Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj... deel III

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 58 59 60 61 last

Nieuw Topic
Anti-1337

ik heb inmiddels besloten, ik ga een Behringer DX 1000 aanschaffen als nieuwe mixer aangezien deze alle opties heeft die ik nodig heb voor zowel dj mixen als mijn overige mixen..

ik doe namelijk ook nog weleens andere klussen en daar is de DX1000 ook geschikt voor

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

You fool of a Took!
Reg. datum: 11 maart 2001

Als je die nog ergens kunt krijgen ja, ik wilde er ook één, maar waren overal weg, heb toen maar DX-500 gekocht, doet het ook best hoor! WEl wat minder kanalen, maar ja.

Marantz SR4300 / Pioneer DV-360 K / Magnat Project 4 / Quadral QLX Base II / KLipsch Quintet II / Sennheiser RS 20 / Monitor D.A.S. Correct / Pioneer PD-Z81M / JVC AV-21BF10S

Reg. datum: 01 mei 2000

behringer heef trouwens al een tijdje nieuwe mixers ter vervanging van de de DX-serie (muv de DX1000)
heeft iemand daar al ervaring mee? zien er best gaaf en uitgebreid uit vin dik

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

You fool of a Took!

Schijnen wel aardig te zijn, ik vindt ze iets te opvallend, maar even een heel ander vraagje, ik draai binnenkort op een schoolfeest, en wil daar eigenlijk een DJ-shirt voor kopen, zo'n grappig shirt ofzo, jullie weten neem ik aan wel wat ik bedoel, alleen waar haal ik die in de omgeving Amersfoort, of in een online shop>?

Marantz SR4300 / Pioneer DV-360 K / Magnat Project 4 / Quadral QLX Base II / KLipsch Quintet II / Sennheiser RS 20 / Monitor D.A.S. Correct / Pioneer PD-Z81M / JVC AV-21BF10S

quote:
Op zondag 14 april 2002 12:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Schijnen wel aardig te zijn, ik vindt ze iets te opvallend, maar even een heel ander vraagje, ik draai binnenkort op een schoolfeest, en wil daar eigenlijk een DJ-shirt voor kopen, zo'n grappig shirt ofzo, jullie weten neem ik aan wel wat ik bedoel, alleen waar haal ik die in de omgeving Amersfoort, of in een online shop>?

hee da's toevallig, ik moet vrijdag ook op school draaien :)
en ben ook op zoek naar 'n gaaf shirt

--Roy Goodman

You fool of a Took!

Haha, ik niet vrijdag al, eind mei ofzo, maar ik zoek dus wat, en ik heb wel eens wat langs horen komen in deel I alleen om dat weer allemaal op te zoeken, heb ik ook niet echt zin in.

Maar hieronder een plaatje van de VMX-300, heb ik toch liever een DX-500, vind ik veel strakker.

http://www.behringer.com/VMX300/vmx300_medium1.jpg

hmm ik zeker niet, vind 'm er erg gaaf uitzien
doet me een beetje denken aan die matrix(?)-mixer van numark, maar dan niet zo XP-achtig :+

--Roy Goodman

quote:
Op zondag 14 april 2002 12:59 schreef Flat© het volgende:

[..]

hee da's toevallig, ik moet vrijdag ook op school draaien :)
en ben ook op zoek naar 'n gaaf shirt

hmm explain gaaf shirt?

wat ik meestal zelf aan heb is iets wat ik toevallig tegenkom in de stad ofzo, ik ga nooit speciaal op zoek naar kleding die ik leuk vind om aan te hebben als ik draai

ben gigi niet :+ ;)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

vinyl inside
Reg. datum: 02 maart 2001

ze bedoelen shirts als :

http://www.elevator.de/shop/small/5526.jpg

duidelijk mijn favoriet ;)

http://www.elevator.de/shop/small/5516.jpg

http://www.htfr.com/prodgif/BMR34143.jpg

http://www.htfr.com/prodgif/BMR34146.jpg

bovenste 2 bij elevator.de

onderste bij htfr.co.uk

quote:
Op zondag 14 april 2002 13:05 schreef Ener-G het volgende:

[..]

hmm explain gaaf shirt?

wat ik meestal zelf aan heb is iets wat ik toevallig tegenkom in de stad ofzo, ik ga nooit speciaal op zoek naar kleding die ik leuk vind om aan te hebben als ik draai

ben gigi niet :+ ;)

nou die onderste uit de post van wibblemoo vind ik wel tof :D
(en waarsch zal 'ie nog nuttig zijn ook :+ )

--Roy Goodman

vinyl inside

hmm. shirt inkoopactie ? ;)

Ken ik jou?

hehe ik heb me mengpaneel gemod
(niet dat ding dat ik gebruik om te mikzer hoor ;))

http://www.endoria.net/upload/index.php/2450878278

;)

edit:
ff endoria.net gebruikt :)

Chill... neem een biertje ofzo

You fool of a Took!

*Knip*

En wat die shirts betreft, leuke dingetjes, maar er zijn toch veel meer van dat soort shirts in omloop die ook wat origineler zijn enzo, en toch ook wel in NL te krijgen???
Heb nl. geen zin om zoveel transportkosten te dokken.

vinyl inside

daarom zeg ik : inkoopactie. delen we de verzendkosten, die niet zo onwijs hoog zijn trouwens, voorheen was het 10 dmark

You fool of a Took!

Ja, maar ik vind die shirts van elevator niet zo heul fantastisch, ik heb mooiere voorbij zien komen.
Daarom wacht ik op mooiere dingetjes, want ik moet wel de blits maken natuurlijk op m'n eerste echte gig B-)

Nu met 300+ RWHP!
Reg. datum: 13 januari 2002

Heeft iemand hier ervaring met de Dateq Apollo ik wil hem namelijk graag kopen maar het tis toch een aardige uitgave ¤1300.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn Twin Turbo Supra

vinyl inside

heb je echt al die kanalen nodig ? zoniet zou ik es gaan kijken voor een mixer met een minder aantal kanalen..

quote:
Op zondag 14 april 2002 18:06 schreef SnowDude het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Dateq Apollo ik wil hem namelijk graag kopen maar het tis toch een aardige uitgave ¤1300.
Vraag Don, die het een Dateq mixer (LPM), alleen is er in amsterdam geen internet meer beschikbaar.

Kiss the Moonlight

:)

"Fuck off, I'm mixing" is ondertussen een beetje tè corny hoor.

We moeten toch wel met betere/originelere teksten op de proppen kunnen komen ? ;)

K.I.S.S. - Beter een béétje te bot dan veel te onzeker! - Photo Portfolio

Nu met 300+ RWHP!

quote:
Op zondag 14 april 2002 18:57 schreef wibblemoo het volgende:
heb je echt al die kanalen nodig ? zoniet zou ik es gaan kijken voor een mixer met een minder aantal kanalen..
Zo-ie-zo 3 Phono en er zijn twee cd spelers in aantocht. Ik heb ook zitten kijken naar die pioneer dmx-600 (die is net zo duur) maar daar zitten geen 100mm faders op. en ik betaal dan voor een effect unit die ik nooit zal gebruiken.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn Twin Turbo Supra

Kiss the Moonlight

quote:
Op zondag 14 april 2002 19:47 schreef SnowDude het volgende:

[..]

Zo-ie-zo 3 Phono en er zijn twee cd spelers in aantocht. Ik heb ook zitten kijken naar die pioneer dmx-600 (die is net zo duur) maar daar zitten geen 100mm faders op. en ik betaal dan voor een effect unit die ik nooit zal gebruiken.

En er valt dus niet te werken met een 3 kanaals mixer waarbij je kan wisselen tussen phono en line-in ? (zoals zo ongeveer IEDER mengpaneel kan...)

Ik heb wel gedraaid met een dual denon deck en 2 draaitafels, en ik kwam nooit klem. Draaitafel en CD speler op kanaal 1 en 3, kanaal 2 gewoon leeg, ging prima dus.

K.I.S.S. - Beter een béétje te bot dan veel te onzeker! - Photo Portfolio

Nu met 300+ RWHP!

quote:
Op zondag 14 april 2002 20:01 schreef JumpStart het volgende:

En er valt dus niet te werken met een 3 kanaals mixer waarbij je kan wisselen tussen phono en line-in ? (zoals zo ongeveer IEDER mengpaneel kan...)
De cd spelers die komen worden Pioneer CDJ-1000 en die kan ik niet in een keer tegelijk kopen. Als ik dan die ene cd-speler op de zelfde fader heb als een draaitafel kan ik wel eens in de knoop komen. Dus een vierde kanaal is zeker wenselijk.

Prefers Audiotrak
Reg. datum: 27 september 2000

Nou, in Amsterdam is er nog wel internet beschikbaar, alleen voor mij ff niet meer op een breedbandige manier. Maar goed.

Dateq mixers zijn echt superieur als je de basics wilt en niet veel meer. Er zitten knettergoede faders op, ze klinken erg goed en ze gaan met behoorlijk onderhoud jaaaarenlang mee.

Die Behringers zijn bijvoorbeeld wel erg leuk en voor hun prijs enorm compleet, maar ik heb er vrijdag mee staan draaien op een feest en ik moet zeggen dat het niet echt vergelijkbaar is met de Dateq's.

Simpel dus: Kost je wat meer, heb je ook wat.

Je kunt trouwens zonder erg grote risico's een gebruikte Dateq op de kop proberen te tikken.

Suc6 :)

heee misterdon, lang niet gezien!
zeg, draai jij (of iemand anders hiero uit deze thread?) op koninginnedag in amsterdam?
want dan kom ik zeker ff langs

--Roy Goodman

Nu met 300+ RWHP!

quote:
Op zondag 14 april 2002 22:02 schreef MisterDon het volgende:

[...]
Thanks, Ik draai deephouse en een beetje progressive en ik heb met mijn draaistijl genoeg aan een lange fader en 3 bands EQ. Al die foefjes als beatcounter en effect-unit zijn niet aan mij besteed.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 58 59 60 61 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: