Reg. datum: 05 maart 2002

GoT Index » Graphics » [2d] post je 2d stuff maar weer - part 1
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
[Nieuw Topic]
quote:Op maandag 22 april 2002 23:02 schreef SFie het volgende:
[afbeelding]
ehm ja...
naar mijn mening het mooiste dattik ooit gemaakt heb...
quote:Op dinsdag 23 april 2002 00:09 schreef MaSsiE het volgende:
[..]
Mooi plaatje Sfie
Boompjes zijn koel hè(Check icon)
vond hem eerst mooier..quote:Op dinsdag 23 april 2002 00:03 schreef SFie het volgende:
zojuist niewe splash gemaak voor m'n eigen site...
http://www.nimation.nl/hugo/
(staat alleen plaat op...geen spam)
doch niet veel bijzonders... had nog nooit m'n eigen foto gebruikt voor zoiets dergelijks... best wel vaag om met je eigen gezicht te klooien,...
quote:Op dinsdag 23 april 2002 19:53 schreef Junt het volgende:
wat vinden jullie van mijn werkje??
duh mijn kop staat er nu opquote:Op dinsdag 23 april 2002 19:43 schreef 4Real het volgende:
[..]
vond hem eerst mooier..
quote:
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
quote:Op dinsdag 23 april 2002 19:30 schreef SFie het volgende:
[..]
jah boompjes zijn cool ...
offtopic:
moet nog steeds wennen aan het feit dat ik over een paar maand waarschijnlijk bij je in de klas zit
heb je al een kamer btw?
quote:Op woensdag 24 april 2002 14:47 schreef SFie het volgende:
[..]
duh mijn kop staat er nu op

...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...

http://flickr.com/photos/itommy/

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Heel mooi, Larkie . Goed dat je dat laatste erbij noemde, want dat is wel vaak onduidelijk. Soms zie je een mooi afbeelding, maar dan hebben ze de foto ergens opgedoken en eigen textje erbij gezet.quote:Op zaterdag 27 april 2002 00:16 schreef Larkie het volgende:
In iedergeval, het bestaat uit meerdere (allemaal door mijzelf gemaakte) foto's, voornamelijk voorhoofd, oog en mond met texture foto's.
Vooral die smilie met die kussende is leuk. Maar probeer 'm 'ns 15 pixels hoog te maken. Dan post ie beter bij de andere smilies in het rijtje.quote:Op zaterdag 27 april 2002 14:18 schreef mophor het volgende:
ikke dan ook maar enkele bescheiden bijdragen tonen: smilies! (geheel van mijn hand, de ideeen niet altijd)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 april 2002 14:46 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
[..]
Heel mooi, Larkie . Goed dat je dat laatste erbij noemde, want dat is wel vaak onduidelijk. Soms zie je een mooi afbeelding, maar dan hebben ze de foto ergens opgedoken en eigen textje erbij gezet.

quote:Op zaterdag 27 april 2002 00:16 schreef Larkie het volgende:
Een van mijn beste photomanips:
[afbeelding]
Ik heb deze een paar dagen geleden gemaakt, en het word mijn minisite (voor experimentele photoshop dingen)
In iedergeval, het bestaat uit meerdere (allemaal door mijzelf gemaakte) foto's, voornamelijk voorhoofd, oog en mond met texture foto's.
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
quote:
zijn die tanden niet uit the grinch?
ze lijken er wel heel erg op
quote:en inderdaad, nou alles is door mij gemaakt,de foto's, de textures de manipulatie... alles op het font na :):P
http://flickr.com/photos/itommy/
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Graphics » [2d] post je 2d stuff maar weer - part 1
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea