quote:Op woensdag 17 april 2002 16:36 schreef wibblemoo het volgende:
finalscratch kaal : 800 USD (906 euro)
In Frankfurt op de Musik Messe zei iemand van Stanton 700 dollar tegen me.. Maar goed..
Ik heb een nieuw oud mixje geupload, de mix die ik deed in de Hollywood Music Hall, half uurtje.. Vandaar:
30 Minutes Of Fame
Te vinden in de DJ Triple M map uiteraard..
// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //
zal in 't weekend nog eens wat leuke spulletjes van mij gaan uppen
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Hey heb jij in de HMH gedraait? Daar kwam ik vroeger nog wel is. DJ Contest oid?quote:Op woensdag 17 april 2002 16:39 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw oud mixje geupload, de mix die ik deed in de Hollywood Music Hall, half uurtje.. Vandaar:
30 Minutes Of Fame
M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP
Reg. datum: 08 november 2000
Thank you for your interest in the Sound Ideas and the Stanton Final Scratch.
Final Scratch will sell for $499.99, and we expect to receive them in June. Heres the special: If you pre-order your Final Scratch, well take $50 off the price, which brings it to $449.99. A downpayment of at least $50 is required to place a pre-order. Final Scratch will be in huge demand when they arrive in June- if you pre-order, youll be sure to get one from our first shipment. If you have any additional questions or to place your pre-order, call us at ***.
net ff mix in elkaar gesleurt, 102 minutjes.
Na half uurtje is het wel aan te horen
zal m vann8 uppen
quote:Op woensdag 17 april 2002 18:26 schreef koosmp3 het volgende:
zaak in us:
Thank you for your interest in the Sound Ideas and the Stanton Final Scratch.
Final Scratch will sell for $499.99, and we expect to receive them in June. Heres the special: If you pre-order your Final Scratch, well take $50 off the price, which brings it to $449.99. A downpayment of at least $50 is required to place a pre-order. Final Scratch will be in huge demand when they arrive in June- if you pre-order, youll be sure to get one from our first shipment. If you have any additional questions or to place your pre-order, call us at ***.
net ff mix in elkaar gesleurt, 102 minutjes.
Na half uurtje is het wel aan te horen
zal m vann8 uppen
hmm.. inkoopactie ? 450 dollar is wel het proberen waard.. kan 'm altijd nog verkopen.
en als we er meerdere kopen kan er vast nog wel iets van de prijs af. alleen hopen dat de douane het pakket door laat gaan
quote:Op woensdag 17 april 2002 14:02 schreef warp het volgende:
* warp loves Richie (ben beide dagen bij Awakenings geweest trouwens)

Ik ben die gast met z'n tong uit z'n bek
Vergeet even niet dat prijzen in de US dus nog ZONDER BTW en invoerrechten zijn!quote:Op woensdag 17 april 2002 18:26 schreef koosmp3 over de verwachtte prijs van Final Scratch...
Dus de prijs van US$ 449.99 is de zogenaamde 'douanewaarde'. Daar komt portokosten bij, en over dat bedrag betaal je 19% BTW. En nee, we zijn er nog niet, dan komt er op het bedrag van ((waarde+porto)*1.19) ook nog een douaneheffing.
Als het FinalScratch systeem gezien wordt als computer hardware, dan heb je mazzel, dan is de douaneheffing 0 %. Valt het onder audio apperatuur (CD-spelers) dan is het 9,5%.
Dus, als 'shipping costs' US$ 20 zou zijn, dan wordt het bijna US$ 560, en met vette pech, als de douanedienst het ziet als pure audio apperatuur, dan wordt het ongeveer US$ 612.
(Zie Goederen kopen via internet )
[...] And of course this misses a fundamental point. What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: 'Why is it so dark in here?'
Reg. datum: 22 maart 2001
Frustraties? Muziekmaken is beter dan schoppen :)
Die prijs is een retail waarde in vs, en ze shippen niet naar nederland.
Maarrrr, t zit er dik in dat ze het bij Richer gaan verkopen, en dat we die prijs wel aardig gaan halen.
Ik kan nog nix beloven. Maar w88 julile nog maar ff, ik kan het een en ander misschien wel regelen. Als we met zijn allen nou inkopen dan zorg ik voor de goeie prijs.
Meer hierover begin mei.
Mja,quote:Op woensdag 17 april 2002 19:14 schreef koosmp3 het volgende:
Njah, mensjes.
Die prijs is een retail waarde in vs, en ze shippen niet naar nederland.
Maarrrr, t zit er dik in dat ze het bij Richer gaan verkopen, en dat we die prijs wel aardig gaan halen.
[..]
quote:
FinalScratch is a product developed by N2IT
N2IT's strategy is focused on the
development, sales and marketing
of innovative solutions for the
audio-visual industry. The company
was founded in 1999 and combines the
innovative power of highly qualified
software engineers with experienced
senior managers, legal experts
from the entertainement industry
and very well known international DJs.
N2IT Mission Statement
It is our goal to develop products
for the leisure and entertainment
market that combines the strength
of analog devices with the strength
of digital devices and media.
N2IT Development B.V.
PO Box 1330
1000 BH Amsterdam
The Netherlands
Fax: +31 20 462 7478
En dan gaat het hier niet verkocht worden ??
* JumpStart verwacht dat dat wel anders zal lopen
[...] And of course this misses a fundamental point. What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: 'Why is it so dark in here?'
quote:Op woensdag 17 april 2002 19:18 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Mja,
[..]
En dan gaat het hier niet verkocht worden ??
* JumpStart verwacht dat dat wel anders zal lopen
uhm....
vanaf dat bedrjf waar hij een mailtje naar had verstuurt
Chill... neem een biertje ofzo
Die van 450 dollar is een retail prijs van een BEDRIJF DIE FINALSCRATCH VERKOOPT IN DE VS.
oeh, dat lucht op.
Dat bedrijf stuurt niet op naar nederland.
Ahh, lucht weer op.
Ik heb me er erg in verdiept, en weet wel hoe het zit.
Maar ik hou er mee op, jullie horen wel weer meer begin mei.
Ander onderwerp.
quote:Op woensdag 17 april 2002 13:49 schreef DJ-Jumbo het volgende:
da's mooi
dan kan ik zo me mixje oploaden
hier staat alvast de playlist
Playlist
en geef ff jullie mening
***UPDATE***
hij staat in /jumbo/jumbo - 2DB 2EQ
quote:Op woensdag 17 april 2002 18:52 schreef Fewture het volgende:
Hey, ik wil mn mixen ook uppen, maar dan ben ik zeker weer een beetje laat mee??
nee hoor kan gewoon
ip : 130.89.163.64
Pass : Xone:62
automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul
thnxquote:Op woensdag 17 april 2002 21:18 schreef Mries! het volgende:
zow, vette vooruitgang jumbo, ik heb je wel eens over de shoutcast horen blazen, maar dit is wel beter
edit:
met 144 posts in 5 dagen gaat dit topic trouwens harder dan ooit zeg
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Kun je dan resume ook ff aanzetten
Dan hoef ik niet helemaal opnieuw
quote:Op woensdag 17 april 2002 17:23 schreef Six4Eight het volgende:
Hey heb jij in de HMH gedraait? Daar kwam ik vroeger nog wel is. DJ Contest oid?
Inderdaad! Was erg leuk om te doen, onder het wakend oog van DJ Jean (vond het heel netjes dat ie toch even bleef kijken ondanks dat ie eigenlijk moest beginnen met draaien in de andere zaal (weg meeste publiek
Maar goed, het ging uitstekend.. Geen foutjes en wat ik me nog heel goed herinner is een meisje met lang blond haar, een lichtgrijze broek, roze truitje en geel bloesje om haar middel..
// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //
...die Gigi Agostino aanvroeg?quote:Op woensdag 17 april 2002 22:59 schreef TripleM het volgende:
[..]
Maar goed, het ging uitstekend.. Geen foutjes en wat ik me nog heel goed herinner is een meisje met lang blond haar, een lichtgrijze broek, roze truitje en geel bloesje om haar middel..
Helaas, en de breezers waren ook nog niet zo ingeburgerd (waren ze er eigenlijk wel?).. Maar ik weet het nog zo goed omdat de avond voor de rest min of meer een zwart gat is ofzo, weet er echt weinig meer van..quote:Op woensdag 17 april 2002 23:05 schreef MisterDon het volgende:
...die Gigi Agostino aanvroeg?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 58 59 60 61 last
Dit topic is gesloten.