Gathering of Tweakers

Quicksearch
Drugs r good, m'kay

Allereerst ff wat pics.

http://www.hippie.nu/~yoozd/01n.jpg
http://www.hippie.nu/~yoozd/07n.jpg

Bovendien kun je op hun website een in-game filmpje downen. http://www.eve-online.com/ .

Het wordt een MMO space sim. Mij lijkt het zeker de moeite waard en heb me ook maar ff ingeschreven voor de beta tester.

De geschiedenis leert ons, dat men over het algemeen niet van de geschiedenis leert.

Hmmm... over het algemeen zijn Space sims niet echt mijn kinda game, maar dit ziet er wel errug goed uit zeg :9~

Volgens mij gaat dit echt een heel erg gaaf spel worden. Nou hopen dat er niet te veel cheaters komen.

Ook wel gaaf uitgewerkt dat als je dood gaat (capsule kapot geschoten na je schip), je terug komt als een clone van jezelf die, variëert in prijs en dus ook kwaliteit.

There is no magic.

*piew* *paf* *dood*
Reg. datum: 03 december 2000

Yup, volg hem al een tijdje..ziet er zeeer gelikt uit. Zal wel soort mega grote homeworld MMO game worden :9~

dunno

ziet er wel horny uit :9~
misschien maar ff uitchecken binnenkort *D

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Reg. datum: 06 september 2001

Waarom beginnen bij elk nieuw spel al die idioten meteen over cheaters?? :r

Damn je kan opzich ook wel normaal reageren |:(

Dude chill. Diep ademhalen en tot 10 tellen.

Waarom ben ik nou weer een idioot alleen omdat ik hoop dat er niet veel cheaters komen. :?

Ik mag toch ook best hopen dat er niet veel cheaters komen? Het is een Online spel dus er zijn altijd wel van die lamers, en ik hoop gewoon dat dat er weinig zullen zijn. Maar blijkbaar is dat fout :?

Edit: Ff wat woorden vervangen

There is no magic.

Volgens mij bestaat dit spel al een tijdje... alleen isset nog niet uit...

Zijn een jaar geleden al complete clans voor opgericht!
Drugs r good, m'kay

quote:
Op woensdag 23 januari 2002 00:28 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Volgens mij bestaat dit spel al een tijdje... alleen isset nog niet uit...

Zijn een jaar geleden al complete clans voor opgericht!

Het stond een tijd geleden ook al in de pc-zone. Er wordt alleen nogal weinig aandacht aan besteed IMO. maar die nieuwe filmpjes zijn nog niet zo oud.

En het ziet er behoorlijk goed uit.

De geschiedenis leert ons, dat men over het algemeen niet van de geschiedenis leert.

Graphics is niet alles, het gaat meer om de gameplay.. Voorlopig kan ik hier nog niet veel zinnigs over zeggen, omdat ik niet in de beta zit, maar dat komt nog wel (als ik een nieuwe pc die het _wel_ aankan

Naar mijn mening mist de game de kleinere scheepjes, dus standaard fighters enzo, en zijn de trade opties wat limited (ik zie maar een paar cargoschepen, en sommige rassen hebben zelfs helemaal geen cargoschip)

Tot dan doe ik gewoon Jumpgate.. zelfde type game, alleen dan wat mindere graphics (nu al een half jaar uit de beta ofzo)
www.mightygames.co.uk
www.advisie.demon.nl/jumpgate voor pics (de files die met een b beginnen zijn de high-res versies)
en natuurlijk een 'planet' pagina: www.planetjumpgate.com

Overigens lijkt 3rdworld me echt een mega spel worden (zie www.3rdworld.cc voor info) Werkelijk ALLES kan je daar veranderen/kopen/doen etc
ja joow, dat zijn tog nooit in-game shots, gewoon van de intro of zo. Dat ziet er altijd vet uit.

*piew* *paf* *dood*
Reg. datum: 03 december 2000

Wrom zou het geen in-game zijn?

dunno

heb me ook maar opgegeven als beta tester, misschien wel leuk

homeworld vond ik wel phatt... maarjah... eerst ff upgraden voordat ik deze spellen kan spelen :'(

vierhoog:grafisch ontwerp | XC biker: TREK 6500 | Ik ken een huurmoordenaar en ik hoef alléén maar zijn reiskosten te betalen omdat ik het ben

Staat trouwens in de 'policy' dat je 18+ moet zijn, snel ff geboortedatum in mijn profile veranderd >:)

Drugs r good, m'kay

quote:
Op woensdag 23 januari 2002 16:22 schreef beschuitfluiter het volgende:
homeworld vond ik wel phatt... maarjah... eerst ff upgraden voordat ik deze spellen kan spelen :'(

Dit lijkt niet echt veel op Homeworld op de omgeving na. homeworld is een RTS en dit is een MMOspacesim.

Ik heb alleen nog niet gevonden of en hoeveel je moet betalen.

Tis meer een roleplaying game dan een sim..
Polifinario!
Reg. datum: 06 januari 2001

Ik heb me ook maar ingeschreven als betatester, ben benieuwd.

Peace is not simply the absence of war. || American beer is like sex in a canoe, it's fucking close to water.

Dit spel is echt mega ownage.

Welk schip kiezen jullie?
ik heb gekozen voor de battleship Megathron

http://www.eve-online.com/shipdatabase/gallente/gb2/04.jpg
http://www.eve-online.com/shipdatabase/gallente/gb2/01.jpg

schrik niet van de specs:
http://www.eve-online.com/shipdatabase/gallente/gb2/data.jpg

Axel - Teddybears [EVE-online]

Ach.. leuk zo'n into filmpje, het zegt alleen niet veel over het spel zelf.

Ach, en verder houd ik niet zo van die space dingen.. smaken verschillen hè. :)
jow ik heb me al aangemeld als beta tester :)
khou alleen helemaal niet van dat genre :P
aka Vorlon
Reg. datum: 28 november 2001

Ik zat eens tussen mijn oude mailtjes te rommelen en vond een mailtje van EVE, dus ik ging even kijken hoe het met het spel stond.
iemand nog info over het spel? zoals betatest datum? Ik kan het nergens vinden op de site en kheb ook nog geen mail ontvangen. Iemand van jullie wel?

Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.

Ik heb dit spel ook al een tijdje in de gaten... als ik het me niet vergis moet het een MMORPG worden in een space sim setting :) maar het zier er zeker *yummie* uit :9

/me vliefd ^^

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws