Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Ik kijk al uit naar een nieuwe versie :)

La Ferrari pių bella č quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Achilles|IA
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2010
Sorry dat ik dit progje afkraak hoor maar dit is wel zoooooo simpel om te maken. Het is handig, daar gaat het niet om maar het enige werk aan het progje is de lay-out. De scores die aangepast zijn 301, 401 zou je gewoon zelf in moeten voeren, das veel makkelijker aangezien het toch een variable is....maja,genoeg gezeurd grtz

Life's a game, let's play!

• The Dolf
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
quote:
Op zondag 17 februari 2002 21:56 schreef Achilles het volgende:
Sorry dat ik dit progje afkraak hoor maar dit is wel zoooooo simpel om te maken. Het is handig, daar gaat het niet om maar het enige werk aan het progje is de lay-out. De scores die aangepast zijn 301, 401 zou je gewoon zelf in moeten voeren, das veel makkelijker aangezien het toch een variable is....maja,genoeg gezeurd grtz
Natuurlijk is dit simpel te maken. Maar je moet er maar de tijd voor hebben en er moeite voor doen.

Misschien kan jij een betere versie maken die aan iedereen zijn wensen voldoet?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Achilles|IA
Heb het 2 jaar geleden een keer geprobeerd in VB3.0 maar was niet echt een succes...maja das met meer progjes zo.Ben je ze aan het maken en dan zitten er geen moeilijke gedeeltes meer in en is het opeens niet leuk meer :s Echt een irri eigenschap dit, ben nu in Turbo Pascal bezig (jaja, vorig jaar met school in begonnen, we zijn nu bezig in c++ maar pascal is (nog wel) leuker duzzz) een progje te maken waarbij je eerst in moet loggen dmv een gebruikersnaam en wachtwoord en daarna het "echte" programma opstart. Dat programma slaat op welke mp3'tjes, met de daarbij behorende specificaties, op welke CD staan.

Ik weet dat het ook in acces of excel kan maar ik vond het ff leuk om zelf te maken...toch vakantie duzzzz
Maja, wordt dus geen dartprogramma ;)

• Busje810
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 05-05-2004
Tjoh, als je hier alleen maar komt om af te kraken kan je wat mij betreft ophoepelen. Er zijn altijd mensen die (vinden dat ze) beter zijn als anderen. IK kan het niet, maar IK ben blij met een vent (of vrouw) die het belangeloos doet voor JOU. Hou je onnozele en irritante commentaar dan ook voor je en probeer mensen te waarderen...... :(

edit: De programmeur luistert wel naar JOUW wensen..... Da's voor een hoop eigenwijze ..kels een probleem. Kortom, geen ongenuanceerd commentaar, maar suggesties zijn welkom..... Kan je eigenlijk wel darten????

Gigabyte GA-7VAXP | AMD XP 2800+ (Spire Whisperrock IV cooler) | 512mb Samsung DDR | Asus GForce4 TI 4200 | HDD: Maxtor 60/120 Gb | Lite On DVD | Powersupply:Enermax 350 watt

• Achilles|IA
offtopic:
Leuk dat je me zo probeert te pakken maja.....jammer voor je.
Als je mijn vorige posts terug gelezen hebt (en dan heb ik het niet alleen over deze topic) zie je dat ik ook positieve reacties geef. Ik vind het alleen loos om geen negative reacties te geven want waarom zou je alleen iets zeggen als je iets mooi vindt en niet als je iets "waardeloos" vindt?
Als je negatief commentaar geeft kan, in dit geval de programmeur, zijn programma zo aanpassen dat er positieve reacties gepost gaan worden.

Als jij mij zo irritant vindt, waarom reageer je dan? Das dan ook weer nergens voor nodig toch? En als ik commentaar wil geven dan doe ik dat gewoon want tis nog altijd zo dat je je mening mag geven ;)

En het waarderen van mensen? Daar heeft dit nix mee te maken...als je het goed doorgelezen hebt weet je ook dat het commentaar op het programma bedoeld is en niet op de programmeur zelf.

Maar goed, we hebben onze mening allebei weer even naar voren gebracht. Laten we nu ff ontopic verder gaan en dit gewoon vergeten want deze topic is te leuk om een slotje te krijgen, keej?

• Busje810
[offtopic]

Het gaat nu precies om wat je nu zelf zegt. Positieve kritiek is altijd goed en welkom. Je eigen kritiek komt nogal arrogant en afkrakend over. Goed voor de stimulans van de programmeur!!??...... Daar heb IK en vele anderen waarschijnlijk ook, moeite mee. Vervolgens hemel je jezelf op in een reply die helemaal off-topic is (het gaat om een dartproggie, weet je wel???). Daar kan ik geen waardering voor opbrengen. Laat eerst maar eens iets van je eigen prestaties zien. (Zet b.v. een dartproggie online die beter en handiger is dan dat van Mr. Unanymous)Voor de rest ben ik er klaar mee....

[offtopic]

Gigabyte GA-7VAXP | AMD XP 2800+ (Spire Whisperrock IV cooler) | 512mb Samsung DDR | Asus GForce4 TI 4200 | HDD: Maxtor 60/120 Gb | Lite On DVD | Powersupply:Enermax 350 watt

• Achilles|IA
[echt de laatste keer]

Toch een b'tje moeite om Nederlands te begrijpen? Want mezelf ophemelen in een reply? Kan je het dan even citeren? Alvast bedankt! Maar het is mn mening dat ik het een loos programma vindt met te weinig functies...maja...heb je weer iets om me af te kraken.
En "en vele anderen waarschijnlijk " is gewoon een b'tje speculeren en dus een b'tje laf om mee te discussieren.
Voeg me anders ff toe op msn of mail maar even want ik wil wel even discussieren met je over je woorden. petervanrijt@hotmail.com

Grtz!

[/echt de laatste keer]

• 0siris
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 21:34
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 00:35 schreef Magma het volgende:
...bij ons op het werk doen we ook aan Cricket.
Toe maar! lekker "werk" heb jij? Wat doe je in je vrije tijd? werken? :D

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Denman
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20:30

Denman

Joe to the rescue!

quote:
Op zondag 17 februari 2002 22:06 schreef Achilles het volgende:
Heb het 2 jaar geleden een keer geprobeerd in VB3.0 maar was niet echt een succes...maja das met meer progjes zo.Ben je ze aan het maken en dan zitten er geen moeilijke gedeeltes meer in en is het opeens niet leuk meer :s Echt een irri eigenschap dit, ben nu in Turbo Pascal bezig (jaja, vorig jaar met school in begonnen, we zijn nu bezig in c++ maar pascal is (nog wel) leuker duzzz) een progje te maken waarbij je eerst in moet loggen dmv een gebruikersnaam en wachtwoord en daarna het "echte" programma opstart. Dat programma slaat op welke mp3'tjes, met de daarbij behorende specificaties, op welke CD staan.

Ik weet dat het ook in acces of excel kan maar ik vond het ff leuk om zelf te maken...toch vakantie duzzzz
Maja, wordt dus geen dartprogramma ;)
offtopic:
Tjah... vind dit toch redelijk ophemelend. Vooral dat 'echte' zegt veel over jezelf. Maar goed, wij zijn denk ik heel erg benieuwd wat jij allemaal kan, tot nu toe heb je nog erg weinig laten zien! Is het bluf?

En ik ben het helemaal met busje eens. Dat is geen negatieve kritiek die je daar gaf, dat is iemand helemaal de grond in boren wat nergens op slaat.

goed, genoeg geblaat en tijd verspild aan die 'programmeur'. Ik ben tot nu toe erg blij met het proggie. Ik gebruikte eerst altijd Excel, maar dit is veel handiger. Als de gemiddeldes per partij, set en leg allemaal in een statistieken scherm kunnen en de bugs gefixed zijn kan het helemaal niet meer stuk. Ik kan iig niet wachten! Top.

Join het GoT Pulse-Team!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Hij werkt misschien als tester van dartspijltjes >:)

BTW, met wat voor darts gooien jullie?
Ikzelf met 28 grams, aluminium shafts en stoffen flights.

• Denman

Denman

Joe to the rescue!

Ik heb 23 grams pijlen, plastic shaft en alu flights. Met een zogenaamde 'powerpoint'. Naja, zelf merk ik er weinig van, maar het zou minder bouncers moeten opleveren. Kan ook aan mijn bord liggen natuurlijk :)

Ik heb trouwens nieuwe shafts en flights nodig want deze heb ik echt compleet gaar gegooid :D

Join het GoT Pulse-Team!

• Ikroelz96
  • Laatst online: 04-01-2004
neuh.. niks voor mij moet ik altijd naar ondergaan om de score bij te houwe

gekocht gedownload

• The Dolf
  • Niet online
quote:
Op maandag 18 februari 2002 15:41 schreef Fuelke het volgende:
Hij werkt misschien als tester van dartspijltjes >:)

BTW, met wat voor darts gooien jullie?
Ikzelf met 28 grams, aluminium shafts en stoffen flights.
Ik speel met Harrows 23g pijlen. plastic shafts met roterende kop, en stoffen flights.

Speelde vroeger met alu shafts maar na 1 bouncer zijn die dingen al kapot en imo het geld niet waard.

Spelen julie trouwens in competitie?

Gezocht!
Router

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

quote:
Op maandag 18 februari 2002 19:54 schreef thedolf het volgende:

Ik speel met Harrows 23g pijlen. plastic shafts met roterende kop, en stoffen flights.

Speelde vroeger met alu shafts maar na 1 bouncer zijn die dingen al kapot en imo het geld niet waard.

Spelen julie trouwens in competitie?
Vroeger speelde ik competitie nu af en toe een amateurtornooi. Had vroeger ook plastic shafts, maar die gooide ik net iets te regelmatig stuk. :(

• The Dolf
  • Niet online
quote:
Op maandag 18 februari 2002 20:01 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Vroeger speelde ik competitie nu af en toe een amateurtornooi. Had vroeger ook plastic shafts, maar die gooide ik net iets te regelmatig stuk. :(
Heb je dan geen last van die alu shafts? Als die 1 keer vallen dan zijn ze bij mij direct krom

Gezocht!
Router

• Busje810
quote:
Op maandag 18 februari 2002 11:10 schreef Busje het volgende:
[offtopic]

Laat eerst maar eens iets van je eigen prestaties zien. (Zet b.v. een dartproggie online die beter en handiger is dan dat van Mr. Unanymous)Voor de rest ben ik er klaar mee....

[offtopic]
Ik geloof dat ik hier genoeg mee gezegd heb.... vooral het laatste zinnetje. Geen ge-msn, icq of gemail. Als ik gewild had dat dit soort oeverloos gedebatteer een vervolg was gegeven, had ik die adressen wel in mijn profiel gezet. Hier voorkom ik dit mee. Niks "laf"... Ik zeg "en publiek" wat ik er van vind.

Zo, over en uit!!!

Nog een tipje voor echte dartliefhebbers: Erg goeie shafts, die erg licht en sterk zijn, zijn de "Slick-stick" shafts van Unicorn, maar dan uitsluitend in de kleur wit. De andere kleuren breken zo. Nog een voordeel van de "slick stick" is dat je de flights er aan de zijkant in steekt en gelijk goed op hun plaats zitten en beschermd worden door de gesloten achterkant. Ook geen gemedder meer met het prakken van de flights in de "tops", waardoor ze vaak stuk gaan. Nadeel is dat ze niet echt goedkoop zijn en niet overal verkrijgbaar. In elk geval wel bij House of Darts aan de Bos en Lommerweg in A'dam. Zelf gooi ik met "Barry Twomlow" darts van Unicorn, maar ben toch naar wat anders op zoek.... (Niet specifiek Unicorn, maar een wat ander model met heel goede grip)

• Jerry
  • Laatst online: 01:11

Jerry

Who?

quote:
Op zondag 17 februari 2002 21:56 schreef Achilles het volgende:
De scores die aangepast zijn 301, 401 zou je gewoon zelf in moeten voeren, das veel makkelijker aangezien het toch een variable is....maja,genoeg gezeurd grtz
Lol. Dat zit er al in hoor :) :P.
quote:
Grote discussie bovenin pg 3 :P
En wel effe de boel ontopic houden he jongens :) Lol. Dat ik dit doe voor sommige personen is gewoon omdat ik het leuk vind om te doen (en omdat me vader zeurt dat hij een goed programmaatje wil, maar dat terzijde :P). Over de kritiek en negatieve invloeden van andere programmeurs trek ik me niks van aan. Iedereen zou dit op een andere manier doen, maarja je moet er natuurlijk wel de tijd voor nemen. Ik doe dit ook omdat ik me in zoveel mogelijk programmeertalen wil verdiepen. Ik kan al C#,java en pascal en nu probeer ik wat dingen uit van Visual Basic. Dat er betere programmeurs zijn als ik, "dat is duidelijk natuurlijk" (om F. de Boer te quoten :P :)).

Maar genoeg gezwetst,
Ik zal effe zeggen wat ik ondertussen allemaal weer gedaan heb:

- Undo functie werkt :) :D.
- Statistics form bijna klaar ;).
- Fullscreen dat lekker werkt: mee bezig.

Volgende versie komt eraan!

[edit]
By the way ik gooi met 28 gr. pijlen lekker zwaar en met veel grip (ik heb de pijlen heel licht vast :P).

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• arjants
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
K heb nog wel een simpel excelsheetje dat we op de afdeling gebruiken. Hiermee hoef je alleen het toetsenbord te gebruiken :)

www.tersteege.net/temp/dartcount.xls

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• backupdevice
  • Laatst online: 21:47
25 gram, plastic shafts . Ere divisie Den Bosch.

Cool progje trouwens

In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable

• yonexfreak
  • Laatst online: 14:19

yonexfreak

Renault Megane Club member

pfff 25gr en 28gr pijlen
lijken wel bakstenen zeg :)

zelf gooi ik met 19 gr pijlen maar komt dan nog metalen shaft bij, zal dus 20gr ongeveer zijn gok ik :)

kortom fly away to triple 20 :P

I don't drive fast, I only fly low!

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 18:27 schreef yonexfreak het volgende:
pfff 25gr en 28gr pijlen

zelf gooi ik met 19 gr pijlen maar komt dan nog metalen shaft bij, zal dus 20gr ongeveer zijn gok ik :)

Is ook een baksteen :). Daarom krijg ik die shafts er zo lastig op :P.

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• backupdevice
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 18:27 schreef yonexfreak het volgende:
pfff 25gr en 28gr pijlen

zwaardere pijlen hoef je niet zo hard te gooien, gooi je niet hard, kan je met gevoel gooien, das beter. ( voor moi dan)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Eens je eraan gewend bent wil je niks anders meer dan "zware" darts. Heb hier nog m'n eerste setje liggen, die zijn 20 gram, worden gebruikt door beginnende bezoekers en als ik daar nu mee gooi heb ik het gevoel dat ik met papier sta te gooien, en het resultaat is ook niet mooi :(

En nu geduld uitoefenen tot de volgende versie van het proggie uit is...

• The Dolf
  • Niet online
Ik heb ooit eens met 28g pijlen gegooid. Na een kwartier kreeg ik last van mijn arm.

Gezocht!
Router

• yonexfreak

yonexfreak

mijn 1e set was 25gr en kreeg daar ook last van mn arm
en zaten soms hele vage worpen tussen (out of bound etc...)

enige nadeel met lichte pijlen is dat ze soms de neiging hebben om uit het bord te vallen :(

heel irri is dat en ik zou niet weten hoe mn pijlen scherper te maken :?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 20:08 schreef yonexfreak het volgende:

enige nadeel met lichte pijlen is dat ze soms de neiging hebben om uit het bord te vallen :(

Gooide ik onlangs m'n derde dart in het bord, gooide ik er m'n 2 vorige erui zeg, 2 x triple 20 weg :( (en ik gooi met 28gr)

• SaURoN
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
ik heb ook die error op me flaptop :/ os is me ;(
wanneer is een nieuwe te verwachten ?

• doemaarwat
  • Laatst online: 19-04-2013

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Mun collega heeft een jaar (of misschien wel twee ondertussen) ook eens een proggie gemaakt. Lijkt wel op het krijtbord naast het dartbord. Alle scores zijn met shortkeys (F1-F10 en 1-10) en de D en T te selecteren. Tactics, 501, 301, 201 kun je ermee spelen. Ik heb op het moment geen screenies maar zal morgen voor de geinteresserden wel even laten zien..... Er zit overigens ook een UNDO op....

edit:

Heb net even op de server van de zaak gekeken (kan ik vanuit thuis bij :P) en daar vond ik het proggie.

http://members.chello.nl/ravelin/images/darts.jpg

Hier zie je een shot van de tactics versie waarbij je onderaan ziet hoeveel bulls je extra nodig hebt om te winnen.

Leuk extraatje is dat je op andere PC's op het netwerk kan meekijken met de scores door in te loggen op een active game...

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• The Dolf
  • Niet online
Misschien kan je het progje ff op een server zetten zodat iedereen er van kan genieten?

Gezocht!
Router

• Woebes
  • Laatst online: 13-10-2004

Woebes

"vuile maai"

quote:
pijlenslijpsteentje...kost een paar piek en ze worden loeischerp als jij dat wil

ff zoeken

deze dus

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 22:02 schreef thedolf het volgende:
Misschien kan je het progje ff op een server zetten zodat iedereen er van kan genieten?
Graag, maar niet zonder toestemming van mijn collega ;)

Morgen vroeg ben je de eerste...

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• yonexfreak

yonexfreak

quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 22:06 schreef Woebes het volgende:

[..]

pijlenslijpsteentje...kost een paar piek en ze worden loeischerp als jij dat wil

ff zoeken

deze dus
tnx !! :)

vond het al beetje ver gaan om met slijpsteentje aan de gang te gaan :P

• RammY
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 21:22

RammY

All Your Pr0n Are Belong To Us

Kijk es op www.pijlsnel95.nl en ga naar de software page...

Shoot & Share @ www.rallysportmedia.nl

• The Dolf
  • Niet online
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 22:22 schreef doemaarwat het volgende:

[..]

Graag, maar niet zonder toestemming van mijn collega ;)

Morgen vroeg ben je de eerste...
Kan ik mee leven.
:)

Gezocht!
Router

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 21:20 schreef SaURoN het volgende:
ik heb ook die error op me flaptop :/ os is me ;(
wanneer is een nieuwe te verwachten ?
Ik ben bezig met installshield om een installer te maken en dat is bijna klaar dus een nieuwe versie komt vandaag :). Ik heb die installer getest op mijn andere computer waar het dart programma het eerst ook niet op deed en nou doet hij het wel :P.

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• Electra
  • Laatst online: 15:31

Electra

Xbox Live = Semper Fight

Ik vind het een goed programma! Kan niet w88 tot de update die voor vandaag gepland staat.

Ik zelf gooi in de Horeca Competitie van Zwolle.
Pijlen: 23 Grams Boxers van Harrows :+
Shafts: Medium nylon wit
Flights: Delta flights (recht uiteinde)

ZO dit moest ik ff kwijt :)

/Offtopic/
Vanavond mag ik weer gooien en drinken >:) . Wat een heerlijke sport is darten toch :9~
/Offtopic/

*/Edit/*
En ik vergeet erbij te zeggen dat het progje bij mij ook onder Windows XP draait! Ben ik 1 van de gelukkigen dan? :D

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
MacBook Air 2011, 13 inch, 4Gb, 128 Gb

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Op woensdag 20 februari 2002 13:00 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
En ik vergeet erbij te zeggen dat het progje bij mij ook onder Windows XP draait! Ben ik 1 van de gelukkigen dan? :D
Misschien wel :). Maar als ik de nieuwe versie uitgeef dan wordt het programma door een installer geinstalleerd en dan werkt het als het goed is allemaal :P.

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• Electra

Electra

Xbox Live = Semper Fight

(zeur*zucht*steun) Duurt het nog lang dan ;)

Hoop dat ik de nieuwe versie vanavond mee kan nemen op de laptop naar de stad!!!!! >:)

Keep up up the good work!

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Op woensdag 20 februari 2002 13:50 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
(zeur*zucht*steun) Duurt het nog lang dan ;)

Hoop dat ik de nieuwe versie vanavond mee kan nemen op de laptop naar de stad!!!!! >:)

Keep up up the good work!
Mja, ik denk wel dat dat lukt :). Ik moet alleen nog effe de statistieken goed laten werken, zodat hij die wel goed afbeeld zelfs als je op UNDO drukt :). Nou doet hij het alleen als je de UNDO niet gebruikt :(. Maar dat duurt niet zo lang, ik moet zo alleen wel effe autorijden. Ben nl bezig met mijn rijbewijs :P.

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• Electra

Electra

Xbox Live = Semper Fight

Veel suc6 met het rijden, en doe wel voorzichtig aan.
Als je namelijk om een boom gevouwen zit, dan vrees ik dat we de nieuwste update wel op onze buik kunnen schrijven >:)

Nee zonder gekheid, ik zal dit draadje nauwlettend in de gaten houden.

Ben benieuwd! naar de nieuwe update, en hoop dat ik hem vanavond gelijk kan gaan (bug)testen.

• The Dolf
  • Niet online
Net op tijd dan. KAn ik alvast ingooien vanavond voor de wedstrijd van morgen.

Geweldige sport. Mijn ouders steunen me gewoon opm naar de kroeg te gaan.

Gezocht!
Router

• Jerry

Jerry

Who?

Hier is ie dan de nieuwe versie: B1.3

Veranderingen/toevoegingen:

- Added: Undo functie. Je kan via het menu UNDO doen of via F3.
- Fixed: Alle gamemodes worden nou correct afgebeeld in 800x600 en hoger :).
- Fixed: Je kan nou darts in fullscreen zetten (Alleen staat de score en de rest nog niet goed in het midden dat wordt nog veranderd :P).
- Fixed: Het moet nou op alle systemen werken dmv de installer.

Ik heb het statistics scherm nog niet goed werkende daarom zit dat er nog niet in :(. Ik krijg het niet werkende voor vanavond daarom geef ik de nieuwe versie wel uit, maar nog niet met het statistics scherm. Ik hoop dat ik het goed werkende krijg voor de volgende versie.
Er zitten ook nog geen nieuwe gametypes in het programma, omdat ik eerst alle bugs eruit wil hebben :).

Hier kan je de nieuwe versie downloaden. Als je de dartsounds.zip file al gedownload hebt dan hoef je die niet nog een keer te downloaden :P.

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Oef, al die keren kijken in dit topic eindelijk beloond! :) Later vanavond begin ik aan het testwerk...

• demonz
  • Laatst online: 22-10-2009

demonz

Quad Power!

ehh, hij doet het nog steeds niet onder w2000, krijg deze melding : 1155:File C:\darts1.3\instmsiw.exe not found

boehoe ik wil zo graag datieetdoehoet

Mac Pro 2x2.66Ghz, X1900 ATI, 3GB + 23" ACD en HK Soundsticks II

• The Dolf
  • Niet online
Werkt. Maar dat heeft ie altijd al gedaan. Zit echt te wachten op de stats.

Gezocht!
Router

• harry64
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 31-08 20:54
quote:

Dremel of slijptol??? :P
Als je dat een beetje met beleid doet werkt het perfect

Spijt me heel erg dat ik dit moet zegen maar je progje krijg ik op geen enkele manier aan de praat onder w2k

• Scapa Flow
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Scapa Flow

Grigo-fan

Ik had via m'n stage een paar jaar geleden ook een progje gekregen om de dartstanden bij te houden...

Ik zal eens kijken of ik deze nog ergens heb staan om wat screenshots te maken of voor een download. :)

\ Systemspecs /\ Space / \ Free comics, jokes, images /

• harry64
[quote]Op woensdag 20 februari 2002 13:00 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
/Offtopic/
Vanavond mag ik weer gooien en drinken >:) . Wat een heerlijke sport is darten toch :9~
/Offtopic/

Over darten en drinken gesproken :) http://www.dommelsch.nl/fsfun_upgames.htm

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 22:47 schreef thedolf het volgende:

[..]

Kan ik mee leven.
:)
Beter laat dan nooit. Hier istie dan.

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:36 schreef demonz het volgende:
ehh, hij doet het nog steeds niet onder w2000, krijg deze melding : 1155:File C:\darts1.3\instmsiw.exe not found

boehoe ik wil zo graag datieetdoehoet
Sh*t had ik die 2 bestandjes toch toe moeten voegen :(. Oeps! Ik had nog 2 bestandjes en die waren beiden 2 Mb groot en die ben ik dus vergeten bij te voegen. Sorry, ik zal als ik thuis ben wel effe die 2 bestandjes toevoegen in het bestand en dan moet je hem effe opnieuw downloaden oke?
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 21:12 schreef thedolf het volgende:
Werkt. Maar dat heeft ie altijd al gedaan. Zit echt te wachten op de stats.
Ja ik weet het. Het duurde toch langer dan ik dacht :(. En ik wou geen proggie uitgeven dat vol met bugs zit :). Het zal zeker bij de volgende versie zitten :P.

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• bukthaman
  • Laatst online: 15-01-2004
Ik vind dit een handig en leuk programmatje maar heb er nog wel een vraag over. Als je 2 tegen 2 speelt ofzo dan is het 701 ipv 501. Komt hier nog een update voor?? Zou ik wel leuk vinden. Ook speel je weleens een verkorte game van 101 of 301 ofzo...Komt hier ook nog een mogelijkheid voorr???

• harry64
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 09:42 schreef bukthaman het volgende:
Ik vind dit een handig en leuk programmatje maar heb er nog wel een vraag over. Als je 2 tegen 2 speelt ofzo dan is het 701 ipv 501. Komt hier nog een update voor?? Zou ik wel leuk vinden. Ook speel je weleens een verkorte game van 101 of 301 ofzo...Komt hier ook nog een mogelijkheid voorr???
Gewoon de nieuwste versie downen daar kan je zelf de beginwaardes in typen :)

• backupdevice
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 22:23 schreef yonexfreak het volgende:

[..]

tnx !! :)

vond het al beetje ver gaan om met slijpsteentje aan de gang te gaan :P
Als je nu een stuksje schuurpapier pakt en dan vertikaal langs je punten haalt, vallen ze nooit meer uit je bord :)

• yonexfreak

yonexfreak

ehh verticaal? volgens mij krijg ik dan een stompe punt hoor :?

en tsja dan vallen ze er nooit meer uit omdat ze er nooit meer inkomen :P

• Jerry

Jerry

Who?

Ik laat het meestal door me vader doen, die haalt hem effe langs de slijptol op zijn werk :).

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• harry64
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 14:30 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
Ik laat het meestal door me vader doen, die haalt hem effe langs de slijptol op zijn werk :).
Zij ik toch SLIJPTOL :P

• Jerry

Jerry

Who?

Oh Harry en anderen die mijn proggie nog steeds niet goed kunnen draaien. Ik heb nou de goeie versie met de 2 missing bestanden erbij, geupload. Dus kan je effe testen of hij het nou wel doet (zou wel fijn zijn :P). Hij is alleen nou wel 4,3 MB :( dat is het verrotte eraan.Hier kan je hem downen.

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• backupdevice
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 13:33 schreef yonexfreak het volgende:
ehh verticaal? volgens mij krijg ik dan een stompe punt hoor :?

en tsja dan vallen ze er nooit meer uit omdat ze er nooit meer inkomen :P
gewoon op en neer, geloof me :)

Ik heb al 8 jaar dezelfde punten, enige wat ik doe is vertikaal met schuurpapier, mijn pijlen vallen niet uit het bord

• forallthecows
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2005

forallthecows

it's funny how

ik vind die plastic pijlen ook wel kewl. die ram je dan in zo'n dambord met van die plastic bolletjes en daartussen kunnen dan die stomme pijltjes en dan hoor je een onwijs kewl geluidje...bij het irritante af!

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!

(mag ik trouwens nog wel ff kwijt dat die dame er zeer schier uit ziet?)

Ever be leaning back on a chair and you start to fall backwards but you catch yourself just at the last second? I feel like that all the time...

• Electra

Electra

Xbox Live = Semper Fight

Mijn complimenten voor het programma!!!!!!!
Het is echt een :9~ progje geworden

Het werkt perfect hier onder WIndows XP.
Zal het gaan bugtesten ;)

• yonexfreak

yonexfreak

quote:
Op donderdag 21 februari 2002 14:51 schreef Blue_White_Army het volgende:

[..]

gewoon op en neer, geloof me :)

Ik heb al 8 jaar dezelfde punten, enige wat ik doe is vertikaal met schuurpapier, mijn pijlen vallen niet uit het bord
ik zal het weleens testen op oude set pijlen
just to be sure :P

evengoed tnx voor idee :)

• backupdevice
np m8

• bukthaman
  • Laatst online: 15-01-2004
Er zit nog een bugje in je programmatje. Als je aan het uit gooien bent en je gooit teveel en je tikt dit in dan geeft hij aan dat je gewonnen hebt. Hij zou dan aan moet geven NO SCORE! En dan 3 pijlen door tellen bij je gemiddelde enzo.

Voorderest is me nog niet veel opgevallen :)

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 30-08 22:20
Het is een mooi proggie en wordt steeds mooier, maar kun je in vervolg een versie met- en een zonder installer maken, want met 56k modem schiet het niet op :P

Nog een buggie. Onder Win95 misschien ook wel ergens anders op, maar dar weet ik op het moment niet.

Wanneer je de statistics wil zien geeft de computer een fout melding met:

"Run time error 6"
overflow

Oh ja voordat ik het vergeet. Met uitgooien; Stel je hebt 141 en je gooit 142 of meer dan heb je alsnog gewonnen. :?

Dat klopt niet helemaal

• The Dolf
  • Niet online
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 16:24 schreef Ossi het volgende:

"Run time error 6"
overflow
Dat is bij iedereen zo. En dat komt omdat de statistieken er nog niet in zitten

Gezocht!
Router

• demonz
  • Laatst online: 22-10-2009

demonz

Quad Power!

proficiat, hij doet het onder W2000, thnx man. maarre zoals al gezegd>>>>>>>>> als je 101 gooit en je moet nog 100 heb je gewonnen, dus fixen maarr :)

Mac Pro 2x2.66Ghz, X1900 ATI, 3GB + 23" ACD en HK Soundsticks II

• The Dolf
  • Niet online
Tactics werkt trouwens nog steeds niet

Gezocht!
Router

• SaURoN
  • Niet online
Subtiel kickje :) wanneer komen de stats er in of is dat nog nie thelemaal gelukt ?

• Martie168
  • Laatst online: 16-10-2006
zeer goed programma. Leuk ook met die geluiden. Jammer dat je statics nog niet werken. Komt wel snel?

[xp] Asus a7N8x-x; Amd Athlon +2400; Asus FX 5200 128MB; 512 ddr;

• Ossi
Kun je in dat tekst document "out.txt" ook je eigen uitgooien intikken??

Of wordt dat verwerkt in het programma

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 16:24 schreef Ossi het volgende:
Het is een mooi proggie en wordt steeds mooier, maar kun je in vervolg een versie met- en een zonder installer maken, want met 56k modem schiet het niet op :P

Nog een buggie. Onder Win95 misschien ook wel ergens anders op, maar dar weet ik op het moment niet.

"Run time error 6"
overflow

Oh ja voordat ik het vergeet. Met uitgooien; Stel je hebt 141 en je gooit 142 of meer dan heb je alsnog gewonnen. :?

Dat klopt niet helemaal
Die statistics komen er zeker in :P. En ik kan nou idd het bugje fixen, als je meer dan de totale score invoert dat je jezelf "dood" gooit (want nou zit de UNDO-functie erin :P).
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 19:24 schreef demonz het volgende:
proficiat, hij doet het onder W2000, thnx man. maarre zoals al gezegd>>>>>>>>> als je 101 gooit en je moet nog 100 heb je gewonnen, dus fixen maarr :)
Beter dat hij het eindelijk doet :D :) :P. Dan hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken ;).
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 22:50 schreef thedolf het volgende:
Tactics werkt trouwens nog steeds niet
Hoe bedoel je Tactics werkt nog steeds niet ??? wat doet hij niet? Geeft hij een foutmelding??
Graag wat meer info :). Vul je bij het gametype scherm wel het aantal spelers in als je tactics kiest? ;).
quote:
Op zondag 24 februari 2002 23:03 schreef SaURoN het volgende:
Subtiel kickje :) wanneer komen de stats er in of is dat nog nie thelemaal gelukt ?
Ik ben er nog mee bezig ;). Maar als de mensen hier effe zeggen wat ze er nog meer voor statistieken in willen hebben dan weet ik wat er nog meer in moet.
Ik heb al:
- gem. 1 pijl en 3 pijlen over hele partij.
- hoogste uitgooi van de partij.
- hoogste score van de partij.
- pijlen over de hele partij.
quote:
Op maandag 25 februari 2002 01:00 schreef Martie het volgende:
zeer goed programma. Leuk ook met die geluiden. Jammer dat je statics nog niet werken. Komt wel snel?
TOP priority :D ;).
quote:
Op maandag 25 februari 2002 08:17 schreef Ossi het volgende:
Kun je in dat tekst document "out.txt" ook je eigen uitgooien intikken??

Of wordt dat verwerkt in het programma
Ja dat kan. Geef effe je mail effe dan kan stuur ik effe een txt bestandje hoe je het precies moet doen :D ;), want ik ben een beetje lui kwa typen :P. Dat bestandje wordt ingevoegt in de volgende versie ;).

Bedankt voor de leuke reacties allemaal weer jongens :). Ik zal zo snel mogelijk de statistics erin verwerken 8-). Ik ben ook blij dat nog niemand problemen heeft met de UNDO-functie :D en dat in 1 keer. Ik dacht dat dat de meeste problemen zou geven ;).

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• Ossi
quote:
Op maandag 25 februari 2002 09:31 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:

Ja dat kan. Geef effe je mail effe dan kan stuur ik effe een txt bestandje hoe je het precies moet doen :D ;), want ik ben een beetje lui kwa typen :P. Dat bestandje wordt ingevoegt in de volgende versie ;).
E-mail staat in mijn Profiel.
quote:
Bedankt voor de leuke reacties allemaal weer jongens :). Ik zal zo snel mogelijk de statistics erin verwerken 8-). Ik ben ook blij dat nog niemand problemen heeft met de UNDO-functie :D en dat in 1 keer. Ik dacht dat dat de meeste problemen zou geven ;).
Graag gedaan (ik denk dat ik spreek voor iedereen). :9

Nog een ding hoe zit dat met die installer?
Maak je ook nog een versie zonder installer, want hij is zo groot!! :'(

Kun je misschien nog meer spelvarianten erin doen, bv Round the clock?

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Op maandag 25 februari 2002 09:53 schreef Ossi het volgende:

E-mail staat in mijn Profiel.
Ik zal het vanmiddag effe sturen zit nu op school :).
quote:
Graag gedaan (ik denk dat ik spreek voor iedereen). :9

Nog een ding hoe zit dat met die installer?
Maak je ook nog een versie zonder installer, want hij is zo groot!! :'(
Ik maak er volgende keer wel 1 met installer en 1 zonder installer, maar met diegene zonder installer moet je wel de vorige versie geinstalleerd hebben, want daar zaten wat belangrijke bestandjes in :P.
quote:
Kun je misschien nog meer spelvarianten erin doen, bv Round the clock?
Als jij uitlegt hoe dat werkt >:). Als je een spelvariant erin wilt hebben dan moet je effe hier posten of mij mailen met de speelwijze.

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• Ossi
Round the clock gaat op de volgende manier:

Je begint bij 20 en gaat dan 10 of 1 en dan moet je Bull gooien.
Vb.
20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, Bull of Bullseye
Dat laatste met bull weet ik niet precies, maar misschien dat je dat in je proggie kan laten kiezen.
De andere variant is van 20 t/m 1 en dan Bull of Bullseye.

Voor mij heeft het verder geen prioriteit, maar 't zal wel leuk zijn als dat er een keer inkomt.

• Joove
  • Laatst online: 27-08 15:08
Het is een zeer handig programma.

Kan je er voor zorgen dat je met meerdere personen, dan 2 kan spelen, want we willen regelmatig met meer dan 2 spelen en dan kan je het programma nog steeds niet gebruiken.

Alvastbedankt.

• Electra

Electra

Xbox Live = Semper Fight

Subtiel schopje ;)

• Electra

Electra

Xbox Live = Semper Fight

Kan de topicstarter vertellen hoever hij is met de nieuwe updates?

Laten we dit draadje wel aktueel houden! ;)

• Stylefish
  • Laatst online: 18-10-2002
quote:
Op woensdag 27 februari 2002 12:14 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:

ja dat wil ik ook wel eens weten.

Specificaties Van Mijn Computer Mam, I have got something for you, it's green and it's not a frog. A turtle? No it's a fuggy!!!!!!!!!

• Martie168
  • Laatst online: 16-10-2006
Ja ik wacht al met smart op die update. Gewoon een ideetje hoor: zou het mogelijk zijn om die statics ook op te slaan. zodat je je vordering over een langere tijd kan zien.;)

[xp] Asus a7N8x-x; Amd Athlon +2400; Asus FX 5200 128MB; 512 ddr;

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Op woensdag 27 februari 2002 12:14 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:

Ja sorry ben ik weer :). Ik ben nog steeds bezig met het programma. Deze dingen ben ik mee bezig:

- statistics scherm: Done!
- Tactics met punten: Mee bezig!
- Correct afbeelden van programma in fullscreen: Mee bezig!

Verder nog wat kleine dingen waar ik jullie niet mee zal lastig vallen :P.

[edit]
quote:
Op woensdag 27 februari 2002 17:01 schreef Martie het volgende:
Ja ik wacht al met smart op die update. Gewoon een ideetje hoor: zou het mogelijk zijn om die statics ook op te slaan. zodat je je vordering over een langere tijd kan zien.;)
Eerst maak ik een functie erin dat je je spellen op kan slaan, zodat je verder kan gaan waar je gebleven bent en dan zal ik een functie maken om je statistieken op te slaan :). Staat op de TODO lijst :P.

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• Busje810
Heeeeeeeerlijk!!!!!!

Je hoeft zowat nergens meer aan te denken. Alles wordt vanzelf gedaan....Wat KAN je als darter nog meer wensen?? Ook ik wacht met smart. Is er bij de "install"-versie, "uninstallen" ook mogelijk?? (Wel handig als je vaker het ge-update programma installeert.....)

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Op woensdag 27 februari 2002 19:20 schreef Busje het volgende:
Heeeeeeeerlijk!!!!!!

Je hoeft zowat nergens meer aan te denken. Alles wordt vanzelf gedaan....Wat KAN je als darter nog meer wensen?? Ook ik wacht met smart. Is er bij de "install"-versie, "uninstallen" ook mogelijk?? (Wel handig als je vaker het ge-update programma installeert.....)
Als het goed is doet hij dat :). Maar ik weet het niet zeker check het zelf even zou ik zeggen :P.

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• Denman

Denman

Joe to the rescue!

ff draadje omhoog schoppen :) Ik kom net terug van wintersport en ik zie dat er allemaal wijzigingen zijn zoals een statistieken scherm e.d. Dus ik ging dat 4.3 mb bestandje downloaden, en alles werkt perfect, maar ik kan geen statistieken scherm vinden?

Zit dat ergens verstopt of zit dat nog niet in die download?

Join het GoT Pulse-Team!

• The Dolf
  • Niet online
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 22:11 schreef DenMan het volgende:
ff draadje omhoog schoppen :) Ik kom net terug van wintersport en ik zie dat er allemaal wijzigingen zijn zoals een statistieken scherm e.d. Dus ik ging dat 4.3 mb bestandje downloaden, en alles werkt perfect, maar ik kan geen statistieken scherm vinden?

Zit dat ergens verstopt of zit dat nog niet in die download?
Dat zit er tot op heden nog niet in. ff wachten op de update.

Gezocht!
Router

• Electra

Electra

Xbox Live = Semper Fight

"Subtiele Schopjes" aflevering 2 *D

• Jerry

Jerry

Who?

Ik zie wel dat het tijd wordt voor een "news update" :P.

Ik ben nou bezig met Tactics met strafpunten. Het statistics scherm is klaar en werkt goed. En ik heb ook een help scherm toegevoegt om te kijken hoe je een spel kan spelen en hoe dat dan werkt met het programma.

Nog een klein beetje geduld ;).

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• Electra

Electra

Xbox Live = Semper Fight

Ik w8 geduldig af ;)

Ze zijn bij mij in de kroeg laaiend enthousiast over het progje! Er word overwogen om er een oude laptop neer te zetten, waarop het progje dan gaat draaien. >:)

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Op maandag 04 maart 2002 15:41 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
Ik w8 geduldig af ;)

Ze zijn bij mij in de kroeg laaiend enthousiast over het progje! Er word overwogen om er een oude laptop neer te zetten, waarop het progje dan gaat draaien. >:)
Cool :).

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• Stylefish
  • Laatst online: 18-10-2002
het is stil hier

Specificaties Van Mijn Computer Mam, I have got something for you, it's green and it's not a frog. A turtle? No it's a fuggy!!!!!!!!!

• Denman

Denman

Joe to the rescue!

Ik zit eigenlijk met smart te wachten tot die update komt waar het statistieken scherm ook bij zit :)

En hopelijk dan ook de optie om dat alles op te slaan enzow, zodat je je progressie kan zien :D

Maar ik wacht geduldig af...

Join het GoT Pulse-Team!

• themaxter
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:11

themaxter

Bugged..

klien schopje...

• KeeZ
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 12-02-2012

KeeZ

Social Business Designer

* KeeZ.TI wil ook meer spelers !! voor de rest maak ik er al volop gebruik van go on !!

Social Media (want to) know it all

• Electra

Electra

Xbox Live = Semper Fight

Pleaze Topicstarter, DartGoeroe, MasterProgrammer, enz
Laat wat van je horen, of heb je ons in de steek gelaten? ;(

:P :P

• Ossi
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 14:52 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:

Slijmbal :9~

Maar idd, we moeten/willen wel wat meer op de hoogte gehouden worden :)

• Denman

Denman

Joe to the rescue!

quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 14:52 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:

Nah, hij heeft vast ook wel andere dingen aan zijn hoofd dan alleen dat proggie... maar ik ben het met je eens dat ie weer eens iets moet posten :)
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 15:21 schreef Ossi het volgende:

[..]

Slijmbal :9~

Maar idd, we moeten/willen wel wat meer op de hoogte gehouden worden :)
Ik zal er ongetwijfeld wel mee bezig zijn. We moeten geduldig afwachten. Ik hoop dat alles wel goed gaat met hem *slijm* :9~

Maarre, het zou wel weer es fijn zijn als ie weer wat van zich liet horen ja.

Join het GoT Pulse-Team!

• nienhuis
  • Laatst online: 02-12-2009
ook voor win ce ??? zal super zijn.

• Jerry

Jerry

Who?

Oke laat ik maar is wat posten :P.

Ik heb deze week niet aan het proggie kunnen werken, dmv school+vriendin :). Voor school moest ik wat voor een project doen en dat kon ik niet in 1 dag doen (jammer genoeg :P).

Ik zal proberen wat tijd vrij te maken om verder te gaan met het programma. Dan kan ik tenminste weer verder.

Dit effe om jullie te laten weten dat ik er nog steeds aan werk :P.

Specs
Youtube celebrity
Twitch livestream

• yonexfreak

yonexfreak

hulde :)

• man-o-script
  • Laatst online: 29-08 14:44

//

Populair: Desktops Samsung Smartphones Sony Microsoft Games Apple Politiek en recht Consoles Smartwatches

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013