Exclusive Artdesign
quote:Op maandag 17 december 2001 20:55 schreef Ornathon het volgende:
DJ Jumbo, heb ook nog aardig wat hardcore platen liggen. Uit de tijd van de zeurende burenVeel Rotterdam Records, PCP, Industrial Strength, Terror Trax, klein beetje Shadowlands en Ruff alliance/neck/gangsta. Is wel leuk soms om die te draaien haha. Zeker als ik ergens volgend jaar (bijna jaar erop) geld voor mijn JBL Eons heb.
mjah das meer terror... daar hou ik niet zo van...
ik hou meer van echte underground hardcore...
lekkere beats met goeie melodieen
maar toch een lekkere harde Bass...
ik gah binnenkort ook eens kieken voor wat hardhouse
iemand suggestiez ?
Chill... neem een biertje ofzo
Ik sta donderdag op een feest waar wat meer bekende house (om het zo maar te noemen) gedraaid wordt, dus daar kan ik niet een set met alleen maar Hedkandi of progressive aan komen.
Ben nu een beetje remixen van de bekende zooi aan het verzamelen (Gigi d'Agostino, Tiesto, Katana, DJ's @ work, dat soort dingen) en ik moet toegeven dat zoiets ook wel leuk is als je er voor in de stemming bent.
DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK
copyright gerechtelijk moet ik het voluit schrijven hequote:Op maandag 17 december 2001 20:49 schreef Lampje het volgende:
[..]
dus dan gewoon riva?
quote:Op maandag 17 december 2001 21:43 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
mjah das meer terror... daar hou ik niet zo van...
ik hou meer van echte underground hardcore...
lekkere beats met goeie melodieen
maar toch een lekkere harde Bass...
ik gah binnenkort ook eens kieken voor wat hardhouse
iemand suggestiez ?
Die platen van mij zijn al wel tussen de 2 en 10+ jaar oud. Zijn geen nieuwere releases iig. Dat was doen wel hard, maar allemaal rond de 180 BPM. Maar vond het geen terror. PCP is ook wel lekker. Zijn die Duitse a la French Connection II platen. Ken je vast wel, wat zeg ik nou. Tuurlijk weet je het.
Maar voor hardtrance moet je mijn lijstje van net kijken. Misschien vind je het wel wat. Anders raad ik je een aan om een cd-tje te luisteren in de platenzaak: QLIMAX - The Nr.1 Hardstyle compilation mixed by Pavo.
Tis wel een mixcd, maar dan weet je tenminste wat er voor goeds is. Dit is wat harder, duister en toch strakke melodietjes zo nu en dan.
Exclusive Artdesign
quote:Op maandag 17 december 2001 22:26 schreef Ornathon het volgende:
[..]
Die platen van mij zijn al wel tussen de 2 en 10+ jaar oud. Zijn geen nieuwere releases iig. Dat was doen wel hard, maar allemaal rond de 180 BPM. Maar vond het geen terror. PCP is ook wel lekker. Zijn die Duitse a la French Connection II platen. Ken je vast wel, wat zeg ik nou. Tuurlijk weet je het.
nope geen idee...
ik gah wel ff kieken of ik er wat over kan vinden
quote:
Maar voor hardtrance moet je mijn lijstje van net kijken. Misschien vind je het wel wat. Anders raad ik je een aan om een cd-tje te luisteren in de platenzaak: QLIMAX - The Nr.1 Hardstyle compilation mixed by Pavo.
Tis wel een mixcd, maar dan weet je tenminste wat er voor goeds is. Dit is wat harder, duister en toch strakke melodietjes zo nu en dan.
Hhmmzz... ben te lui om naar de platenzaak te gaan...
ik kijk wel ff ergens anders
Chill... neem een biertje ofzo
Echt niet...PCP (planet core productions) is al dat duitse van aantal jaren terug. Even kieken in de platenbak....oja, Marshall Masters (I like it loud etc), Rave Creator, Dance Ecstacy 2001, Nasty Django (ha ha ha hardcore motherf***ers), Inferno Brothers (slave to the rave), Miro, The Horrorist (flesh is the fever), Dr Macabre (poltergeist), French Connection (SS-19) etc...langzaam, hard en duister.quote:Op maandag 17 december 2001 22:34 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
nope geen idee...
ik gah wel ff kieken of ik er wat over kan vinden
[..]
Hhmmzz... ben te lui om naar de platenzaak te gaan...
ik kijk wel ff ergens anders
Exclusive Artdesign
5 Fav platen van dit jaar
01 > Total Science - Jetset
02 > Bad Company - Miami VIP
03 > J Majik - Spaced invader - High Contrast RMX
04 > Q project - Trouble
05 > Uncut - Midnight (MIST RMX)
04.06 :: Atak Enschede Combustion || 05.06 :: 013 Tilburg :: fckn wckd* || 11.06 :: Merleyn Nijmegen Something Else || 10.07 :: 013 Tilburg fckn wckd*
ook mijn pal hoor!quote:Op maandag 17 december 2001 20:48 schreef Mries! het volgende:
[..]
Jeey een muziekmaatje(OK Don ook hoor
) Draai ook nog wel enigszins groovy techno en af en toe een tribaltje erdoorheen...als het maar lekker rollt
iio - rapture (deep dish miami dub)
minimalistix - struggle for pleasure (progressive remix)
dirty vegas - days go by (luciën foort remix)
gabriel ananda - bye
david james - (always) a permanent state (tom stephan's superchumbo remix)
laatste tijd betrap ik me er trouwens ook op een voorliefde te ontwikkelen voor progressive, de wat rustigere chill-out variant ervan dan, niet zozeer om op te dansen (moet natuurlijk wel kunneh
a.s. zaterdag mag ik aan de gang gaan met top-40 en cd's...
maar ik ben van plan hem helemaal zoek te draaien zelfs met de cdspelers
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:Op dinsdag 18 december 2001 00:19 schreef DJ_Mesut het volgende:
[..]
ook mijn pal hoor!
De regular users zijn hier toch allemaal pal van elkaar?
Ach ja... Het gaat toch ook niet slecht met dit draadje... Voor er weer een beetje zon in dit landje komt is deze tweede draad alweer uitgegroeid tot honderden replies!
Jumpstart, heb jij trouwens nog de "oude" draad helemaal gesaved en lekker in een rarretje gepropt? Als dat zo is lijkt het me wel een leuk idee om die ergens on-line of op de server van Mries te zetten!
maar ook top 40 als het moet maar das niet leuk vind ik dan krijg je van dat R&B als Usher enz... das bagger..
Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....
quote:Op dinsdag 18 december 2001 00:24 schreef DJ_Mesut het volgende:
mijn top 5:
iio - rapture (deep dish miami dub)
minimalistix - struggle for pleasure (progressive remix)
dirty vegas - days go by (luciën foort remix)
gabriel ananda - bye
david james - (always) a permanent state (tom stephan's superchumbo remix)
Mooie lijst, (Always) A permenant state is ook een van mijn favo's maar dan wel gewoon de original..vet groovy!
VRAAG:
Zal ik ook nog op DJForum.nl vragen voor die HD? Of Reind anders want ik ben daar niet zo'n regular eigenlijk
automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul
quote:Op dinsdag 18 december 2001 13:27 schreef Mries! het volgende:
Zal ik ook nog op DJForum.nl vragen voor die HD? Of Reind anders want ik ben daar niet zo'n regular eigenlijk
Lijkt mij wel, hoe meer zielen hoe meer vreugd.. Misschien kunnen we wel samenwerken met IDP, gastlessen ofzo?
Nog even en we sponsoren een hele computer..
// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //
Exclusive Artdesign
Greetz
Renzel
2x Technics M3D + ortofoon concorde pro's, Pioneer DJM 500, Sony MDR V700dj
Toch wil ik nog even de volgende nummertjes toevoegen
PvD - Vega [Starecase Mix]
Virtua Trancer - Sex After Dinner
Orinoko - Island [Saints & Sinners Mix]
Way Out West - Intensify Part 1
En er zijn vast wel wat heerlijke platen die ik vergeet
Gepost door Six4Eight. Collega weer vergeten uit te loggen, zoals wel vaker
Zelfmoord is geen teamsport
M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP
Ik moet de eerste zaak nog tegenkomen die goedkoper is dan Richer Sounds in Amsterdam, 1299 voor de Mk2, maar als ik me niet vergis ook 1299 voor de Vestax PDX2000. Is de rit zeker waard, honderden guldens teveel betalen of een paar tientjes benzinekosten?quote:Op dinsdag 18 december 2001 15:50 schreef RensR het volgende:
Wie weet een goede zaak in omgeving Eindhoven, Den Bosch, Uden, Oss >> waar ik 2 technics sl1200MKII (of M3D) kan kopen voor een redelijke prijs >> en een Pioneer DJM 500 (of dateq xtc)>:)
// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //
quote:Op dinsdag 18 december 2001 16:10 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik moet de eerste zaak nog tegenkomen die goedkoper is dan Richer Sounds in Amsterdam, 1299 voor de Mk2, maar als ik me niet vergis ook 1299 voor de Vestax PDX2000. Is de rit zeker waard, honderden guldens teveel betalen of een paar tientjes benzinekosten?
Thanks Triple M
Greetz
2x Technics M3D + ortofoon concorde pro's, Pioneer DJM 500, Sony MDR V700dj
Display Electronics Eindhovenquote:Op dinsdag 18 december 2001 15:50 schreef RensR het volgende:
Wie weet een goede zaak in omgeving Eindhoven, Den Bosch, Uden, Oss >> waar ik 2 technics sl1200MKII (of M3D) kan kopen voor een redelijke prijs >> en een Pioneer DJM 500 (of dateq xtc)>:)
Greetz
Renzel
Wat kosten ze daar dan? Helpt misschien als je dat erbij zet..quote:Op dinsdag 18 december 2001 17:00 schreef Bazz het volgende:
Display Electronics Eindhoven
Reg. datum: 22 mei 2000
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last
Dit topic is gesloten.