Sorry voor mensen die hem wel leuk vinden, maar console gamestations zullen nooit mijn think worden.
»» SpecS ««
»» http://www.boterhammetpindakaas.nl ««
»» 213.227.130.153:27050 [NL] Boterham met Pindakaas 1.5 ««
Hehe
Playstation Network tag: Manic_NL
quote:Op zaterdag 27 april 2002 14:28 schreef Yavi het volgende:
was gister bij bartsmit, en ja hoor daar stond ie. Ff mario spelleke gedaan, *gaap.
Sorry voor mensen die hem wel leuk vinden, maar console gamestations zullen nooit mijn think worden.
Mario ??
zal wel Luigi geweest zijn dan
Reg. datum: 10 maart 2002
Ik heb nl. al een XDOOS en vind alleen RE interessant van de Cube, maar dan moet ik dus eerst een Cube+mem card kopen á ¤230 en das een beetje veel geld om maar 1 type game te spelen...
Zelda, Mario Sunshine en al die andere Nintendo games spreken me totaal niet aan, alleen SSB:M lijkt me wel geinig.
SSB:M gaat zwaar kont schuppen ja, maar wat dacht je van Extreme G3.. GTA3.. Burnout ?quote:Op zaterdag 27 april 2002 14:33 schreef Kremers het volgende:
Denk niet dat ik em ga kopen, was et eerst wel van plan, als RE uitkwam.
Ik heb nl. al een XDOOS en vind alleen RE interessant van de Cube, maar dan moet ik dus eerst een Cube+mem card kopen á ¤230 en das een beetje veel geld om maar 1 type game te spelen...
Zelda, Mario Sunshine en al die andere Nintendo games spreken me totaal niet aan, alleen SSB:M lijkt me wel geinig.
Dan zal deze jonge een zwarte GC meenemen incl. Wave Race, SSB:M en misschien Burnout (broertje gaat ook nog Luigi's Mansion kopen) mee nemen.
Still haven't found what i'm looking for...
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
hmz, zijn die screens zo brak of is de game echt zo wazigquote:Op zaterdag 27 april 2002 14:22 schreef M4rt! het volgende:
Post hier al je vragen/plaatjes/en andere leuke/vette dingen over de GameCube.
Ik ga er zelf ook een halen op 1 mei (ja 1 mei ja) met het spel : WaveRace
Jongens ik zou zeggen.. post erop los
Links waar je eerst heen zou kunnen gaan voor al je vragen:
http://www.nintendo.nl
http://www.nintendogamecube-europe.com
http://www.ign.com
/edit/
owja, je moet altijd als eerst beginnen he
hier een eerste plaatje van mij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje brakke pics.. maargoed konden zij ook nix aan doen
//edit//
Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!
quote:Op zaterdag 27 april 2002 14:28 schreef Yavi het volgende:
was gister bij bartsmit, en ja hoor daar stond ie. Ff mario spelleke gedaan, *gaap.
Heb gisteren <vul hier je meest gehate PC titel in> gespeeld, tering wat zuigt zo'n PC zeg!
Enne er is al een GC topic
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
quote:Op zaterdag 27 april 2002 14:37 schreef JvS het volgende:
Topic 451061
Wat is er mis met dat grote topic?
ow sorry hoor
wist niet dat we ZO streng waren hier na toch anderhalf jaar zowat op GoT te zitten
die screens zijn ECHT zo brak.. heb op de Japanse Cube gespeeld en het is om door de grond te zakken zo mooi (helemaal dat water alleen alquote:Op zaterdag 27 april 2002 14:38 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
hmz, zijn die screens zo brak of is de game echt zo wazig*remembers N64*
ach hebben we daar ook weer een topic over ( om die mensen over te halenquote:Op zaterdag 27 april 2002 14:38 schreef D³ het volgende:
[..]
Heb gisteren <vul hier je meest gehate PC titel in> gespeeld, tering wat zuigt zo'n PC zeg!
Enne er is al een GC topicHier komen zoals je ziet weer mensen op af die niet over de GC willen praten, maar vooral graag willen vertellen waarom ze hem absoluut niet willen
Die komen ook voor de XBOXquote:Op zaterdag 27 april 2002 14:35 schreef M4rt! het volgende:
[..]
SSB:M gaat zwaar kont schuppen ja, maar wat dacht je van Extreme G3.. GTA3.. Burnout ?
quote:Op zaterdag 27 april 2002 14:42 schreef Kremers het volgende:
[..]
Die komen ook voor de XBOX
ja, so... 70% van alle games komt geloof ik wel op alle 3 de systemen uit...
Je koopt natuurlijk de GC voor spellen als Zelda, Metroid, Mario etc. etc. etc.
weet je zeker dat Xtreme G3 ook voor de XBox komt ??quote:Op zaterdag 27 april 2002 14:42 schreef Kremers het volgende:
[..]
Die komen ook voor de XBOX
quote:Op zaterdag 27 april 2002 14:53 schreef Phydomir het volgende:
[..]
ja, so... 70% van alle games komt geloof ik wel op alle 3 de systemen uit...
Je koopt natuurlijk de GC voor spellen als Zelda, Metroid, Mario etc. etc. etc.
Ja, ik zeg net dat Mario en Zelda enzo me niet boeien
Dat van G3 weet ik niet
quote:Op zaterdag 27 april 2002 14:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, ik zeg net dat Mario en Zelda enzo me niet boeien
Dat van G3 weet ik nietalleen van die andere 2 weet ik et.
ow tja, dah kan he...
Maar mag ik vragen wat je als "XBOX Owner" dan in dit topic doet (zal me zelf een worst wezen zolang mensen niet door een GC/XBOX/PS2 brilletje gaan kijken).
jij bent de modquote:Op zaterdag 27 april 2002 14:37 schreef JvS het volgende:
Topic 451061
Wat is er mis met dat grote topic?
'I wasn't masturbating, I was just cleaning it when it went off'
Lezen is ook een vak hè, ik zeg net dat ik em misschien wou halen maar het waarschijnlijk toch niet ga doen omdat alleen RE me boeit en ik ¤230 een beetje veel vind om uit te geven alleen maar voor 2 games (SSB:M en RE)...quote:Op zaterdag 27 april 2002 15:03 schreef Phydomir het volgende:
[..]
ow tja, dah kan he...
Maar mag ik vragen wat je als "XBOX Owner" dan in dit topic doet (zal me zelf een worst wezen zolang mensen niet door een GC/XBOX/PS2 brilletje gaan kijken).
Reg. datum: 06 maart 2001
quote:Op zaterdag 27 april 2002 15:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak hè, ik zeg net dat ik em misshcien wou halen maar het waarschijnlijk toch niet ga doen omdat alleen RE me boeit en ik ¤230 een beetje veel vind om uit te geven alleen maar voor 2 games (SSB:M en RE)...
Er zijn meer games dan alleen Mario en Zelda die exclusief zijn. Eternal Darkness al gecheckt? Metroid Prime? Die Hard Vendetta? Rogue Leader als je van Star Wars houdt. Resident Evil 0, Resident Evil 4? En vast nog wel meer..
In 2003 zijn er vast wel games die jij ook interessant vindt.
Om een beetje indruk te krijgen van Eternal Darkness moet je dit filmpje maar ff checken.
A dream that will come true is not a real dream.
Reg. datum: 01 juni 2001
maar ik w8 het wel een aantal weekjes af, om te kijken hoe hij gaat verkopen en of er nog interessante dingen voor de xbox of GC komen.
Maar ik heb nu eht idee dat de spellen van de GC misschien wel wat kiddy zijn maar gegarandeerd veel meer gameplay hebben.
Ik bedoel Halo; ja leuk hoor, maar over een half jaar zeg je ziet er niet uit en is geen ruk meer aan aangezien ik hem tig keer heb uitgeseeld.
En als je dan waverace kijkt, dat ziet er dan misschien ook niet meer uit, maar gegarandeerd dat ik dat nog wel blijf doen.
Over het algemeen vind ik de kiddy games meer gameplay hebben dan de vette graphics games.
Just my opinion.
Geld is et probleem niet, ga in sep. met HBO beginnen en tot die tijd werk ik
Ach, ik zie wel, maar als ik em koop dat niet eerder dan begin juni, koop ik em gelijk met SSB:M
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Dit topic is gesloten.