Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo 2 Classic/ LoD: Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
MooMooMastah
Reg. datum: 17 april 2000

quote:
Op woensdag 24 april 2002 15:27 schreef miessie het volgende:

[..]
...... er zijn nu gewoon TE veel goede items in de game zoals de elite items.

Daar zijn er natuurlijk nooit teveel van he ...
Ze zijn alleen te ongebalanceerd .... dus er worden er maar een paar gebruikt ..
www.Gameforum.nl

Idd als alle uniques nu eens nuttig gemaakt worden is er ook wat meer variatie..

Het is geen nieuwe realm maar zo kun je het wel zien... ik zie HC en SC ook als apparte delen van de Realm dus waar is daar het verschil in ?

Aangezien sommige mensen hier de akelige gewoonte hebben over alles heen te lezen (wat ik post).
quote:

These new ladder characters will only be able to play with and
trade with other ladder characters similar to hardcore/softcore. So
you can't mule things from previous characters to these new ladder
characters.
Het linkje van de thread zie je in een van mijn vorige posts... een appart gedeelte van de realm iig dus...

PC gamers gezocht !!!! >>> http://www.gameforum.nl

Oja, echt waar?
Reg. datum: 24 september 2001

quote:
Op woensdag 24 april 2002 14:48 schreef SaURoN het volgende:

[..]

je leest dus de helft, we hebben het over 1.10 die opnieuw word gestart dus geen lvl 99 die je helpen geen uber gear!
Lees de draad voor je blaat |:(
* Forau_diavolina springt het schaamrood op de wangen en trekt zich terug om eens over zijn zonden na te gaan denken.
Oeps...ik had het verkeerd geloof ik... :+

MooMooMastah

quote:
Op woensdag 24 april 2002 15:35 schreef Soullie het volgende:
Idd als alle uniques nu eens nuttig gemaakt worden is er ook wat meer variatie..

Het is geen nieuwe realm maar zo kun je het wel zien... ik zie HC en SC ook als apparte delen van de Realm dus waar is daar het verschil in ?

Kweenie .... dat zullen we wel merken denkik ...
Lijkt me dat ze dus van 2 soorten naar 4 soorten gaan.
SC (gele naam) & SC-Ladder (blauwe naam ???)
HC (rode naam) & HC-Ladder (paarse naam ???)

ofzowiets :?
MooMooMastah

quote:
Op woensdag 24 april 2002 15:37 schreef Forau_diavolina het volgende:

[..]

* Forau_diavolina springt het schaamrood op de wangen en trekt zich terug om eens over zijn zonden na te gaan denken.
Geeft nie ... je ben niet de enige (ook ik schrok toen ik het nieuws las)
www.Gameforum.nl

Denk dat blizzard zelf geschokken is van het aantal mensen die het verkeerd begrepen... je ziet ze anders best weinig posten daar.
ben er nu nog niet uit of ik het snap =)

PC gamers gezocht !!!! >>> http://www.gameforum.nl

Reg. datum: 08 februari 2002

het is toch helemaal niet moeilijk? Characters van patch 1.10 kunnen gewoon niet samen spelen en dus ook niet traden met pre 1.10 characters. Hoe ze dat in het vat gieten kun je naar blijven gissen, maar dat zien we vanzelf.

misschien een leuke discussie: Hoe ziet diablo eruit zonder wp? (don't flame me als dit al eens aan de orde is geweest)

hebben jullie trouwens wel eens nagedacht over hoe diablo eruit zou zien als je geen wp's meer zou hebben? Ik denk dat de wp een grote boosdoener is van de grote aantallen goede items in het spel; Hoe wil je mephisto runs doen zonder wp? dat duurt vreselijk lang voor je daarheen gewandeld bent; en wat dachten jullie van cowlvl? ff naar stony lopen om de leg te halen, zien jullie eht voor je? het is voor veel mensen nu al te vermoeiend om ff die poot te gaan halen, dat word alleen maar erger.

mijn mening:
diablo zou veel realistischer/spannender zijn zonder wp's

Reg. datum: 19 februari 2002

quote:
Op woensdag 24 april 2002 15:49 schreef miessie het volgende:
het is toch helemaal niet moeilijk? Characters van patch 1.10 kunnen gewoon niet samen spelen en dus ook niet traden met pre 1.10 characters. Hoe ze dat in het vat gieten kun je naar blijven gissen, maar dat zien we vanzelf.

misschien een leuke discussie: Hoe ziet diablo eruit zonder wp? (don't flame me als dit al eens aan de orde is geweest)

hebben jullie trouwens wel eens nagedacht over hoe diablo eruit zou zien als je geen wp's meer zou hebben? Ik denk dat de wp een grote boosdoener is van de grote aantallen goede items in het spel; Hoe wil je mephisto runs doen zonder wp? dat duurt vreselijk lang voor je daarheen gewandeld bent; en wat dachten jullie van cowlvl? ff naar stony lopen om de leg te halen, zien jullie eht voor je? het is voor veel mensen nu al te vermoeiend om ff die poot te gaan halen, dat word alleen maar erger.
Da's heel simpel, als er geen wp's waren speelde bijna niemand het. :) en doodgaan zonder portal word ook niet erg fijn.

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

quote:
Da's heel simpel, als er geen wp's waren speelde bijna niemand het. :) en doodgaan zonder portal word ook niet erg fijn.
ik neem aan dat je tp's wel kent? Zou je daar dan geen gebruik van maken? dan zouden die ook wat effectiever worden gebruikt, als een soort backup ofzo..

groei ;)

hmm opzicht wel een id ...
alleen dan wordt imo de sorceress te overpowered (en dat is ze gelukkig al niet ;) )
teleport wordt dan DE skill

Reg. datum: 19 februari 2002

quote:
Op woensdag 24 april 2002 15:54 schreef miessie het volgende:

[..]

ik neem aan dat je tp's wel kent? Zou je daar dan geen gebruik van maken? dan zouden die ook wat effectiever worden gebruikt, als een soort backup ofzo..
Ik ken ze wel maar meer dan eens sta ik voor iemand ff de staf of amu te zoeken en kom ik bij de staff/amu achter dat ik geen tp's bij me heb :)

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Reg. datum: 17 april 2002

quote:
Op woensdag 24 april 2002 15:54 schreef Plantje het volgende:
alleen dan wordt imo de sorceress te overpowered (en dat is ze gelukkig al niet ;) )
Dat was dus in D1 het geval, maar toen kon een fighter ook teleporten. (mijn fighter had fireball + chainlighning maxed (15 books))

quote:
ja daar heb ik ook aan zitten denken, ik wilde het alleen nog niet zeggen, imo is de sorc met z'n teleport geen eerlijke character wat betreft verplaatsen. Ze zouden de manakosten dik omhoog kunnen schoppen, of een kleine delay erin zetten, zodat je het niet als primair transportmiddel kunt gebruiken, ik denk namelijk dat blizzard het daar helemaal niet voor bedoelt heeft. Als teleport 150-200 mana zou kosten zou dit al schelen, of per 5 teleports 1 delay van 3 seconden ofzoiets achtelijks. (zuig ook maar ff snel een oplossing uit me duim,. nog niet goed over nagedacht)

quote:
Op woensdag 24 april 2002 15:56 schreef bachus het volgende:

[..]

Ik ken ze wel maar meer dan eens sta ik voor iemand ff de staf of amu te zoeken en kom ik bij de staff/amu achter dat ik geen tp's bij me heb :)
HAHAHA JAJA...dat probleem ken ik ook :D

Its getting GoT in 'ere

Ach anders vind ik nog wel een paar spellsteel's (of hoe die gare axes met tp erop heten), had er laatst nog 4 van gevonden, weggegooit wegens ruimtegebrek

die dingen zijn ook geen reet waard..

3dfreakz ?! - *Hack Hack* What are u hacking off? Is it my torso? * Hack* It is! My precious torso!!

quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:14 schreef Trommeldaris het volgende:
Ach anders vind ik nog wel een paar spellsteel's (of hoe die gare axes met tp erop heten), had er laatst nog 4 van gevonden, weggegooit wegens ruimtegebrek

ik heb een tele amu 22 charges, maar fixen is extreem duur dus ik gebruik em niet. als je dood bent gegaan moet je ook de teleskill weer opnieuw op een hotswitch zetten. Ik heb em nog ergens maar ik gebruike em niet meer, misschien dat mijn broertje hem nog gebruikt, ik weet het niet.

het lijkt mij wel geinig diablo zonder wp's, alles moeten lopen. Ik denk dat de teamspirit dan heel erg zal verbeteren omdat je meer afhankelijk bent van elkaar.

quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:14 schreef Trommeldaris het volgende:

nog ff wat bachus en ik hadden het over scrolls, niet de tp skill

Its getting GoT in 'ere

quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:16 schreef miessie het volgende:

[..]
het lijkt mij wel geinig diablo zonder wp's, alles moeten lopen. Ik denk dat de teamspirit dan heel erg zal verbeteren omdat je meer afhankelijk bent van elkaar.

Niet leuk, ik ben een uo fanatic geweest (nog steeds) en ik heb geleerd dat het leuk is als het niet lagt, anders sta je te schelden van hier tot tokio, maar idd opzich ken het wel leuker zijn

-oplossing om sneller te verplaatsen: PAARDEN!!!!

3dfreakz ?! - *Hack Hack* What are u hacking off? Is it my torso? * Hack* It is! My precious torso!!

Its getting GoT in 'ere

quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:17 schreef miessie het volgende:

[..]

nog ff wat bachus en ik hadden het over scrolls, niet de tp skill
ook nog iets :) plantje begon over de overpowerd sorces

quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:19 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

ook nog iets :) plantje begon over de overpowerd sorces
nou volg ik t ff niet..wat wil je hiermee zeggen?

Its getting GoT in 'ere

quote:

hier had ik het over

btw (mod sorry voor al die posts achter elkaar :( zal ut niet meer doen :))

groei ;)

tsja dat is mijn broertje hij begint de nederlandse woorden al te snappen maar de volgorde lukt hem nog niet helemaal :P
paarden in diablo??! ga alsjeblieft UO spelen jij :P

Its getting GoT in 'ere

quote:
Op woensdag 24 april 2002 16:28 schreef Plantje het volgende:
tsja dat is mijn broertje hij begint de nederlandse woorden al te snappen maar de volgorde lukt hem nog niet helemaal :P
paarden in diablo??! ga alsjeblieft UO spelen jij :P

UOO UO, m..m...must playyyy uo ;)

nee, uo doe ik over weekje wel weer, nu beetje diabolo-en :)

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
Op woensdag 24 april 2002 15:37 schreef Forau_diavolina het volgende:

[..]

hehe idd :* geeft niet :)

Reg. datum: 05 maart 2000

Wat een geblaat over die 1.10 patch. Hij is er toch nog niet ?? Er word geblaat voordat ie er is hij is kut/goed er word geblaat als ie er is kut/goed. Elke nieuwe patch brengt leuke dingen en minder leuke dingen mee. Kijk maar naar cs,

Gewoon zwaar hysterisch gedrag overal.. mensen die hun items verkopen spullen weggeven en chars deleten, Ga eerst es met die patch spelen en ga dan lopen blaaten :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: