Dan zou dit deel 8 moeten zijnquote:
"Cause I'm like ice, buddy, if I don't like you, you've got problems." -- Kramer in "The Parking Space"
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
dat is al bekend
heb het 5 min geleden al gezegt tegen een modje ;P maar die lui zijn zo traag 
quote:Op maandag 18 februari 2002 18:10 schreef SaURoN het volgende:
maar die lui zijn zo traag
Kick/Ban
Sorry voor het offtopic geblaat
"Cause I'm like ice, buddy, if I don't like you, you've got problems." -- Kramer in "The Parking Space"
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
als jij nou niet eens zo dom was dan had het niet gehoevenquote:Op maandag 18 februari 2002 18:10 schreef SaURoN het volgende:
dat is al bekendheb het 5 min geleden al gezegt tegen een modje ;P maar die lui zijn zo traag
Hey Sauron, dat van die 6 of 7 SOJ voor die heavens brethren helm, da's een geintje hoop ik he?
Want anders ben ik wel ziek...heb er vorige week een weggegooid
World of Warcraft heerscht!
quote:Op maandag 18 februari 2002 18:28 schreef zanac het volgende:
Hey Sauron, dat van die 6 of 7 SOJ voor die heavens brethren helm, da's een geintje hoop ik he?
hehe, ik hoop het niet voor je
Ik heb net een Wedding Band getrade voor 2 sojs en die highlord voor 3 sojs.
Ja ik weet het sau, ik zou aan jou denken maar ik wil die eaglehorn ERG graag, en jij hebt al GENOEG goede items
np
btw heb skull collector liggen voor de liefhebber met mf per charcter lvl 
nah thanx ik ga weer mfen met m`n amazon, heb ik meer geluk mee op de 1 of andere vage manierquote:Op maandag 18 februari 2002 18:50 schreef SaURoN het volgende:
npbtw heb skull collector liggen voor de liefhebber met mf per charcter lvl
quote:Op maandag 18 februari 2002 18:50 schreef SaURoN het volgende:
npbtw heb skull collector liggen voor de liefhebber met mf per charcter lvl
sux
gewoon gull + rhyme / 4-isted shield
hooj
kunenn jullie mee helpen zoeken, als iemand een eagle wil traden please tell me, ik heb 5 sojs klaar staan
quote:Op maandag 18 februari 2002 19:08 schreef Raz0r81 het volgende:
[..]
sux
gewoon gull + rhyme / 4-isted shield(mot je wel de ist's hebbe maarja)
ben ff gaan kijken maar ze zijn allemaal minimaal 6 + @quote:Op maandag 18 februari 2002 19:09 schreef tva_goku het volgende:
kunenn jullie mee helpen zoeken, als iemand een eagle wil traden please tell me, ik heb 5 sojs klaar staan
heeft iemand Armor voor me?
Ik heb een paladin en draag nu Armor met def van 392 met wat to attack rating en nog wat meuk...
Heeft iemand Armor voor mij met een def van tussen de 500-600... daar zou ik erg blij mee zijn.... wat je er voor terug krijgt?
- Andere Armor? (met def 400)
- Nog wat meuk...
- Mijn dankbaarheid
Ik heb een paladin en draag nu Armor met def van 392 met wat to attack rating en nog wat meuk...
Heeft iemand Armor voor mij met een def van tussen de 500-600... daar zou ik erg blij mee zijn.... wat je er voor terug krijgt?
- Nog wat meuk...
- Mijn dankbaarheid
Wii Friend Code: 1506-3419-8302-9120
quote:Op maandag 18 februari 2002 19:33 schreef RedHat het volgende:
- Nog wat meuk...
- Mijn dankbaarheid
ik ben altijd behoorlijk krap in armors
iets anders dat je kan gebruike?
hooj
Reg. datum: 05 maart 2000
Voor eaglehorn ben je gewoon 6 soj's kwijt
voor 5 heb ik ze nog nooit gezien (alleen in de piek van de dupe manie) Maar ja je speelt pas 3 weken of sow .. en nu al aan een vette unique eaglehorn, das best wel snel
quote:Op maandag 18 februari 2002 19:35 schreef Raz0r81 het volgende:
[..]
ik ben altijd behoorlijk krap in armors
iets anders dat je kan gebruike?
nouja, liefst armor...
anders wil ik je wel wat showen wat ik heb, is niet veel, maarja, m'n paladin is nu lvl 58, is m'n 1e char... dus
Ik heb nog wel duriel's cuiras liggen def 600 en vette res erop, geen echt pala armor, maar die zijn op 
quote:Op maandag 18 februari 2002 19:41 schreef barrel het volgende:
Ik heb nog wel duriel's cuiras liggen def 600 en vette res erop, geen echt pala armor, maar die zijn op
ok...
je mag me içqén op #54312379
bah 5 sojs geen mogelijkheid voor 6 
jij hebt geluk, jij krijgt een Griswold van me , betere pally heb ik momenteel nietquote:Op maandag 18 februari 2002 19:33 schreef RedHat het volgende:
- Nog wat meuk...
- Mijn dankbaarheid
Eeen Griswold's weg mieteren... IK ZEG DAMN!!! waarom hebben jullie zoveel shit
. Ik heb vandaag slechts een goldwrap en een String of ears gevonden. Das alles ja, en daar ben ik blij mee 
/w * >> username?quote:Op maandag 18 februari 2002 19:53 schreef SaURoN het volgende:
[..]
jij hebt geluk, jij krijgt een Griswold van me , betere pally heb ik momenteel nietwispher maar dan krijg je hem... wel vanavond aub want stash is needed
en als ik nog geen bericht heb mieter ik hem weg
dude ik speel al vanaf kerstquote:Op maandag 18 februari 2002 19:36 schreef barrel het volgende:
Voor eaglehorn ben je gewoon 6 soj's kwijtvoor 5 heb ik ze nog nooit gezien (alleen in de piek van de dupe manie) Maar ja je speelt pas 3 weken of sow .. en nu al aan een vette unique eaglehorn, das best wel snel
of je moet in een clan zitten daar willen de prijzen nogwel eens lager liggen als jij die persoon ook veel gegeven / geholpen hebt 
PC gamers gezocht !!!! >>> http://www.gameforum.nl
kan ik geen battle.net dedicated server maken ofzo?
want dan kan ik nieuwe char maken, en spullen van de grond afpakken nu niet
want dan kan ik nieuwe char maken, en spullen van de grond afpakken nu niet
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.