Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ehm, als ik wil inloggen voor de beta zegtie dat het al begonnen is, en ik te laat ben :?
Das lullig, ik wil het toch wel even proberen =/

-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D80 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-

quote:
Homedisc schreef op 16 september 2002 @ 22:10:
komop mensen, zodra jullie kunnen spelen gelijk screenies posten he :P
Nopes, volgens mij mogen we dat niet :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg vanaf begin oktober, mijn Tanzania en Malaria Avonturen

quote:
Kwartjuh schreef op 16 september 2002 @ 22:10:
Ehm, als ik wil inloggen voor de beta zegtie dat het al begonnen is, en ik te laat ben :?
Inloggen bij het spel of de website?
quote:
Kwartjuh schreef op 16 september 2002 @ 22:10:

Check je mailbox er maar op na (is hiervoor ook al gepost).
De eerste fase is afgelopen (31aug-15sep)
De 2de fase begint op do de 19de september :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg vanaf begin oktober, mijn Tanzania en Malaria Avonturen

woensdag toch?

tampert, kriminalpolizei

quote:
quote:
To EVE´s Beta Testers

Beta Phase 1 has now come to a close!

We started the beta testing on Saturday the 31st of August. This 1st phase finished yesterday, on Sunday, the 15th of September.

This week our beta servers are moving to London, UK, and will be set up there on Wednesday. We will be opening a new phase, Beta Phase 2, on Thursday, the 19th of September.

During Beta 1 we gradually added testers from various countries and tested equipment, setup and established our measurements. We also added various features and functions to the game, like a new character creation system, new face generation facility, made improvements to the marketing system and introduced a new market UI. Corporation management was being established and features for it continue to be added into next phase. For Beta 2 we are planning extensive testing of corporations.

We want to take the opportunity to thank you all for the continous effort that you have put into bug reporting and playing EVE - and hope that you will be joining us for the coming phase.

The CCP Team
aka Vorlon
Reg. datum: 28 november 2001

mooi, kunnen we meteen een Corp opzetten :D ;)

Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.

Reg. datum: 17 augustus 2001

Ik ben gisteren ook toegelaten tot de beta-test. Maar omdat de server dus verplaatst wordt naar Londen heb ik nog niet kunnen spelen, helaas.

Anyway, als er een GoT corporation ofzo wordt opgericht dan wil ik wel meedoen. Samen zijn we sterker tegen andere partijen dan alleen, heh heh! >:)
quote:
DjeV schreef op 16 September 2002 @ 23:28:
mooi, kunnen we meteen een Corp opzetten :D ;)

Umm, kgeloof dat je daar wel wat isk's voor moet inleveren.

Tot die tijd maar gewoon ons eige channel maken ofzo en dan beetje vliegen/minen enzo.

aka Vorlon

weet ik, daarom ook de grote knipoog :D

laten we eerst maar eens, zoals jij al zei, een onofficiële Corp opzetten :)

Maar misscien hebben ze al weer wat anders erbij gedaan, dat we ook iets anders dan minen kunnen doen. Ik heb nl een researcher/scientist (een van de 2, zie het verschil nog niet echt) van mijn mannetje gemaakt, maar daar kon ik tot nog toe niet echt veel mee :P

Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.

de g0t-beta-corp :P

tampert, kriminalpolizei

aka Vorlon

Tweakers Inc. ;)

aka Vorlon

Brotherhood of GoT!

(haha, nee die doen we niet, das al de naam van de Corp van GoT in Star Wars Galaxies :)

http://megakek-terr.xs4all.nl/pa/
http://megakek-terr.xs4all.nl/phpBB2/ <-- forum)

GoT Corp. is idd een hele goede!

I 'm in :)

Kewl, mischien idee om irc chan/forumpje te openen ?

Hmm,

Mischien eerst interresant om te kijken wie zich wil aansluiten ?

Members:
--------------
Stealth
Djev
MaDLiVe

Voorheen Legion

quote:
DjeV schreef op 16 september 2002 @ 18:23:
Zit iemand van jullie al bij een Corporation?

Ja, ik zit bij Eve's grootste corporation. :)
Althans dat waren we een paar weken terug, we hebben een stuk of 250 leden eruit gekiept. Nu hebben we er nog een stuk of 100.
We heten Endless Corporation, ik ben lid van de High command, en tevens divisie leider van de logistics en covert-ops divisie. Muahahaha ;)

Ik las net dat er iemand Jove wou zijn... nou "good luck", want die zijn NU nog niet speelbaar, dat ras is gereserveerd voor GM's, de CCP-Crew en voor zeer succesvolle spelers.

Oh, en veel succes met die Got corp, want dat heb je echt nodig ;)
Om een corporation op te starten heb je een CEO skill nodig, en het kost geld om een corporation status te krijgen (althans in de volledige versie).
Een eigen spacestation zal nog toekomstmuziek zijn, aangezien die dingen echt ontzettend duur zijn en ook veel tijd vergen om te bouwen.

Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...

Thx, ruik ik evt. alliance mogelijkheden ? :P

Ohja, op welke server zit het officiele irc channel van eve-online. Had het ergens gezien geloof ik maar kan het nergens vinden.

aka Vorlon

quote:
Legion schreef op 17 september 2002 @ 18:50:
[...]

Ja, ik zit bij Eve's grootste corporation. :)
Althans dat waren we een paar weken terug, we hebben een stuk of 250 leden eruit gekiept. Nu hebben we er nog een stuk of 100.
We heten Endless Corporation, ik ben lid van de High command, en tevens divisie leider van de logistics en covert-ops divisie. Muahahaha ;)

Ik las net dat er iemand Jove wou zijn... nou "good luck", want die zijn NU nog niet speelbaar, dat ras is gereserveerd voor GM's, de CCP-Crew en voor zeer succesvolle spelers.

Oh, en veel succes met die Got corp, want dat heb je echt nodig ;)
Om een corporation op te starten heb je een CEO skill nodig, en het kost geld om een corporation status te krijgen (althans in de volledige versie).
Een eigen spacestation zal nog toekomstmuziek zijn, aangezien die dingen echt ontzettend duur zijn en ook veel tijd vergen om te bouwen.

Patser ;) High Command nog wel, goed van je. Dus jij bent zeg maar een soort van geheime dienst leider? Wat voor beroep doe je dan? want tot zo ver heb ik alleen nog maar kunnen minen, en ik had, zoals ik al zei, een researcher gemaakt maar daar is ook niet veel van terecht gekomen, en ik weet niet echt hoe dat dan ook zou moeten werken.

Dus heb jij dit al in de praktijk gebracht of is het alleen nog in tekst gebleven?

Stealth: irc.stratics.com

Tis na 7en, hoort de server nu niet up te zijn ?

aka Vorlon

donderdag pas weer, Phase1 is afgelopen en ze zijn de server naar Londen aan het verplaatsen.

Koetjeboe postte het net:

quote:
This week our beta servers are moving to London, UK, and will be set up there on Wednesday. We will be opening a new phase, Beta Phase 2, on Thursday, the 19th of September.

doh, sorry

Hmm, hoeveel tweakers zouden er eigenlijk zijn die eve spelen. hebben we dalijk een corp met 3 leden :P

ik ben er ook bij :)

tampert, kriminalpolizei

What does this button do

Ik ben niet toegelaten, hmmzzz misschien omdat ik me zondag heb ingeschreven , Cya @ open beta

A great thought in a small mind is a dangerous thing

quote:
Legion schreef op 17 september 2002 @ 18:50:
[...]

That would be me.
Moet ik er wel even bij zeggen, ik heb het spel nog niet gespeeld ik heb enkel de ras omschrijvingen gelezen, daaruit vond ik de Jove het meest boeiend.

Zou iemand misschien uit kunnen leggen welk race / stats, ik het best kan nemen?

Nog een vraag, ik zit er over te denken om Earth and Beyond abo te nemen voor 3 maanden, zodra het final gaat. Ik las dat iemand hier ook E&B heeft gespeeld, welke is nu.. interessanter?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws