'I wasn't masturbating, I was just cleaning it when it went off'
valsspeler
Een plof in het heden is een knal in het verleden!
quote:Op zondag 06 januari 2002 15:13 schreef Pjemco het volgende:
nee
valsspeler
(ik speel toch alleen op lan met gozer die nogal lame is
quote:Op zondag 06 januari 2002 15:09 schreef ReV3rEnD het volgende:
weet iemand waar ik de itemgrabber in kwestie kan halen ?
ow hij doet lame dan ik ook maar
ik speel het alleen op de lan bij een gozer die allemaal items voor de druid (ik dus) gewoon verkoopt... ookal kan ik ze heel erg goed gebruiken... ik heb geeneens een geldige key
GVD
ben nu eindelijk in hell en kan cowruns doen. dus iemand opende de tp met book en leg, ik kom wa later omdat ik een exp shrine had gepakt, ik hoorde nog iemand zeggen: NO STOP !
ik denk: naja zal wel niet voor mij zijn, dus ik pak de TP en BAM !! ALLEMAAL COWS OM ME HEEN !! (ik heb rond de 600 life) dus ik ZO SNEL ALS IK KON drukte op 1 2 3 4 kei vel en probeerde alt f4 te rammen... en esc en klikte maar met mijn muis,.
YESS ! NET OVERLEEFD !. ik had nog 10 life over en 5 mana ofzo !
NEVER TAKE A TP OF A STRANGER!!! en kijk uit met pakken van tp van cow level
laat bv iemnand voorgaan en als die da overleeft moet jij pas gaan.
maar die gast die die TP had gemaakt moest misschien ook wel vluchten en kon dus niet anders.
Maar dan hattie nog wel ff mogen waarschuwen
toch mazzel gehad
Your face, your ass, what's the difference?
diablo ii CLASSIC: ik dat spel kopen en ik begin online met me isdn te spelen.. op een gegeven moment begin ik heb wel erg leuk te vinden.. maar met me sorc op lvl 79 begon het me toch wat lang te duuren om lvl up te komen.. dus ik stap over naar hardcore.. zodra ik hc ga doen.. begint het helemaal fout te gaan bij de realms en ik kan niet meer normaal speelen.. dus ik stop een maandje.. en w8 tot LOD uitkomt.
diablo ii LOD : met de nieuwe act5 begint het toch nog leuk te woorden om met een lvl 79 sorc te playen.. dus ik was weer lekker bezig met me telefoon rekening op te kriken naaar boven de 1500,-
verder ben ik nooit meet diablo gaan spelen omdat ik dat spel nu wel heb gezien.. maar mijn mening over diablo ii en lod is toch dat het een t*f*s verslavend spel is maar wel zeer leuk meschien ga ik ooit nog diablo ii classic spelen.. want daar is het toch nog wel een zeer grote uitdaging om lvl 99 te worden.. en zeker op hc..
mijn beste chars des tijds:
lod
hardcore:
lvl 71 barb
lvl 56 sorc
softcore:
lvl 82 barb
lvl 81 sorc
classic
hardcore:
lvl 52 barb
lvl 51 ama
softcore:
lvl 79 sorc (zelfde als lod)
lvl 41 ama
verder had ik nog wat rotzooi chars..
ik weet niet wat jullie hier aan hebben maar dit is mijn verhaal over diablo ii en lod
http://elmar.nieser.net Mijn vernieuwde portofolio.
leukquote:Op zondag 06 januari 2002 17:00 schreef PC-ICE het volgende:
ik weet niet of dit het goede topic is om mijn mening erover uit te spreken maar toch doe ik het..
diablo ii CLASSIC: ik dat spel kopen en ik begin online met me isdn te spelen.. op een gegeven moment begin ik heb wel erg leuk te vinden.. maar met me sorc op lvl 79 begon het me toch wat lang te duuren om lvl up te komen.. dus ik stap over naar hardcore.. zodra ik hc ga doen.. begint het helemaal fout te gaan bij de realms en ik kan niet meer normaal speelen.. dus ik stop een maandje.. en w8 tot LOD uitkomt.
diablo ii LOD : met de nieuwe act5 begint het toch nog leuk te woorden om met een lvl 79 sorc te playen.. dus ik was weer lekker bezig met me telefoon rekening op te kriken naaar boven de 1500,-maargoed.. adsl was niet ver weg.. dus ik lekker relext met adsl lekker lvlen.. maar dan word het in eens niet meer leuk omdat ik in de ladder kijk en ik zie dat het nogal makkelijk is gewoorden om het beruchte lvl 99 te halen.. dus ik had niets meer om voor te strijden..
verder ben ik nooit meet diablo gaan spelen omdat ik dat spel nu wel heb gezien.. maar mijn mening over diablo ii en lod is toch dat het een t*f*s verslavend spel is maar wel zeer leuk meschien ga ik ooit nog diablo ii classic spelen.. want daar is het toch nog wel een zeer grote uitdaging om lvl 99 te worden.. en zeker op hc..
mijn beste chars des tijds:
lod
hardcore:
lvl 71 barb
lvl 56 sorc
softcore:
lvl 82 barb
lvl 81 sorc
classic
hardcore:
lvl 52 barb
lvl 51 ama
softcore:
lvl 79 sorc (zelfde als lod)
lvl 41 ama
verder had ik nog wat rotzooi chars..
ik weet niet wat jullie hier aan hebben maar dit is mijn verhaal over diablo ii en lodWHOOT!
quote:Op zondag 06 januari 2002 01:14 schreef Canon23 het volgende:
Zanac hoe zo is het dom om ervoor uit te komen dat je cheat, mensen weten dan wel waar ze aantoe zijn met je, dus ervoor uitkomen is ten minste ok.
En wat betreft maphack, ach iedereen hier gebruikt heten ik zie niet hoe je het kan gebruiken als grote cheat!?!? en hoe je daarmee het spel vergald voor anderen...
Het is dom omdat iedereen die anti-cheaten is je ineens niet meer zo'n "echte gamer" vindt. Maar een cheater.
Als je een overval hebt gepleegd dan ga je dat toch ook niet aan de grote klok hangen? Je zou het niet eens gedaan moeten hebben natuurlijk, maar houd het dan in ieder geval stil...
(deze vergelijking is niet echt juist, maar je weet wat ik ermee bedoel)
En verder is maphack gewoon lam omdat het gewoon ook een cheat is en cheaten IS lame. En ten tweede kun je wel anderen het plezier ermee vergallen als je in een party ineens naar bv durance level 2 rent omdat je de map al ziet en de rest in level 1 laat staan die vervolgens gehakt worden door al die wakker gemaakte monsters. Zulk soort dingen kun je je aan storen (zoals ik) maar waar het uiteindelijk allemaal op neer komt is:
cheaters zijn lamers die exploits of programmaatjes gebruiken om sneller vooruit te komen (of meer punten of frags ofzo te halen) dan de bedoeling van de makers van een spel is geweest. En dat vind ik mega lam..
World of Warcraft heerscht!
quote:Op zondag 06 januari 2002 17:44 schreef zanac het volgende:
[..]
Het is dom omdat iedereen die anti-cheaten is je ineens niet meer zo'n "echte gamer" vindt. Maar een cheater.
Als je een overval hebt gepleegd dan ga je dat toch ook niet aan de grote klok hangen? Je zou het niet eens gedaan moeten hebben natuurlijk, maar houd het dan in ieder geval stil...
(deze vergelijking is niet echt juist, maar je weet wat ik ermee bedoel)
En verder is maphack gewoon lam omdat het gewoon ook een cheat is en cheaten IS lame. En ten tweede kun je wel anderen het plezier ermee vergallen als je in een party ineens naar bv durance level 2 rent omdat je de map al ziet en de rest in level 1 laat staan die vervolgens gehakt worden door al die wakker gemaakte monsters. Zulk soort dingen kun je je aan storen (zoals ik) maar waar het uiteindelijk allemaal op neer komt is:
cheaters zijn lamers die exploits of programmaatjes gebruiken om sneller vooruit te komen (of meer punten of frags ofzo te halen) dan de bedoeling van de makers van een spel is geweest. En dat vind ik mega lam..
toch mee oneens...door maphack zie bv in een cowgame waar de koeien staan, zodat je niet als een kip zonder kop alle koeien activate en ze daarna fijn naar je party members lokt...ik
En ik heb liever dat je als cheater het gewoon toegeeft, want dan bepaal ikzelf wel of ik met diegene wil samenspelen (99% van de lodders spelen met maphack juist omdat het lekker handig is).
Daarnaast zijn cheats zoals ze in CS, UT, Q3 worden gebruikt veel schadelijker dan als een simpele maphack...
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
tis idd een exploit jah... maar tis ook niet zo dat ik mensen zit op te lichten door een itemgrabber of tradehack te usen.... meestal geef ik de uniques die ik zelf crap vind gewoon weg in een Free Items game dus ik zie zelf er geen kwaad in... er zijn idd mensen fell op tegen maar die zien mij ehm niet usen omdat ik altijd mf'd in passworded games
nu had ik dit ook gewoon niet kunnen vertellen i guess =)
PC gamers gezocht !!!! >>> http://www.gameforum.nl
Ik zag ook een bizarre site, met andere hacks, je kan skillz van andere chars leren, je kan mensen uit je game stoten, alle items oprapen (hadden jullie het al over) instant heal, mana replenish.
Kom op dan is er toch geen zak meer aan
Maar ff iets anders, m`n videokaart houd niet zo heel erg veel van d3d, is er een mogelijkheid dat ik D2 ook kan spelen in opengl?
Ik ben er namelijk net achter dat het een ring is
http://members.home.nl/soullie/clan/sojsojsoj.JPGquote:Op zondag 06 januari 2002 18:37 schreef tva_goku het volgende:
kan iemand een soj posten.
Ik ben er namelijk net achter dat het een ring is
Is wel een leuke ring jaquote:Op zondag 06 januari 2002 18:38 schreef Soullie het volgende:
[..]
http://members.home.nl/soullie/clan/sojsojsoj.JPG
beetje vaag btw dat cows beter kunnen droppen als de cow king =)
kan iemand me helpen?quote:Op zondag 06 januari 2002 18:31 schreef tva_goku het volgende:
Maar ff iets anders, m`n videokaart houd niet zo heel erg veel van d3d, is er een mogelijkheid dat ik D2 ook kan spelen in opengl?
KUTBUGquote:Op zondag 06 januari 2002 18:51 schreef Soullie het volgende:
en dies 100% zeker weten niet gedupedeen cow dropte ehm 2 weken geleden
beetje vaag btw dat cows beter kunnen droppen als de cow king =)
Hide your Face ^_^
Nee kan niet...quote:Op zondag 06 januari 2002 19:37 schreef tva_goku het volgende:
[..]
kan iemand me helpen?
System specs: Servertje Game PC Gameserver
System specs: Servertje Game PC Gameserver
idd zwaar irritantquote:Op zondag 06 januari 2002 19:38 schreef Shade het volgende:
[..]
KUTBUG
Is gewoon zo geprogrammeerd...
Een plof in het heden is een knal in het verleden!
dat klopt maar tis niet echt logisch hequote:Op zondag 06 januari 2002 20:25 schreef Pjemco het volgende:
Is geen bug
Is gewoon zo geprogrammeerd...
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.