SPECS | Nikon D300 + grip, Tamron 17-50mm SP AF f/2.8 xr, Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6 AF-S VR, Sigma 100-300 f/4, Sigma 1,4 TC
vooral dat paneeltje wat je eruit kunt schuiven met lampies en knoppe
PSN: peptide, PS3, XBOX360, Wii, PSP, DSi, i8910HD
Dat is een oude cdrom die ik gewoon gemold heb, en waar de bovenkap van de cdrom speler is ingezaagd.quote:Op woensdag 27 maart 2002 16:27 schreef Cloontje het volgende:
Vet dat uitschijbare panel, heb je de staanders ingezaagd in die cdrom of gewoon de klap weg?
Dat spul komt van bij autosport zaak "Frami" in Maastricht. Het kost 10 euro.quote:Op woensdag 27 maart 2002 16:37 schreef real_raichu70 het volgende:
Heb jij Folia TEC Carbon Foil of ook dat Makro spul , ik heb mijn ouwe case met Makro spul gedaan en dit ziet er toch wel een stukje beter uit
Zie hierbovenquote:Op woensdag 27 maart 2002 16:37 schreef www.outer het volgende:
ziet er goed uit.
waar heb jij die plak carbon vandaan (ik wil ook nog iets daarmee doen nl.) maar ik weet niet waar ik zoiets moet zoeken.
(behalve onder de C of de P)
JVC HD100 - Full-HD D-ILA projector ;-)
Yep, absoluut --> eind deze week mooi mat zwartquote:Op woensdag 27 maart 2002 16:41 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
zeer sjieke mod... is het misschien een idee om je monitor een bijpassend kleurtje te geven??
Drive it like you stole it.
Hij is echt perfect, vooral dat carbon en die la!!!
INSIDE MY PC: Epox 8KTA3 kt133a, AMD Tb 850mhz@1,75V, 256 SDram 133 mhz, PowerMagic Radeon 8500LE 128mb DDR, Terratec DMX Xfire 1024, Lite-On 52x24x52x brander, Toshiba 48x cd-rom speler, Logitech Optical Wheel Mouse, Toetsenbordje, 15" monitor ADi
bedien je die nu met de hand of gebruik je dat knopje van de cd rom speler, de originele?
(disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...)
Weer bezig met me nieuwe kassie te verzagen :) wait and see
Een Led hdd meterquote:Op woensdag 27 maart 2002 16:36 schreef Dutch3men het volgende:
He wat is dat trouwens wat ik in dat filmpje zie helemaal onderaan je kast wat daar knippert.
"whiiiiiii"
of een beeldscherm mod?
mooi weggewerkt die VU meter
mooie kast man
[Avatar Change/Stats (terug online!!)]
Bye bye Microsoft ! I'm using Linux now!
mooi gedaan man!
Dream as you live for ever, live as you'll die today.
Zonder Medische Informatiekundigen zal het EPD er over 10 jaar nog niet zijn!
Is echt heel mooi gedaan man, netjes afgewerkt ook!
LastFM - 40D + 17-55/2.8 + 70-200/4L
heeeey kerel.....BIERTJUHHH??quote:Op woensdag 27 maart 2002 17:07 schreef WiXX het volgende:
Stephan wat voor een proc zit er eigenlijk in en wat voor vid kaart? en waarneer gaan we na de waterkoeling mod toe?
of een beeldscherm mod?
Uhm op de site staan de exacte specs.
-AMD Athlon XP 1800+
-MSI KT3 Ultra 333Mhz RAID | USB2.0 MOBO
-Leadtek GF2
-2x 60GB IBM Harddisk (voor Drome 10)
-etc...
Nee, van een electronica winkel in Maastricht, en de rest thuis in de rekken.quote:Op woensdag 27 maart 2002 17:09 schreef Rave17 het volgende:
Trouwens heb je dat licht in de fan soms van Bit-Tech vandaan
Thanx manquote:Op woensdag 27 maart 2002 17:18 schreef Phreak het volgende:
Een volmondig "Woei!" voor deze mod!
Is echt heel mooi gedaan man, netjes afgewerkt ook!
Allen bedankt voor de positieve reacties. Het carbon, de "control-la" en het "ATMOZ-logo" wat oplicht in de blacklight zijn allemaal mijn eigen idee. Het is tegenwoordig heel erg moeilijk om iets orgineels te maken. Binnenkort ga ik waterkoeling bouwen. (mischien in een andere kast). En volgend jaar weer meedoen aan de Aopen Casemod Wedstrijd!
leipe casemod.. maar dat wist je natuurlijk al!!!
hierbij vergeleken is die van mij echt weer niks.. maarja!
bui?
sleep: a completely inadequate substitute for cafeine
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last
Dit topic is gesloten.