Notebooktotaal.nl Degelijk advies, redelijke prijzen, top service!
Notebookadvies.nl
Voor al uw laptop / notebook vragen en/of problemen!
Wie heeft er voor mij een armor van ergens in de 400 ofzo, liefst van < 100 str required... En een goed wapen voor een sorc, met very fast attack en zeer veel damage.
Ik word gek... Ik vloog door normal heen maar ik ben al 5 keer dood gegaan op nightmare.
Jaja, lach maar.
System specs: Servertje HTPC Game PC Gameserver
quote:Op donderdag 06 december 2001 21:48 schreef obsidian het volgende:
Ok, wie zegt elke keer dat een sorc geen defence nodig heeft? Die zal ik persoonlijk even onder zijn aars schoppen! Elke keer dat je dood gaat raak je exp kwijt op NM jah! Had je dat er niet even bij kunnen zeggen?
Wie heeft er voor mij een armor van ergens in de 400 ofzo, liefst van < 100 str required... En een goed wapen voor een sorc, met very fast attack en zeer veel damage.
Ik word gek... Ik vloog door normal heen maar ik ben al 5 keer dood gegaan op nightmare.
Jaja, lach maar.Is niet leuk...
Dat maakt niet zo veel uit in SC vind ik
btw echt goede armor met 100 str is een Skullders en die is duur
~=(-SpEcZ-)=~ ||| KroewMeb@H @ MoDzone.be
Reg. datum: 13 september 1999
*no comment*quote:Op donderdag 06 december 2001 22:13 schreef real_raichu70 het volgende:
loooolz , moet je maar niet zo dom een HC char maken
quote:Op donderdag 06 december 2001 22:13 schreef real_raichu70 het volgende:
laat maar zien hoe het dan moet .........
btw mijn hc sorc is al op lvl 15
maar ik doe het dan ook heeeeeeeeel rustig aan
en obsidian een sorc kan best zonder armor(mijn sc heeft op frostburn en moser circle alleen maar mf aangehad)
je hebt echter wel wat meer dan alleen de cold-tree voor nodig. die doet gewoon veel te weinig damage. en dan begin ik niet eens over cold-imune......
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen want anders zou ik het niet doen
WOW : Tlor lvL 60 mage, Wilow LvL 58 priest. Toria LvL 32 warrior @aszune
eeuhm? Heb ik gezegt dat ik kwaad ben? Het boeit mij echt niet je gaat toch wel doodt hoe en waar en door wie boeit me niet. SC boeit me niet zoveel meer daar own ik menig charc wel.quote:Op donderdag 06 december 2001 22:13 schreef real_raichu70 het volgende:
maaruh, mijn druid, al LVL 35!!
maar ik schiet niet op omdat westpark en westpark steeds nieuwe chars maken omdat ze op lvl 5 wel ff Wyand Voidbringers ass gaan kicken, sure, ik zei nog zo: "Niet mijn portal nemen!!" en maar wijs doen dat ie wel een heeele sterke lvl 5 is hoor....
Reg. datum: 02 september 2001
al i wanna do is have a little fun before i die
Reg. datum: 02 september 2001
quote:Op donderdag 06 december 2001 23:15 schreef -=Indigo=- het volgende:
Mijn HC sorceress is inmiddels al lvl 19. Ik ben nu nog bezig sewers runs aan het maken. Op HC level je wel veel sneller lijkt het wel. Maar het is wel irritant als er een high level char binnen komt en plotseling hostile gaat
hebben die eikels nou niets beters te doen of zo.
Wil eens een hc char beginnen maar met die gasten lijkt mij de lol er snel af.
al i wanna do is have a little fun before i die
Half-Life Counter-Strike: Pred | Diablo2 Account name: Ygerka
Ik heb pas van dit account >:) Werkt nog steeds @ juni 2007 :+(JT)
Om de nadruk erop te leggen dat ze zeker niet meer leven maar doodt zijn ?quote:Op vrijdag 07 december 2001 00:13 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
En waarom schrijft iedereen dood met dt..
seriously.. ik heb er niet op gelet..
I want to live forever, so far.. so good. T-Shirt Hell - Where all the bad shirts go
Diablo 2 LOD deleted... innerlijke rust bereikt....
Hehe maar mijn Beppie-virNocte leeft nog steeds en is inmiddels al lvl 25, vanmiddag begonnen!quote:Op donderdag 06 december 2001 23:12 schreef K-Mile het volgende:
hehe HC roelt gewoon meer....
maaruh, mijn druid, al LVL 35!!
maar ik schiet niet op omdat westpark en westpark steeds nieuwe chars maken omdat ze op lvl 5 wel ff Wyand Voidbringers ass gaan kicken, sure, ik zei nog zo: "Niet mijn portal nemen!!" en maar wijs doen dat ie wel een heeele sterke lvl 5 is hoor....
Diablo 2 LOD deleted... innerlijke rust bereikt....
jeuj, ik ben domquote:Op donderdag 06 december 2001 22:13 schreef real_raichu70 het volgende:
-insert charnames+lvl's here-
En welke spreuken kan je voor een sorc het beste ontwikkelen? Ik heb nu:
warmth lvl 15 (zo hoog? ja, zo hoog!
static field lvl 1
blizzard lvl 4 (dacht ik, kan ook 5 zijn)
frozen orb lvl 4
cold mastery lvl 2
(en dan nog de pre-requirements natuurlijk)
System specs: Servertje HTPC Game PC Gameserver
quote:Op vrijdag 07 december 2001 08:45 schreef obsidian het volgende:
Maar ik ben gewend aan een barb, dus af en toe hand-to-hand combat met mijn sorc moet kunnen.
gaat ook prima
ik speel met sorc altijd tot einde van A1 met groot schild en een spiked club
maar tenzij je idioot veel in dex gaat stoppen, heb je op nm nog 5% kans to hit ofzo :0
(ow neem dit nou niet op als een hint om ook maar 1 punt in dex te stoppen
quote:
En welke spreuken kan je voor een sorc het beste ontwikkelen? Ik heb nu:
warmth lvl 15 (zo hoog? ja, zo hoog!kom nog steeds elke keer mana te kort )
static field lvl 1 fijne skill. maar op lvl 1 moet je zo dicht bij staan dat het ibbelig word. let er ook op dat je in nm maar tot 25% health kan downen, en in hell zelfs maar 50%![]()
blizzard lvl 4 (dacht ik, kan ook 5 zijn)
frozen orb lvl 4 kies 1 van die 2 en max die, tis nu al zonde van de puntjes..... , die 2 vullen elkaar amper aan, en geloof me je gaat toch een vuur of electra skill nodig hebben. persoonlijk vind ik fo gewoon de beste sorc skill, maar das persoonlijk.
cold mastery lvl 2 genoegtis niet zo'n handige masterie, want de meeste wezens hebben toch 0 resistance, of zijn imuun voor ijs
(en dan nog de pre-requirements natuurlijk)
dus iig fo of blizzard maxen. zoek voor je uitrusting spul met +mana of +life (helm met 1pruby en een 2psaphires werkt bv prima) of resistance. defense, fast cast rate zijn niet echt belangrijk (bijna alles is getimerd .....)
,en atack rating/speed,mana/lifesteal enzo zijn useless
ow btw ik weet niet of je hem vergeten bent, maar get teleport !!. onmisbaar wanneer de grond te heet onder je voeten word
wat een goede 2e skill is ben ik nog steeds niet echt achter
firewall doet idd ongeloofelijk veel damage, maar werkt alleen echt fijn tegen hele langzame. of stilstaande enemys (als je een goede tank hebt, lost dat het ook op
hydra's zijn leuk, maar daar moet je wel heel veel punten instoppen voor ze effectief worden.
moet chain-lightning nog eens gaan proberen, dat ziet er met de stats wel leuk uit ... (is ook niet getimerd)
ben nu met een fireball sorc bezig, gaat op normaal lekker, maar ik denk dat ze inc masteries toch wel ophouden rond eind nightmare
ow hoeveel heb je eigenlijk in str,vit en energy gestoken.
als op clvl 38 je met fo op 4 al door je mana heen raakt ?
ow en als laatste hint, denk ook eens aan het leaf runeword. als je een socketed stave met bv 2 to fo kunt vinden, en je douwt daar een tirral in, heb je meteen 6 to warmth
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen want anders zou ik het niet doen
OoOoOooo zo moet dat?
bedoel je nu dat je het er niet mee eens bent, of wat ?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.