Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj... deel II

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 mei 2000

vind ik ook... als er iets er is, dan is 't wel die gast (en z'n muziek natuurlijk)

trouwens numark heeft een nieuw mixertje, ziet er erg vet uit, maar is helaas over twee weken pas in nederland te koop :(
in de usa ligt 'ie al wel in de winkel
quote:

[...]
[17:08:48] <flat> behringer DX1000
[17:08:48] <-----> oh welke
[17:08:58] <-----> zegt me niks
[17:09:04] <flat> 19" geval
[17:09:08] <flat> lekker groooot
[17:09:10] <-----> oh zoniets
[17:09:31] <flat> maar als 'ie te groot is, een DX500
[17:09:38] <-----> ik heb nu die nieuwe numark thuis staan
[17:09:46] <-----> matrix nog wat
[17:09:50] <flat> is die fijn?
[17:09:55] <-----> ja heel erg
[17:10:02] <-----> en hij ziet er vet geil uit
[17:10:09] <-----> zal wel ff plaatje zoeken
[17:10:19] <flat> matrix3?
[17:10:23] <-----> ja
[17:10:34] <-----> volgens mij wel
[17:10:56] <flat> plaatje: http://acme.webway.com/FileCatalog/1215/product_matrix3_lg.jpg
[17:11:31] <flat> is 't die?
[17:11:55] <-----> ja
[17:11:59] <-----> die heb ik
[17:12:00] <flat> zeeeer vet!
[17:12:11] <-----> is net in amerika uit
[17:12:22] <-----> en komt over 2weken pas in europa te koop
[17:12:32] <flat> aha cool man zo'n buurman!
[17:12:37] <-----> zeker
[17:13:05] <-----> ga jij naar innercity?
[...]

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Ken ik jou?

quote:
Op maandag 24 december 2001 03:23 schreef Reind het volgende:

[..]

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt en ik denk dat iedereen het wel met je eens is hierzo ;)

helaas ik moet je teleurstellen
ik vind het echt een heerlijk plaatje sorry
maarjah... ik heb dan ook wel een heeele brede muziek smaak...

jullie verklaren me vast voor gek dat ik hier lekker zit te draaien met label's als Babyboom Brrr records, Dwarf records en Charly-theo

Ach jah.. als mensen in mijn Mp3 lijst kijken dan zitten ze ook met hun vinger op het voorhoofd te tikken
van 2pac tot Psychedelic trance , ICP tot marco borsato
ik hou gewoon van alle soorten muziek (ok bijna)
met RTC of dat Gothic manwijf marilyn ofzow hoef je bij mij natuurlijk niet aan te komen :D

najah.... ik kon het niet laten om ff onzinnig te posten op de vroege morgen :P

Chill... neem een biertje ofzo

relentless groovelocks
Reg. datum: 06 augustus 1999

Behe, een vroeg begin is het halve werk :) (klopt niet weet ik ;)) Ik moet bekennen dat ik dat laatste nummer van Gigi wel geinig vind (sla me niet!), het doet me denken aan hele ouwe house, vandaar. Verder luister ik ook naar wat R&B wat Rock, een beetje Jazz, een heeel klein beetje klassiek (jaja), verschillende soorten wereldmuziek, en nog een flinke scheut chill/lounge muziek. Maar m'n hartje behoort wel tot house :)

automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul

Soul in the music
Reg. datum: 10 oktober 2000

quote:
Op maandag 24 december 2001 09:36 schreef Flat© het volgende:
vind ik ook... als er iets er is, dan is 't wel die gast (en z'n muziek natuurlijk)

trouwens numark heeft een nieuw mixertje, ziet er erg vet uit, maar is helaas over twee weken pas in nederland te koop :(
in de usa ligt 'ie al wel in de winkel
[..]

Ziet erg vet uit :D

Ben benieuwd hoeveel ie hier zal gaan kosten.
Ik zal ff opzoeken hoeveel ie in Amerika kost :)

edit:

Price: $229.97 <-- http://audiovideoone.com/store/p001948.htm

In Duitsland is de matrix3 al verkrijgbaar.

Funk | Disco | Deep | Groove | Latin | Soul | House

relentless groovelocks

Zal ongetwijfeld een goede mixer zijn, maar ik vind hem een beetje toyish uit zien. Past wel bij die nieuwe CD-spelers van ze (die enkel dingen)

ja inderdaad
beetje een windowsXP look ook wel :D

--Roy Goodman

n.o.t.k.

L'Amour Toujours vind ik een superplaat.. Lekker vrolijk, zo'n denkerniebijnamaardansgewoon plaatje.. Niks voor in de platencollectie maar zeker dansbaar! :)

// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //

Prefers Audiotrak
Reg. datum: 27 september 2000

quote:
Op zondag 23 december 2001 22:24 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Nee jullie zijn die eikels die geen mening hebben!

Cool! Krijg je nu een ban?

Taart voor iedereen! :)

gaan we wel vieren dan hè! :D

--Roy Goodman

Ken ik jou?

Met Vodka redbull he! :9~

Reg. datum: 07 juni 2001

Afgelopen zaterdagnacht bij 538, Rolando en Saunderson, dat zijn pas manen die weten wat ze moeten draaien. Vooral die Rolando, wat een wereldset zette die weer neer. :9~

Detroit House ! :7

n.o.t.k.

quote:
Op maandag 24 december 2001 13:43 schreef Prankster het volgende:
Detroit House ! :7
Daar vind ik nou werkelijk niks aan.. Maar goed, da's het mooie van smaak, iedereen heeft een andere..

// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //

Bij spreken van wijzen:

Daaorm kan je er ook zo goed over twisten ;).

Ik heb niet echt iets tegen Gigi d'agostino eerlijk gezegd. Het is wel blije, toegankelijke muziek. Lekker simpel, met nostalgische trekjes (die basslines bv).

Verder is mijn smaak superbreed. bijna alles kan ik waarderen, op hoge uitzonderingen na. Van James Brown tot Bob Marley, via oldskool hiphop naar ganstah-rap en de serieuze hiphop, een beetje R&B, maar ook sommige metal (als het maar strak is) of punk, en de meeste stromingen van house, die gebaseerd zijn op voorgaande stijlen...

De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!

Reg. datum: 27 januari 2000

quote:
Op vrijdag 21 december 2001 08:25 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Owwww... Ik ben een zeikerd dat ik struikel over bergen taalfouten? Nah, ga dan maar lekker door mien jung!

Ik irriteer me alleen mateloos aan wort met een t en dat soort domme foutjes die je op de basisschool al niet meer hoort te doen. Een typfoutje is oke, maar structureel taalfouten maken vind ik niet alleen zielig en dom, maar ook een gebrek aan communicatie. Maar daar zal ik wel een ouwe zeikerd in zijn.

Als ik een post lees die wemelt van de kromme zinnen en taalfouten neem ik die nu eenmaal minder serieus.

Laat dat een les voor de toekomstige sollicitatiebrieven zijn; dan gaan ze meteen de prullebak in...
Zullen we maar gewoon weer aardig tegen elkaar zijn? DJ Jumbo moet nog maar eens een keer zijn posting doornemen voordat hij post, en Mister don, jij moet maar ff de andere kant op kijken als je "ik wordt" ziet staan ;).
quote:
Op zondag 23 december 2001 22:24 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Nee jullie zijn die eikels die geen mening hebben!

Ik geef je nog een officieele waarschuwing voor flamen. Nogmaals, als je je niet kan beheersen, kom dan niet in deze topic.
Edit: ik zie net dat JvS je al een tweede waarschuwing heetf gegeven.

AboutDJ

quote:
Op maandag 24 december 2001 18:07 schreef Jag het volgende:

Ik geef je nog een officieele waarschuwing voor flamen. Nogmaals, als je je niet kan beheersen, kom dan niet in deze topic.
Edit: ik zie net dat JvS je al een tweede waarschuwing heetf gegeven.
Tjees heb die gozer nou nog geen ban? Naja hij zal wel wat zinnigs in andere draadjes posten dan ;)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

Reg. datum: 27 januari 2000

quote:
Op maandag 24 december 2001 18:12 schreef Reind het volgende:

[..]

Tjees heb die gozer nou nog geen ban? Naja hij zal wel wat zinnigs in andere draadjes posten dan ;)
Zo streng zijn we hier nou ook weer niet hoor :). Je mag best wel wat fout doen voordat je voorgoed uit de deur wordt gezet.

You fool of a Took!
Reg. datum: 11 maart 2001

Tsja, l'amours toujours is een aardig plaatje, leuk voor een feestje, maar voor een set zou ik hem idd ook niet gebruiken.

En over die klassieke muziek Mries, ik luister er ook nog wel eens naar, John Williams- Duel of the Fates, staat toch wel minstens één keer p/d aan, was van plan m te remixen, maar nog geen tijd voor gehad.

Marantz SR4300 / Pioneer DV-360 K / Magnat Project 4 / Quadral QLX Base II / KLipsch Quintet II / Sennheiser RS 20 / Monitor D.A.S. Correct / Pioneer PD-Z81M / JVC AV-21BF10S

AboutDJ

quote:
Op maandag 24 december 2001 18:18 schreef Jag het volgende:

[..]

Zo streng zijn we hier nou ook weer niet hoor :). Je mag best wel wat fout doen voordat je voorgoed uit de deur wordt gezet.

Ja maar het begint er aardig op te lijken dat hij is geslaagt voor -> Ik wil lekker een permanente ban aan me kl*t*n. ;)

Ach het houd het zaakje hier wel een beetje levendig dus het heeft ook zijn voordelen. + dat als je zelf een frustie avondje hebt gehad er godzijdank altijd van zulke personen rondlopen waar je je heerlijk op af kunt reageren :P

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

Icon nu nog kleiner!
Reg. datum: 22 augustus 2001

quote:
Op maandag 24 december 2001 19:35 schreef mark_dabomb het volgende:

[...] John Williams- Duel of the Fates, staat toch wel minstens één keer p/d aan, was van plan m te remixen, maar nog geen tijd voor gehad.
aaah yes, John F. Williams... master dat ie is... en hans zimmer, trevor rabin, bla etc :9
Bij spreken van wijzen:

Ik vind het maar dubieus...

Als hij een echte turntablist is, dan respecteer ik hem gewoon, net als dat hij ons best mag respecteren. We zijn tenslotte allemaal met muziek bezig waar we van houden. Hij is bovendien ooknog met muziek bezig waar ik een gigantisch zwak voor heb.

Jammer dat ik niet zo snel een hekel ergens aan heb zeg...

Ken ik jou?

Wat vinden jullie van het nummer
Brooklyn Bounce - Club Bizarre
dan vooral die clip waar de draaitafels zijn ingebouwd in glas/ijs
en de DJ's @ Work remix
weet btw. iemand hoe dat originele nummer heet?
:)

een vij slecht nummer eerlijk gezegd...
't origineel is trouwens van U96

--Roy Goodman

relentless groovelocks

quote:
Op maandag 24 december 2001 19:43 schreef BaRF het volgende:

[..]

aaah yes, John F. Williams... master dat ie is... en hans zimmer, trevor rabin, bla etc :9
Inderdaad van die heerlijke filmmuziek :)

Bij spreken van wijzen:

Er is zo'n veel lichtere, trancyer remix (is dat die dj's@work mix?), die ze in mijn lokale kroegje vrij vaak draaien (die plek staat nou niet bekend om baanbrekende muziek, amar tis er wel gezellig). Die mix vind ik eigenlijk best fijn, zoals trance moet zijn, zwevend, uplifting. Toen ik de "normale" versie hoorde schrok ik me rot, jakkie wat een bonkplaat...

fckn wckd*

quote:
Op maandag 24 december 2001 21:23 schreef DJ-Jumbo het volgende:
Wat vinden jullie van het nummer
Brooklyn Bounce - Club Bizarre
dan vooral die clip waar de draaitafels zijn ingebouwd in glas/ijs
en de DJ's @ Work remix
weet btw. iemand hoe dat originele nummer heet?
:)
Dit is een verkrachting van een van de beste dancenummers van de jaren negentig "u96 - club bizarre"

04.06 :: Atak Enschede Combustion || 05.06 :: 013 Tilburg :: fckn wckd* || 11.06 :: Merleyn Nijmegen Something Else || 10.07 :: 013 Tilburg fckn wckd*

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: