Ik heb net Sony gemeld met de vraag voor opheldering.

Het lijkt er op dat ik nog te positief was met mijn 1 oktober...quote:
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank om het SonyEricsson Contact Center te contacteren.
Betreffende uw case, zouden wij U graag willen informeren dat
Antwoord:
De P800 wordt eind oktober 2002 op de Nederlandse markt verwacht.
Wij beschikken niet over enige prijs informatie.
http://www.sonyericsson.com/p800
Met vriendelijke groeten,
Aarzelt u niet om ons te contacteren indien u verder nog vragen heeft. U kan ook altijd een bezoek brengen op onze website www.sonyericsson.com. Ons Contact Center kunt u bereiken via email, support.nl@consumer.ericsson.com of per telefoon op het nummer +31 900 8998318 (10¤cpm)
Dat hadden we nog niet door nadat je het al 100x hebt gezegdquote:
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia | Helia Buikdansen |
Eind oktober alweer 
Weet iemand toevallig als je zo'n foon uit Azie haalt of deze dan hier gewoon te gebruiken is (kwa taal (engels) simkaart en netwerk? Kreeg net zo eens wat info over de prijzen van telefoons daar, maar een 7650 kost daar net 500US$, tegen 750 euro hier....
Weet iemand toevallig als je zo'n foon uit Azie haalt of deze dan hier gewoon te gebruiken is (kwa taal (engels) simkaart en netwerk? Kreeg net zo eens wat info over de prijzen van telefoons daar, maar een 7650 kost daar net 500US$, tegen 750 euro hier....
het nadeel van een buitenlandse versie is dat de software niet ingestelt is op de nederlandse taal.
ik had een us ipaq, en die vulde dus niet mijn woorden aan. en dat is toch heel onhandig.
check dus eerst of je de language files/dictionary kan overzetten c.q. aanpassen.
ik weet ook niet hoe makkelijk het is om een import te verzekeren (lijkt mij wel handig)
ik had een us ipaq, en die vulde dus niet mijn woorden aan. en dat is toch heel onhandig.
check dus eerst of je de language files/dictionary kan overzetten c.q. aanpassen.
ik weet ook niet hoe makkelijk het is om een import te verzekeren (lijkt mij wel handig)
Reg. datum: 09 augustus 2002
Reg. datum: 09 augustus 2002
quote:LuCarD schreef op 12 augustus 2002 @ 14:10:
[...]
Het lijkt er op dat ik nog te positief was met mijn 1 oktober...![]()
Ik had ook iets soortgelijks met de voorganger de Ericsson R380, die zou eerst eind 99 uitkomen toen begin 2000 en uiteindelijk werd het eind 2000. Ik was destijds zo pissed-off dat ik maar (als eerste in NL) een sony z5 gehaald had.
Mijn point met dit verhaal: het kan nog wel eens wat langer gaan duren dan een maand vertraging. Maar ik heb goeie hoop dat het bedrijf wat volwassener geworden is aangezien ik mijn palm5 wil vervangen en de aanschaf van een imode toestel overweeg.
Bescheidenheid is voorbehouden aan mensen met bescheiden capaciteiten
Heb ook eindelijk antwoord ontvangen op m'n vraag...
nog ff wachten dus...quote:Beste Thomas,
Dank je wel voor je interesse in de Sony Ericsson P800. Zoals het er nu naar uitziet zal deze multi media telefoon begin van het vierde kwartaal in de winkel verkrijgbaar zijn. De prijs is nog niet vastgesteld, maar als je rond de EUR 900,- aanhoudt, heb je een aardige indruk van de prijs. Dit is natuurlijk zonder de subsidie van een operator. Dus het kan alleen nog maar meevallen.
Ik weet niet of je de speciale P800 mini site al hebt bezocht, anders is dat zeker de moeite waard. www.SonyEricsson.com/p800
Met hartelijke groeten,
Harold de Kort
wow, 900 euro. das wel erg veel geld 
max subsidie ie 300 euro, dus dan moet je nog 600 euro dokken
max subsidie ie 300 euro, dus dan moet je nog 600 euro dokken
Reg. datum: 28 december 2001
Ik had ook een mailtje gestuurd tijdje geleden...net antwoord ontvangen.
Antwoord:
Wel vaag dat ze nu opeens geen prijs informatie meer hebben
Antwoord:
Wel vaag dat ze nu opeens geen prijs informatie meer hebben
Lol, die prijs weten ze maar al te goed, en nog een ding is zeker dat ze daar serieuse winst op maken.
Ze willen je gewoon niet afschrikken.
Je kan em vergelijken met de nokia 7650 die btw superslechte kwaliteit van foto's heeft (zelfs de communicam op t68i is beter) en deze kost zo'n 800Euro. Ik denk dat de p800 rond deze prijs zal liggen.
Ze willen je gewoon niet afschrikken.
Je kan em vergelijken met de nokia 7650 die btw superslechte kwaliteit van foto's heeft (zelfs de communicam op t68i is beter) en deze kost zo'n 800Euro. Ik denk dat de p800 rond deze prijs zal liggen.
(¯`·._(¯`·._(¯`·._( http://gizmoke.blogspot.com ..... :p
Dit toestel is echt GEWELDIG! Hij heeft ongeveer alle functies die je maar kan wensen is relatief nog erg klein ook! Het leuke vind ik ervan dat ik strax zonder zonder duur KPN abo toch lekker kan Imoden via een GRPS abo van BEN. Nu maar hopen dat hij snel uitkomt want ik kan niet w8en!
http://www.nuleurohosting.nl goedkope hosting
http://esato.com/phones/?phone=26&cp=33
voor een overzicht van nokia 7650 en Deze sony...
sony mooier vind ik en misschien wel belangrijker, doet langer met zijn batterijen
voor een overzicht van nokia 7650 en Deze sony...
sony mooier vind ik en misschien wel belangrijker, doet langer met zijn batterijen
[ The System ] - [ RendezVous ] - [ MIER ] - Mijn Monster Specs - Tweakers.net Profiel
Is dat zo, Proggy? Ik heb I-mode, en betaal 3 euro per maand alleen al voor de I-mode portal. Kan me niet voorstellen dat deze toegankelijk is voor Ben gebruikers 
I-mode is specifiek voor KPN. Met een Ben GPRS abonnement kun je alleen WAP-sites bekijken, of inbellen met een laptop of PDA. De P800 heeft wel een ingebouwde minibrowser, maar die is niet voor I-mode geschikt.
Weet trouwes iemand wat die Sony DUO Memory Sticks kosten ? Ik weet alleen dat de grootste "normale" Memorystick (128 meg) van Sony al iets van rond de 140 EURO kost...de DUO's zullen wel een eind duurder zijn gok ik zo
.
Ik vind het namelijk erg interessant wat het geheugen voor dit foontje kost aangezien je daar je MP3's, plaatjes en filmpjes op kwijt moet kunnen.
Die meegeleverde 16 (+12) meg heb je natuurlijk zo vol staan, bij Sony(Ericsson) zijn ze ook geen
Ik vind het namelijk erg interessant wat het geheugen voor dit foontje kost aangezien je daar je MP3's, plaatjes en filmpjes op kwijt moet kunnen.
Die meegeleverde 16 (+12) meg heb je natuurlijk zo vol staan, bij Sony(Ericsson) zijn ze ook geen
Heb de concurrent gezien 7650, in plastic wel te verstaan, maar toch werkelijke grootte, het is maar een lomp ding
no comment
quote:haas schreef op 19 augustus 2002 @ 19:26:
I-mode is specifiek voor KPN. Met een Ben GPRS abonnement kun je alleen WAP-sites bekijken, of inbellen met een laptop of PDA. De P800 heeft wel een ingebouwde minibrowser, maar die is niet voor I-mode geschikt.
Ja en nee, I-mode is inderdaad specifiek voor KPN maar alle prive of gratis I mode sites zijn gewoon bereikbaar via ELKE internet verbinding dus ook bij jou thuis. Er zijn echter sites die eerst controleren of je browser imode (C-HTML) ondersteunen zoals op http://i.webwereld.nl. Zo kun je dus ook via een BEN GPRS verbinding die je kunt leggen met de browser op je SonyEricsson P800 Die CHTML (DUS I-MODE!!!) ondersteunt ook gewoon imode pagina's lezen indien deze sites gratis beschikbaar zijn en niet afhankelijk van het KPN netwerk!
Ik heb dit trouwens ookal kunnen proberen op een andere I-mode compatible telefoon met een BEN GPRS netwerk dus ik loop niet slap te lullen
net terug uit frankrijk, bij de franse phonehouse werd de P800 in hun blaadje aangekondigd voor september 2002

Reg. datum: 22 mei 2002
Ik vraag me af wat je met zo'n ding moet. 99,9 % van de gebruikers wil hem alleen maar hebben en verstuurd er crap mee: bandbreedtevervuiling. Mij kan het niks schelen. Ik verdien er geld mee, want wij leveren de displaymodules voor deze dingen. De camera die hier inzit is de grootste rotzooi die ik ooit gezien heb. Bekijk zo'n plaatje eens via je PC. Je gaat huilen.
Reg. datum: 08 mei 2002
Reg. datum: 08 mei 2002
de prijs is nu officieel bekend, en deze zal rond de 750 a 770 euro gaan liggen in de internetwinkels. In de gewone winkels (belcompany en t-for-telecom) zal die dus 100,00 euro duurder zijn! Dan zijn jullie nu ook verlost van deze vraag!
www.gsmdealer.nl
Waarom post je het danquote:Willem666 schreef op 20 augustus 2002 @ 13:59:
Mij kan het niks schelen.
Er is lijkt me ook niemand die verw8 dat je met zo'n cameratje geweldige plaatjes kan maken zoals op een dure digitale camera. Deze plaatjes zijn bedoelt om ze te versturen of af te beelden om telefoon met veel lagere resoluties en daar is deze camera geschikt genoeg voor.quote:Willem666 schreef op 20 augustus 2002 @ 13:59:
De camera die hier inzit is de grootste rotzooi die ik ooit gezien heb. Bekijk zo'n plaatje eens via je PC. Je gaat huilen.
Proggy wijzigde dit bericht 21-08-2002 11:25 (0%)
Reden: Typo's
quote:gsmdealer schreef op 20 augustus 2002 @ 22:06:
de prijs is nu officieel bekend, en deze zal rond de 750 a 770 euro gaan liggen in de internetwinkels. In de gewone winkels (belcompany en t-for-telecom) zal die dus 100,00 euro duurder zijn! Dan zijn jullie nu ook verlost van deze vraag!
Tjonge erg veel geld maar zeker de moeite waard! Ik vraag me alleen af ik het toestel wel meteen moet aanschaffen en niet eerst nog even moet w8en op de ervaringen van gebruikers......
I WANT HIM NOW!
quote:Er is lijkt me ook niemand die verw8 dat je met zo'n cameratje geweldige plaatjes kan maken zoals op een dure digitale camera. Deze plaatjes zijn bedoelt om ze te versturen of af te beelden om telefoon met veel lagere resoluties en daar is deze camera geschikt genoeg voor.
Lijkt me idd niet dat mensen verwachten dat de kwaliteit top is...maar persoonlijk zou ik het toch wel fijn vinden als de foto'tjes die je maakt er op je PC ook redelijk uitzien. Zal nooit superkwaliteit zijn met een resolutie van 640*480 maar het gaat om het idee
* wil wel eens een voorbeeldje zien tegen de tijd dat mensen um gekocht hebben
Ik vind het op zich toch wel belangrijk dat je het camera'tje fatsoenlijk kan gebruiken...want hij zit er toch in
De Samsung heeft een TFT scherm. Veel betere kwaliteit. De SonyEricsson waarschijnlijk een CSTN scherm. Daar zit nogal kwaliteitsverschil tussen. TFT is velen malen beter, CSTN is voor de low-budget markt. Echter Samsung probeert een deel van de markt in te pikken door TFT te leveren voor de prijs van CSTN. Samsung verdient niet veel (of legt zelfs bij) op hun telefoontjes. Tja, het is een policy natuurlijk....
...even over cameraatjes. Die zijn of van Panasonic of Fujitsu. De resolutie is CIF kwaliteit, de helft van VGA. De plaatjes die met deze camera's gemaakt worden zijn 100% crap. op een telefoon zien ze er goed uit, omdat de resolutie van zo'n scherm ook beperkt is. "Wij" zijn bezig met een betere. Uiteindelijk zal het over een paar jaar streaming video (mpeg4) geven in een mobiel.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.