Reg. datum: 22 maart 2001
Frustraties? Muziekmaken is beter dan schoppen :)
Forum » Consumentenelektronica » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel II
Frustraties? Muziekmaken is beter dan schoppen :)
Ooit gehoord van interpunctie en hoofdletters?quote:Op maandag 17 december 2001 10:55 schreef Arne_F het volgende:
[..]
mee eens kunnen ze hem niet heropenen en dat die menjes geblocked worden want ik vond de draad vet interesant poste wel bijna nooit maar was wel kewl om te lezen totdat die vuile flamers kwamen die lui motten gewoon buiten gaan spelen ofzo of ook een een djset kopen en dan lekker gaan oefenen i.p.v. de man uit te gaan hangen de boel verkloten voor de fans en dj's die het draadje elke dag trouw bekeken..
ooit gehoord van onnodig omhoog schopppen? ?quote:Op woensdag 26 december 2001 12:34 schreef computerboer het volgende:
[..]
Ooit gehoord van interpunctie en hoofdletters?
Iets wat jij nu doet? 4 min noem ik geen omhoog schoppen.quote:Op woensdag 26 december 2001 13:30 schreef jadjong het volgende:
[..]
ooit gehoord van onnodig omhoog schopppen? ?
met de computer mixen kan iedere debiel imho, beetje knippen en plakken en timestretchen en tadaa... dat vind ik geen dj'en maar da's mijn mening. Want dan zou je op een feest je vantevoren 'gemixte' cd'tje zo op kunnen zetten en de rest van de avond aan de bar kunnen gaan zitten ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2001 21:52 schreef DJTimo het volgende:
Mogen dit alleen live gemixte mixen zijn of ook met de computer gemaakte (mega)mixen?
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
nee ik heb het over quoten van berichten die gepost zijn op 17 december, meer dan een week oud dus.quote:Op woensdag 26 december 2001 13:37 schreef Prankster het volgende:
[..]
Iets wat jij nu doet? 4 min noem ik geen omhoog schoppen.
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
dat ligt er maar aan... met zo'n programma als PCDJ of BPMstudio niet, dat lijkt vrij sterk op mixen met CD-spelers (vooral als je zo'n controlpanel hebt en een extern mengpaneel)quote:Op woensdag 26 december 2001 13:41 schreef Ener-G het volgende:
[..]
met de computer mixen kan iedere debiel imho, beetje knippen en plakken en timestretchen en tadaa... dat vind ik geen dj'en maar da's mijn mening. Want dan zou je op een feest je vantevoren 'gemixte' cd'tje zo op kunnen zetten en de rest van de avond aan de bar kunnen gaan zitten ofzo
--Roy Goodman
quote:Op woensdag 26 december 2001 13:43 schreef Flat© het volgende:
okee heel leuk allemaal, maar kunnen we weer ontopic gaan?
(volgens mij schrok die enorme hoeveelheid posts de mensen die niets nuttigs te melden hadden af)
weet iemand waarom die behringer-mixers bij de feedback zo goedkoop zijn? komt er binnenkort een nieuwe serie ofzo?
Chill... neem een biertje ofzo
quote:Op woensdag 26 december 2001 13:41 schreef Ener-G het volgende:
[..]
met de computer mixen kan iedere debiel imho, beetje knippen en plakken en timestretchen en tadaa... dat vind ik geen dj'en maar da's mijn mening. Want dan zou je op een feest je vantevoren 'gemixte' cd'tje zo op kunnen zetten en de rest van de avond aan de bar kunnen gaan zitten ofzo
quote:Op woensdag 26 december 2001 13:46 schreef Flat© het volgende:
[..]
dat ligt er maar aan... met zo'n programma als PCDJ of BPMstudio niet, dat lijkt vrij sterk op mixen met CD-spelers (vooral als je zo'n controlpanel hebt en een extern mengpaneel)
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
--Roy Goodman
achja het moet toch ergens beginnen hequote:Op woensdag 26 december 2001 17:10 schreef kreischer2000 het volgende:
Vond het wel grappig, voor jullie echte DJ's stelt het niet veel voor, maar dit is toch alleen maaar voor op de kamer van een 16 jarig scholiertje.
De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!
quote:Op woensdag 26 december 2001 13:41 schreef Ener-G het volgende:
www.blu-rayaanbieding.nl - voor het vinden van de goedkoopste blu-ray webshop
een mix van nummers van januari tot half november mag je van mij geen jaarmix noemenquote:Op woensdag 26 december 2001 23:19 schreef DJTimo het volgende:
[..]
De jaarmix die ik 2 jaar geleden heb gemaakt heeft 118 nummers in zich en daar ben ik ongeveer 250 uur mee bezig geweest.
Dat ben ik met je eens! Daarom erger ik me ook altijd aan die mix ceedees die al eind november (als Sinterklaas er is) al uit komen. Die ceedees missen dus gewoon de hele maand december en een stukje november. Ik ben zelf altijd pas in de laatste week van december klaar met mn jaarmixen. Alleen klote dat ik er dit jaar geen tijd voor heb gehad...quote:Op woensdag 26 december 2001 23:25 schreef Lampje het volgende:
een mix van nummers van januari tot half november mag je van mij geen jaarmix noemen
#
quote:Op woensdag 26 december 2001 23:19 schreef DJTimo het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk niet de eerste de beste debiel, al zeg ik het zelf. Beetje knippen, plakken, timestretchen en tadaa... Tja, als je dit soort uitspraken nou eens gaat doen NADAT je mijn werk hebt gehoord, dan vindt ik het best, maar je begint me nu zonder ook maar 1 seconde gehoord te hebben af te zeiken. Net als al die andere mensen die creatief met een pc weten om te gaan...
quote:Als je eens wist hoeveel tijd er in gaat zitten om bv een jaarmix te bouwen, dan zou je misschien niet zo bot uit de hoek komen.
aaight respect dat je er 250 uur lang mee bezig bent geweest maar dat is nog altijd geen dj'enquote:De jaarmix die ik 2 jaar geleden heb gemaakt heeft 118 nummers in zich en daar ben ik ongeveer 250 uur mee bezig geweest. Das toch net iets meer dan gewoon een beetje knippen en plakken en timestretchen en tadaa...
ok now we're talking, als je 'live' draait, waar draai je dan mee? en op wat voor feesten? dat is waar het in dit topic om gaatquote:Ten derde heb ik ook niet de intentie om een voorgemixte cd kant en klaar op een feestje ofzo te gaan draaien. Dat kan ook niet de bedoeling zijn van een DJ. Als ik ergens draai dan doe ik het ook live.
quote:Ik heb alleen niet de behoefte om mijn eigen mixen op te gaan lopen nemen en daarmee een beetje het internet mee te `veroveren`.
tsja het is zeker gaaf om een remix te maken, maar wat die megamixen betreft is voor mij de lol er een beetje boel af sinds de enorme stortvloed van jaarmixen, tranceverzamelaars en top40 mixen e.d.quote:Ik vind het gewoon gaaf om met m`n pc een gave (re)(mega)mix te maken en ik denk dat er met mij nog vele mensen zijn die dat ook leuk vinden om te doen!
quote:Ik denk dat ik een vrij normale vraag heb gesteld en dat ik ook met een vrij normaal antwoord af kan. Dus gewoon: JA je kan die mixen van jouw uploaden, of NEE, je kan jouw mixen niet uploaden want dat is alleen bedoeld voor `livemixen`.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: