Hoofdcategorieën
Topicacties

Nieuw spel: EVE *jammie*

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last

Nieuw Topic
Voorheen Legion
Reg. datum: 06 oktober 2000

quote:
M a a r t e n schreef op 14 september 2002 @ 17:29:
Ik heb net een uitnodiging gekregen in m'n mailbox voor de stress test fase, open beta dus.

[...]

15e kunnen de open beta mensjes dus van start als ik het goed begrijp :Y)

Dat begrijp je verkeerd ;)
Er is vooralsnog GEEN open beta gepland, maar die zal er wel ongetwijfeld komen.

Trouwens, het posten van beta plaatsjes is verboden, je staat tenslotte onder een NDA (Non Disclosure Agreement).

Ik ben al een weekje aan het testen, en tot nu toe is het echt ontzettend mooi.
Alleen inderdaad wel wennen aan de besturing.

Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...

aka Vorlon
Reg. datum: 28 november 2001

zeker wennen aan de besturing... en ik heb het idee veel meer alleen te zijn in het grote universum. De map is erg onoverzichtelijk, heb ik nix aan. Het spel is wel supermooi, maar nog erg buggy. Ik krijg bijv elke keer als ik undock een system error...

Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.

Reg. datum: 01 augustus 2000

IK kom niet op die server :(

Hij zeg dta ik een Fout naam of paswoord in vul ..
Wat moet ik nu doen ...

PS ik ben in het bezit van die 2 meeltjes :(

Systeem: Windows Vista , AMD 64 x2 6000+, 8800 GTS 320mb, 4 gig, WD 320 gig 16 mb HD Sata II + 500 gig Externe HD

Reg. datum: 06 december 2000

Idd, Niet alleen heb ik het gevoel erg alleen te zijn vaak, ook heb ik nog geen idee hoe geld te verdienen. Heb enkele uurtjes gespeeld en 5 ... verdiend. Heel erg veel gemined en gerefined. Ma goed, ff de boards doorlezen op n00b guides.

aka Vorlon

"isk" is geld...

Zeg Stealth, ben ik jou nou gisteren tegen gekomen? er zaten nl erg veel Nl-ers in de server en eentje heette ook Stealth... :?

Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.

Reg. datum: 03 mei 2002

Ik zit in de beta :)
Maar ja, ik ben nauwelijks geinterresseerd :+ :D

-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D80 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-

DjeV, je moet mij wel tegen zijn gekomen dan want ik ben voor zover ik weet de enige Stealth. Dat er veel NLers zaten had ik door: "Stealth, Are you dutch?" heheh

Anywayz, in welke system zat je ? Ik heb een hele tijd in Elagare gezeten. Toen flink wat gevlogen en ben nu in parsel. (kruispunt van galaxies (veel pirates!))

Mischien es wat afspreken ?

aka Vorlon

ja is goed. en ik heb dat idd gezegd :) ik zat de hele tijd tussen Elagare en Hadin te vliegen om mijn vracht over te brengen. Maar op een gegeven moment liep het spel vast bij mij en kwam ik er ook niet meer in... owja wel 1 keer, maar toen liep het zoo buggy, de helft van mijn menu/neocom deed het maar en ik kon niet docken...

Reg. datum: 13 september 1999

Hmm is het normaal dat ik bij de char generation al een beetje gefrustreerd raak :/

Welk race is het makkelijkst om mee te beginnen, als ik zo de officiele site lees wil ik het liefst Jovian, maar die is dus mooi niet playable..

aka Vorlon

ik ben begonnen met Deteis, de Gallente bovenste.

Reg. datum: 14 februari 2001

pfff...dit is echt ingewikkeld. Het lukt me nog niet eens om een schip te besturen. Ik ging wel warp 10 daarnet :D

tampert, kriminalpolizei

Boe, zegt de koe

Besturing is echt heel simpel als je het eenmaal doorhebt :) En Maarten, kom straks eens online, kunnen we samen vliegen ofzo ;)

* Koetjeboe is eerst nog ff een uurtje scholen :Y)
aka Vorlon

ik kan nu niet connecten... is die server nou de hele dag online of zijn er speciale tijden?

Reg. datum: 27 december 2001

Alleen van 19:00 tot 03:00 is de server online, is wel erg jammer

Ziet er op zich ZEER cool uit :)

Zo maar eens even gaan kijken of dat hier ook lekker draait op me gf2ti...

Is hier een demo van oid?

nee, de betatest is net begonnen

tampert, kriminalpolizei

quote:
Evilernie schreef op 16 september 2002 @ 15:41:
nee, de betatest is net begonnen
Heb t gezien idd, heb me ook gelijk maar ingeschreven als betatester ;)
aka Vorlon

Zit iemand van jullie al bij een Corporation?

Nope, dat niet.

Wie gaan er vanavond allemaal spelen en zijn in de buurt van parsel ?

aka Vorlon

ik ga vanavond wel spelen, maar Parsel ligt aan het "einde" van constellation. Ik zit in Elegare en vlieg een paar keer heen en weer naar Hadin (liggen nog wat resources van mij :) )

Opzich is Parsel niet ver weg, 4 jumps naar Hadin en 6 jumps naar Elegare. Dus als ik klaar ben met de verhuizing (3 keer heen en weer) dan kan ik wel naar je toe komen.

.-Observer-.

Help dudes wie kan mij helpen.

Ik kom er echt niet meer uit.

Ik heb nu de beta gedownload (netjes afgehandeld etc.). Geinstalled etc. Ik dus opstarten en inloggen. Maar helaas kan ik niet inloggen op de server, hij wil niet connecten. Vervolgens sluit ik de game af en krijg ik een error.

Build 509
Ti4200 (300/600)
XP@1,7 Ghz
512 intern.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Tanzania en Malaria Avonturen

die error is normaal, dat is een bug, krijg ik ook iedere keer als ik afsluit

tampert, kriminalpolizei

Boe, zegt de koe

Hij is 2 dagen down nu, server wordt verhuist naar London. Donderdag weer up dacht ik :)
.-Observer-.

quote:
Koetjeboe schreef op 16 september 2002 @ 21:28:
Hij is 2 dagen down nu, server wordt verhuist naar London. Donderdag weer up dacht ik :)
Ah, ok, ik schrok al (eindelijk toegelaten en dan nog niet spelen :D)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Tanzania en Malaria Avonturen

komop mensen, zodra jullie kunnen spelen gelijk screenies posten he :P

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: