Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik heb hem zelf ook

Vervolg op: Topic 160129

Hopende dat deze ook groot mag worden :).

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

Tsja het moest er een keer van komen uiteraard..

Hier dan maar verder over DJ hardware, vinyl, cd's, draaien, demo's, FTP's..

Iedereen veel plezier.. :)

Reind, balen zeg van Tom Harding, als ik het zo hoor dan lag het inderdaad aan hem.. Balen want op Impulz was ie zo ontzettend goed en klonk het zo wereld..

// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //

eerst even langs de kvk

ja en nu maar hopen dat er niet van die losers komen die de boel weer gaan verzieken..

Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....

Er moet meer gescrolled worden

quote:
Op maandag 17 december 2001 09:30 schreef Arne_F het volgende:
ja en nu maar hopen dat er niet van die losers komen die de boel weer gaan verzieken..
Ik wil ook wel es mee doen, ik wil ook een dj worden :)

Ja, ik ben extreem rechts, ik kan werkelijk geen bal slaan met links....

Sigur Ros FTW

DJ lijkt me beetje ver gaan leuk platenspelertje is wat anders. Wat is een goed merk speler ik heb hier dus de ballen verstand van. Staat vast wel in het andere topic maar om nou 3000 post door te gaan lezen

CCSP/CCIP/CCIE #21235
Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken...
vroeger ging je dood op je 40e

quote:
Op maandag 17 december 2001 09:35 schreef drLiter het volgende:
Ik wil ook wel es mee doen, ik wil ook een dj worden :)
Nou da's simpel, schaf een (2ehands) setje cd-spelers aan of draaitafels, koop een mixer, hoofdtelefoon en natuurlijk platen/cd's en ga oefenen.. Tis onwijs leuk om te doen, zeker als je van muziek houdt.. Zoek naar wat je zelf lekker vindt om te draaien en ga ervoor..

// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //

eerst even langs de kvk

jep ik ben ook 3 maanden geleden begonnen begin het nu knap onder de knie te krijgen ik heb 2 gemeni cdj-20 en de behringen dx500 leuk setje voor onde de 2000 piekjes enne natuurlijk een stapel cd's van verschillende genres maar ik vind club nog het leukst om te draaien..

wie weet er nog toffe club cd's die niet gemixed zijn..

Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....

Waarom heb ik zoiets van -> Laat maar lekker zitten dat deel 2 en ik ga wel ergens anders verder?

Alleen omdat er een paar van die etterbakken lopen te zeiken gaat die draad dus dicht? Naja we hebben um zelf nog gebackupped dus nalezen kunnen we zoiezo.

* Reind heeft er een beetje de balen van dat zulke etterbakken
• 1 -> de draad hebben vervuild. 2 -> Hun zin hebben gekregen
:(

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

Ben het wel met je eens, kunnen die lamers niet gewoon wat beters gaan doen, dan draadjes van 3000+ posts mollen.

HELP! Kamer in Leiden gezocht!

eerst even langs de kvk

quote:
Op maandag 17 december 2001 10:50 schreef kreischer2000 het volgende:
Ben het wel met je eens, kunnen die lamers niet gewoon wat beters gaan doen, dan draadjes van 3000+ posts mollen.
mee eens kunnen ze hem niet heropenen en dat die menjes geblocked worden want ik vond de draad vet interesant poste wel bijna nooit maar was wel kewl om te lezen totdat die vuile flamers kwamen die lui motten gewoon buiten gaan spelen ofzo of ook een een djset kopen en dan lekker gaan oefenen i.p.v. de man uit te gaan hangen de boel verkloten voor de fans en dj's die het draadje elke dag trouw bekeken..

aaarg waarom nou :( :( hebben die etterbakken toch hun zin gekregen :r

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Reg. datum: 29 november 2000

Andere grote topics worden toch ook gesloten na een groot aantal replies? Men scheen het irri te vinden bij actieve topics.

Ik persoonlijk had er geen problemen mee, maar de tendens is dat er bij een part II veel mensen reageren die dat eerst niet meer deden, jullie hebben dus op zich best gelijk, maar je kan dit beter aan de aandacht brengen in LA dan hier rond te gaan schelden denk ik....

relentless groovelocks
Reg. datum: 06 augustus 1999

WTF is dit nou weer :'( Ik snap niet dat mensen van buiten een topic zich kunnen irriteren aan een topic omdat ie 8 regels of whatever inneemt..komop zeg, of heb je soms een 5" scherm ofzo. En met die desktop-thread is het toch een heel ander verhaal, daar zit je aan al die enorme screenshots, wat een beetje vervelend is voor al die modem gebruikers, zelfde reden als dat er 4 van die digitale camera foto threads zijn. Vervelend dat mensen hun frustratie van "hun" topic op ons af moeten reageren...maarja het zij zo.

TripleM's inschrijf pagina'tje trouwens hier

automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul

Ik denk dat ik deze draad maar ga boycotten ofzo ;)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

Ik heb hem zelf ook

quote:
Op maandag 17 december 2001 12:32 schreef Ener-G het volgende:
aaarg waarom nou :( :( hebben die etterbakken toch hun zin gekregen :r
Omdat ik het zowiezo al een tijdje van plan was. Op fok is zelfs een limiet an 255 replies/topic. Ik denk dat threads tot de 1000 ongeveer wel te doen zijn, dat ik daarna een nieuwe open. Deze discussie liever in Lieve Adjes. Als jullie hier uit principe niets willen posten, dan hebben jullie alleen jezelf ermee. Van mij mag dit offtopic draadje gewoon :). Alleen was die vorige wel HEEL erg groot :o.

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

Topic 353001

Zo mensen ga hier maar ff gal spugen!!!

HELP! Kamer in Leiden gezocht!

Mmmm, naja. Verder dan. Is er iemand trouwens nog naar Tropicana (R'dam)geweest afgelopen zaterdag. Daar was een Crazy Land party. Was echt kikke, zeker in bovenste zaal. Daar hoorde ik rond 6 uur echt een vette hardbass nummer. Echt iedereen ging los (rond die tijd waren ze een beetje rustig aan het draaien, dus valt wel een beetje op zo een hard nummer opeens). En ik wil die plaat ook hebben, maar ken de naam niet. Is er misschien iemand hier die er ook was en heeeeeel toevallig weet welke ik bedoel...

Exclusive Artdesign

-belgianpride-

quote:
Op maandag 17 december 2001 14:21 schreef Ornathon het volgende:
Mmmm, naja. Verder dan. Is er iemand trouwens nog naar Tropicana (R'dam)geweest afgelopen zaterdag. Daar was een Crazy Land party. Was echt kikke, zeker in bovenste zaal. Daar hoorde ik rond 6 uur echt een vette hardbass nummer. Echt iedereen ging los. En ik wil die plaat ook hebben, maar ken de naam niet. Is er misschien iemand hier die er ook was en heeeeeel toevallig weet welke ik bedoel...

Zou wel heel erg toeval zijn :) Nee mail me maar, dan geef ik je men telenummer en kan je het een keertje voorzingen :)
Maybe een andere song als referentie?

Greets B-)

A real friend is one who walks in, when the rest of the world walks out.

Geen gezeur, topic is dicht en gaat waarschijnlijk toch niet meer open.. Dus heren (waar zijn de vrouwelijke GoT DJ's?):

Wat doet de GoT DJ om bekend te worden?

Maak je demo cd's? Stuur je ze op? Bel je mensen, praat je met mensen? Ken je mensen die wij ook willen kennen? :P

Ik heb twee demo cd-tjes gemaakt, de eerste heet Baptism of Fire en een paar jaar geleden gemaakt, hij's te vinden op de GoT FTP. Vooral aan kennissen/vrienden laten horen, vrijwel alleen maar positieve reacties.

Tweede demo cd'tje (die ik nog even moet zoeken) is 30 Minutes of Fame, ter ere van mijn deelname aan een DJ contest in de Hollywood Music Hall in Rotterdam (3 maal raden hoe lang je mocht draaien :P ), die is binnenkort te vinden op de GoT DJ FTP.

Dan binnenkort, mijn allernieuwste l33t ;) demo cd, Only Energy..

* Lampje doet ook maar even een loze post om het topic een goede start te geven en het aantal posts weer op het oude niveau te brengen.

is magafestatie nu wel of niet hetzelfde als mega music dance experience?

-----
Over het sluiten van het vorigetopic: Jammer maar onvermijdelijk. Het enige wat je kan doen is lekker verder gaan in deze. Natuurlijk heb je in het begin " last" van mensen die hier wel in gaan reageren terwijl ze het vorige topic negeerden. Ik denk dat wanneer je in dit topic op de oude voet verder gaat, binnen een post of 300 weer op het oude niveau zit.
(niveau van nuttigheid van posts)
quote:
Op maandag 17 december 2001 14:56 schreef Lampje het volgende:
is magafestatie nu wel of niet hetzelfde als mega music dance experience?
Dit is nauwelijks het niveau van deel 1 ;) maarreh, nee da's niet hetzelfde.. Kijk maar op www.mmde.nl en www.megafestatie.nl..

quote:
Op maandag 17 december 2001 15:13 schreef TripleM het volgende:

[..]

Dit is nauwelijks het niveau van deel 1 ;)
Dan heb ik nog 280 posts de tijd :P
vinyl inside

bah, wat triest zeg, had ik niet van GOT verwacht.... :r

k'ga lekker verder op djforum.nl , de groeten

Dimension Seven is Super wreed

en de onzin gaat voort :r

Pentium III 700MHZ ---- 384Mb SD Ram --- GE-Force 2 MX ---- Maxtor 20GB 7200 RPM en een Gigantische CASE MOD //\ Keep the wheels of steel Spinning!

vinyl inside

ga eens heel snel een ander webicon zoeken !!!!
[childish mode]

ik had 'm duidelijk eerder

[/childish mode]

ow ja jij ben die knakker die denkt dat ie goed is

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws