Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj... deel II

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last

Nieuw Topic
AP/APS/FLAPS

quote:
Op dinsdag 18 december 2001 18:09 schreef FFF het volgende:
Heb het vorige topic niet gevolgd, maar wat is de url van die got dj ftp?
Zie de link op de eerste pagina van dit topic!!!!!

HELP! Kamer in Leiden gezocht!

quote:
Op dinsdag 18 december 2001 16:10 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik moet de eerste zaak nog tegenkomen die goedkoper is dan Richer Sounds in Amsterdam, 1299 voor de Mk2, maar als ik me niet vergis ook 1299 voor de Vestax PDX2000. Is de rit zeker waard, honderden guldens teveel betalen of een paar tientjes benzinekosten? :)

Nou ik niet :)
Richer Sounds groningen heeft de 1200 nu op 1179 per stuk.
A'dam en utrecht geloof ik nog op 1199, maar weet het niet zeker.

En ik kan het weten ;)
C u @ richer sounds.

<edit>
de ftp:
ip 130.89.227.45
user djsets
passwd turntable

</edit>
Prefers Audiotrak
Reg. datum: 27 september 2000

quote:
Op dinsdag 18 december 2001 18:34 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Wel ff lezen he... De ftp! Niet de thread...

Staat op pagina 72 bij 25 per pagina in de oude thread. :)

n.o.t.k.

quote:
Op dinsdag 18 december 2001 19:32 schreef koosmp3 het volgende:
En ik kan het weten ;)
C u @ richer sounds.

Da's nie eerlijk, jij handelt met voorkennis.. :P

Maar goed, mijn top 5 van afgelopen jaar:

1 - Captain Tinrib & The Nun - Work It Out
2 - Fierce Ruling Diva - Rubb It In (BK Remix)
3 - P.I.K. - Speakerfreak
4 - Surreal - You Take My Breath Away (DJ Tiesto Remix)
5 - Warp Brothers feat. Aquagen - Phatt Bass

Volgens mij zijn die laatste twee nog van 2000 zelfs, maar ik draai ze nog steeds regelmatig.. :)

// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //

Misschien ook handig om de sponsorlink hier ook te zetten ;)
Sponsor Mries voor een grotere HD voor in de FTP

Acer Travelmate 6292 | Eee PC 901 Wit | Audi A3 1.8 5V
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82

Kiss the Moonlight

Goh, en dan ben je een dag, één dag maar, niet online, en dan zijn er een pagina of 10 te lezen en is het aloude DJ draadje door een aantal trieste figuren toch succesvol om zeep geholpen.

Ik :r op jullie. Wees maar héél trots op jezelf, heb je het je mamma al verteld hoe goed je de lol van anderen hebt vergald ? Goden, hoe triest moet je zijn ...

JvS, niets persoonlijks tegen jou, jij zal alle gezeur en gezeik van 'narrow minded' usertjes ook wel zat zijn. Ik hoop wél dat dit hele gedoe als gevolg krijgt dat er in een FAQ hierover iets komt te staan, in de trant van " Bij 1000 berichten wordt een topic gesloten, voordat de 1000 gehaald is is grootte op zich geen reden tot sluiten. "

* JumpStart heeft nu z'n gal gespuugd. Genoeg erover.

Hopelijk krijgt dit 2e deel iets van de oude 'feel' terug, maar dat moet ik eerst zien voordat ik het geloof.

En nu nog even on-topic: Op de FTP server staat (als het goed is) het archief van de eerste 2500+ berichten. Als ik zin/tijd heb voeg ik de rest toe om het hele eerste deel te omvatten...

K.I.S.S. - Beter een béétje te bot dan veel te onzeker! - Photo Portfolio

Prefers Audiotrak

JumpStart: Daar is een draadje in LA voor hoor!

Pas maar op, als je zo doorgaat is deze ook zo op slot! :)

AP/APS/FLAPS

quote:
Op dinsdag 18 december 2001 18:34 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Excuses SORRY!!!

HELP! Kamer in Leiden gezocht!

bij de weg.
Ik probeer even een dir te maken op de ftp server, maar dat werkt niet meer.

krijg een 550
Is er nog een plaatsje over voor een amateuristische mix? :)
Ken ik jou?

ej MisterDon ?
jij draait tog met CD's ?
kan jij deze kerel niet wat adviez geven :?
u r l

:) :) :)

[edit]
aangezien ik dol ben op sjetten heb ik op de FOK!/T.net chatserver een kanaaltje aangemaakt:
irc.fokzine.net
#DJ's
poort: 6667

h0p3 2 cu there :)

Chill... neem een biertje ofzo

Kiss the Moonlight

quote:
Op dinsdag 18 december 2001 20:19 schreef koosmp3 het volgende:
bij de weg.
Ik probeer even een dir te maken op de ftp server, maar dat werkt niet meer.

krijg een 550
Is er nog een plaatsje over voor een amateuristische mix? :)
De meeste FTP clients geven de respons van de server weer, en daarin staat ergens hoeveel er nog beschikbaar is. Nog geen uur geleden stond de teller op 83 Mb ... aan de krappe kant dus.

K.I.S.S. - Beter een béétje te bot dan veel te onzeker! - Photo Portfolio

Prefers Audiotrak

quote:
Op dinsdag 18 december 2001 20:19 schreef DJ-Jumbo het volgende:
ej MisterDon ?
u r l

[edit]
aangezien ik dol ben op sjetten heb ik op de FOK!/T.net chatserver een kanaaltje aangemaakt:
irc.fokzine.net
#DJ's
poort: 6667

h0p3 2 cu there :)

Jeez wat een niveau. Daar ga ik me echt niet tegenaan bemoeien hoor. :)

Zonder dollen, het juiste antwoord staat er al.

Chemical Whore

quote:
Op dinsdag 18 december 2001 22:00 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Jeez wat een niveau. Daar ga ik me echt niet tegenaan bemoeien hoor. :)

Groot gelijk.

Dat je nou wil gaan draaien, okee, maar zorg dan tenminste dat je een héél klein beetje door hebt hoe het in zijn werking gaat ;)

|:(

M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP

n.o.t.k.

quote:
Op dinsdag 18 december 2001 20:19 schreef DJ-Jumbo het volgende:
ej MisterDon ?
u r l

Ik heb toch maar een poging gewaagd.. Ik had nog iets nodig om slaap van te krijgen.. Tis gelukt.. :P Trusten..

// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //

Prefers Audiotrak

quote:
Op woensdag 19 december 2001 00:32 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik heb toch maar een poging gewaagd.. Ik had nog iets nodig om slaap van te krijgen.. Tis gelukt.. :P Trusten..
Nah vooruit... Ik ook dan maar. :)

relentless groovelocks
Reg. datum: 06 augustus 1999

Upload nu even maar niet please, straks wordt het weer weggehaald door die andere admin, hij heeft ook z'n ruimte nodig. Straks als we ons eigen HD'tje hebben..aaah paradise :)

automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul

n.o.t.k.

quote:
Op woensdag 19 december 2001 01:05 schreef Mries! het volgende:
Straks als we ons eigen HD'tje hebben..aaah paradise :)

Ik tel tot nu toe 16 mensen, da's al meer dan genoeg.. Maar als er op djforum.nl ook mensen rondlopen die interesse hebben dan is meer geld altijd welkom uiteraard.. :)

Zoals ik al zei, als het zo doorgaat hebben we een eigen pc! Voor 2000 piek heb je een 19" kast gevuld met 60 Gb harddisk, TB 1333 en 256 Mb DDR, die 256 Mb DDR heb ik namelijk nog liggen.. :) Dat nog even in een rack schuiven en hopsekee.. :)

edit:

Met een man of 20 en misschien IDP ofzo ;) heb je voor een paar piek per maand die bak ook nog eens online.. Is misschien het overwegen waard.. Slackware erop en hopsekee.. :P

quote:
Op woensdag 19 december 2001 09:32 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik tel tot nu toe 16 mensen, da's al meer dan genoeg.. Maar als er op djforum.nl ook mensen rondlopen die interesse hebben dan is meer geld altijd welkom uiteraard.. :)

Zoals ik al zei, als het zo doorgaat hebben we een eigen pc! Voor 2000 piek heb je een 19" kast gevuld met 60 Gb harddisk, TB 1333 en 256 Mb DDR, die 256 Mb DDR heb ik namelijk nog liggen.. :) Dat nog even in een rack schuiven en hopsekee.. :)

edit:

Met een man of 20 en misschien IDP ofzo ;) heb je voor een paar piek per maand die bak ook nog eens online.. Is misschien het overwegen waard.. Slackware erop en hopsekee.. :P

Nou, ik zat toch echt aan een hd'tje te denken hoor.
Ik bedoel, ik ben niet kijk..
het is tenslotte alleen maar om je mixen op te zetten en het aan anderen te kunnen laten horen.
n.o.t.k.

quote:
Op woensdag 19 december 2001 12:22 schreef koosmp3 het volgende:
Nou, ik zat toch echt aan een hd'tje te denken hoor.
Ik bedoel, ik ben niet kijk..
het is tenslotte alleen maar om je mixen op te zetten en het aan anderen te kunnen laten horen.
Ach tis ook meer hardop dagdromen.. Maar omdat ik las dat IDP er over aan het nadenken was om een colo te plaatsen schoot me dat zo te binnen.. Je kunt dan een FTP opzetten, website(s) hosten, Shoutcast/Icecast streams opzetten.. Van alles en nog wat..

Prefers Audiotrak

Ej... Das leuk! Krijg ik net een belletje of ik over een maandje met Quinten de Rozario wil draaien. Met een zangeres of zo. Beetje vaag nog allemaal, maar wel weer eens wat anders.

Met alle wilde plannen van TripleM worden we nog eens een compleet eigen forum, inclusief alle benodigdheden...

Iso´s van draaitafels, cd spelers en mixers. :) (Als TripleM mag daydreamen, dan mag ik dat ook!)

Bij spreken van wijzen:

Quinten, is dat die kerel uit Zwolle, die een tijdje terug nog the Quint heette??? Of haal ik mensen door elkaar?

De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!

relentless groovelocks
Reg. datum: 06 augustus 1999

dat zingende mens heet Jessie K :)

automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul

Reg. datum: 01 mei 2000

quote:
Op woensdag 19 december 2001 16:12 schreef Mries! het volgende:
dat zingende mens heet Jessie K :)
eej ze kan anders wel erg goed zingen hoor!

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

n.o.t.k.

quote:
Op woensdag 19 december 2001 14:43 schreef MisterDon het volgende:
Ej... Das leuk! Krijg ik net een belletje of ik over een maandje met Quinten de Rozario wil draaien. Met een zangeres of zo. Beetje vaag nog allemaal, maar wel weer eens wat anders.
Dat klinkt als een officiele uitnodiging.. Wij zijn jouw gast die avond begrijp ik? :P
quote:
Met alle wilde plannen van TripleM worden we nog eens een compleet eigen forum, inclusief alle benodigdheden...
Wilde plannen, ach dat valt reuze mee.. IDP had het over de colocation en ik zag het aantal geinteresseerden oplopen dus vandaar.. :)
quote:
Iso´s van draaitafels, cd spelers en mixers. :) (Als TripleM mag daydreamen, dan mag ik dat ook!)
Iso-wattes? Daydreamen is 1 ding maar trippen.. :D

Prefers Audiotrak

quote:
Op woensdag 19 december 2001 16:05 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Quinten, is dat die kerel uit Zwolle, die een tijdje terug nog the Quint heette??? Of haal ik mensen door elkaar?
Neuj, Quinten de Rozario heet al jaren zo hoor. :)
quote:
Op woensdag 19 december 2001 16:45 schreef TripleM het volgende:

[..]

Dat klinkt als een officiele uitnodiging.. Wij zijn jouw gast die avond begrijp ik? :P
[..]

[..]

Iso-wattes? Daydreamen is 1 ding maar trippen.. :D
LOL, Ik zal tegen die tijd eens kijken of ik kaartjes kan krijgen. Ik weer wel nu al dat er een mannetje of 800-1200 zal staan, en de tent uitverkocht is :9 . Dat zal het wel iets lastiger maken om een guestlist in elkaar te kunnen flansen. Het is ergens op een donderdag over vier weken ongeveer.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: