Gathering of Tweakers

Quicksearch
na nog geen 2 weken na de launch is er dan deel 3 van dit topic

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Reg. datum: 01 november 2001

Yeaah, gamecube roels. ga hem kopen.

San Andreas speler :)

Ok, dan gaan we hier maar verder.

AMD Athlon XP 2800+ -- PlayStation 2 -- GameCube -- Super Nintendo -- PSP -- GameBoy Advance SP

Voortaan even wachten totdat we in de buurt van de 1000 posts zitten en niet als we op de 945 posts zitten een nieuwe openen graag.

There is no magic.

Reg. datum: 28 oktober 2001

quote:
Op woensdag 15 mei 2002 15:17 schreef yamAUchi het volgende:
met filmpjes van Vertex ! :

SMB (11MB - Expert Level 7)

on it :)
wat voor filmpjes?
edit:
hij doet ut niet egt ;(

damn snelle server ... 300 kb/s

critique me

We want more filmpjes.

AMD Athlon XP 2800+ -- PlayStation 2 -- GameCube -- Super Nintendo -- PSP -- GameBoy Advance SP

Daar komen wat mooie filmpjes aan ;)

Konbanwa, O Genki desu ka?!?

quote:
Op woensdag 15 mei 2002 15:18 schreef The Will het volgende:
Voortaan even wachten totdat we in de buurt van de 1000 posts zitten en niet als we op de 945 posts zitten een nieuwe openen graag.
mijn excuses

critique me

curb surfer

quote:
Op woensdag 15 mei 2002 15:18 schreef The Will het volgende:

Dat werd de volgende keer ook al gezegd (weet niet meer of jij dat ook was). Als het weer gebeurt, het nieuwe topic op slot zetten.

Volgens mij willen mensen gewoon een groot topic starten, dus om elkaar af te troeven zitten we straks op 900 posts, dan 800 etc. Laat het regelen van slotjes/nieuwe topics maar aan de mods over.

En Phusebox, je post had ook wel wat beter gekund, linkjes naar de oude delen ofzo, lijstje van GC sites etc.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

http://people.zeelandnet.nl/stevelen/mario.mov

filmpje van mario. Echt vet. F*ck de kiddy imago dit is gewoon fun fun en nog eens fun. Ik heb genoeg "volwassen" spellen maar de meeste verslaan deze game toch niet (in mijn ogen,maarja wat boeit dat waarom niet alle spellen spelen). Anyway nog 9 dagen en ik kan genieten van wave race en Bloody Roar (die stond btw op nummer 3 in de PU,#1ssbm en #2pikmin maar die zijn allebei nog niet uit).

ps.dat filmpje is niet van mij dus ik neem er geen credits voor.

Livin my life! | You can't be too thin. Or too powerful. \o/.| Aaiboekje

quote:
Op woensdag 15 mei 2002 15:24 schreef D³ het volgende:

[..]

Dat werd de volgende keer ook al gezegd (weet niet meer of jij dat ook was). Als het weer gebeurt, het nieuwe topic op slot zetten.

Volgens mij willen mensen gewoon een groot topic starten, dus om elkaar af te troeven zitten we straks op 900 posts, dan 800 etc. Laat het regelen van slotjes/nieuwe topics maar aan de mods over.

En Phusebox, je post had ook wel wat beter gekund, linkjes naar de oude delen ofzo, lijstje van GC sites etc.

Damn ik wordt vergeetachtig :(

Mja, voortaan gewoon eerst ff aan IceStorm, ItSnows of mij vragen of het goed is dat je een nieuw topic opent.

Maar genoeg hierover, terug naar de GC :)

There is no magic.

Hier nog even wat verwijzingen:

=[ Het Grote GameCube Topic ]=
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 2

En ik heb weer een nieuw filmpje: Sonic 2 (7MB - Schieten).

curb surfer

Waverace Update

http://www.endoria.net/upload/index.php/1143478329

Stunt Mode, Normal, Lost Temple Lagoon

1) kaspur met 20454 punten
2) TekkenMaster met 20230 punten
3) GolbeZeromus met 13797 punten
4) ThePriest met 12411 punten

Time Attack, Hard, Lost Temple Lagoon, Zonnig weertje

1) kaspur met 1:26.762 / 28.241
2) Air met 1:33.432 / 28.902
3) Phydomir met 1:35.324 / ??
4) TekkenMaster met 1:38.833 / 29.850
5) robertos met 1:41.970 / 32.205

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Mooi filmpje, maar is dat Sonic speciaal voor multiplayen gemaakt?

quote:
Op woensdag 15 mei 2002 15:29 schreef MeisterHim het volgende:
Mooi filmpje, maar is dat Sonic speciaal voor multiplayen gemaakt?
Nou ja alleen multiplayer. Er zit volgens mij geen adventure mode in. Het heet ook bla bla batle.

BTW, vorige keer opende ik die topic, maar dat deed ik echt niet om koel te doen met een grote thread hoor :) Ik vond het nodig om een nieuwe te openen, omdat de oude aardig vol was geraakt. Het was bij mij toen niet bekend dat nieuwe topics in Spielerij pas geopend mochten worden na 1000 reacties. In Gadget Talk worden topics gesloten rond de 900 reacties, vandaar dat ik dacht dat het in Spielerij ook zo was.

Daar wil ik graag een filmpje van zien

Bloody Roar: Primal Fury

Ik heb hem op de PS2 en deze game spreekt me enorm aan

Heb vandaag ff wave race gehaald en is goed bevallen maar ik vraag me af of je het niet te snel hebt uitgespeeld, ik heb nu al die 5 day course gehaald, met stunten gaat het volgens mij nog niet zo goed want ik heb pas 9000 als hiscore bij temple lagoon :(

You only have one shot a life, why waste it on sleep?

GRAAAAAAAAH!!

dat sonic ziet er nog best wel stoer uit .. is dat nou precies dezelfde als op de dreamcast ? .. zie je daar nog verschil tussen (als je dat weet ?..)

nou ja.. hij staat ook gemirrored nu.

dreamcast natuurlijk.. zat met gamecube in me hoofd =)
Hetzelfde als op de gamecube?!?
We hebben het hier alleen maar over de gamecube versie :)

Ja, ik snap de vraag ook niet. Nog antwoord op mijn vraag?

quote:
Op woensdag 15 mei 2002 15:39 schreef MeisterHim het volgende:
Ja, ik snap de vraag ook niet. Nog antwoord op mijn vraag?
nog een keer. JA. Er zit volgens mij geen adventure mode in. Het is meer een party spel om het zo te noemen. Het heet ook Sonic Adventure 2 battle

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws