Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 13:54 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Erhh, blijf dan ook met je tengels van het vinyl af, en rem op de platter zelf ! :) Of ben ik soms de enige die het op die manier doet ?
Ik corrigeer ook altijd op de platter, maar op de een of andere manier kleefde mijn hand aan de plaat toen ik mijn hand wegtrok van de platter...

suP
Reg. datum: 12 augustus 2001

begin met het programma virtual turntables van carrot :)

Prefers Audiotrak

quote:
Op vrijdag 21 december 2001 22:00 schreef Loki het volgende:
begin met het programma virtual turntables van carrot :)

Heee, wil jij ff niet zo on topic bezig zijn?

Die vraag is allang beantwoord. ;)

Ik corrigeer altijd op de platter -> en ja dat hoor je wel is maar dan is de vraag -> Hoort de gemiddelde discotheek ganger dat? -> Nee die horen dat niet dus is het erg? -> Nee das niet erg.

Ik was zaterdag op de MMDE (ja ik schaam me diep en niet te hard lachen allemaal ;) ) en daar hoorde ik het ook bij Tom Harding - DJ Jean - Johan Gielen - Klubheads oftewel iedereen had er last van.

Het was trouwens wel leuk om te zien hoe meneer harding in paniek raakte toen ie een naald sloopte. Whahahahaa die vent werd echt helemaal gek en raakte volledig in paniek toen ze zo snel geen nieuwe konden vinden. :D Ik vond het wel geinig om te zien in ieder geval
Ik hoopte erop dat ze helemaal geen naalden meer hadden -> want wat draaide die lullo kut zeg. Pffffffff ik dacht dat Jean erg was maar die Harding lust er ook wel pap van -> Geluid stond echt veel en veel te hard en wie was zijn oordoppen vergeten -> juist ik met me stomme kop :+

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

quote:
Op zaterdag 22 december 2001 00:19 schreef Reind het volgende:
Ik corrigeer altijd op de platter -> en ja dat hoor je wel is maar dan is de vraag -> Hoort de gemiddelde discotheek ganger dat? -> Nee die horen dat niet dus is het erg? -> Nee das niet erg.

Ik was zaterdag op de MMDE (ja ik schaam me diep en niet te hard lachen allemaal ;) ) en daar hoorde ik het ook bij Tom Harding - DJ Jean - Johan Gielen - Klubheads oftewel iedereen had er last van.

Het was trouwens wel leuk om te zien hoe meneer harding in paniek raakte toen ie een naald sloopte. Whahahahaa die vent werd echt helemaal gek en raakte volledig in paniek toen ze zo snel geen nieuwe konden vinden. :D Ik vond het wel geinig om te zien in ieder geval
Ik hoopte erop dat ze helemaal geen naalden meer hadden -> want wat draaide die lullo kut zeg. Pffffffff ik dacht dat Jean erg was maar die Harding lust er ook wel pap van -> Geluid stond echt veel en veel te hard en wie was zijn oordoppen vergeten -> juist ik met me stomme kop :+
Tom harding verneukt bij elk optreden wel bijna een naald met zn hyperactieve draai en springstijl .. op Impulz zelfs 2

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc.

Prefers Audiotrak

Mijnheer Harding zou eens Bisonkit aan zijn zolen moeten plakken en een dwangbuis aan trekken... Dan zal ie wel stil blijven staan.

En natuurlijk wat minder drogerende middelen... ;)

quote:
Op zaterdag 22 december 2001 07:08 schreef MisterDon het volgende:
Mijnheer Harding zou eens Bisonkit aan zijn zolen moeten plakken en een dwangbuis aan trekken... Dan zal ie wel stil blijven staan.

En natuurlijk wat minder drogerende middelen... ;)

idd.. die gast draait stuiterballen house en staat zelf zo strak als een strijkbout

ff vraagje>

op sale.nl staat een gemini 626 pro te koop voor om en nabij de 500 pieken, is dat een redelijke prijs?

**update hmm nu kom ik ergens de behringer dx500 tegen met ingebouwde sampler, voor nog minder... choices choices... :)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

aww fuck it ik heb em gewoon besteld

360 pieken :)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

hehe goede keuze, is een erg fijn mixertje
zelf wil ik misschien voor 140 piek meer die DX1000 kopen, maarja hij's wel erg groot...

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

quote:
Op zaterdag 22 december 2001 13:23 schreef Flat© het volgende:
zelf wil ik misschien voor 140 piek meer die DX1000 kopen, maarja hij's wel erg groot...
ja die dx1000 staat er ook voor een poep en een scheet te koop (500 ofzo?) maar ik heb al die kanalen toch niet nodig (alleen maar 2 draaitafels, evt nog laptop met drumcomputer erbij)

Prefers Audiotrak

Ja, die prijzen van die Behringers gaan echt helemaal nergens meer over he?

De raparatie van mijn Dateq LPM 7,2 is even duur als en niuwe Behringer 1000!

Maar ja... Dan heb je wel een Dateq. :)

quote:
Op zaterdag 22 december 2001 13:46 schreef MisterDon het volgende:

sja daar betaal je wel voor.. maar aangezien die behringer mijn slaapkamer toch niet uit komt ;)

relentless groovelocks
Reg. datum: 06 augustus 1999

quote:
Op zaterdag 22 december 2001 13:46 schreef MisterDon het volgende:

Wat is er met je Intimidation gebeurd?

automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul

Prefers Audiotrak

Die heb ik ook nog. Wat een luxe he? Twee topmixers hebben. :)

[zelfspot]
Ik heb anders ook een Mag10, en een XXL-powersound TMX2388 (oid, de naam zegt genoeg :P).
[/zelfspot]

De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!

You fool of a Took!

Koop toch maar ff de DX-1000, lijkt me gewoon vet wijs, binnenkort maar ff langs bij Feedback om wat te spelen, en dan mee te nemen. Hij past net in m'n zelfgebouwde meubel (planken, maar ja)!

Marantz SR4300 / Pioneer DV-360 K / Magnat Project 4 / Quadral QLX Base II / KLipsch Quintet II / Sennheiser RS 20 / Monitor D.A.S. Correct / Pioneer PD-Z81M / JVC AV-21BF10S

Die schuifjes van die Behringer zijn echt veels te licht, als ik nies schuiven ze al omhoog.

HELP! Kamer in Leiden gezocht!

quote:
Op zaterdag 22 december 2001 17:10 schreef kreischer2000 het volgende:
Die schuifjes van die Behringer zijn echt veels te licht, als ik nies schuiven ze al omhoog.

relaxed toch? :? maar da's kwestie van smaak lijkt me..

btw heb je dan weleens aan de faders van een dateq mogen pielen, die glijden ook bijna door als je er een tikje tegenaan geeft hoor :)

quote:
Op zaterdag 22 december 2001 17:14 schreef Ener-G het volgende:

[..]

relaxed toch? :? maar da's kwestie van smaak lijkt me..

btw heb je dan weleens aan de faders van een dateq mogen pielen, die glijden ook bijna door als je er een tikje tegenaan geeft hoor :)
zitten aan het einde van de XTC schuiven van die klikjes zodat je zeker weet dat ie aan het einde is?

Chill... neem een biertje ofzo

quote:
Op zaterdag 22 december 2001 17:49 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

zitten aan het einde van de XTC schuiven van die klikjes zodat je zeker weet dat ie aan het einde is?
klikjes? nee daar houdt de fader gewoon op :P

quote:
Op zaterdag 22 december 2001 17:51 schreef Ener-G het volgende:

[..]

klikjes? nee daar houdt de fader gewoon op :P

jammer...
ik heb ooit eens met zo'n 12 kanaals mixer van... Yamaha of Roland of zo iets dergelijks gewerkt en daar zaten aan het einde van de faders van die mooie klikjes zodat je ze niet zo snel open kan 'stoten' en ineens een raar geluid er doorheen hoort :D

edit:
faders geen knopppen :D

quote:
Op zaterdag 22 december 2001 13:23 schreef Flat© het volgende:

140 piek??

echt?
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 18:12 schreef koosmp3 het volgende:

[..]

140 piek??

echt?

lol dat las ik ook jah...
maar na een 2e keer lezen zag ik staan

140 piek MEER
dus erbij :D

anders was ik nu naar amsterdam gehaalt om zo'n ding te halen :D

quote:
Op zaterdag 22 december 2001 18:19 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

lol dat las ik ook jah...
maar na een 2e keer lezen zag ik staan

140 piek MEER
dus erbij :D

anders was ik nu naar amsterdam gehaalt om zo'n ding te halen :D

dan nog is die behringer 500 piek, kost alsnog geen reet (8>

ik heb zelf de dx500 besteld, 360 piek :)

quote:
Op zaterdag 22 december 2001 18:24 schreef Ener-G het volgende:

[..]

dan nog is die behringer 500 piek, kost alsnog geen reet (8>

ik heb zelf de dx500 besteld, 360 piek :)

die dx1000 gah ik halen...
volgende maand ongeveer...

ik krijg nl. een synrezizeler te leen
die ik misschien daarna gah overkopen...
maar voorlopig zit ik nog lekker met mijn ETP! mixertje :9~

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws