoluut niet waarom men zegt dat de PC's en Consoles niet met elkaar concurreren want dat doen ze zeker wel. Het maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, zolang je zelf maar plezier hebt met wat je speelt. Dat is het belangrijkste.

A dream that will come true is not a real dream.

Princess Mononoke en GC 0WN3N
Reg. datum: 24 november 2000

Ik heb voor de GC gekozen om deze redenen :

-Nintendo levert kwaliteit , en zorgt er voor dat hun games en consoles gewoon goed zijn

-Nintendo verrast altijd , kijk maar naar Super Mario Sunshine , we weten er veel van maar eigenlijk nog niks !

-De Cube is hardwarematig superieur aan de twee anderen

-De Cube is klein , en dus goed verplaatsbaar

-Cube-games zijn non-PC games , dus echte fun games die je speelt voor de leut . Pikmin lijkt uber kiddy , maar het is echt een tactisch spel wat veel planning vergt in de latere levels

~=(-SpEcZ-)=~ ||| KroewMeb@H @ MoDzone.be

Loser For Life

aaaaargh why why why?
quote:

As if getting the games released earlier wasn`t enough...

According to Famitsu, playable kiosks will be appearing in 124 Toys `R Us stores across the country one July 19th. The games will be Star Fox Adventures, Mario Party 4, The Legend of Zelda and Metroid Prime.

July 19th? Rings a bell.

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Discothéque! Boom cha!
Reg. datum: 26 oktober 2001

trouwens die score van famitsu word ook bevestigd op:

cube europe

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Reg. datum: 03 juni 2002

Heb gister Supermonkeyball maar gehaald. In het begin zat ik zo van nou leuk. Is iedereen hier nou zo van ondersteboven? Totdat ik erachter kwam dat ik het de hele avond heb lopen spelen en dat ik daardoor vergeten was om eten, zodat ik bijna van me stokkie ging van de honger :). Toen ging ik toch ff nadenken en kwam ik tot de conclusie dat het toch wel een geinig spelletje is..Het enige nadeel vind ik als je een vet moeilijke stage hebt gehaald krijg je nou niet echt een beloning. Dan ga je gewoon bruut door naar een nog moeilijkere stage. Maar goed that's life ;)
b.t.w: spiderman op superhero niveau is echt supermoeilijk :(

You! Cake or Death?

quote:
Op donderdag 11 juli 2002 08:02 schreef Phusebox het volgende:
aaaaargh why why why?
[..]
ik snap het niet helemaal :?

Reg. datum: 02 juni 2001

Coole opening ds !! Staat weer genoeg informatie in om iedereen weer een tijdje zoet te houden... :)

Iedereen gisteren die reportage gezien over geweld in games? Zouden ze ooit alles afschaffen van games hebben wij geluk, want op de cube komen toch alleen maar 'kiddy' games uit.. >:) Maar ff serieus.. 'k vond 't allemaal nogal opgeblazen hoor.. beetje té overdreven.. :Z

Webbie @ NmQ.nl

Alle cliché's van geweld in games komen weer op.
Het ene onderzoek wijst uit dat je er agressief van wordt, de andere bewijst juist het tegen deel.
De ene professor zegt dat je hersenen er minder op worden, dat je sneller agressief wordt en minder sociaal in de omgang bent en de andere weer precies het tegendeel.
Dat bedoelde ik al met mijn eerste post... Al die dliche-matige onderwerpen als geweld in games, alle negatieve uitslagen van test worden genoemd.
Maar de mooie dingen van het gamen (eigenlijk alles) laten ze maar achterwege. En die mooie dingen zijn toch juist de redenen waarom iedereen gamed >:)

.::. Webbie @ NmQ.nl .::. Bezoek ons dit najaar @ NmQ.nl .::.

Reg. datum: 26 februari 2002

Woei, ik houd niet van first person shooters, maar Metroid Prime ziet er toch wel ubergeil uit zeg.
0x5f3759df
Reg. datum: 08 februari 2000

hey cool.. 8 alweer :)

ow.. als die site datalimiet heeft kan ik ze straks wel mirror'en .. maar zo te zien hoeft het niet echt.

ik ben ff al die filmpjes kijken =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Reg. datum: 30 augustus 2001

@ NmQ.Thijs: Jij ook hier? :P :) Alleen wat heeft dat met het topic te maken? =]
@ saabracer: :P hoever ben je nu??? :)

@ all: IK HEB NU EINDELIJK SMB ADVANCE UITGESPEELD B-) B-) :9~

edit:

Waar blijven de stats? :P

Reg. datum: 04 april 2000

First of all nice intro ds :)

Ik heb ffies een vraaggie voor jullie...

Aangezien in amerika de spellen eerder uitkomen ( :( ) wil ik graag importeren (Ik weet dat ik die Freeloader nodig heb en dat hij pas in augustus uitkomt).

Maar nu zoek ik dus goede import winkels/websites. Alle websites die ik tegenkom kan je alleen met creditcard betalen en tsja die heb ik niet :). Dus post ffies alle goede webshops in dit topic.

Btw ds hoe krijg jij in ssbm meer dan 400 meter in die homeruncontest ?? Ik blijf steken op de 200 meter :(.

Playstation3 | Panasonic 42pz85

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: