Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
Jammer dat de ouwe dicht is. Zeker omdat er een stelletje vervelende zakkenwassers waren die de boel zo nodig uit jalouzie om zeep wilden helpen... Maar ja.. 't is nu een maal zo...
Het is best geinig om te doen. En het is de moeite waar om te beginnen.
koop gewoon de soort muziek die jij wilt gaan mixen
(in mijn geval hardhouse en de garage scene)
Koop apparatuur waarmee je makkelijk kan werken
(technics apparatuur is aan te raden, goeie kwaliteit. Bang & Oluffsen is ook wel kewl. Uiteraard zijn deze 2 merken weggelegd voor mensen met grote portomennee. Om te beginnen meot je een kleintje nemen.)
Veel oefenen.
vraag eens een keer op locale scholen of je een keer mag draaien (nee heb je ja ken je krijgen).
En heb phun.
/serrver
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
En over dat icoon, die is zo bekend, bijna iedereen heeft die wel op zijn schijf zijn. Dacht dat echte dj's respect voor mede dj's hadden.
Sorry kom beetje zeikerig over
Ehm.. Wat moet je met B&O?! Dat hoort in de hifi thuis (en zelfs daar heb ik zo m'n twijfels bij (pun intended), niet in de pro audio..quote:Op maandag 17 december 2001 16:53 schreef SeRRveR het volgende:
koop gewoon de soort muziek die jij wilt gaan mixen
(in mijn geval hardhouse en de garage scene)
Koop apparatuur waarmee je makkelijk kan werken
(technics apparatuur is aan te raden, goeie kwaliteit. Bang & Oluffsen is ook wel kewl. Uiteraard zijn deze 2 merken weggelegd voor mensen met grote portomennee. Om te beginnen meot je een kleintje nemen.)
// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //
Kan iemand dat even aanpassen
Acer Travelmate 6292 | Eee PC 901 Wit | Audi A3 1.8 5V
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82
Dat gaat spam opleveren. Jammer joh!quote:Op maandag 17 december 2001 17:01 schreef Sick_Nick het volgende:
Hmmm, heb me op die lijst gezet voor de sponsoring voor de HD maar ben vergeten DITMAGWEG erbij te zetten
quote:Op maandag 17 december 2001 16:59 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ehm.. Wat moet je met B&O?! Dat hoort in de hifi thuis (en zelfs daar heb ik zo m'n twijfels bij (pun intended), niet in de pro audio..
Ja precies! Al was ik zeeer blij met mijn Technics versterker (component). Nu heb ik een 19" Samson Servo 260 naversterker. Das een lekker ding zeg! heeft clipping lampies erop zitten. Zo aan te sluiten op je mengpaneel (nu Alecto, maar morgen na een ritje Feedback een Behringer MX1804x
Oeps bijna kortsluiting van mijn gekwijl
Exclusive Artdesign
quote:Op maandag 17 december 2001 17:01 schreef Sick_Nick het volgende:
Hmmm, heb me op die lijst gezet voor de sponsoring voor de HD maar ben vergeten DITMAGWEG erbij te zetten
ik niet snap leg uit!
btw. jammer van deel 1 maar laten we gewoon gezellig verder gaan..... hebben we voorlopig geen last van vervelende klier user's
Chill... neem een biertje ofzo
wat voor stijl draaien jullie
ik 't liefst club en "funky groovy house" (misterdon-style zeg maarquote:Op maandag 17 december 2001 19:23 schreef DJ-Jumbo het volgende:
pure nieuwsgierigheid:
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
En soms wat melodieuzer richting Cosmic Gate, Mario Lopez, Hypertraxx, Brooklyn Bounce en DJ Marc la Cruz.
En jullie?
Exclusive Artdesign
Ik draai een beetje de stijl van Flat(c) geloof ik!quote:Op maandag 17 december 2001 19:24 schreef Flat© het volgende:
[..]
ik 't liefst club en "funky groovy house" (misterdon-style zeg maar)
Done..quote:Op maandag 17 december 2001 17:01 schreef Sick_Nick het volgende:
// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //
Tnx, hou niet zo van spamquote:Op maandag 17 december 2001 19:31 schreef TripleM het volgende:
[..]
Done..
Acer Travelmate 6292 | Eee PC 901 Wit | Audi A3 1.8 5V
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82
quote:Op maandag 17 december 2001 19:23 schreef DJ-Jumbo het volgende:
pure nieuwsgierigheid:
Ik noem wat ik draai al een paar jaar High Energy.. Ik merkte dat ik verschillende 'stijlen' gebruikte, van club/trance tot techno/hardhouse.. Maar waar ik mijn platen op uitzoek is energie.. Ik hoor in een paar seconden of een plaat dat gevoel heeft dat ik zoek.. Daarom: High Energy..
Ik heb platen van Tinrib (UK Hard NRG label), maar ook van 1 van de Klubbheads, van Mark Kavanagh maar ook van de D-Devils.. Ik let niet op hoe t heet, maar hoe t klinkt..
Exclusive Artdesign
M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP
Nog ff een vraagje:
Wat zijn je 5 favo nummers van afgelopen jaar ??? (leuk als afsluiter van dit jaar)
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
marco v - simulated
riva ft. danii minoque - how do you love now (non vocal dan)
iio - rapture (armin remix)
bismark - primitive love
in random order
quote:Op maandag 17 december 2001 20:21 schreef BtM909 het volgende:
Voornamelijk R&B en HipHop, met vleugjes 2-Step, garage en een toefje House/Dance/Trance.
Nog ff een vraagje:
Wat zijn je 5 favo nummers van afgelopen jaar ??? (leuk als afsluiter van dit jaar)
Van mij zijn ...effe denken:
1) dat moet wel die onbekende uit Tropicana, Crazy Land zijn (zie paar posts terug
1.2) The New Frontier Y2K aka zentith.. - Musica Che Domina
2) Cosmic Gate - Fire Wire
3) Brooklyn Bounce - Get ready to bounce
4) Hypertraxx - The Darkside
5) Mario Lopez - The Sound of nature part 2
5.2) Menace 2 Society - we will prevail
5.3) DJ Marc la Cruz - Judgment day
En nog een zooi white labels waar niks op staat
Exclusive Artdesign
Het is begonnen bij vervelende clubtrance, dat werd langzaam harder tot domme hardhouse, toen een tijdje een acid-obsessie gehad, maar weinig goeie platen gevonden, in de tussentijd wat stevigere trance verzamelt (out of grace etc), en nu steeds verder richting techno.
Ik vind heel veel muziek goed om te horen, zodat ik veel te snel bepaalde platen goed vindt, terwijl ze vervolgens voor geen meter in mijn setjes passen
De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!
nog een tip voor gasten die beginnen:
gah niet op namen af!
ik heb zelf 10/a gekocht van PROMO
normaal maakt ie altijd vette muziek...
maar dit valt echt dik tegen...
10/b vind ik trouwens een stukkie beter
neem gewoon lekker de tijd om platen uit te zoeken
en gah niet met trillende gehaaste vingens in de winkel staan en uiteindelijk met platen thuizkomen die je eigenlijk helemaal niet goed vind...
dan nog wat:
er is al eens gesproken over een "DJ" meeting
is er nou eigenlijk intresse voor...
zeg maar net zoiets als een LAN party
dat de 'newbees' als ikzelf wat van DE DJ's kan leren
ik ken verder bijna niemand die draait en de DJ's in de club hebben echt geen tijd om jou wat uit te leggen meestal...
maar als er interesse is... waar beginnen we
een van de Modjes misschien ideen?
Jeey een muziekmaatjequote:Op maandag 17 december 2001 20:01 schreef Six4Eight het volgende:
Ik draai zelf de wat energiekere deephouse en progressive tot aan progressive trance. Voornamelijk progressive dus, maar dat kan je heel erg breed opvatten. Is een vrij brede stroming.
automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last
Dit topic is gesloten.