Vinnik ook en al helemaal als je ziet wat het je oplevert als je hem draait voor het jongere publiekquote:
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel III
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 58 59 60 61 last
[Nieuw Topic]Vinnik ook en al helemaal als je ziet wat het je oplevert als je hem draait voor het jongere publiekquote:Op maandag 15 april 2002 18:32 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Ow ja, en ZjiezjieAgoostienjoo vind ik de beste buitenlandse DJ overigens!![]()
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Chill... neem een biertje ofzo
automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
quote:Op maandag 15 april 2002 18:34 schreef ThomasH het volgende:
Waarom zit die server trouwens steeds vol? Wil ook wel weer eens een setje downloaden. Heb nu die van Reind UniversalC, mries, Presto en Baptism of fire (wie is dat ook al weer?). allemaal gewoon erg lekker om af en toe tijdens schoolwerk ofzo te draaien. Thnxs Guys
// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
quote:Op dinsdag 16 april 2002 09:07 schreef Mries! het volgende:
vandaag komt de nieuwe HD en krijgen degene die gedokt hebben (jij dus) een eigen acc.
Chill... neem een biertje ofzo
quote:Op maandag 15 april 2002 14:25 schreef Ener-G het volgende:
gutteguttegut wat heb ik me trouwens zitten ergeren aan de tmf music awards.......
05-01-2008 / 5:38 uur / 2730 gram - Nu met: Canon 40D - 17-85mm IS USM - Tokina 100mm 2.8 - Canon 70-210mm 3.5-4.5 USM - Grip BG-E2 - Lowepro Slingshot 200AW
quote:Op maandag 15 april 2002 16:51 schreef djcrossfire het volgende:
Zijn er btw nog mensen die van hardcore houden hier? Of draait iedereen het liefst trance en hardhouse?
Woei, kan ik m'n mixjes ook eens uppenquote:Op dinsdag 16 april 2002 09:07 schreef Mries! het volgende:
vandaag komt de nieuwe HD en krijgen degene die gedokt hebben (jij dus) een eigen acc.
Acer 12" travelmate | Eee PC 900 Wit | Audi A3 1.8 5V
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82
quote:Op maandag 15 april 2002 22:44 schreef koosmp3 het volgende:
Over picotto.
Ik heb hem gehoord op trance energy 2? jaar geleden. En dat was de beste set van de hele avond.
Die kerel is echt wel goed.
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:Op dinsdag 16 april 2002 14:48 schreef Ener-G het volgende:
wat muziekstijl betreft> op dit moment ben ik erg into groovy techno/techhouse
quote:Op dinsdag 16 april 2002 14:58 schreef warp het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog wel wat aanraders voor je:
Check maar wat random werk van b.v. Ben Sims, Oxia, Angel Alanis, Brian Zentz, Trevor Rockcliffe, Jel Ford, Jamie Anderson, G Flame & Mr. G en Samuel L. Session
Groovy & techy
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Yup, en vergeet ook DJ Ronaldo (aka ztec Mystic) en Jeff Mills nietquote:Op dinsdag 16 april 2002 15:22 schreef Ener-G het volgende:
Dj die me momenteel erg veel aanspreekt wat die stijl betreft> Kevin Saunderson
ooit klasgenootje van Derrick May en Juan Atkins, grondleggers van de techno house en nog steeds aan de top... respect!
Twix Talent !!? Heb ik wat gemist ?quote:Op dinsdag 16 april 2002 21:49 schreef Fewture het volgende:
Gaat er nog iemand voor Twix Talent?? Ik heb een cd opgestuurd.. Ben benieuwd..
quote:Op maandag 15 april 2002 19:14 schreef SnowDude het volgende:
[..]
Wat heb ik vredes naam aan een autostart functie? Als of ik een plaat nog niet heb lopen als mijn schuif open gaat. En die CD spelers zijn puur om mijn oude platen die ik voor de veiligheid naar cd gezet heb te draaien. Ik draai puur met draaitafels (3 maal Technics 1200) maar ik vind het gewoon zonde om mijn platen uit 1990 ofzo nu nog helemaal aan gort te draaien daarvoor zijn ze nog steeds te goed! En die effecten unit ga ik echt niet gebruiken. Ik draai al 9 jaar en heb ook wel eens een effecten unit aan mijn meng tafel gehad maar dat soort ongein is leuk voor techno maar absoluut niet voor mij.
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc.
Ik doe morgen een CD-tje op de bus waar ik zelf erg tevreden over ben. Dus hoop op een goede afloopquote:Op dinsdag 16 april 2002 21:49 schreef Fewture het volgende:
Gaat er nog iemand voor Twix Talent?? Ik heb een cd opgestuurd.. Ben benieuwd..
M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP
www.twix.nlquote:Op dinsdag 16 april 2002 21:50 schreef speedphreak het volgende:
[..]
Twix Talent !!? Heb ik wat gemist ?
Ik heb er een opgestuurd die ook-al zeg ik het zelf-erg goed is geworden. Zitten wel 2 foutjes in (kleintjes), maar ik hoop dat ze daar niet al teveel op letten. Platenkeus is wel ok en er zit een lekkere climax in. Als ik erin kom ga ik met 3 sl'en draaien.. Kijken of dat helptquote:Op dinsdag 16 april 2002 22:56 schreef Six4Eight het volgende:
[..]
Ik doe morgen een CD-tje op de bus waar ik zelf erg tevreden over ben. Dus hoop op een goede afloop
Heb hier nog een ChosenFew mixie liggen.. Grappig om te luisteren na zo'n tijd. Zijn nog oude Mokum plaatjes.. Waren toen echt vet die platen.quote:Op maandag 15 april 2002 16:51 schreef djcrossfire het volgende:
Zijn er btw nog mensen die van hardcore houden hier? Of draait iedereen het liefst trance en hardhouse?
Uhhm..help ff. Ik lees deze draad af en toe. Hoe zit dat met DE ftp site? Wil iemand dit mij even uitleggen a.u.b?quote:Op maandag 15 april 2002 18:35 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Ja, hoor eens, ik kan ook aardig draaien, dat kunnen er wel meer van deze draad, als je enkele mixjes op de FTP site beluistert. Dat geeft je nog niet de reputatie om in een adem genoemd te worden met de groten van dit land...
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2002 23:52 schreef koosmp3 het volgende:
Ok mensen, ff een vraag over de belangstelling van FinalScratch.
Zijn er serieus geinterreseerden? Ik ben fanatiek bezig om ze te kunnen dealen bij Richer Sounds.
Ff een peiling houden over wie van plan is om het pakket aan te schaffen.
Duzz, kom maar op.
En Ener-G; Picotto kwam met kijharde trance en veel, lees heel veel, Techno
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel III
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 58 59 60 61 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius