Hoofdcategorieën
Topicacties

Het grote Ericsson P800 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 juli 2000

Woh werkelijk schitterende telefoon/PDA! Ongelooflijk gewoon..

Hoge schermresolutie en dergelijke ook.

* ArthurS ruikt een opvolger voor zijn Ericsson T39m/Palm m505 combo

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Ben© Tweaker

Enig idee wat de advies prijs ervan is ?

about=blank

hey
Reg. datum: 07 juli 2000

Zie er heel strak uit, zou die MMS/SD kaartjes kunnen hebben?
Is er al bekend wat de resolutie is van dat ingebouwde cameratje? (zal wel 320x240 zijn of nog minder, maar 'k hoop op 640x480).

Ik vind dat Nec I-Mode ding echt helemaal nix, maar deze ziet er gruwelijk uit... :9~

I don't discriminate, I just hate everyone equally

Reg. datum: 21 februari 2001

Nog leuker, 800x600 zelfs: The camera is capable of taking pictures at a resolution of 800 x 600 pixels, and offers color depths up to 24-bit. Bron: Infosync.no

By the way vette kans dat als er al verwisselbaar geheugen inkomt, dat het Sony's MemoryStick is. Alsof het toestel niet genoeg gaat kosten :(, al is ie dat waard, zo te zien :9~ :9~

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Hulde aan PIM
Reg. datum: 24 september 2001

Goed :) here we go!

Ik heb wat informatie weten te achterhalen

Het cameratje achter op het toestel zal wellicht 800x600 ondersteunen

Er zal 99% zeker een memory stick slot voor sony aanwezig zijn. Waarom ik kan nu een heel verhaal vertellen, even kort alles gaat steeds meer en meer om geheugen en multimedia schreeuwen, .. sony en ericsson zou erg dom zijn niet mee te liften op deze hype, ... als ze een toestel maken zonder uitbouwings mogelijkheden dan sterft het snel aan een stille dood,

De kosten van het toestel zal om en de 800euro (incl btw) gaan kosten, met abbo heb ik geen idee!

Het toestel zal heel misschien voorzien zijn van een mp3 speler. (niet zeker ivm capaciteit)

De standytijd zal huge zijn, iets meer dan 400 uur, en 700 minuten gespreks tijd, incl gebruik van pda! das erg goed

Er zitten polyfonic beltonen in!, .. heb ik nu ook in mn imode, is erg leuk

en de kleine dingen natuurijk zoals, bluetooth, mms, sms, calendar, I-mode, wap .. alles zit er in. :) overcompleet!

[b]En dan nu de klap op de vuurpijl, .. als het goed is wordt dit toestel over 28 dagen released in engeland, wat betekend dat het nog maar 2 maanden duurt voordat ie in NL is! goed nieuws dus[b]

Do you have style? Drive Stilo :) it rules- Check het officieele Dedicated Fiat Stilo Forum - || http://www.infonauta.it/motori/immagini/fiat/stilo.jpg

hey
Reg. datum: 07 juli 2000

quote:
Op woensdag 22 mei 2002 02:23 schreef Maestro- het volgende:
Nog leuker, 800x600 zelfs: The camera is capable of taking pictures at a resolution of 800 x 600 pixels, and offers color depths up to 24-bit. Bron: Infosync.no

By the way vette kans dat als er al verwisselbaar geheugen inkomt, dat het Sony's MemoryStick is. Alsof het toestel niet genoeg gaat kosten :(, al is ie dat waard, zo te zien :9~ :9~

Nice, 800x600 :P
Alleen wel minder van die MemorySticks (Maar tis SonyEricsson tenslotte)

I don't discriminate, I just hate everyone equally

Paulus de DOS-kabouter

Weet er nu iemand al infeite of er definitief een MP3-speler opkomt? Indien dit niet zo is, zou men dan later hem kunnen uitbreiden tot MP3-speler?

AMD Athlon XP 1800+ @2001 Mhz | Asus A7V8X-X | ATI Radeon 9600 Pro | WD 100GB WD 250GB Maxtor 40GB Seagate 200 GB | Plextor 716A | Logitech Cordless Desktop Optical | Creative Audigy Player | Acer TravelMate 800LCi | Acer TravelMate 8104 WLMi

TurboCharged Supra Driver
Reg. datum: 05 juni 2001

Is dat klepje niet enorm kwetsbaar ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Je...
Reg. datum: 11 december 2000

Even een schop omdat:

Over iets meer dan een week de release in Engeland is er nog wat meer over bekend qua prijs?

K vind het echt DE telefoon.

Prijs is iets van 759 ¤ maar dat is denk ik (hoop ik) een adviesprijs van SonyEricsson.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Ff testen hoe lang een onderti

Mooie telefoon alleen geef ik toch de voorkeur aan een losse telefoon en PDA. Ik hoop echt dat dit ding een succes wordt, want SonyEricsson verdient gewoon veel meer waardering. Ze zijn op dit moment echt de pioniers op mobiele-telefoongebied.

Btw, ik hoop dat deze telefoon snel komt (als ie ooit uitkomt)!!

http://www.mobil.se/bilder/temp/sonyericsson.jpg

http://www.infosatellite.com/images/articlepics/sonyericsson_prototype_2.jpg
It's a Henry!
Reg. datum: 10 mei 2002

Deze tel. verdiend idd meer waardering. de topic starter is blijkbaar te lui om ff Sony ervoor te zetten

3210 | J5 | 3330 | T200 | T68i | 6610 | 6230 | 6170 | 6230i | 3120 | S200 | 6233 | 6300 | E51

Reg. datum: 10 september 2001

alleen die ingebouwde camera is natuurlijk bagger!

quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:18 schreef Mooooody het volgende:
alleen die ingebouwde camera is natuurlijk bagger!
Goed genoeg om degelijke foto's te maken die je kunt MMSen lijkt me

quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:19 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Goed genoeg om degelijke foto's te maken die je kunt MMSen lijkt me

ja, maar dan houdt het wel op...

en om alleen daarvoor een camera in te bouwen die de prijs behoorlijk drukt, is misschien een beetje dom...

quote:
Op woensdag 12 juni 2002 15:35 schreef Mooooody het volgende:

[..]

ja, maar dan houdt het wel op...

en om alleen daarvoor een camera in te bouwen die de prijs behoorlijk drukt, is misschien een beetje dom...
Naja, de prijs valt toch nog wel mee? Verwacht wordt dat ie rond de 600/700 euro wordt. Daarvoor heb je dus een PDA/telefoon combo en een ingebouwde camera! Dus erg veel duurder wordt ie er niet van :)

quote:
Op donderdag 13 juni 2002 08:45 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Naja, de prijs valt toch nog wel mee? Verwacht wordt dat ie rond de 600/700 euro wordt. Daarvoor heb je dus een PDA/telefoon combo en een ingebouwde camera! Dus erg veel duurder wordt ie er niet van :)

nou ik vind 700 euro (als in 1550 piek!) best veel geld :z

je hebt al een goede foon voor 225 euro (bijv. ericsson T65) en pda's met kleurenscherm kun je kopen voor 125 euro (palm IIIc), dan hou je nog 350 euro over om een échte digicam te kopen (Canon A40 met 64 MB CF zelfs)

ik wil alleen ff aangeven dat deze foon niet echt aantrekkelijk zal zijn om te kopen (voor mij althans)

Tja, maar dan kun je niet MMSen, loop je met een rugzak te sjouwen etc. Ach, het komt allemaal neer op persoonlijke voorkeur :)
Reg. datum: 11 februari 2002

Er is bekend gemaakt dat de p800 niet werkt met de sony memory stick (wat ik trouwens echt dom vind :r ) je zou toch denken sony ericsson komt met 1 met een memory stick.

hij word standard geleverd met 12 mb en na mijn weten kun je het niet uitbreiden:(

al met al vind het best klote!

Gsm Tweaker

Webwatcher
Reg. datum: 29 februari 2000

quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 19:07 schreef Gsm_Tweaker het volgende:
Er is bekend gemaakt dat de p800 niet werkt met de sony memory stick (wat ik trouwens echt dom vind :r ) je zou toch denken sony ericsson komt met 1 met een memory stick.

hij word standard geleverd met 12 mb en na mijn weten kun je het niet uitbreiden:(

al met al vind het best klote!
dan check hun website maar even :)

My eye can see everything. :) | Ben er even niet laat een bericht achter na de piep

Reg. datum: 07 maart 2002

quote:

Q3, zelf hoop ik binnen nu en een maand, maar dit zijn verwachtings data's als je kijkt naar nokia 6750: Uitgesteld tot nader order

ik las gisteren in een belcompany krantje dat de 7650(dat was 'm volgens mij) deze zomer verkrijgbaar zal zijn en de p800 eind 2002.

Reg. datum: 09 december 2000

quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:23 schreef ErectionJackson het volgende:
Mooie telefoon alleen geef ik toch de voorkeur aan een losse telefoon en PDA. Ik hoop echt dat dit ding een succes wordt, want SonyEricsson verdient gewoon veel meer waardering. Ze zijn op dit moment echt de pioniers op mobiele-telefoongebied.

Btw, ik hoop dat deze telefoon snel komt (als ie ooit uitkomt)!!

[afbeelding]

[afbeelding]
Welke type is dit?

Reg. datum: 20 juni 2001

De Memorystick komt er zeker in.

Ik vind het jammer dat de camera erin zit omdat dit enorm tenkostte gaat van de dikte van het toestel. Het hand de camera een stuk handzamer gemaakt als de toetsel een camera had aan een van de zijkanten was hij een stuk handbaarder geweest, maar was het foto nemen erg lastig geweest.

Die prototypes die hierboven staan zijn echt bloedje geil. Ja als je relatie een beetje verrot gaat ga je zelfs telefoontjes geil vinden. :P

Weet iemand overigens al wanneer deze telefoon uitkomt. Ik zou eigenlijk aan het einde van deze maand een T100 kopen, maar ik wil wel een maandje wachten voor dit dingetje.

Life is to short to spend behind your keyboard.

quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:05 schreef tijsco het volgende:ik las gisteren in een belcompany krantje dat de 7650(dat was 'm volgens mij) deze zomer verkrijgbaar zal zijn en de p800 eind 2002.
Die hebben het hoogst waarschijnlijk fout. Maar wie vertrouwt er nou info van de belcompany?

Siemens SX1, Pentax Optio S

quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 13:51 schreef Kit-Lin het volgende:

[..]

Welke type is dit?
Prototype ;)
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:13 schreef Ganymedus het volgende:
Weet iemand overigens al wanneer deze telefoon uitkomt. Ik zou eigenlijk aan het einde van deze maand een T100 kopen, maar ik wil wel een maandje wachten voor dit dingetje.
Die heeft dacht ik niet eens GPRS en Ir/Bluetooth. Kun je idd beter de t68i of p800 halen
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:26 schreef middelkoop het volgende:

[..]

Die hebben het hoogst waarschijnlijk fout. Maar wie vertrouwt er nou info van de belcompany?
Idd, stelletje knurften daar :+
Webwatcher
Reg. datum: 29 februari 2000

Ik heb leuk nieuws:

All big german distributors have confirmed today that they will send out the Sony Ericsson P800 to the shops into week 29 (15th to 21st July). The argument for that is the release of the Nokia 7650 next week, so SE decided to release the P800 earlier than planned.

Dit las ik net op een ander forum.

http://www.threegmobile.net/gallery/sonyericssonp800/q16.jpg

My eye can see everything. :) | Ben er even niet laat een bericht achter na de piep

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: