tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 1
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
Nieuw Topickan niemand s posten van hoe ie nou te werk gaat
Homepage [ mvanlaerhoven.nl ]
echt 'platte' vormen (zoals de runway hierboven, in Sequence 38), maak je met Adobe Illustrator. Hierin teken je ze, en vervolgens CTRL C - CTRL V je ze naar Photoshop. Die 'fragmenten' in mijn artwork zijn met 3d studio max gemaakt (zie het topic onder de link in die post), en het 'millimeterpapier' (thnx voor de benaming JvSquote:Op dinsdag 14 mei 2002 01:57 schreef HS het volgende:
hey ehm, ik ben zelf ook al een tijdje bezig met photoshop maar ik zie jullie allemaal van die vormen enzo hebben, wat het natuurlijk allemaal wat vraaier maakt, maar hoe maak je die dan? in photoshop op een of andere manier? met 3dsmax? uit een andere afbeelding?
kan niemand s posten van hoe ie nou te werk gaatgewoon een leuk voorbeeldje ofzo...
it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!
Helder * Logo showcase * Yooph
lekker... uhm.... grungyquote:
it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!

fotosoep is en blijft leuk

Zo issie ook wel leuk
You can't have everything. Where would you put it?

nou, dan kan ik ook nog wel ff wat grunge posten
ik weet ook niet wat het moet zijn, you tell me
en check de tekst rechtsonderin
Reg. datum: 16 september 2001
Ben bang dat ik toch eventjes voor spelbreker ga spelen

Ik zal het even verduidelijken:quote:|HunterPro|:
Vergroting in Photoshop

Drank maakt meer kapot dan je lief is...
quote:r0bert:
[url="http://www.sovenewmedia.nl/gathering.tweakers.net/roos.jpg"]
Het mag zonder de " quotes
Wel prijzenswaardig dat je 't in ieder geval probeert, de meeste users zijn luie donders...
edit: Kun jij het als litemod misschien even aanpassen
Ben je niet toevallig een u vergeten of moet het geen Beauty zijn?quote:
pssssst, ik heb die van mij gewoon in Photoshop gedaan ipv Illustrator omdat ik daar nog geen kloot van snapquote:Op dinsdag 14 mei 2002 09:29 schreef |HunterPro| het volgende:
echt 'platte' vormen (zoals de runway hierboven, in Sequence 38), maak je met Adobe Illustrator. Hierin teken je ze, en vervolgens CTRL C - CTRL V je ze naar Photoshop.
donequote:r0bert:
edit: Kun jij het als litemod misschien even aanpassenalvast bedankt..
Kraak me aub niet te hard af, dit is ook nieuw voor mij
When you hit the strokes, you feel the adrenaline rushing through your very veins and in this particular moment, you realize that this is where you were meant to be... - Michiel J
Ik ben geloof ik een beetje dyslectischquote:Op dinsdag 14 mei 2002 23:59 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Ben je niet toevallig een u vergeten of moet het geen Beauty zijn?
das 3D.. gebruik iets subtieler kleuren..quote:Op woensdag 15 mei 2002 01:20 schreef DumphuiZ het volgende:
Net ook iets in elkaar geflikkerd, twas voor mijn clan. Kweet nou niet of het bij 2 of 3d moet, maar ja:
[afbeelding]
Kraak me aub niet te hard af, dit is ook nieuw voor mij
Ik vind het wel ph4t en ga het op m'n l337 website upl04d3n.quote:tec:
das 3D.. gebruik iets subtieler kleuren..
< /cynisch >
When you hit the strokes, you feel the adrenaline rushing through your very veins and in this particular moment, you realize that this is where you were meant to be... - Michiel J
iedereen begint een keerquote:Op woensdag 15 mei 2002 13:57 schreef DumphuiZ het volgende:
maar, wat vind je er van?quote:Op dinsdag 14 mei 2002 22:04 schreef willem169 het volgende:
[..]
Ik zal het even verduidelijken:
Vergroting in Photoshop
[plaat]
Drank maakt meer kapot dan je lief is...
quote:Op dinsdag schreef |HunterPro|:
Het resultaat van een avond met een avond met mijn grote vrienden, C. Cola en mijn Russische vriend Smirnoff:
[afbeelding]
ik weet ook niet wat het moet zijn, you tell me
ehm ik moet zeggen dat het wel wat licht is. Het kan op zich wel. Maar dan zou ik net wat betere kleuren nemen. Verder zijn de vormen van de figuren goed. Mischien is het de combinatie van twee lichte kleuren.
Edit: het ziet er vrij drunkie uit
Website
lordpalf of the flapdrols
Verder wel leuk hoorquote:|HunterPro|:
maar, wat vind je er van?
<table border="0" cellpadding="5">
<tr>
<td>
[img]"http://temp.yoursite.nl/willem/0169.jpg"[/img]
</td>
<td>