Gathering of Tweakers

Quicksearch
Voorheen Legion

quote:
Op maandag 17 juni 2002 18:10 schreef DjeV het volgende:
is die beta er nou eindelijk al?

anders is er niet veel nieuws meer te melden.

het schijnt btw wel dat je niet op de ruimtestations rond kan lopen, das wel jammer.

Tis wel jammer inderdaad, maar in ruil daarvoor krijg je wel een zeer groot gebied waarin je kunt spelen. Iets van 5000+ sterren, met ieder weer een hoop planeten en manen.
Ook de vrijheid die je hebt is velen malen groter dan in bv E&B.

Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...

spreek uit als MØteHØker

lekkere screenies inderdaad...
Als de gameplay in dit spel nou eens niet weer dodelijk saai is!

ERR 2134: Out of signature inspiration

aka Vorlon
Reg. datum: 28 november 2001

hoezo "weer dodelijk saai"?
waarmee vergelijk je het dan?

Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.

Dat plaatje van die gozer.. is dat ingame of zou dat uit een filmpje komen.. :? Als het ingame is dan zou 't er wel erg gedetailleerd uitzien.. en dan voor een spacesim.. waar dat nieteens zo belangrijk is.. :)

aka Vorlon

quote:
Op maandag 17 juni 2002 18:20 schreef blakez het volgende:
Dat plaatje van die gozer.. is dat ingame of zou dat uit een filmpje komen.. :? Als het ingame is dan zou 't er wel erg gedetailleerd uitzien.. en dan voor een spacesim.. waar dat nieteens zo belangrijk is.. :)
volgens mij is dat niet ingame. Je ziet je mannetje denk ik ook niet ingame. Dit is gewoon om te laten zien uit wat voor mannetjes je kan kiezen ofzo.

Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.

Voorheen Legion

quote:
Op maandag 17 juni 2002 18:21 schreef DjeV het volgende:

[..]

volgens mij is dat niet ingame. Je ziet je mannetje denk ik ook niet ingame. Dit is gewoon om te laten zien uit wat voor mannetjes je kan kiezen ofzo.

Het is wel ingame.
Dat gezicht bestaat uit 3000+ polygonen.
Tis een soort van avatar die jou moet voorstellen.
Die moet je inderdaad kiezen aan het begin van je character creation. Daarna blijft ie altijd rechts boven in de hoek staan als je avatar.

Hmz.. misschien is het wel leuk om beta tester te zijn.. Zal ik zeker ff over nadenken :)

aka Vorlon

quote:
Op maandag 17 juni 2002 18:26 schreef Legion het volgende:

[..]

Het is wel ingame.
Dat gezicht bestaat uit 3000+ polygonen.
Tis een soort van avatar die jou moet voorstellen.
Die moet je inderdaad kiezen aan het begin van je character creation. Daarna blijft ie altijd rechts boven in de hoek staan als je avatar.
ja dat bedoelde ik. Het is gewoon een plaatje. Het is niet een mannetje waar je mee rondloopt (wat dus zowiezo al niet mogelijk was)

Voorheen Legion

quote:
Op maandag 17 juni 2002 18:12 schreef SillyJW het volgende:
Sjop? hoe bedoel je sjop :?
Dit bedoel ik met sjop.

quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 15:57 schreef Legion het volgende:

[..]

Dit bedoel ik met sjop.

aka: kickje dus :o

Wel jammer dat je niet echt kan vliegen, het word 100% point en click. In een interview met de maker maakten ze dat duidelijk. Het spel zal zo bijv Geen joystick onderstuening hebben, en aleen muis/keyboard [misschien gamepad] ondersteuning hebben. Dit is net zoals bij Earth & Beyond [waar ik nog steeds niks van heb gehoord terwijl ik wel in beta 7 zit :/]
Als je echt rond wil vliegen etc dan moet je eens JumpGate proberen [zie eerder in dit topic ;)]
Grafix zijn wel minder dan die van Eve [Het spel is ook al 1,5 jaar uit, maar groeit nog steeds]
Gratis download + eerste week gratis, daarna €10/maand [goedkoper als je per kwartaal/jaar betaald]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Voorheen Legion

Nou, de alpha stage 7, hun eerste server stress test is al een weekje ofzo bezig.
Volgens de mensen die het geluk hebben het spel te mogen testen is het een SUPER spel.

De download van het hele spel was iets van 220Mb, maar er zijn wel al weer een paar patches uitgekomen.
Binnenkort komt beta stage 1, met 10.000 testers.

^22323214325

Volgens mij was dit een speciaal online game.
Maar dat weet ik niet zeker.

Hihihiihihi

Voorheen Legion

quote:
Op donderdag 18 juli 2002 16:35 schreef Apehaar het volgende:
Volgens mij was dit een speciaal online game.
Maar dat weet ik niet zeker.

Ja dat klopt.
Alleen maar online te spelen.

Heb al van veel testers gehoord dat het spel zelfs nu al in de Alpha fase behoorlijk bugvrij is.
Dit was ook te zien op E3, heb een filmpje gezien van ongeveer 30-45 minuten waarin iemand het spel speelde en al die tijd niet 1 keer gecrashed. De jongen die dat filmde had zowat de hele dag daar gestaan bij die stand en melde dat er hij in de tijd dat hij daar was maar 1 debugreport heeft gezien.
Behoorlijke prestatie voor een spel in Alpha fase.

/63 Roeleert!!!

shit, weer een beta waar ik niet aan mee kan doen. Kut systeem heb ik toch ook.

Maar jah, dat spel ziet er absolute fantastisch uit.

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

Reg. datum: 04 januari 2002

De VOC(Verenigde Oostindische Compagnie) doet ook mee.
http://www.reusdesign.nl/images/vlag.gif

Check: http://www.eve-online.com/community/corps.asp?cid=274

Specs T.Net Profile | Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Voorheen Legion

quote:
Op donderdag 18 juli 2002 16:55 schreef Jozz het volgende:
De VOC(Verenigde Oostindische Compagnie) doet ook mee.
[afbeelding]

Check: http://www.eve-online.com/community/corps.asp?cid=274

Hehe een 1 member Corperation :)
Ik zit in een Corperation van 327 members.
Waarvan 38 nederlanders. :D

Dearly Disturbed

Heb mezelf voor de beta opgegeven...
Hopen :X :) .

Voorheen Legion

Release data is Oktober/November
De laatste Alpha stage is al een paar dagen voorbij en de Eerste Beta stage gaat binnenkort beginnen.

* ReV3rEnD zweet al in afwachting :9~

'I wasn't masturbating, I was just cleaning it when it went off'

digitaal analoog

Same here man, ik heb me een paar maanden geleden opgegeven, maar tot noch toe nada.. ik hoop echt dat ik dit spel mag beta testen!

World of Warcraft heerscht!

Ik heb me net opgegeven als beta tester

Lives on

Voorheen Legion

Deze game krijgt veel te weinig aandacht... in tegenstelling tot die rotzooi van een E&B :(
Mensen vinden het schijnbaar leuk om kwallen en schedels in de ruimte kapot te schieten.
E&B = Hack&Slash in space, iedereen doet dezelfde quests en iedereen krijgt dezelfde items, er zit ook nog eens een level cap op die je binnen een maandje spelen heb bereikt.

Voorheen Legion

Een interview met een CCP developer.
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=5184

Dearly Disturbed

quote:
Wiew:
quote:

24. Any last words to the wise ?

A: The alpha-tests have been going splendidly. The Beta test will start real soon.

Omg, ik ga dit spel echt dag en nacht spelen.
Teminste zoals het er nu naar uitziet

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws