Mwahaha, relaxed! Na heel wat runs geen kloot te vinden, laatste run van de nacht. Dropt een unique ring; ik dacht daar gaan we weer, nogmaals teleurstelling.. maar nee, Bul Kathos Wedding band.

Helaas maar 3%, maar boeiuh.
Dag erna, 1ste run, Unique ring..
S-O-J!!!!! Die vond mijn vriendin trouwens, (om en om runnen), maar vond het redelijk ongelooflijk.
Vervolgens tijdje later vrij weinig meer. Ik joinde ff een game van een vriend. Vraagt een kerel om een Guardian Angel. Toevallig had ik die nog op een mule. Ik wilde hem weggeven, maar hij gaf mij er een Occulus voor. Ik geloof dat dat wel een redelijk item was. Zelfde game, zegt een andere speler..Occulus?? Want to trade it?
Et voila, mijn tweede soj.

Verder heeft m'n vriendin wat leuke shields gevonden. Die Luna, is dat trouwens wat waard??
En even over Magic Find..
Heb nu:
1. (100)Skullders Ire
2. (162)Dual Ali Baba
3. (58) Dual 29% NagelRing
4. (39) War Travellers 39%
5. (35) Amulet 35% (plus xx resis)
6. (68) StealSkull + Perfect Topaz
-------+
462% magic find
Ik heb ook nog ChangeGuards en GoldWrap, maar die gebruik ik niet. Dan zou ik wel de 500 grens halen.
Als ik naar meph ga, leapattack ik eerst langs al die klote gasten in zijn buurt. Vervolgens mep ik hem met mijn Lightsabre en Laying of Hands lam. TP, naar town, switch naar MF gear, back to mephi. Dan laatste klap met dual Ali. Werkt redelijk goed, en redelijk snel.

Ben nu lvl 81.
En nog steeds alles zelf gevonden; behalve lightsabre, die heb ik getrade voor een zelfgevonden baranar star.
Dit shield, is dat wat:
Tiamat's Rebuke: Dragon Shield
------------------------------
Adds 27-53 Cold Damage, 6 Seconds Cold Length
Adds 35-95 Fire Damage
Adds 1-120 Lightning Damage
+25-35% Resistance To All
+140-200% Enhanced Defense
5% Chance of casting slvl 9 Frost Nova When Struck
5% Chance of casting slvl 7 Nova When Struck
3% Chance of casting slvl 6 Hydra When Struck
+40 Increased Durability
-----------------------------
Heb ook Lance Guard en Radaments gevonden, maar deze vond ik zelf wel lekker.

Hij geeft trouwens ook 35% resis