Reg. datum: 02 april 2001
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 1
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
Nieuw TopicReg. datum: 02 april 2001
quote:Op maandag 08 april 2002 20:42 schreef fatbenny het volgende:
3d stuff hebben we al genoeg
hier is ruimte voor de 2d stuff van iedereen
zo plat en zo origineel mogelijk graag
ik heb een mooie!
it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
precies wat ik bedoel, origineel en platquote:Op maandag 08 april 2002 20:51 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
ik heb een mooie!
[afbeelding]

Ja, ik ben extreem rechts, ik kan werkelijk geen bal slaan met links....
Maar dit was in navolging op het ge-Heee-Hooo dat mensen leuk schijnen te vinden op allerlei muziek:
Big car, small ****
Deze dan maar.
Flight to the incredible planet Donut, the only planet in the galaxy with a hole in the center?quote:
it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!
Destination hole zeg maar.
Yeah Yeah

No Shit! BtM909 heeft mijn ondertitel weer gestolen! 8)7
als er maar niet stiekem een kubus in verwerkt is zoals in de vorige post

deze was uit verveling een keertje op een zondagmiddag
Reg. datum: 13 maart 2000

Verder ben ik opzoek naar alle onderstaande logo's, wie kan me daar aan helpen?

sorry, en als ik er nou een max modelletje in verstop?quote:Op maandag 08 april 2002 23:09 schreef fatbenny het volgende:
papier en potlood: mag ook
als er maar niet stiekem een kubus in verwerkt is zoals in de vorige post

No Shit! BtM909 heeft mijn ondertitel weer gestolen! 8)7
* Seraph wilt bij heeee hoooo bij het uitgaan altijd zijn arm eraf trekken en gooien naar de mensen die dat doenquote:Op maandag 08 april 2002 20:59 schreef Razorfist het volgende:
Sorry jongens, ik kan niet tekenen...
Maar dit was in navolging op het ge-Heee-Hooo dat mensen leuk schijnen te vinden op allerlei muziek:
[afbeelding]
Online! - Seraph Flash Experiments
dan heb je mazzel dat ik geen moderator benquote:Op woensdag 10 april 2002 23:17 schreef FoOL het volgende:
[..]
sorry, en als ik er nou een max modelletje in verstop?
[afbeelding]
* Razorfist is er ook niet zo'n fan van, maar dit is een mooie manier om te laten zien hoe lomp het er uit ziet (wordt versterkt door mijn onevenaarbare tekenskills natuurlijk)quote:Op woensdag 10 april 2002 23:27 schreef Seraph het volgende:
[..]
* Seraph wilt bij heeee hoooo bij het uitgaan altijd zijn arm eraf trekken en gooien naar de mensen die dat doen
Big car, small ****
quote:Op dinsdag 09 april 2002 00:55 schreef Vampier het volgende:
Verder ben ik opzoek naar alle onderstaande logo's, wie kan me daar aan helpen?
[afbeelding]
Ik heb ff snel wat plaatjes geplakt. Heb je hier wat aan ?
(ik heb zo ook in cdr, mocht je ze vectorbased willen)
ff klikken...
Dit heeft niks met m'n 2d stuff te maken, dus excuus voor het off-topic gaan. Maar het leek me het makkelijkste om het in hetzelfde topic de posten
Senri no michi mo ippo kara Terug in de disco, zonder lieve poesjes nu...
voorkant:

achterkant:

is dus voor een feessie met muziek van de jaren 85-95
verder 44,951 gratis .eps logo's e.d. op http://www.logo.nino.ru/
//
quote:Op woensdag 10 april 2002 23:27 schreef Seraph het volgende:
[..]
* Seraph wilt bij heeee hoooo bij het uitgaan altijd zijn arm eraf trekken en gooien naar de mensen die dat doen
* man-o-script denkt dat Seraph vaak Friends kijkt, en dan vooral de aflevering met Janice
//

Voor verder 2d stuff: zie de sequence-topics, het grote PS-tennis topic, de wallpaper-topics, en de rest van de [thema]topics over onder andere kerstkaarten, agenda's en cd-hoesjes
Op verzoek wil ik de search nog wel even in duiken; nu geen puf meer voor
~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 28 september 2008 Free Entrance Rotterdam ~
Intentions:
(ook foto is zelfgemaakt)

Fruits de Jazz

Butt Bumping Beats:

Brainstorm:

(ja dat is SoM
//
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
Dit topic is gesloten.