Because EVE is an MMPOG (massively-multiplayer online game) it is difficult to categorize it by any conventional standards. How it is categorized depends on the level at which it is played.
The game is set in an unknown portion of space, spanning thousands of solar systems, many of which are settled. Players begin by creating an in-game character, which starts the game equipped with a basic spaceship ready to explore the world. To begin with, players can trade goods between systems or conduct other money making activities, such as mining asteroids, gathering scientific data on unmanned systems or even cleaning up space debris. Gains made from such activity can be used to upgrade the ship with weapons and equipment, and also to develop the character by training him in various skills.
When the player has mastered the basics of the game, amassed some money and equipment and advanced his/her character through basic skills, the possibilities become almost endless. Players who wish to explore peaceful paths can continue to upgrade their ships to bigger and better-defended cargo vessels, purchase advanced mining or research equipment, and continue to develop their character by specializing in their preferred skills. Others will choose to explore more dangerous path, such as piracy, smuggling or bounty hunting. There will even be ways of making money through such activities as spying on other players and reporting illegal activity.
Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.
quote:Op zaterdag 09 februari 2002 10:53 schreef DataBeest het volgende:
Ach.. leuk zo'n into filmpje, het zegt alleen niet veel over het spel zelf.
Ach, en verder houd ik niet zo van die space dingen.. smaken verschillen hè.
This ALLEMAAL ingame.
Geen enkele screenshot of filmpje is van een intro, ze zijn allemaal ingame.
Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...
tampert, kriminalpolizei
Maarja, smaken verschillen.
Te koop: Macbook 1.83GHz/2GB mem (defect scherm): ¤349,- (goed als Mac Mini te gebruiken)
'Dat rekenen de laagste van alle mentale activiteiten is, wordt bewezen door het feit dat het de enigste is die door een machine kan worden uitgevoerd' Schopenhauer
kennen jullie toevallig dat spel anarchy on-line??
daarbij moest je per maand betalen...
d
it heet eve-online,
ik hoop niet dat dit volgens hetzelfde systeem werkt want dan gaat niemand het spelen denk ik zo...
AMD Athlon XP 1700+ / 512 DDR RAM / ATI Radeon 8500 LE 250/250 @ 270/ 270 / Elitegroup K7S5A / Maxtor 40 Gb HD / SB Audigy Player / Inspire5700 / Creative PC-DVD 16x / 4x cd-burner / Philips Lightframe2 107T / Razer Boomslang 2000 Dpi / 3dmark2001S - 7848
quote:Op woensdag 23 januari 2002 03:57 schreef Major Carnage het volgende:
...
Naar mijn mening mist de game de kleinere scheepjes, dus standaard fighters enzo, en zijn de trade opties wat limited (ik zie maar een paar cargoschepen, en sommige rassen hebben zelfs helemaal geen cargoschip)
...
Op de site staan niet alle schepen die in het spel komen FYI...
Oja, de beta begint als het goed is begin juli ook FYI
© 1982-2002. All rights reversed
quote:Op zaterdag 09 februari 2002 10:43 schreef ShaDoW het volgende:
Dit spel is echt mega ownage.
Welk schip kiezen jullie?
ik heb gekozen voor de battleship Megathron
[afbeelding]
[afbeelding]
schrik niet van de specs:
[afbeelding]
Hehe ik denk dat jij fijn verder kan dromen, want dat battleship zul je heeeeel misschien ooit een keer voorbij zien komen in EVE en nog onwaarschijnlijker is het dat ie van jou zal zijn
Dus even kiezen voor een schip is er niet bij hoor. Je moet VEEL geld hebben wil je ooit zo'n schip kunnen kopen.
World of Warcraft heerscht!
We paid $3 billion for these television stations. We will decide what the news is. The news is what we tell you it is
ultima online is ook zo'n online game waar je per maand moest betalen,alleen is het zow populair geworden dat er nu genoeg gratiz servers bij zijn gekomen en je dus nix hoeft te betalen ind e maand alleen zijn die servers over het algemeen wat langzamer maar ach...can't have it allquote:Op dinsdag 28 mei 2002 19:06 schreef EdonyX het volgende:
naam klinkt niet goed,
kennen jullie toevallig dat spel anarchy on-line??
daarbij moest je per maand betalen...
d
it heet eve-online,
ik hoop niet dat dit volgens hetzelfde systeem werkt want dan gaat niemand het spelen denk ik zo...
het is makkelijker om een vijand te vergeven dan om een vriend te vergeven. Mocht ik ooit aan de weed bezwijken of er ooit aan ten onder gaan, laat dan op m'n grafsteen schrijven, ik ben te stoned om op te staan!!
Release Eind dit jaar.
Is MMORPG, dus, PAY TO PLAY!!...betalen dus per maand!
Maar, het zioet er bijzonder gaaf uit.
Alleen, zoals met elke MMORPG, oppassen dat je RL er niet voor onderdoor gaat...
MMORPGS zoals deze, waarin je van monteur tot fleet commander kan fungeren, is het altijd oppassen dat je niet teveel blijft hangen!
Meer info, zie sig

LOL zeker familie van reiziger
Ik ben benieuwd of het wat wordt
Fuzzy logic.
Zo'n spel kan zeer verslavend zijn maar dan moet het wel goed uitgevoerd zijn. Ik zou het wel super strak vinden als je gewoon rond kan vliegen met je ship en dan met andere schepen/ spacestations docken en gaan handelen. Ook kan je natuurlijk een soort federation opzetten met andere spelers en dan dikke space wars beginnen... Maar ja ik ga nu maar weer verder met dromen......
\_Specs_/ [b]
quote:Op vrijdag 31 mei 2002 19:00 schreef ZiegoM.tk het volgende:
Kewl zo'n mass online spel.
Zo'n spel kan zeer verslavend zijn maar dan moet het wel goed uitgevoerd zijn. Ik zou het wel super strak vinden als je gewoon rond kan vliegen met je ship en dan met andere schepen/ spacestations docken en gaan handelen. Ook kan je natuurlijk een soort federation opzetten met andere spelers en dan dikke space wars beginnen... Maar ja ik ga nu maar weer verder met dromen......
Dat kan trouwens echt.
Je kunt je eigen planeten ontdekken, kopen en vervolgens compleet leegmijnen en in de tussentijd er een ruimte station bij bouwen. Deze kun je ook weer upgraden tot verschillende dingen volgens een modulair systeem.
Kost alleen allemaal wel veel centen ;P
anders is er niet veel nieuws meer te melden.
het schijnt btw wel dat je niet op de ruimtestations rond kan lopen, das wel jammer.
Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
Dit topic is gesloten.