quote:Op donderdag 21 maart 2002 12:24 schreef HollowMan het volgende:
Ik wou net topic openen en ben hierheen verwezen, maar ik kan niet vinden wat ik zoek, ik wil msn deleten onder XP, maar niet helemaal, alleen onder 1 profiel, zodat ie daaronder niet meer opstart, het andere profiel moet wel nog msn opstarten, hij start nu namelijk altijd met Outlook mee en soms ook nadat ik inlog... Iemand een idee?
Jij wilt niet MSN deleten onder XP je wilt 1 profiel niet voorzien van MSN. 3 dingen doen om hem niet op te laten starten. Ga in dat profiel zitten en doe de volgende dingen:
• in MSN tools options preferences en bij general uitvinken:"run this program when windows start" en doe ook maar "allow this program to run in the background"
• ga naar start run 'msconfig' en dan bij startup tabje vinkje weghalen bij MSN
• ik gok dat je outlook express bedoeld... maar ik zal ze allebei geven. Bij outlook express: tools options tabje general en daar vinkje weghalen bij 'Automatically log on to windows messenger'. Bij outlook tools options tabje other en dan vinkje weghalen bij enable instant messaging in microsoft outlook.
• startknop, rechtermuisknop, explore, even messenger opzoeken en de shortcut deleten.
Als de gebruiker dan toch messenger wil gebruiken kan hij het nog steeds opstarten maar moet ie het zoeken met explorer.
Deze instructies staan hier op GoT 100 keer genoemd..
If the world didn't suck, we would all fall off!!! ..........IK MOET NIKS! ... Eek the cat: "I.T. never hurts to [press F1]"