Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...
Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.
Reg. datum: 01 augustus 2000
Hij zeg dta ik een Fout naam of paswoord in vul ..
Wat moet ik nu doen ...
PS ik ben in het bezit van die 2 meeltjes
Systeem: Windows Vista , AMD 64 x2 6000+, 8800 GTS 320mb, 4 gig, WD 320 gig 16 mb HD Sata II + 500 gig Externe HD
Zeg Stealth, ben ik jou nou gisteren tegen gekomen? er zaten nl erg veel Nl-ers in de server en eentje heette ook Stealth...
Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.
Maar ja, ik ben nauwelijks geinterresseerd
-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D80 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-
Anywayz, in welke system zat je ? Ik heb een hele tijd in Elagare gezeten. Toen flink wat gevlogen en ben nu in parsel. (kruispunt van galaxies (veel pirates!))
Mischien es wat afspreken ?
Reg. datum: 13 september 1999
Welk race is het makkelijkst om mee te beginnen, als ik zo de officiele site lees wil ik het liefst Jovian, maar die is dus mooi niet playable..
tampert, kriminalpolizei
* Koetjeboe is eerst nog ff een uurtje scholen
Reg. datum: 27 december 2001
Reg. datum: 10 oktober 2001
Zo maar eens even gaan kijken of dat hier ook lekker draait op me gf2ti...
Is hier een demo van oid?
tampert, kriminalpolizei
Reg. datum: 10 oktober 2001
Heb t gezien idd, heb me ook gelijk maar ingeschreven als betatesterquote:Evilernie schreef op 16 september 2002 @ 15:41:
nee, de betatest is net begonnen
Wie gaan er vanavond allemaal spelen en zijn in de buurt van parsel ?
Opzich is Parsel niet ver weg, 4 jumps naar Hadin en 6 jumps naar Elegare. Dus als ik klaar ben met de verhuizing (3 keer heen en weer) dan kan ik wel naar je toe komen.
Ik kom er echt niet meer uit.
Ik heb nu de beta gedownload (netjes afgehandeld etc.). Geinstalled etc. Ik dus opstarten en inloggen. Maar helaas kan ik niet inloggen op de server, hij wil niet connecten. Vervolgens sluit ik de game af en krijg ik een error.
Build 509
Ti4200 (300/600)
XP@1,7 Ghz
512 intern.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Tanzania en Malaria Avonturen
tampert, kriminalpolizei
Ah, ok, ik schrok al (eindelijk toegelaten en dan nog niet spelenquote:Koetjeboe schreef op 16 september 2002 @ 21:28:
Hij is 2 dagen down nu, server wordt verhuist naar London. Donderdag weer up dacht ik
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Tanzania en Malaria Avonturen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
Dit topic is gesloten.